Kousen of panties

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

vampirella

Berichtdoor vampirella » vr 08 september 2006, 19:53

@Vampirella, leuk te lezen dat ik zo'n inspriratiebron voor je ben geweest. Let wel, het getoonde gordeltje tekent wel af onder een strakke rok. Beter is een gordeltje waarbij de jarretelles worden afgedekt door een strookje satijn o.i.d.

Barbie, liefje, ik heb het gordeltje al een paar maanden, en ik vind het best meevallen qua aftekenen. Soms, bij een wat strakker rokje is het enigszins zichtbaar, maar ik heb er nog nooit iemand over horen klagen.

v

Bell
Berichten: 277
Lid geworden op: do 07 oktober 2004, 16:32

Berichtdoor Bell » vr 08 september 2006, 23:40

Vind het vreemd dat jullie het over 'gordeltje' hebben; wat ik op die site zie is groter dan vier standaard gordels tesamen :D Maar kan me inderdaad inbeelden dat het super zit.

barbie
Berichten: 121
Lid geworden op: di 20 september 2005, 23:43
Locatie: maarssen, secretaresse

Berichtdoor barbie » za 09 september 2006, 0:27

Even een stukje nederlandse taal:

gor·del (de ~ (m.), ~s)
1 band om het middel om kleding op te houden, voorwerpen in te steken enz.

Wat rest is de vraag: zijn de jarretelles nu de franse naam voor de clips of de 4 tot 8 elastieken bandjes met de clips. :?

Wat een feit is is dat het vrouwelijk en sexy staat en dat het heerlijk draagt en veilig gevoel geeft.

Vamp, ik kreeg het er warm van dat je me liefje noemt. :oops:
Sex is pas vies wanneer je niet gewassen bent

Bell
Berichten: 277
Lid geworden op: do 07 oktober 2004, 16:32

Berichtdoor Bell » za 09 september 2006, 21:13

edit

vlijtig liesje
Berichten: 83
Lid geworden op: di 11 juni 2002, 1:01
Locatie: nl

Berichtdoor vlijtig liesje » do 07 december 2006, 3:14

Kent iemand hold-up kousen die je met jarretels kunt dragen? Ik heb één paar holdups, maar de plakrand is te dik en te breed om jarretles aan vast te maken. Ik wil me met kerstmis niet in een panty verpakken, maar zou het eng vinden als voor de ogen van mijn schoonfamilie een gewone kous zou losschieten. Ook al is me dat maar een keer (thuis hoor) gebeurd, ik ben niet 100% gerust. Wie een tip heeft, melde zich

L oopt
I n
E chte
S tockings

Jessebel
Berichten: 3578
Lid geworden op: do 22 januari 2004, 13:48
Locatie: Walhalla

Berichtdoor Jessebel » do 07 december 2006, 3:50

Ik heb geen tip, behalve dan dat het misschien zinvoller is om dan gewoon een ander setje aan te schaffen? Dus van goede kwaliteit, en goed vastmaken, dan kan je echt wel gerust zijn :)

Ik verkies jarretelles boven alles; het is praktisch, sexy, en zit ook nog heerlijk (vind ik). Draag t ook gewoon onder broeken, puur omdat het warm is.

MAAR. Als het gaat om dagelijkse of normale feestelijke rokjes en jurkjes; ik heb niets in mijn kast hangen dat de riempjes zou bedekken. Kort is kort, en bij kort betekent het dat je mijn riempjes ed zou zien. Hoe verdorven ik ook ben; in een normaal cafe of op familieborrel vind ik het niet kunnen om in een kort rokje te staan met hold-ups of jarretelles :? Dan maar die vervelende panties.

Jarretelles draag ik dus alleen onder lang of broek, en bij gelegenheden waar het totaal niet erg is om te zien dat ik het draag (enneh.. thuis natuurlijk) :lol:

Pantiesokjes heb ik nooit gedragen.

NB; ik heb nooit probs gehad bij het zoeken van jarretelle gordel en kousen??? Mijn eerste kocht ik circa 10 jaar geleden gewoon bij H&M (heb ze nog.. nostalgie haha)

Searcher
Berichten: 579
Lid geworden op: wo 21 december 2005, 6:43
Locatie: Leiden, ondernemer

Berichtdoor Searcher » do 07 december 2006, 8:35

Een gordeltje waar erg goede berichten over geschreven worden vind je op www.stockingshq.com.

Deze firma zit in Engeland, maar misschien is er dichter bij huis ook wel wat te koop.


Searcher
Laatst gewijzigd door Searcher op zo 15 juni 2008, 14:00, 1 keer totaal gewijzigd.

Searcher
Berichten: 579
Lid geworden op: wo 21 december 2005, 6:43
Locatie: Leiden, ondernemer

Berichtdoor Searcher » do 07 december 2006, 8:41

Laatst gewijzigd door Searcher op zo 15 juni 2008, 13:58, 2 keer totaal gewijzigd.

Droomstertje
Berichten: 19
Lid geworden op: ma 23 oktober 2006, 20:09

Berichtdoor Droomstertje » do 07 december 2006, 13:20

Hallo iedereen!
Ik kende eigenlijk niet echt een andere oplossing dan panty's. Maar ik heb er ook een hekel aan, vooral omdat het gaat hangen en gewoon niet charmant voelt. Dus ik ben toch maar eens gaan kijken op de site van die gordel. Wel een beetje duur... En inderdaad groot! Maar als het lekker zit en lang meegaat...ik ben erover aan het nadenken.
Makkelijker met plassen kan het niet zijn! Als je onderbroek eronder zit, kan je die alleen maar opzij vasthouden, toch? Lijkt me lastig en veel kans op een natte onderbroek.
Hold-up kousen zijn prachtig, maar ook daar blijft een afdrukje van; en na een tijdje gaat het rubber niet meer plakken.
Kniekousjes nooit gebruikt gelukkig!!! Lijkt me helemaal niet lekker zitten.

Bell
Berichten: 277
Lid geworden op: do 07 oktober 2004, 16:32

Berichtdoor Bell » do 07 december 2006, 18:06

Hold-ups en kwaliteit jarretellen vind ik ideaal! Die ijzeren jaretellen maken het zelfs mogelijk om wollen kousen op te houden :D

barbie
Berichten: 121
Lid geworden op: di 20 september 2005, 23:43
Locatie: maarssen, secretaresse

Berichtdoor barbie » za 09 december 2006, 1:18

wollen kousen :? Daar kan ik me nu helemaal niets bij voorstellen.
Droomstertje, even een misverstand uit de wereld helpen, je draagt jarretelles OVER je slip of string. Je ziet op de foto's vreemd genoeg altijd de jarretelles er overheen maar dan is natuurlijk niet draagbaar. Bij een toiletbezoek zou je dan ieder keer alle clips moeten losmaken van je kousen. Dit is, bij een goede gordel met minimaal 6 clips, niet te doen gezien het aantal keren per dag dat wij vrouwen moeten plassen.

Je start met het aantrekken van je kous en dan bevestig je, eerst de achterste, jarretelle aan je kous. Dan zet je je been op het bed of stoel en bevestig je de voorste. Als laatste de jarretelle aan de zijkant van je been. Als beide benen gedaan zijn trek je je broekje aan.

Op deze manier zit het confortabel en wil je niet anders meer.
Sex is pas vies wanneer je niet gewassen bent

Bell
Berichten: 277
Lid geworden op: do 07 oktober 2004, 16:32

Berichtdoor Bell » za 09 december 2006, 16:55

@barbie

eveneens te vinden op http://www.stockingshq.com/sheertemptation/index.htm

onder - Silk, lace, cotton, wool [/url]

barbie
Berichten: 121
Lid geworden op: di 20 september 2005, 23:43
Locatie: maarssen, secretaresse

Berichtdoor barbie » za 09 december 2006, 21:57

Bedankt Bell, weet iemand een verkoopadres van deze kousen. Dit is voor de winter een uitkomst want to nu toe droeg ik broeken omdat het anders wel wat koud om de kuiten werd.
Sex is pas vies wanneer je niet gewassen bent

barbie
Berichten: 121
Lid geworden op: di 20 september 2005, 23:43
Locatie: maarssen, secretaresse

Berichtdoor barbie » zo 10 december 2006, 0:46

Oh ja, kun je je gewone gordeltjes gebruiken of heb je hier speciale voor nodig? Het is niet de bedoeling dat de clipjes te ver openbuigen zodat later mijn nylons niet meer opgehouden worden doordat ze te ver opengebogen zijn. Eerst maar even de ervaringen afwachten dus.
Sex is pas vies wanneer je niet gewassen bent

heks
Berichten: 133
Lid geworden op: zo 02 juli 2006, 22:29
Locatie: randstad

Berichtdoor heks » za 23 december 2006, 17:55

@ Vampirella:
dank voor de kousensite! heb er de kousen gekocht die ik aanhad onder mijn bruidsjurk... helemaal super! Ben aan t overwegen om een gordeltje en klassieke kousen aan te schaffen, maar twijfel nog; zo vaak draag ik die dingen niet, maar ik vind ze erg mooi...
Nogmaals bedankt! :D
Hx
I can resist everything except temptation.
(Oscar Wilde)


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Semrush [Bot] en 19 gasten