Geluiden

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

Fiona-
Berichten: 347
Lid geworden op: do 08 september 2005, 19:54
Locatie: Limburg: studente

Berichtdoor Fiona- » wo 22 maart 2006, 12:53

ja wij maken ook geluid, maar dat hangt ook af waar we zijn. :)
Bij mijn ouders of bij zijn ouders is het vet gehorig...(geen goed idee dus.. om flink kabaal te maken :wink: )

Op mijn studentenkamer is het een ander verhaal! heb dikke betonnen muren dus gaan met die banaan...(vraag me wel af of mijn huisgenoten.. ons ooit gehoort hebben)

Ik vind zelf geluiden wel stimulerend, wil toch weten/zien/horen/voelen hoe het 1 en ander op mijn partner overkomt. En lappepop idee vind ik dus niets.

FF over andere geluiden.. krakende bedden.. jesus dat leid zoooo af(mijn bed thuis thuis kraakt een beetje.. als je flink bezich bent.. bij hem thuis kraak het al als je je omdraait) niet stimulerend dus. Echt een turn off :evil:
Proud to be faut

*Glamour Girl*
Berichten: 54
Lid geworden op: za 29 mei 2004, 17:55
Locatie: België

Berichtdoor *Glamour Girl* » do 23 maart 2006, 0:18

ook ik maak geluid als ik van de sex geniet en mij helemaal laat gaan, ik zeg dan ook dingen als : oh fuck, shit, dat is keigoed, echt lekker, amaai en dergelijke, geen idee of mijn vriend het leuk vindt of niet. Ik heb er allezins nog geen klachten van gehad...
gelukkig woont mijn vriend alleen en heeft zijn huis geen aanpalende woningen, dus van buren hebben we geen last
als we bij mij thuis slapen (ik woon nog bij mijn ouders) moet ik mij natuurlijk wat inhouden en dat vind ik soms best wel lastig, als ik voel dat ik luidruchtig ga worden probeer ik in een kussen te bijten, dat helpt ook wel :-)

Miss*P
Berichten: 122
Lid geworden op: di 24 mei 2005, 17:32
Locatie: Student

Berichtdoor Miss*P » do 23 maart 2006, 0:26

Leuk topic :D

Ik maak ook zeker geluid, van gehijg tot oja's en gekreun. Nadeel is dat het bij mij thuis erg gehorig is (ik woon nog thuis) en dat er bij mn vriend thuis nog kleine broertjes rondlopen, maar ach...
In het studentenhuis van mn vriend kan ik op zich wel meer geluid maken, maar zijn bed kraakt verschikkelijk :!: eer dat ik dáár boven uitkom :wink: Mn vriend hijgt overigens wel veel en af en toe kreunt ie

Laatst samen naar een hotel geweest, en daar kon ik me helemaal laten gaan... :lol:

marianne
Berichten: 50
Lid geworden op: zo 22 mei 2005, 18:27
Locatie: bij water, bos en zandverstuiving...

Berichtdoor marianne » do 23 maart 2006, 23:56

ik vind het heerlijk om mn vriendje te horen en zien kreunen!! vooral tegen de tijd dat hij moet klaarkomen, soms laat hij het dan niet merken omdat hij dan te vlug komt (komt helaas nog wel eens voor...) maar dat doet hij zodat ik lekker door blijf gaan en zelf ook kan komen
toch vind ik het dan achteraf jammer dat ik hem niet heb zien en horen kreunen en dus door had dat hij moest komen (tis ook nooit goed :wink: ) soms voel ik dat gewoon niet...
zelf kreun ik ook en soms dringt dan pas later, na de sex, tot me door hoe luidruchtig ik eigenlijk was, nou schijt hoor!!
maak trouwens bijna geen geluid tijdens het vingeren/beffen, ben dan meer in mezelf...
had gister onwijs lekkere sex en moest zo lekker klaarkomen, ik hoorde mezelf al kreunend zeggen 'ik ik kom!!!!'
was wel heel grappig, zeg eigenlijk nooit zoiets... dit was echt heel spontaan!

Damsel
Berichten: 533
Lid geworden op: do 12 januari 2006, 14:34
Locatie: Rotterdam's rook

Berichtdoor Damsel » vr 24 maart 2006, 0:10

Grappig dat je dat zegt, marianne. Ik zeg nooit spontaan dat ik kom of ga komen... en als me gevraagd wordt dat wel te doen, dan kost me dat de nodige moeite. Het rare is dat ik me maar één man kan herinneren die het niet aankondigde! Alle anderen vertelden het altijd in duidelijke taal... (dus niet met geluiden, maar met woorden).

Lux

Berichtdoor Lux » zo 06 augustus 2006, 22:38

***
Laatst gewijzigd door Lux op di 23 maart 2010, 1:26, 1 keer totaal gewijzigd.

Oceann
moderator
Berichten: 496
Lid geworden op: vr 10 augustus 2001, 1:01
Locatie: WvhL - Shespot Mod
Contacteer:

Berichtdoor Oceann » zo 06 augustus 2006, 23:32

edit redactie: posting van Anouck verplaatst. Bij deze haar posting:
--------------------------------------------------------------------------------
anouck
Geslacht: Geslacht:Vrouwelijk
Geregistreerd op: 5-8-2006
Berichten: 2
Woonplaats en activiteit: antwerpen - bediende

Hallo allemaal!!
Ik lees al een tijdje dit leuk gebabbeld, maar heb mezelf nog maar pas geregistreerd om eindelijk eens mee te babbelen! :-)

Ik vind het zalig om te kreunen... om die geluidjes te maken... Ik moet er ook geen moeite voor doen, het komt vanzelf... En ik denk dat jongens dat ook wel leuk vinden. :-) Zo ervaar ik het toch :-)
Ik moet toegeven dat ik het minder leuk vind als mijn partner geen geluidjes maakt. Op het moment ben ik single (maar heb een boeiend leven;-)), maar mijn laatste vriend was doodstil!! Ik vond dat niet zo leuk. Ook omdat ik opgewonden geraak van de geluidjes van mijn partner!!

Groetjes!!
Anouck
-------------------------------------------------------------------------------

Puppie
Berichten: 473
Lid geworden op: ma 24 juli 2006, 23:58

Berichtdoor Puppie » ma 07 augustus 2006, 13:33

Ik kreun zeker! En zinnetjes als 'oh, das lekker', 'oh, echt super', 'jaaa, ooh'.

T'is wel wisselend, de ene keer meer dan de andere keer.

Mannetje is een stille genieter. Maar merk écht wel of het naar z'n zin is of niet.

Hilde
Berichten: 87
Lid geworden op: ma 26 juni 2006, 17:56

Berichtdoor Hilde » za 19 augustus 2006, 11:58

Ik krijg de smaak steeds meer te pakken op dit gebied. :lol:
Ik durf me steeds meer te laten gaan en ja, daar horen dan ook geluidjes bij.
Pfff, wat voor geluid, ehm, zwaar ademen, kreunen, en 'oh ja' en 'ga door'.
Af en toe komt er wel een raar geluidje over mijn lippen, onbewust, waar ik me dan even voor schaam, maar het dan maar snel vergeet...

Syrée
Berichten: 29
Lid geworden op: zo 23 juli 2006, 0:05
Locatie: NL

Berichtdoor Syrée » ma 04 september 2006, 14:07

Leuk topic!

Vroeger (2 jr geleden) was ik wat stiller met geluiden, misschien omdat ik nog niet helemaal los was. Het was dan soms moeilijk voor mijn vriend om een orgasme goed te herkennen, zodat hij soms langer zijn eigen orgasme uitstelde dan 'nodig'. Wanneer ik geluiden maak is het voor hem dus een stuk makkelijker om te bepalen 'hoever' ik al ben en of hij zijn eigen orgasme ook wat verder kan gaan opbouwen.

Inmiddels vind ik het juist heerlijk om lekker te kreunen en korte zinnetjes te zeggen als 'wat ben je geil', 'wat doe je dat toch lekker' en 'heerrrrlijk'. Laatst riep ik in het heetst van de strijd iets van 'ga door' en toen mijn vriend dat later vertelde, wist ik me dat niet eens meer te herinneren. Hij vond dat overigens wel erg stimulerend om te horen tijdens de seks 8)

Het verschilt overigens wel per plaats of we luidruchtig zijn of minder luidruchtig. Met ouders in de buurt zijn we op ons stilst, maar als we in mijn goedgeïsoleerde kamer zijn, dan schreeuw ik het soms uit van genot...

winner
Berichten: 13
Lid geworden op: za 26 augustus 2006, 16:39
Locatie: noord-brabant

Berichtdoor winner » ma 04 september 2006, 23:28

lachen hiero.. met ouders in de buurt.... :lol:

tja.. als je al wat jaartjes meetippeld..
wij hebben "last" van kids in de buurt... net zo errugg.... :oops: :cry: :roll:

vroeger was ik veel meer bezig met.. oehhh oppassen voor de buren.. of je ouders... en nu is het gewoon héérlijk om "jezelf" of eigenljjk liever gezegd, buiten jezelf te treden.....

ik vind het heerlijk om van die "onderbuik"geluiden te maken, echt oergeluiden, joh ik wist niet dat ik ze in me had, mijn man houdt meer van ontzettende "geile praat" vooral als het bijna zover is... :D
winner ;-)

KitteKat
Berichten: 32
Lid geworden op: do 08 december 2005, 15:23
Locatie: Gezinsmanager omg. Breda

Berichtdoor KitteKat » di 05 september 2006, 11:52

Leuke topic!! Heeft me wel aan het denken gezet, want ik heb eigenlijk geen idee of ik veel of hard geluid maak. Even mijn mannetje gebeld (wat wel weer een geil gesprek opleverde vanwegen het feit dat hij gewoon, in pak, op zijn werk zit, met een stuk of wat collegae in gehoorafstand...)...

Blijkbaar maak ik vaak geluid. Meestal normaal qua volume, soms echter behoorlijk hard. Vlak voordat ik kom, hou ik mijn adem in (= geen geluid) om vervolgens redelijk tot loeihad te roepen dat ik kom (alsof hij en ik dat nog niet wisten) De conclusie van het geluidmaken is volgens mijn mannetje zeer simpel; Mellow komen = "relatief" zachte geluidjes; hard komen = parende zebra's.

Op mijn vraag of hij al die geluidjes wel kon waarderen hoorde ik een lange lach..... Oh wijfie, zei hij, je moest eens weten..... (laat ik dat nou interpreteren als iets positiefs.....)

Mijn mannetje, echter, kreunt bijna altijd zacht en ingetogen (vind ik al erg lekker) maar als hij bloedgeil is tijdens het vrijen, zegt hij vaak Oooh kut...
met zo'n vertrokken smoeltje erbij..... zalig....

Nogmaals, leuke topic... ik hoop echter niet dat ik nu ineens ga letten op de geluiden die ik maak; volgens mij leidt dat af, en schaam ik me te pletter!!! :oops:

Kus,

KitteKat
If I don't meet you in this world, I'll meet you in the next.... don't be late. (Jimmy Hendrix)

m&m
Berichten: 30
Lid geworden op: ma 17 juli 2006, 20:46

Berichtdoor m&m » wo 06 september 2006, 23:54

Ook ik ben iemand die graag geluiden maakt, niet bewust maar het gebeurt. Tot mijn nieuwe sexpartner.......die bleek heel stil te zijn(wat ik niet gewend was) en hij was t ook niet gewend dat de partner geluid produceerde. (ik was zijn tweede)
Bij onze tweede vrijpartij die zeer intens was, heb ik me bij het klaarkomen behoorlijk laten gaan, wat dus voor mij niet vreemd was. Maar mijn sexpartner kwam niet meer bij van het lachen.......ik was in de eerste plaats heel verbaasd, maar daarna hebben we er samen nog erg om gelachen :lol:

barbie
Berichten: 121
Lid geworden op: di 20 september 2005, 23:43
Locatie: maarssen, secretaresse

Berichtdoor barbie » do 07 september 2006, 0:05

In het begin van de vrijpartij zijn we beiden vrij rustig en houdt het bij een beetje lachen wel op. Echter tijdens de penetratie, het neuken dus, wil ik nog wel eens wat geile taal uitslaan. Vooral als ik hem neem, ja dat doen we, vindt hij het heerlijk als ik zeg hoe lekker ik hem neuk, hoe lekker strak zijn kontje is enz.

Ik denk niet dat de buren ons ooit gehoord hebben, en ach dan hebben ze pech... of een leuke avond. Het zou mij wel opwinden anderen te horen
Sex is pas vies wanneer je niet gewassen bent

Jes
Berichten: 29
Lid geworden op: do 31 augustus 2006, 18:58
Locatie: Frankrijk, boerderij

Berichtdoor Jes » do 07 september 2006, 8:16

Leuk topic!!

Ik heb nog niet zo lang wat met mijn vriend, en moet nog echt los komen, maar langzamerhand ga ik wel meer kreunen.....
Het ligt idd ook aan je woon situatie.... Hij woont opzichzelf, en geen buren in de buurt, dus dat is wel makkelijk......

Vorig jaar ook een hoop lol gehad met 2 jongens, dat was gewoon thuis bij mn moeder.... Inprinciepe een groot huis, mijn slaapkamer ver weg van die van haar etc.... Bleek ze later nog in de eetkamer te zitten, die dus aan mijn slaapkamer grenst. Ik heb die avond e3cht een hoop geluid gemaakt.... Zelfs een paar keer een kussen op mn hoofd gekregen, omdat ze bang waren dat mn moeder ons zou horen...... Ze heeft er nooit wat over gezegd overigens.....

Ik hoop wel dat ik bij mijn huidige vriend nog zo los wordt dat ik me ook helemaal kan laten gaan... Maar dat zal vast wel....


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Semrush [Bot] en 10 gasten