Wat doet neuken met je?

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

Orchid
Berichten: 1425
Lid geworden op: ma 04 maart 2002, 2:01
Locatie: Zeeuws-Vlaanderen, beroep: optimist

Berichtdoor Orchid » ma 03 april 2006, 14:49

Euh, het verschil tussen neuken en een dildo? Heb nog nooit mijn vibo iets zachtjes in zijn oren gefluisterd of krassen op zijn rug gezet, net zoals ik evenmin als we geneukt hebben, ik mijn lief terug in de schuif leg. Duidelijk toch? :mrgreen:
Een dildo kan ook zeer lekker gehanteerd worden door iemand anders dan jezelf, bvb mijn vriend in mijn geval.
Het geeft de mogelijkheid om bvb ook tegelijkertijd te beffen.... Heerlijke combi :wink:

Dus dat fluister enz, dat kan dan ook allemaal.....

o.
While I kiss his feet, the rest of the world can kiss my ass. =):

Orchid
Berichten: 1425
Lid geworden op: ma 04 maart 2002, 2:01
Locatie: Zeeuws-Vlaanderen, beroep: optimist

Als ik alle mooie antwoorden teruglees

Berichtdoor Orchid » ma 03 april 2006, 14:51

dan merk ik dat die dingen die iedereen aanhaalt, ook perfect te bereiken zijn zonder het neuken op zich.

Verbondenheid, oergevoel, noem het maar op.

*zuchtje*

geen antwoorden dus waaruit ik kan uithalen voor mezelf waarom ik dan nog wel verlang naar geneukt worden.
Behalve dan de biologisch ingeplante behoefte ivm voortplanting.

o.
While I kiss his feet, the rest of the world can kiss my ass. =):

Freesia
Berichten: 96
Lid geworden op: ma 03 mei 2004, 22:03
Locatie: Zeeland

Berichtdoor Freesia » ma 03 april 2006, 14:56

De verbondenheid die ík voel bij het neuken, kan op geen enkele andere manier bereikt worden.
De extra dimensie van zijn penis in me.

Pff, hoe leg ik het uit? ;-)
Live 4 Love

Zij
Berichten: 930
Lid geworden op: do 25 oktober 2001, 1:01
Locatie: Gelderland, Nederland
Contacteer:

Berichtdoor Zij » di 04 april 2006, 22:46

Raar woord is het toch eigenlijk NEUKEN.

Dat ze voor zoiets geweldigs zo'n woord hebben bedacht :?

Mel
Berichten: 60
Lid geworden op: vr 12 september 2003, 15:42
Locatie: Baarle-Hertog
Contacteer:

Berichtdoor Mel » di 04 april 2006, 23:28

Hahaha, Zij, ik moet lachen om je reactie. Het is idd een raar woord.

Orchid, ik begrijp ook wel wat je bedoelt. Ik heb zelf het idee dat het ook met je cyclus te maken heeft. Ik heb nu al anderhalve week vreselijke zin in sex. Niet gewoon vingeren of beffen, een keer klaarkomen en hoppekee, we zijn er weer vanaf. Nee, echt de behoefte om een penis in me te voelen. En ik moet eerlijk zeggen, dat ondanks dat ik afgelopen weekend 3 keer heerlijk geneukt heb, ik nog steeds dat gevoel in mijn buik heb. Het is gewoon zo'n gevoel van binnen wat af en toe maar niet weg wil gaan. Waar het vandaan komt?? Geen idee, maar het voelt wel lekker :wink:
*** Don't you just love life?!***

Mélixande13
Berichten: 969
Lid geworden op: vr 29 november 2002, 2:01
Locatie: midden nederland

Berichtdoor Mélixande13 » wo 05 april 2006, 10:13

quote Orchid:
"geen antwoorden dus waaruit ik kan uithalen voor mezelf waarom ik dan nog wel verlang naar geneukt worden.
Behalve dan de biologisch ingeplante behoefte ivm voortplanting.


Ik maakte geen grapje hoor.... dat oergevoel... het is biologisch verklaarbaar door de chemische (vloei)stoffen die er uitgewisseld worden welke weer allerlei chemische processen in je lijf in gang schijnen te zetten.... net zoals sporters min of meer verslaafd zijn aan sport vanwege de aanmaak van endorfinen etc. ..zo kan je behoefte hebben aan aanvulling .... vervulling ? opvulling ? :wink: .. van die chemische stoffen en dus de behoefte hebben aan neuken om die chemische stoffen in je lijf/hersens aan te maken.

Maar ik klets nu uit mij herinnering aan wat ik ooit eens als documentaire gezien heb... hoe het precies zat... ik weet het niet.. en ik stel me er zelf evenzoveel vragen bij. Ik heb er tot nu toe ook niets over op internet kunnen vinden.

Misschien dat iemand anders het vindt.

Orchid
Berichten: 1425
Lid geworden op: ma 04 maart 2002, 2:01
Locatie: Zeeuws-Vlaanderen, beroep: optimist

Berichtdoor Orchid » wo 05 april 2006, 12:20

Ik heb - naar aanleiding van je eerdere post - ook al gezocht Melixande en helaas ook nog niets gevonden.

Maar ik kan me er helemaal in vinden hoor, klinkt ook logisch. :-)

Wat zijn mensen toch boeiende wezens :wink:

orchidee
While I kiss his feet, the rest of the world can kiss my ass. =):

Hilde
Berichten: 87
Lid geworden op: ma 26 juni 2006, 17:56

Berichtdoor Hilde » di 22 augustus 2006, 11:25

Ik heb er over nagedacht en neuken is voor mij:

- Me VROUW voelen, begeerd, geliefd
- Grote intimiteit, 1-zijn, verbondenheid, letterlijk en figuurlijk in elkaar opgaan
- Kwetsbaar zijn
- Kracht

Het doet me veel.

Hilde

guinevere
Berichten: 227
Lid geworden op: vr 11 februari 2005, 0:41
Locatie: vlaanderen

Berichtdoor guinevere » di 22 augustus 2006, 12:13

geen antwoorden dus waaruit ik kan uithalen voor mezelf waarom ik dan nog wel verlang naar geneukt worden.
Behalve dan de biologisch ingeplante behoefte ivm voortplanting


zou het kunnen te maken hebben met "gevuld" worden....letterlijk ...én figuurlijk? 8)
Vrouwen zijn prachtige klungels - Kamagurka

thisWaltz
Berichten: 1658
Lid geworden op: wo 25 juli 2001, 1:01
Locatie: in heaven and hell.
Contacteer:

Meninkje

Berichtdoor thisWaltz » di 22 augustus 2006, 19:40

Warmte van vagina voelen en willen blijven voelen.
Standje met vrouw boven is daarvoor het best. Gewoon lekker binnen zijn en een babbel slaan.
Massage van penis indien partner bodembekkenspieren beheerst.
Bij klaarkomen : total relax in geslachtsorganen.
Geen metafysische gevoelens daarbij.
Is ook niet gefocust op de enige echte ware vrouw.
Wel op de dames die ik "tegenkom" en steeds mét respect.

Hilde
Berichten: 87
Lid geworden op: ma 26 juni 2006, 17:56

Re: Meninkje

Berichtdoor Hilde » wo 23 augustus 2006, 10:48

Warmte van vagina voelen en willen blijven voelen.
Standje met vrouw boven is daarvoor het best. Gewoon lekker binnen zijn en een babbel slaan.
Massage van penis indien partner bodembekkenspieren beheerst.
Bij klaarkomen : total relax in geslachtsorganen.
Geen metafysische gevoelens daarbij.
Is ook niet gefocust op de enige echte ware vrouw.
Wel op de dames die ik "tegenkom" en steeds mét respect.
'een babbel slaan': Vlaamse uitdrukking? Grappig :lol:
Hoe zou je het vertalen in het ABN? Kletsen?

Vind dat je het gevoel van in een vrouw zijn mooi beschrijft.
Geborgenheid en ontspanning?

Heb het woord metafysisch even opgezocht, het betekent bovennatuurlijk. Bedoelde je dit ook of bedoel je dat je vooral/alleen met je lichamelijke gevoel bezig bent en niet met een emotionele kant.

'Met respect' schrijf je. Ook met liefde? (Ik ben alleen maar nieuwsgierig en heb geen oordeel.)

Groetjes,
Hilde

thisWaltz
Berichten: 1658
Lid geworden op: wo 25 juli 2001, 1:01
Locatie: in heaven and hell.
Contacteer:

Emotionele

Berichtdoor thisWaltz » wo 23 augustus 2006, 21:22

Gevoel is belangrijker bij vrouwen dan bij mannen. Het emotionele komt er veel minder bij kijken. Toch bij mij... Misschien komt dat ooit nog als ik een partnerin (Nein, kein Deutsch :D ) vind. Gevoel en liefde zijn dingen die een vrouw ooit kapot heeft gemaat. Love Hurts. Daarna is dat naïf geloof niet weergekomen.
Met d'een vrouw is de sexfijner dan met de andere. Een dikke van 100 kg vol zweren op en tussen d'r benen en borsten maat 110 D :? tegen een fijne slankgebouwde schone met een klein borstmaatje :D maakt wel een verschil...
Vanwaar die emotionele nood.

Orchid
Berichten: 1425
Lid geworden op: ma 04 maart 2002, 2:01
Locatie: Zeeuws-Vlaanderen, beroep: optimist

Berichtdoor Orchid » wo 23 augustus 2006, 21:56

ThisWaltz,

met alle respect, maar ik heb dit topic geopend met de bedoeling te weten te komen wat neuken *emotioneel* doet met iemand. Wil je me dan aub van jouw puur fysieke details besparen?

Met dank

orchidee
While I kiss his feet, the rest of the world can kiss my ass. =):

Antheia
Berichten: 92
Lid geworden op: wo 18 januari 2006, 19:38

Berichtdoor Antheia » wo 23 augustus 2006, 22:25

Breng ik m even weer terug dan :) .

Neuken... raar woord inderdaad. Maar ook in emotionele zin een raar iets. Voor mij dan. Heb nu voor het eerst in mijn sexuele leven het gevoel dat liefde en lust, neuken en liefde bedrijven, één kunnen zijn. Vroeger lag daar op de een of andere manier een scheiding tussen. Slechte ervaringen waarschijnlijk, en verkeerd ingeprente overtuigingen (nature/nurture).

Ik geniet met volle teugen van mijn sex-leven, omdat het onderdeel is van een relatie waarin ik tot volle bloei kom lichamelijk en geestelijk. En omdat bij ons de sex zowel liefdevol is (prima voor- en naspel wat mij betreft, er wordt niet gelijk besprongen en in slaap gevallen) maar ook vol lust en passie is, leer ik steeds meer dat de fysieke begeerte ook een vorm van emotionele band is, en andersom. Ik voel me niet meer opgelaten na het volledig laten gaan van mezelf tijdens de sex. Of geremd.

Neuken, kortom, geeft me zowel fysieke voldoening (hee, ik ben nou eenmaal een gezonde Hollandse meid! :lol: ) maar tegelijkertijd wél ook dat gevoel van totale verbondenheid. Niets zo mooi als het aanschouwen van 'de kleine dood' zoals ThisWaltz het overigens in een ander topic zo mooi verwoordde (ik ben er daarna eens nog beter op gaan letten). Wat een overgave! Direct gevolgd door zijn uiten van zijn liefde aan mij, die dat teweeg weet te brengen bij hem. Prachtig, waardevol. Liefde verwordt naadloos tot lust en weer terug.

Ook in dat opzicht ben ik het eens met iemand hiervoor: neuken is meer dan het klaarkomen, het is veel meer dan je solo teweeg kan brengen (ook al kunnen je orgasmes dan zoveel heftiger misschien zijn). Een orgasme beleef je op dat moment alleen namelijk, ook bij het neuken. Neuken heeft alles te maken met ervoor en erna...
I always used to believe
That beauty was skin deep
But I need a new word to describe you

Hilde
Berichten: 87
Lid geworden op: ma 26 juni 2006, 17:56

Berichtdoor Hilde » do 24 augustus 2006, 14:11

'Liefde verwordt naadloos tot lust en weer terug.'

Prachtig, Antheia!

@ThisWaltz: het emotionele, het gevoel, liefde, gekoppeld aan lust is veel mooier, waardevoller, dan pure lust. Vanuit deze visie 'de emotionele nood'.


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Semrush [Bot] en 8 gasten