Ik kom zo snel klaar.....

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

Ylva
Berichten: 3
Lid geworden op: di 02 december 2003, 15:05
Locatie: Zuid Holland

Ik kom zo snel klaar.....

Berichtdoor Ylva » ma 23 januari 2006, 15:55

Hallo, ik ben Ylva, vrouw, 35 jaar.
De laatste tijd kom ik zo vreselijk snel klaar. Mijn vriend mag me vanonder niet eens meer met zijn handen aanraken. Als ik bovenop hem zit, en hij bevoelt mijn borsten, kom ik binnen een paar seconde klaar. Daar baal ik van, ik wil liever wat langer neuken. Het lukt me trouwens niet om voor een tweede keer tijdens de sex klaar te komen.

deFine
Berichten: 396
Lid geworden op: zo 30 maart 2003, 2:01
Locatie: oost-nederland

Berichtdoor deFine » ma 23 januari 2006, 23:58

ik ben zeer jaloers :))


Ik kan niets constructiefs bijdragen .. maar ik denk dat als een vrouwenlichaam even rust heeft het daarna gewoon weer kan .. oefening baart kunst!

deFine..
"After thirty, a body has a mind of its own"
Bette Midler

Searcher
Berichten: 579
Lid geworden op: wo 21 december 2005, 6:43
Locatie: Leiden, ondernemer

Berichtdoor Searcher » di 24 januari 2006, 9:36

:x
Laatst gewijzigd door Searcher op ma 09 juni 2008, 5:11, 1 keer totaal gewijzigd.

lotje004
Berichten: 14
Lid geworden op: di 21 februari 2006, 14:19
Locatie: omgeving utrecht

Berichtdoor lotje004 » di 21 februari 2006, 14:32

hmmmm fijn toch dat je klaar kan komen maar dat het dan niet vaker kan jammer voor je......
ik zlef heb daar geen problemen mee en zou niet weten hoe je dat moet oplossen sorry....mss ijs proberen????
Have fun, rock the world

Jazzymanouche
Berichten: 3
Lid geworden op: di 21 februari 2006, 15:12

Berichtdoor Jazzymanouche » di 21 februari 2006, 15:20

Te snel? Wat is té snel? Ben je dan helemaal van de kaart of hypergevoelig? Probeer gewook lekker door te gaan en wie weet bereik je de'staat van genade', een orgasmeplateau waarop je meermaals kunt blijven klaarkomen. Geniet er maar van

Chester
Berichten: 79
Lid geworden op: za 22 januari 2005, 14:39
Locatie: Mechelen

Berichtdoor Chester » di 21 februari 2006, 19:37

Ylva

Ik denk dat dit probleem tussen jou twee oren zit.

Geniet van de volgende stap en baal niet over dat snel klaar te komen.

Iedere vrouw kan meermaals klaar komen zelfs door een streling,ik kom eveneens snel klaar en tijdens een potje sex wel ontelbare keren maar je moet daar voor open staan en niet fixeren op dat snelle want dan klap je dicht.

De mannen in dit geval staan veel zwakker dan wij hoor.

Laat je gewoon gaan en geniet van elk moment en denk niet aan dat snelle,je zal zien dat het goed komt.

Groetjes Suzy

Gebruikersavatar
NachtVlinder
Berichten: 531
Lid geworden op: zo 28 november 2004, 14:59
Locatie: Living in my own world

Berichtdoor NachtVlinder » wo 22 februari 2006, 0:05

Te snel? Wat is té snel? Ben je dan helemaal van de kaart of hypergevoelig? Probeer gewook lekker door te gaan en wie weet bereik je de'staat van genade', een orgasmeplateau waarop je meermaals kunt blijven klaarkomen. Geniet er maar van

Orgasme plateau???? ik geloof dat ik hier nog nooit van gehoord heb en van dat daardoor meerdere malen klaarkomen...leg me die eens uit ....
The sexiest thing a man can do, is crawl inside her mind and make her imagination run wild

Orchid
Berichten: 1425
Lid geworden op: ma 04 maart 2002, 2:01
Locatie: Zeeuws-Vlaanderen, beroep: optimist

Berichtdoor Orchid » wo 22 februari 2006, 1:24

http://www.sexwoordenboek.nl/orgasme_plateaufase.html

:-)

orchidee
die er later misschien nog meer uit persoonlijke ervaring over zal vertellen
While I kiss his feet, the rest of the world can kiss my ass. =):

Gebruikersavatar
NachtVlinder
Berichten: 531
Lid geworden op: zo 28 november 2004, 14:59
Locatie: Living in my own world

Berichtdoor NachtVlinder » wo 22 februari 2006, 3:43

orchid....dank je :), ik kende m dus nog niet..meestal stop ik na 1 keer vanwege de gevoeligheid....ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat mn vriend een uitputttend weekend gaat krijgen 8) :lol:
The sexiest thing a man can do, is crawl inside her mind and make her imagination run wild

Orchid
Berichten: 1425
Lid geworden op: ma 04 maart 2002, 2:01
Locatie: Zeeuws-Vlaanderen, beroep: optimist

Berichtdoor Orchid » wo 22 februari 2006, 10:59

meestal stop ik na 1 keer vanwege de gevoeligheid....
Nachtvlinder,

in het verleden stopte ik ook altijd na 1 keer vanwege de gevoeligheid. Te gevoelig, niet leuk enz. Tot iemand (nogal Dominant persoon ;-)) met mijn protesten geen rekening hield en na het eerste orgasme doodleuk verder stimuleerde. Het was even een heel vervelend moment voor me, maar algauw zat er toch een nieuw orgasme zich aan te kondigen (wat dan wel weer leuk was).

Sindsdien is het hek van de dam ;-)

De ene keer is mijn clitoris zeer gevoelig en is het bij wijze van spreken even door de zure appel heen bijten, de andere keer is ze niet extreem gevoelig en blijft het de hele tijd een zalig gevoel.

BTW: niet alleen je vriend zal dan een uitputtend weekend kennen ;-)

Veel plezier ;-)


Euhm, boodschap aan de topicstarter: ik vraag me af waarom het je niet lukt om een tweede keer klaar te komen. Is het iets wat je geestelijk bezig houdt of zo? Kan je daar misschien iets meer over vertellen?

orchidee
While I kiss his feet, the rest of the world can kiss my ass. =):

Jazzymanouche
Berichten: 3
Lid geworden op: di 21 februari 2006, 15:12

Berichtdoor Jazzymanouche » wo 22 februari 2006, 13:03

Te snel? Wat is té snel? Ben je dan helemaal van de kaart of hypergevoelig? Probeer gewook lekker door te gaan en wie weet bereik je de'staat van genade', een orgasmeplateau waarop je meermaals kunt blijven klaarkomen. Geniet er maar van

Orgasme plateau???? ik geloof dat ik hier nog nooit van gehoord heb en van dat daardoor meerdere malen klaarkomen...leg me die eens uit ....
De staat van genade... Het bestààt, hoor, Nachtvlinder. Maar ga er niet te gretig naar op zoek. Veel plezier

vlinderstruikje
Berichten: 13
Lid geworden op: wo 22 februari 2006, 17:27
Locatie: Zuid Holland

Berichtdoor vlinderstruikje » wo 22 februari 2006, 18:06

Dat is inderdaad wel erg snel voor een vrouw is mijn ervaring. Ideaal voor te opgewinden mannen die bij wijze van spreken al voor het roosje klaarkomen.Ik kan gelukkig zelf bepalen wanneer ik klaar kom bij het vrijen en dat schijnt toch niet veel voor te komen bij mannen.
tempus fugit

Damsel
Berichten: 533
Lid geworden op: do 12 januari 2006, 14:34
Locatie: Rotterdam's rook

Berichtdoor Damsel » do 23 februari 2006, 0:00

@ Vlinderstruikje

Inderdaad, maar gelukkig ben je niet de enige :D

Sarjenka
Berichten: 21
Lid geworden op: ma 13 juni 2005, 22:57
Locatie: Lelystad
Contacteer:

Berichtdoor Sarjenka » do 23 februari 2006, 11:50

Te snel, te langzaam... tja...

Ik persoonlijk heb tijdens seks niet erg veel behoefte tot klaarkomen. Zowieso lukt dat vaak ook niet zo gemakkelijk (vooral niet met mijn andere mannen), maar ik verlies ook mijn lust zodra ik klaar ben gekomen. Dan wil ik het liefste gewoon me omdraaien en gaan slapen, nou ja, da's natuurlijk niet echt leuk :D.

En dus bewaar ik behoeftes tot orgasme gewoon als het mij uitkomt. Als er niemand bij is en dmv masturbatie dus... Niet dat ik dan nooit in gezelschap van een ander klaarkom hoor, maar het is voor mij absoluut geen must om uberhaupt tijdens de seks met een ander klaar te komen.

Te snel klaarkomen... nee, dat ken ik niet :D

coerioso
Berichten: 74
Lid geworden op: ma 05 april 2004, 14:51
Locatie: Ver en toch dichtbij

Re: Ik kom zo snel klaar.....

Berichtdoor coerioso » do 23 februari 2006, 12:20

...kom ik binnen een paar seconde klaar. Daar baal ik van, ik wil liever wat langer neuken. Het lukt me trouwens niet om voor een tweede keer tijdens de sex klaar te komen.
Wat is 'te snel'? Lijkt me duidelijk. Van zodra je je nadien niet bevredigd voelt, was het dus 'te snel'. Of horen er minstens nog orgasmes te volgen.

Bij het taoïsme vind je wel wat tips om zoveel klaar te komen als je maar wil. Eén van die tips is dat je na een (vrouwelijk) orgasme ten laatste na een 30-tal seconden terug wat moet stimuleren. Zoniet verkleint de kans idd om kort daarna nog orgasmes te krijgen. Als je clitoris te gevoelig is, vraag dan je partner om zijn tong te gebruiken.

Misschien heb je hier iets aan.

Coerioso
Fantasie doet leven!


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 19 gasten