Mannen, wat vinden jullie aantrekkelijk aan een vrouw?

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

Ant-Zen
Berichten: 841
Lid geworden op: wo 02 januari 2002, 2:01
Locatie: België

Berichtdoor Ant-Zen » vr 23 december 2005, 15:24

Rofl.

Het is idd een non-discussie.
bow down before the one you serve.

Dimpf
Berichten: 1426
Lid geworden op: di 28 oktober 2003, 13:33

Berichtdoor Dimpf » vr 23 december 2005, 15:58

"Iedere vrouw heeft wel iets mooi in zich. Alleen je moet het er als man zelf in stoppen." :twisted:
Sorry? :roll:
Hebben mannen 'het' dan wel?
Mijn twijfel bij deze.


Dimpf

diablo
Berichten: 30
Lid geworden op: za 18 januari 2003, 2:01

Berichtdoor diablo » vr 23 december 2005, 15:59

Mensen, mensen, mensen... wat een non-discussie. Zoals de grote filosoof Theo Maassen al zei: "Iedere vrouw heeft wel iets mooi in zich. Alleen je moet het er als man zelf in stoppen." :twisted:

Jantje komt onder de douche vandaan.
Zit aan zijn piemel voelt aan zijn balletjes.
Mamma zijn dit nou mijn hersenen?
Nu nog niet Jantje........


Gek hè Hier moest ik ineens aan denken :wink:

Iago
Berichten: 2634
Lid geworden op: di 20 augustus 2002, 1:01
Locatie: Mary's place, waitin'on a sunny day

Berichtdoor Iago » vr 23 december 2005, 16:21

Iago, weet echt wel waar hij over praat.
Iago?
Dat weten al die mensen hier. Ze praten, naar mijn idee, allemaal vanuit hun eigen ervaring.

Dimpf
Het komt meer over of er een gevoelige snaar geraakt werd, vandaar de kinderachtige reacties wellicht?

Het antwoord op de vraag van Cherise is simpel.

Waarom vraag ik dit: soms zie ik een ontzettende knappe man met een lelijke of hele doodgewone/saaie vrouw. Dan denk ik: wat heeft zij wat ik niet heb
Een knappe man dus :)

Iago.

eL04
Berichten: 881
Lid geworden op: zo 25 april 2004, 21:47

Berichtdoor eL04 » vr 23 december 2005, 16:23

Is het kerststress of is het (korreltje) zout op waarmee je ook een bericht / grap van een ander kunt te lezen?

kunnen de strooiwagens komen?

Afbeelding

Joepie
Berichten: 406
Lid geworden op: za 10 juli 2004, 11:35
Locatie: Zuidelijk

Berichtdoor Joepie » vr 23 december 2005, 18:53

:-)
deze draad bewijst hoe volwassenheid zelfs niet met de jaren komt, maar dat je er hard voor moet werken.

toch wel hilarisch!

ga ook maar even, in navolging van Iago, in de regels kijken...
maar schateren mag, toch?

DIE_FORM
Berichten: 885
Lid geworden op: wo 10 april 2002, 1:01
Locatie: Vlaams-Brabant

Berichtdoor DIE_FORM » vr 23 december 2005, 19:44

:roll:

Het is natuurlijk wel makkelijk om achteraf, vanaf de zijlijn, commentaar te geven... Is dát dan zo volwassen?
So this is permanence, love's shattered pride.
What once was innocence, turned on its side.

katarine
Berichten: 2558
Lid geworden op: di 15 februari 2005, 11:14
Locatie: vlaanderen

Berichtdoor katarine » vr 23 december 2005, 21:58

ik zit al de hele tijd op mijn handen, maar hou het nu even niet meer...
ik erger me blauw aan dit topic !
ik denk niet dat baby een andere kijk krijgt als er op deze manier gereageerd wordt, ik geloof er niet in.ik geloof niet in het bespotten van elkaar.

baby_19
Berichten: 900
Lid geworden op: wo 31 augustus 2005, 23:36

Berichtdoor baby_19 » vr 23 december 2005, 23:17

ik zit al de hele tijd op mijn handen, maar hou het nu even niet meer...
ik erger me blauw aan dit topic !
ik denk niet dat baby een andere kijk krijgt als er op deze manier gereageerd wordt, ik geloof er niet in.ik geloof niet in het bespotten van elkaar.
Erger je je blauw? Waarom ben je dan niet eerder gestopt met reageren? Maar goed dat is mijn mening.

En moet ik een andere kijk krijgen?? Waarover? Over mijn mening? Pff Dacht het niet. Er is niet eens normaal tegen mij gesproken. Je probeert je mening op te dringen. Mijn mening klopt niet volgens jou, en daarom blijf je maar met voorbeelden komen. Pff zonde van je energie vind je het gek dat je je ergert.

Mij doet het me niks als ik voor 19 jaar word uitgemaakt. Mensen die mij daarom dom vinden zijn zelf dom. En mijn mening wordt daardoor alleen maar muurvaster dan hij al was.

Ik sta open voor andere meningen, en ik respecteer ze ook.

Maar ik blijf absoluut bij mijn eigen mening. Vooral, omdat ik het gevoel heb met onvolwassen mensen te maken die oogkleppen op hebben en iemand PROBEREN te pakken op zijn leeftijd.. Enja waarom zou ik ook daarnaar luisteren als het zo moet.

Ik blijf bij mijn mening: SOMMIGE vrouwen verslonzen zich als ze een baby hebben gekregen. Ze vinden het niet belangrijk meer om zichzelf te verzorgen (niet het modepopje spelen).
Kinderen of geen kinderen.
En ik weet niets over andere vrouwen die hun eigen redenen hebben. En dit hoeft ook niet wil ik mijn mening vormen. Ik zie gewoon. En ik zeg wat ik zie. Waarom de vrouw zich verslond Who cares?

Gebruikersavatar
Carina
Berichten: 9560
Lid geworden op: za 17 juli 2004, 12:21
Locatie: Zuid- Holland

Berichtdoor Carina » vr 23 december 2005, 23:35

Erger je je blauw? Waarom ben je dan niet eerder gestopt met reageren? Maar goed dat is mijn mening.

En moet ik een andere kijk krijgen?? Waarover? Over mijn mening? Pff Dacht het niet. Er is niet eens normaal tegen mij gesproken. Je probeert je mening op te dringen. Mijn mening klopt niet volgens jou, en daarom blijf je maar met voorbeelden komen. Pff zonde van je energie vind je het gek dat je je ergert.
Ehhhhhh, baby_19?
Dit is de eerste keer dat Katarine reageert in dit topic....
Gaat het wel goed met je?

Carina (maakt zich nu ernstige zorgen)
I'd rather be hated for who I am than loved for who I am not

baby_19
Berichten: 900
Lid geworden op: wo 31 augustus 2005, 23:36

Berichtdoor baby_19 » vr 23 december 2005, 23:47

Oooow, ik zag haar voor jou aan. (qua namen)

Maar om mij hoef je je echt geen zorgen te maken hoor..
Ook geen ernstige zorgen :) Denk dat je genoeg hebt aan je eigen problemen en zaken.

En Katarine, mijn excuses. Ik had de verkeerde voor me, het was niet naar jou bedoeld. Sorry!

empeejeetje
Berichten: 752
Lid geworden op: vr 12 maart 2004, 12:57
Locatie: Haarlem

Berichtdoor empeejeetje » vr 23 december 2005, 23:53

kwestie van GOED lezen!!!!

empeejeetje
ff niks....kzou niet weten wat!!

Shazzz
Berichten: 6930
Lid geworden op: wo 02 juni 2004, 14:25
Locatie: Randstad

Berichtdoor Shazzz » za 24 december 2005, 0:05

Ach, als je een goed bedoelde PM stuurt of iemand nu het verstandigst wil zijn en on topic te gaan, krijg je als antwoord dat ze dat zeker niet van plan is omdat ze zich door niemand iets laat vertellen.


Weet iemand trouwens of het Tina forum nog bestaat?
Dan tonen wij elkaar de liefde
want wij zijn samen één.

baby_19
Berichten: 900
Lid geworden op: wo 31 augustus 2005, 23:36

Berichtdoor baby_19 » za 24 december 2005, 0:12

Hmm Shazia verdraai je de boel niet een beetje?
krijg je als antwoord dat ze dat zeker niet van plan is omdat ze zich door niemand iets laat vertellen.
Die pm was voor jou en je aanhangers. Degene (die zich aangesproken voelen) die mij dus gisteravond niet eens meer normaal aan konden spreken. Mijn mening klopte volgens jullie niet, en ik kreeg alleen maar voorbeelden en voorbeelden van vrouwen die een reden hebben om zich te verslonzen. Pff en dan ook nog eens gaan ouwehoeren dat ik 19 jaar ben??

Waarom ga je in godsnaam een discussie aan met een 19-jarige dan??
Als ik toch niet weet waar ik over praat?? Negeer mij dan gewoon.. en maak je niet zo druk om mij.

En nee ik laat mij nu dus absoluut niet vertellen door jou shazia dat ik ontopic moet blijven. En zeker niet als ik teruglees van gisteravond hoe sommige behoorlijk kinderachtig konden doen...


Dus kom mij alsjeblieft niet vertellen dat IK nu maar ontopic moet blijven.

Gebruikersavatar
Carina
Berichten: 9560
Lid geworden op: za 17 juli 2004, 12:21
Locatie: Zuid- Holland

Berichtdoor Carina » za 24 december 2005, 0:14

Dus, als ik het goed begrijp, mag alleen jij je mening zeggen en moet de rest gewoon z'n mond houden?
Praten mag niet, voorbeelden mag niet, lol maken mag niet, wat mag dan wel?
Wat doe je dan op een forum als je de mening van een ander niet wilt weten?
I'd rather be hated for who I am than loved for who I am not


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 28 gasten