G-spot

Hier kun je al je praktische vragen stellen die beginnen met ..." Hoe doe ik...?"

Moderators: Neena, JanWbr

Sara01
Berichten: 6
Lid geworden op: wo 04 februari 2009, 12:54

G-spot

Berichtdoor Sara01 » wo 04 februari 2009, 13:06

Hallo allemaal,
Ik ben nieuw op deze site. Heb al heel veel informatie en reacties gelezen. Wat een uitkomst zo'n site. Ik zou graag willen weten of er vrouwen zijn die meer weten over het volgende. Zoals veel vrouwen kom ik niet klaar tijdens het neuken. Nu heb ik gehoord dat je de G-spot kunt laten behandelen/injecteren zodat deze gevoeliger wordt en je wel een orgasma zou kunnen krijgen. Wie van jullie kan me hier meer over vertellen?
Groetjes.

Maurice
Berichten: 636
Lid geworden op: wo 09 oktober 2002, 1:01
Locatie: Zuid Holland

Berichtdoor Maurice » wo 04 februari 2009, 13:17

Welkom Sara01. Even vraagje: heb je je g-spot zelf reeds gevonden en kan je er zelf reeds door komen bij stimulatie; want vaak is het gevoelig worden ook een kwestie van gewaarworden en trainen. Injecties geven meestal ook een weinig weefselschade door het volume aan vloeistof. Verkeerd gezet kan zenuwweefsel, die juist die lekkere info naar je hersenen moet transferen ook letsel geven.

Mau

Sara01
Berichten: 6
Lid geworden op: wo 04 februari 2009, 12:54

Berichtdoor Sara01 » wo 04 februari 2009, 13:25

Hoi Maurice, Het is inderdaad moeilijk te bepalen waar de G-spot nou precies zit. Het zal misschien te maken hebben met training. ik ben net gescheiden en ons sexleven was de laatste jaren 0,0. Wellicht moet ik er weer aan wennen dat iemand anders mij aanraakt. Je opmerking over letsel geeft mij al het gevoel dat dit dus eigenlijk geen optie is. Blijven oefenen dan maar.

Maurice
Berichten: 636
Lid geworden op: wo 09 oktober 2002, 1:01
Locatie: Zuid Holland

Berichtdoor Maurice » wo 04 februari 2009, 13:34

Klaarkomen tijdens neuken kan overigens wel in cobinatie van een clitorale stimulatie.
Het is soms lastig de g-plek te ontdekken, maar op de tast moet je een sponsachtig weefsel voelen zo'n 4-5 cm naar binnen.
Het injecteren hoeft geen schade te geven, maar de kans dat het gebeurd verhoog je wel.

Mau

Sara01
Berichten: 6
Lid geworden op: wo 04 februari 2009, 12:54

Berichtdoor Sara01 » wo 04 februari 2009, 13:45

Dank je wel voor de tip. Ik denk dat ik weer "opnieuw" moet gaan genieten van sex. Wie weet gaat het dan wel een keer lukken.

Maurice
Berichten: 636
Lid geworden op: wo 09 oktober 2002, 1:01
Locatie: Zuid Holland

Berichtdoor Maurice » wo 04 februari 2009, 14:11

Iets meer onderaan de pagina "hoe doe ik" kun je ook nog wat reacties lezen op "klaarkomen door gemeenschap".
Mau

pure
Berichten: 2957
Lid geworden op: ma 29 augustus 2005, 15:19

Berichtdoor pure » wo 04 februari 2009, 15:15

Al ben ik een redelijke leek, Sara....maar het idee dat je operatief iets zou laten doen aan je lijf om een orgasme te kunnen bereiken lijkt mij wel het allerlaatste wat je moet doen. Ik hoop dat je langs meer natuurlijke weg ook nieuwe wegen naar plezier vindt. En wie weet heeft het in jouw geval ook te maken met dat je met de man met wie jij sex had te weinig verbinding had...goede sex en orgasmes zitten volgens velen 'tussen de oren'....

Succes! :)

Sara01
Berichten: 6
Lid geworden op: wo 04 februari 2009, 12:54

Berichtdoor Sara01 » wo 04 februari 2009, 16:47

Hoi Pure, Het zou inderdaad het laatste zijn wat ik zou doen, ik was alleen nieuwsgierig of er iemand was die hier ervaring mee had. Maurice heeft ook al gewezen op mogelijke schade. Dit is voor mij reden genoeg het niet te doen. Ik denk dat je gelijk hebt dat het ook "tussen de oren" kan zitten, zeker in mijn geval. Met mijn ex-man was de sex nooit spannend en bovendien deden we het vrijwel nooit. Ik hoop dat dit in de toekomst gaat veranderen. Dank je wel.

pure
Berichten: 2957
Lid geworden op: ma 29 augustus 2005, 15:19

Berichtdoor pure » wo 04 februari 2009, 16:56

Graag gedaan....en veel ontdekplezier :)

Madeliefje
Berichten: 1984
Lid geworden op: vr 23 februari 2007, 12:05
Locatie: Somewhere only we know

Berichtdoor Madeliefje » wo 04 februari 2009, 20:11

Sara01...grappig dat je advies krijgt van twee mannen over je G-spot :wink:

Hier dan een ideetje van iemand die er eentje heeft..
en het plekje ook weet te gebruiken.
Ik zal je verklappen dat ik het ook pas de laatste jaren heb ontdekt.
wist jaren niet dat ik er ook eentje had.
Ik denk dat het grote geheim zit in de juiste stimulatie.
Ik heb lang gedacht dat zachte streling, of zachte massage van de plek opwindend zou zijn. Dat was het bij mij dus niet.
Inmiddels weet ik dat ik niet te zachtzinnig met die plek om moet gaan wil ik er opgewonden van raken..

Waar vind je um?
je gaat met je vinger naar binnen, en net achter je schaambeen, zeg maar idd zo'n 4 a 5 cm na de ingang, voel je een sponsachtig plekje, met ribbeltjes. als je daar hard in drukt, voelt het of je een beetje moet plassen.

Ik kwam ook nooit klaar van enkel neuken.
Nu weet ik hoe ik de plek goed moet (laten) stimuleren.
Door er flink tegenaan te (laten) stoten. Kan ook met een dildo.
Bij mij werkt het helemaal goed als ik terwijl mijn clit stimuleer. dat hoeft niet hard, maar zachte beroering is al genoeg.

oefening is echt nodig om te ontdekken wat voor jou het beste werkt.

succes!!
:P
The music is all around us...you only have to listen..

Madeliefje
Berichten: 1984
Lid geworden op: vr 23 februari 2007, 12:05
Locatie: Somewhere only we know

Berichtdoor Madeliefje » wo 04 februari 2009, 21:49

ik lag net even onderuit in de bank met een hete kop thee, en bedacht me nog dat je G-spot geen knop is om je gevoel van opwinding 'aan' te zetten.
daar is meer voor nodig...en zit veelal ook tussen de oren.

Ik vergelijk het opgewonden raken wel eens (oneerbiedig) met een auto die je op gang brengt door hem eerst in de eerste versnelling te zetten, dan in de tweede...je komt lekker op gang en gaat in de derde...de opwinding stijgt en je krijgt er nu echt zinnn in...je gaat over naar de vierde en bent niet meer te houden...ga je nu over op G-spot stimulatie...dan schiet je in WARP snelheid.... :twisted: met net dat beetje clit beroering kom je dan zalig klaar :twisted: 8)
The music is all around us...you only have to listen..

Sara01
Berichten: 6
Lid geworden op: wo 04 februari 2009, 12:54

Berichtdoor Sara01 » wo 04 februari 2009, 23:02

Hé Madeliefje, Bedankt voor je reactie. ik ga het zeker uit proberen.

Jessebel
Berichten: 3578
Lid geworden op: do 22 januari 2004, 13:48
Locatie: Walhalla

Berichtdoor Jessebel » do 05 februari 2009, 12:43

Leuk versnellingsmetafoor Madeliefje :D

Bij mij is het zo;
-ik kan heel makkelijk klaarkomen
-ik weet waar mijn g-plekje zit en hoe die gestimuleerd kan worden

Maar van neuken alleen kom ik ook niet klaar hoor

Zowel bij penetratie, als bij handmatige g-spot-stimulatie (goh, klinkt niet erg sexy :lol: ), wil mijn clitje meedoen voor een orgasme :wink:

(ben wel enkele keren klaargekomen zonder aan mijn clitje te zitten, maar die orgasmes zijn, althans bij mij, heel vlak en kort. Ik vind het geen toegevoegde waarde hebben..)

Madeliefje
Berichten: 1984
Lid geworden op: vr 23 februari 2007, 12:05
Locatie: Somewhere only we know

Berichtdoor Madeliefje » za 21 maart 2009, 9:29

Hé Madeliefje, Bedankt voor je reactie. ik ga het zeker uit proberen.
Nu zo'n 1,5 maand, en vele oefeningen, later, ben ik toch benieuwd of jij jouw plekje inmiddels gevonden hebt sara01? en vooral..of je het weet te gebruiken 8) :D

tell us! :P

meer info>
http://www.infosex.com/g-spot.htm
The music is all around us...you only have to listen..

thirtysomething
Berichten: 36
Lid geworden op: do 05 juli 2007, 16:27
Locatie: Limburg

Nog een vrouwelijke reactie

Berichtdoor thirtysomething » zo 22 maart 2009, 20:42

Hoi Sara,

ook een bekentenis van mij: weet pas van dat heerlijke plekje sinds het geslaagde experiment (en geduld!) van mijn vriend een tijd geleden :oops: Ik kan het zelf niet vinden en dus ook niet stimuleren, maar dat vind ik helemaal niet erg hoor :wink:
Overigens heb ik geen idee of klaarkomen tijdens het neuken bij zo'n ingreep gebaat is.
Veel experimenteer-en-oefen-plezier! :P

Liefs,
30+


Terug naar “Hoe doe ik?”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 22 gasten