Slikken

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

stoeipoes
Berichten: 67
Lid geworden op: za 12 januari 2008, 12:28
Locatie: Rotterdam

Slikken

Berichtdoor stoeipoes » zo 18 januari 2009, 10:39

Hoi allemaal,

Ik weet niet of het al is n keer besproken?(zal best wel) , maar ik wil wel eens weten of vrouwen sperma in slikken en of ze het lekker vinden .En ik vraag me ook af of mannen hun eigen sperma wel eens geproeft hebben, want ze willen het zo graag dat wij het slikken .ben benieuwd naar de antwoorden.
Gr Stoeipoes. PS ik slik het wel , en vind het niet altijd even lekker.

Stunned Grrrl
Berichten: 6
Lid geworden op: do 01 januari 2009, 10:57

Berichtdoor Stunned Grrrl » zo 18 januari 2009, 11:02

Hoi stoeipoes!

Ik slik tegenwoordig altijd en vind het niet vies ofzo. Bij mijn ex was het een stuk minder smakelijk en werd er dus niet geslikt...

Gebruikersavatar
Jippie
Berichten: 3000
Lid geworden op: wo 16 juli 2003, 22:51

Re: Slikken

Berichtdoor Jippie » zo 18 januari 2009, 12:07

En ik vraag me ook af of mannen hun eigen sperma wel eens geproeft hebben, want ze willen het zo graag dat wij het slikken .
Nee, nooit geproefd.

En verder.. "ze willen zo graag dat wij slikken".... :shock: is dat zo?
Ik heb daar nog nooit om gevraagd of aangegeven dat iemand dat moest doen.
Dat laat ik aan de persoon zelf over.
The greatest lesson in life is to know that even fools are right sometimes.

roode025
Berichten: 12
Lid geworden op: di 30 april 2002, 1:01
Locatie: Opmeer

Berichtdoor roode025 » zo 18 januari 2009, 13:01

Ik heb idd regelmatig mijn eigen sperma geslikt. :D
Moet wel toegeven dat het per keer van smaak verschild. :shock:

Mijn vrouw slikt ook af en toe, hangt van de stemming af.

Gebruikersavatar
deco
Berichten: 2441
Lid geworden op: zo 17 februari 2002, 2:01
Locatie: belgie Vlaams-brabant

Berichtdoor deco » zo 18 januari 2009, 19:32

heb het ook al zelf geproefd
zoals Jippie zegt: de persoon die pijpt, beslist wat hij/zij doet....anders is het dwang.
Better cross the line,suffer consequences than just stare at it and regret never taken that step

Gebruikersavatar
vir40
Berichten: 8419
Lid geworden op: za 23 september 2006, 13:43

Berichtdoor vir40 » zo 18 januari 2009, 21:23

ik slik alleen als ik er zin in heb
the angel on my shoulder tells me to listen to the devil on the other

walraven
Berichten: 153
Lid geworden op: di 16 oktober 2007, 18:03
Locatie: noorden v/h land

Berichtdoor walraven » zo 18 januari 2009, 21:31

Mijn vriendin leest ergens op internet dat je als vrouw van orale sex keelkanker kunt krijgen. Wie weet daar meer van? Lopen vrouwen die dat doen echt risico's? Ik meen dat vroeger ook eens ergens gelezen te hebben maar dat naast mij neer te hebben gelegd.

akelei
Berichten: 733
Lid geworden op: ma 17 maart 2008, 1:49

Berichtdoor akelei » zo 18 januari 2009, 22:01

@ walraven, hpv kan keelkanker veroorzaken. hpv kan ook baarmoederhalskanker veroorzaken.

Pastis
Berichten: 22
Lid geworden op: zo 07 september 2008, 7:21

Berichtdoor Pastis » zo 18 januari 2009, 22:40

Mijn vriendin leest ergens op internet dat je als vrouw van orale sex keelkanker kunt krijgen. Wie weet daar meer van? Lopen vrouwen die dat doen echt risico's? Ik meen dat vroeger ook eens ergens gelezen te hebben maar dat naast mij neer te hebben gelegd.

Het zal wel weer of andere bende "geloofsridders" zijn die zelfs pijpen imoreel vinden. Waarom sleuren ze er nog geen maag en/of darmkanker bij.
Mijn vrouw slikt en is in goede gezondheid :P

Nimfje
Berichten: 104
Lid geworden op: ma 08 december 2008, 22:35
Locatie: Zuiderlijk Nederland, werkende

Berichtdoor Nimfje » ma 19 januari 2009, 0:10

Nee, ik slik niet en nee ook absoluut geen behoefte aan... voorvocht smaakt naar kaviaar! F*ckin zout :S en sperma is ongelofelijk bitter... maarja, oudere vrouwen houden wel weer van bitter.... :lol: vandaar dat ik geen bitterlemon hou :lol: Ben te jong :P

grtjs.
Nimfje

Puppie
Berichten: 473
Lid geworden op: ma 24 juli 2006, 23:58

Berichtdoor Puppie » ma 19 januari 2009, 0:56

Ik slik niet. Heb het één keer geprobeerd, omdat ik het gewoon eens wilde doen. Hij had er niet eens om gevraagd, maar gewoon proberen.

Nou, ik heb zitten kokhalzen. Niet de smaak, maar de substantie, vreselijk!!
Eens maar nooit meer.

Maar goed, dat is ook geen probleem. Je moet er ook wel lol in hebben om te doen, en niet kots en kots misselijk er van worden hé :wink:

akelei
Berichten: 733
Lid geworden op: ma 17 maart 2008, 1:49

Berichtdoor akelei » ma 19 januari 2009, 2:28

Mijn vriendin leest ergens op internet dat je als vrouw van orale sex keelkanker kunt krijgen. Wie weet daar meer van? Lopen vrouwen die dat doen echt risico's? Ik meen dat vroeger ook eens ergens gelezen te hebben maar dat naast mij neer te hebben gelegd.

Het zal wel weer of andere bende "geloofsridders" zijn die zelfs pijpen imoreel vinden. Waarom sleuren ze er nog geen maag en/of darmkanker bij.
Mijn vrouw slikt en is in goede gezondheid :P
Die opmerking over geloofsridders is natuurlijk gewoon onzin.
Er zijn onderzoeken gedaan die hebben aangetoond dat HPV keelkanker kan veroorzaken. Wie geen HPV heeft, hoeft zich wat dat betreft geen zorgen te maken ( onbeschermde orale seks kan nog wel andere ziekten kan overbrengen, maar dat is een ander punt).

back on topic.
Ik heb het meerdere keren geprobeerd, maar ik vind slikken niet lekker en ik doe het ook niet meer. Genoeg andere manieren om het af te maken.

Gebruikersavatar
Suzette
Berichten: 3586
Lid geworden op: zo 05 oktober 2008, 15:40
Locatie: Amsterdam

Berichtdoor Suzette » ma 19 januari 2009, 10:22

Ik slik ook, nooit problemen meegehad.

Ik proef wel smaakverschillen tussen mannen maar heb het nooit vies gevonden. In tegendeel zelfs.
En ik ken heel veel mannen die het zelf ook geproefd hebben.

En Walraven, HPV is de oorzaak van ongeveer 60-70 % van de baarmoederhalskankergevallen bij vrouwen, en kan bij beide sexe keelkkanker (en mond/tong) veroorzaken.

Daarom is de vaccinatie bij jonge meisjes aangepast.

Maurice
Berichten: 636
Lid geworden op: wo 09 oktober 2002, 1:01
Locatie: Zuid Holland

Berichtdoor Maurice » ma 19 januari 2009, 10:51

Besneden mannen dragen ook geen ziekte over en zijn minder bevattelijk voor HIV infectie (zij een besneden man).
Ja, ik heb er wel eens aan geproeft, uit nieuwsgierigheid. Het ruikt naar halfalfa :lol:

Mari
Berichten: 27
Lid geworden op: ma 13 oktober 2008, 13:54

Berichtdoor Mari » ma 19 januari 2009, 11:22

Hoi

[quote="Maurice"]Besneden mannen dragen ook geen ziekte over en zijn minder bevattelijk voor HIV infectie (zij een besneden man).

Waar heb je die wijsheid vandaan Maurice? Is daar een onderzoek naar geweest?Volgens mij heeft het wel of niet hebben van een voorhuid niks te maken, met het wel of niet overdragen van een ziekte. Dan zouden alle mannen zich uit voorzorg moeten laten besnijden. Je kunt wel de opvatting hebben dat het hygienischer is.... Maar als je je iedere dag wast en douched ben je net zo schoon. Ligt dus aan de man in kwestie.

Om even bij het topic te blijven... Ik slik wel eens, maar niet altijd ligt aan mijn bui,maar kan niet echt zeggen dat ik het heel erg lekker vind.
Maar ook niet vies.

Groetjes Mari


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten