digitale prive naakt

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

Reiziger
Berichten: 8
Lid geworden op: za 01 november 2008, 9:26
Locatie: Midden NL

digitale prive naakt

Berichtdoor Reiziger » za 01 november 2008, 10:31

Veel mannen vinden naakt fotografie erg leuk om te doen, en in het tijdperk van digitale fotografie zie je een vlucht in dit soort foto's.

Op IT-administrator forums zie je dat veel administrators veel prive naakt vinden op laptops.

NU mijn vraag;

Wie doet dit ook? en een andere vraag zou je het opwinden als andere mannen je vrouw/vriendin zouden zien zo ?
Veel sites zijn er nu voor opgericht om je vrouw zo naakt te laten zien aan elke surfer die langs komt. en er wordt erg veel gepost.

Kben benieuwd..... 8)
Leef en geniet

Gebruikersavatar
Jippie
Berichten: 3000
Lid geworden op: wo 16 juli 2003, 22:51

Berichtdoor Jippie » za 01 november 2008, 10:41

Ik heb niets tegen naakt. Mijn vriendin schaamt zich niet voor haar lichaam. Maar deze dingen houd je privé of in ieder geval in een besloten kring.

Ik denk dat er veel dames bloot geëtaleerd worden zonder dat ze er toestemming voor hebben gegeven. Thuis hebben we ook privé-kiekjes waar we niets verhullend op staan maar die zijn niet voor het grote publiek bedoeld.

Eigenlijk sluit dit weer aan op het woordje "respect" wat in diverse topics al voorbij kwam. Wie naaktfoto's plaatst zonder toestemming is respectloos bezig en het kan een vrouw of man psychisch schaden.

Shazzz
Berichten: 6930
Lid geworden op: wo 02 juni 2004, 14:25
Locatie: Randstad

Re: digitale prive naakt

Berichtdoor Shazzz » za 01 november 2008, 10:48


Wie doet dit ook? en een andere vraag zou je het opwinden als andere mannen je vrouw/vriendin zouden zien zo ?
Veel sites zijn er nu voor opgericht om je vrouw zo naakt te laten zien aan elke surfer die langs komt. en er wordt erg veel gepost.

Kben benieuwd..... 8)

Ik vraag me af in hoeverre het inderdaad de eigen vrouwen/vriendinnen zijn die op de foto´s staan. ;)
Dan tonen wij elkaar de liefde
want wij zijn samen één.

Gebruikersavatar
Savanne
Berichten: 4696
Lid geworden op: di 10 oktober 2006, 12:49
Locatie: midden van het land

Berichtdoor Savanne » za 01 november 2008, 11:49

Mijn ex deed dit. Nadeel was dat ik op een gegeven moment niet eens wist dat hij foto`s maakte maar dat ter zijde. Hij deed t overigens ook zonder mijn toestemming.

Nu ben ik best exhibitionistisch en ik zou er op zich niets op tegen hebben als mijn man een foto zou willen delen met een andere man (mijn huidige man moet er overigens niet aan denken) maar ik moet het dan wel eens zijn met zijn keuze van foto maar ook met de keuze van de ontvanger.
Voor mij zou het dus niet ok zijn als foto`s op zo`n site terecht komen.

Toch ken ik ook vrouwen die er geen probleem mee hebben. Zo heb ik in mijn werkportfolio ook naaktwerk zitten, wel estetisch verantwoord naakt ( en niet van mezelf maar een model) maar die meiden zijn er zelfs trots op.

Ik denk dat het ook dus afhangt van de kwaliteit en opzet van de foto`s
"In zijn ogen verdrinken , je hart verliezen , en dan maar zeggen dat liefde gezond is."

Gebruikersavatar
Suzette
Berichten: 3586
Lid geworden op: zo 05 oktober 2008, 15:40
Locatie: Amsterdam

Berichtdoor Suzette » za 01 november 2008, 13:22

Ik kan me voorstellen zijn dat het een uitgevoerde fanatasie is, jezelf bloot op het internet te zetten. Maar er zullen ook best voorbeelden zijn dat het niet gebeurt met wederzijdse instemming.

Om het op een zakelijke laptop/pc te zetten vind ik naief, dan weet je OF niet dat een administrator daar gewoon bij kan OF je doet het erom.
(veel mensen weten denk ik niet hoe onzettend niet prive het internet en een pc is).

Gebruikersavatar
Jippie
Berichten: 3000
Lid geworden op: wo 16 juli 2003, 22:51

Berichtdoor Jippie » za 01 november 2008, 14:51

IOm het op een zakelijke laptop/pc te zetten vind ik naief, dan weet je OF niet dat een administrator daar gewoon bij kan OF je doet het erom.
(veel mensen weten denk ik niet hoe onzettend niet prive het internet en een pc is).
Die verdienen het ook om betrapt te worden. Bijna alle PC's gaan via een lokaal intranet waar de IT afdeling gewoon op je PC mee kan kijken.
En ook al was dat niet zo, stel dat je laptop crashed. Dan lever je daar een laptop af bij de IT-afdeling waar allerlei shit op staat wat er niet op hoort.

Ik heb zelf een laptop van het werk maar alles wat privé is, staat op een USB stick.

edit wegens het ontbreken van een stuk van de zin :oops:
Laatst gewijzigd door Jippie op za 01 november 2008, 15:03, 1 keer totaal gewijzigd.

kytoma
Berichten: 25
Lid geworden op: ma 14 januari 2008, 17:37

Berichtdoor kytoma » za 01 november 2008, 15:01

laats heb ik een pc van iemand gemaakt en je wilt niet weten wat ik daar op tegen kwam.Ik moest de oude bestanden over zetten op en nieuwe schijf wat heb ik gelachen.maar dat is niet alles hoor je kan als je dat wilt zo veel prive foto's binnen halen want mensen zetten ze zomaar op hun pc .als je het ps2 limeware programma hebt dan komt je echt heel veel prive foto's tegen die mensen op hun pc hebben die hebben ze per ongeluk gedeeld staan in plaats van in een gesloten systeem staan...

edwin29
Berichten: 126
Lid geworden op: wo 25 januari 2006, 0:52

Berichtdoor edwin29 » za 01 november 2008, 20:53

Ik maak graag foto's van mijn vrouw. Soms naakt, soms met lingerie, soms buiten maar alleen voor on zelf. De foto's worden op onze eigen PC bewaard en een backup op een DVD'tje maar er staat bijvoorbeeld niks op de laptop die ik voor mijn werk gebruik.

Ik zal de foto's ook nooit aan iemand doorsturen. Dat is gewoon iets van ons samen en stel dat je opeens ruzie met die ander krijgt of die ander gaat er niet zo netjes mee om?

Gebruikersavatar
vir40
Berichten: 8419
Lid geworden op: za 23 september 2006, 13:43

Berichtdoor vir40 » za 01 november 2008, 21:19

mijn man heeft naakt foto's van mij op zn telefoon staan

hij heeft mij moeten beloven zn telefoon nooit uit te lenen :)



stel je voor dat ik een rondje bouw doe



hij is bouwvakker namelijk :) :)
the angel on my shoulder tells me to listen to the devil on the other

Reiziger
Berichten: 8
Lid geworden op: za 01 november 2008, 9:26
Locatie: Midden NL

Berichtdoor Reiziger » zo 02 november 2008, 17:27

Het gekke is dat iedereen wel zijn vrouw of vriendin op de fot zet, naakt, maar er toch veel belanden op sites als bv fotovanmijnex, of andere.

Ik las Flippo2 zn verhaal, maar is dus echt een schare mannen die cuckolding gevoelens hebben of zich meer thuis voelen bij candaulisme....vraag: wat is dat....?

Zie de wikipedia: http://nl.wikipedia.org/wiki/Candaules_en_Gyges

Het wind mannen op om hun vrouw te laten zien en dat is een feit, de 1 is at huiveriger dan anderen, maar klaarblijkelijk is er dus behoefte.

:roll:
Leef en geniet

Gebruikersavatar
Suzette
Berichten: 3586
Lid geworden op: zo 05 oktober 2008, 15:40
Locatie: Amsterdam

Berichtdoor Suzette » zo 02 november 2008, 17:54

Og Reiziger, de grieken, dol op hun verhalen, zo mooi. Mijn kinderen kennen er veel en liggen in en deuk (sex en oorlog, mam).

Maar Vir40, op zijn telefoon.......... wat gedurfd. Hij kan hem verliezen bijv. Erg onvoorzichtig.

Ik heb ook wel opnames van mijn sexuele handelingen maar die stan veilig opgeborgen. Een kaartje die niet standaard in de de camera zit, op een beveiligde server met ook nog eens een ww voor de betreffende files.

Maar goed, ik kan me ook wel voorstellen dat mensen hun kick halen uit bewust publiceren van hun foto's.
Onnadachtzaam (?) omgaan met files vind ik naief en dus weet je niet hoe het internet omgaat met je privacy, namelijk niet.

Gebruikersavatar
konijn
Berichten: 146
Lid geworden op: zo 21 oktober 2007, 11:01
Locatie: konijnenbelt

gewoon niet

Berichtdoor konijn » zo 02 november 2008, 21:23

Voor wat betreft foto's en video's is er voor mij één regel: gewoon niet doen.

Het kan best spannend zijn maar ik heb er geen zin om met m'n blote kont in een vaag standje op het internet te staan. In veel situaties vind ik het niet bezwaarlijk maar op mijn werk bv hoeven ze dit gewoon niet te zien van mij.
Ik werk zelf in de ICT en het is te moeilijk om het helemaal waterdicht af te schermen. Zeg maar gerust onmogelijk. Zulke data op een usb-stick bewaren is ook niet veilig.

Gebruikersavatar
Jippie
Berichten: 3000
Lid geworden op: wo 16 juli 2003, 22:51

Re: gewoon niet

Berichtdoor Jippie » zo 02 november 2008, 21:43

Zulke data op een usb-stick bewaren is ook niet veilig.
vertel!

want ik had het idee dat ik dan geen rotzooi achterliet.

(mits je daarna het cache en andere aanverwanten even opschoont)
The greatest lesson in life is to know that even fools are right sometimes.

Gebruikersavatar
konijn
Berichten: 146
Lid geworden op: zo 21 oktober 2007, 11:01
Locatie: konijnenbelt

Berichtdoor konijn » zo 02 november 2008, 22:14

Hoi Jippi,

Precies, de cache.
En als je bestanden verwijdert van je usb-stick komen ze weer in je prullenbak.

Maar de meeste onveiligheden komen door menselijke fouten. Je USB-stick laten slingeren of vergeten.

grt

marainna77
Berichten: 116
Lid geworden op: wo 11 juli 2007, 13:09

vraagje

Berichtdoor marainna77 » ma 10 november 2008, 13:55

waar foto's laten?
Laatst gewijzigd door marainna77 op di 11 november 2008, 15:33, 1 keer totaal gewijzigd.


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], Mieketje, Semrush [Bot] en 6 gasten