Waar raken mannen opgewonden van?

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

Gebruikersavatar
Suzette
Berichten: 3586
Lid geworden op: zo 05 oktober 2008, 15:40
Locatie: Amsterdam

Waar raken mannen opgewonden van?

Berichtdoor Suzette » vr 31 oktober 2008, 19:42

Nav een gesprek met mijn lief vroeg ik me dit zo af.

Mijn ex vond bijv. lingerie wel leuk maar ook niet meer dan dat. Bloot wilde hij :D . Terwijl mijn lief, net als ik gelukkig, vreselijk opgewonden raakt van lingerie. Hoe ordinairder soms hoe liever. :D En dan vrijen met dat aan.

Mijn ex kon me een dag bestoken met uiterste geile smsjes/mails en daar vreselijk opgewonden van raken, dat zit dan weer niet in mijn lief's pakket. (geeft niet, ik geef puur het verschil aan).

Hoe zit dat bij de she-spot mannen: wat is jullie trigger?

Gangsterdre
Berichten: 958
Lid geworden op: di 09 oktober 2007, 22:05
Locatie: Zaanstreek

Berichtdoor Gangsterdre » vr 31 oktober 2008, 23:09

Waar ik opgewonden wordt is ook Lingerie en zeer ordinair.Maar ook van rijpere vrouwen die zeer lekkere kontjes hebben.

Gebruikersavatar
Jippie
Berichten: 3000
Lid geworden op: wo 16 juli 2003, 22:51

Re: Waar raken mannen opgewonden van?

Berichtdoor Jippie » za 01 november 2008, 1:19

Hoe zit dat bij de she-spot mannen: wat is jullie trigger?
Een trigger is een impuls... iets wat onvoorspelbaar is.
Er moet en verassingselement in zitten.
Ik houd van mooie lingerie maar niet van jarretels.
Een blote vrouw, een vrouw die lacht, een vrouw die mij vragend aankijkt.
Er zijn zoveel momenten te bedenken, maar zorg er voor dat het "af' is.
Je kunt snel afknappen op kleine details.
onverzorgd, slechte gekleed, verkeerde timing, verkeerde opmerking.
Eigenlijk is erotiek best wel een broos geheel

Reiziger
Berichten: 8
Lid geworden op: za 01 november 2008, 9:26
Locatie: Midden NL

Berichtdoor Reiziger » za 01 november 2008, 9:48

tja leuke vraag:

ik heb verschillende vlakken die erotiserend werken, visueel

mooie lingerie, speels dingen laten zien maar toch niet alles ( de verbeelding)
mooie blote voeten erg opwindend 9 wanneer is het weer zomer).

Maar ook initiatief bij de vrouw, intimiteit, oogopslag.

Mijn vrouw kan me aankijken en dan ben ik verkocht ( zelfs in trui en UGs) :P
Leef en geniet

Flippo
Berichten: 514
Lid geworden op: vr 28 juni 2002, 1:01

Berichtdoor Flippo » za 01 november 2008, 13:21

Al eens eerder beantwoord, en wel op 9 januari 2003 :D

Hoeveel kan er op zo'n webpagina? :-)

In De Bijenkorf
Heerlijk nette dames, perfect gegroomed en in vol ornaat, die aankopen doen bij de parfumerieafdeling.
Een leuke vrouw met blonde haren, blauwe ogen en een spijkerblouse die net een knoopje te veel openstaat; de combinatie van blond, blauw, gebruinde huid en een spannend decolletee duwt mij bijna over de rand.

In de praktijk
Als mijn lief in een dun zomerjurkje rondloopt en op de bank gaat zitten met haar heerlijke blote benen.
Als mijn lief niets aan heeft onder haar zomerjurkje, haar benen op de bank uiteen vlijt, en zegt 'lik me'.
Als ik mijn lief lik en ze klaarkomt. Ik proef, voel en zie dat ze gaat komen; er is niets zo opwindend als een klaarkomende vrouw.
Als mijn lief op haar knieen gaat zitten en haar kontje aanbiedt zodat ik haar rozetje kan likken. Als ik haar dan ook nog lichtjes vinger kreunt ze met verwrongen stem 'O, dat is geil'. De klank die haar stem dan heeft...

In mijn fantasie
Ik moet gedwongen toekijken hoe mijn lief langdurig en hard genomen wordt door 2 stevige stoere binken. Die komen vlak na elkaar in haar klaar. Daarna moet ik alles oplikken, met mijn tong. En zij ligt daar vol wellust van te genieten.

Op video
Een vrouw wordt anaal genomen en zij kan dat maar net aan; ze zweeft op het randje tussen pijn en genot en dat is aan haar gezicht te zien.
Een vrouw pijpt een man tot hij klaarkomt op haar gezicht en daarna likt ze hem helemaal schoon. (Ik weet het, vreselijk vrouwonvriendelijk. Ik kan het ook niet helpen.)

In tekst
Een vrouw dwingt haar man tot het dragen van een kuisheidsgordel om hem zijn orgasme te onthouden en dwingt hem daarmee tot vrouwvriendelijk gedrag. Ondertussen gaat zij vreemd met andere mannen. Bij thuiskomst moet hij het orgasme van de vreemdganger uit haar likken. Als dank mag hij eens per 2 maanden komen.

Bij het chatten
Elkaar leren kennen, de fantasieen en de wensen van de ander raden, uitdagen, versieren, opgeilen.

Gebruikersavatar
Suzette
Berichten: 3586
Lid geworden op: zo 05 oktober 2008, 15:40
Locatie: Amsterdam

Berichtdoor Suzette » za 01 november 2008, 13:48

Leuk heren om dit te lezen, dank.

Mijn lief vult nog aan: Als ik er bloterig uit zie in de zomer en me dan niet bewust lijk te zijn hoe spannend het is er uit ziet en hij andere mensen naar mij ziet kijken terwijl hij weet dat ik me daar juist heel erg van bewust ben.

Niet ordinair bloot, maar dat subtiele juist.

Of zoals laatst: ik stond in een uiterst serieus gesprek met een professor te praten, terwijl mijn lief wist dat ik hele geile lingerie aanhad onder mijn strakke rok en bloesje. Onze blikken kruisten elkaar af en toe en mijn oogopslag zorgde voor knikkende knieen bij hem.

En ik moet zeggen, andersom heb ik dat ook wel. Mijn lief geniet veel aanzien in zijn werk-wereldje, ook internationaal. Kan dan heel serieus zijn en ik heel trots zijn op hem. En plots even een geil gefluister tussendoor in mijn oor als we op een receptie ofzo zijn, rrrrrrr.

Gebruikersavatar
konijn
Berichten: 146
Lid geworden op: zo 21 oktober 2007, 11:01
Locatie: konijnenbelt

Berichtdoor konijn » zo 02 november 2008, 22:10

En ook ik heb een lijstje opgesteld voor Suzette

In willekeurige volgorde:

- hoerige lingerie (vind ik toch echt geiler dan "keurige" lingerie)
- als mijn vrouw zich als een sletje gedraagt
- strakke laarzen met hoge hakken
- Met mijn vrouw praten over sex en fantasiën
- lang knuffelen
- sexfilmpjes kijken op het internet
- M'n eigen fantasiën
- Als m'n vrouw sjans heeft
- flirten
- vrijen, niet klaarkomen en het "opsparen" voor de dag erna

Ik besef dat ze niet allemaal even vrouwvriendelijk zijn, maar daar moeten jullie het maar mee doen.
Als puber ben ik ooit op een links symposium terecht gekomen. Ik was te jong en de gespreksonderwerpen konden me maar half boeiwn. De gespreksleidster vond ik daarintegen een enorm stuk en ik schaamde me dat ik op haar zat te geilen. Vanuit mijn linkse, geëmancipeerde gedachtengoed mocht dat niet van mezelf. Ik heb het vrij lang onderdrukt dat ik een vrouw gewoon geil mocht vinden.
Gelukkig ben ik daar over heen, net zoals ik bovenstaand lijstje opwindend mag vinden.

LifLaf
Berichten: 40
Lid geworden op: vr 16 augustus 2002, 1:01
Locatie: De Meern, zelfstandige ICT consultant
Contacteer:

Berichtdoor LifLaf » di 02 december 2008, 12:45

Waht makes me tic?

mijn lief in een strakke latex jurk, zie ik net een beetje bil eronder door
mijn lief gewikkeld in een handdoek als ze gedouched heeft
mijn lief als ze neemt wat ze wilt (mij)
mijn lief compleet naakt ... blijft een genot om naar te kijken, wat ik dan ook schaamteloos doe (waar zij dan weer van kleurt)

Flippo
Berichten: 514
Lid geworden op: vr 28 juni 2002, 1:01

Berichtdoor Flippo » do 04 december 2008, 10:14

Afbeelding

Waar is dat topic ook al weer over die dames in mooi ondergoed etc.? :wink:

frans
Berichten: 1001
Lid geworden op: zo 12 augustus 2001, 1:01
Locatie: Alpha Quadrant

Berichtdoor frans » do 04 december 2008, 21:35

Net als Konijn heb ik ook vrij lang last gehad van de feministische moraal uit de jaren tachtig. Gelukkig zijn we inmiddels twintig jaar verder dus durf ik hier zonder gene te stellen dat ik erg opgewonden raak van een helemaal blote vrouw met een vrolijke, brutale, uitdagende blik in d'ogen. Twee van zulke vrouwen, da's natuurlijk nog opwindender. En als ze dan ook nog aan elkaar gaan zitten en/of aan mij...

Gangsterdre
Berichten: 958
Lid geworden op: di 09 oktober 2007, 22:05
Locatie: Zaanstreek

Berichtdoor Gangsterdre » do 04 december 2008, 21:50

Afbeelding

Waar is dat topic ook al weer over die dames in mooi ondergoed etc.? :wink:
Dit zie ik ook graag..

Gebruikersavatar
Suzette
Berichten: 3586
Lid geworden op: zo 05 oktober 2008, 15:40
Locatie: Amsterdam

wat nou vrouwonvriendelijkt:ot

Berichtdoor Suzette » za 06 december 2008, 0:37

Ik vroeg het toch?

Het kan mijn lief ook niet ordinair genoeg zijn. En nee, ik ga niet in alles mee, ik heb mijn grenzen maar vind het prima als het hem opwindt.

Leuk dat jullie zo eerlijk zijn, links of niey

twin
Berichten: 138
Lid geworden op: za 17 mei 2008, 22:00
Locatie: Z-H.

Berichtdoor twin » ma 08 december 2008, 23:26

Hallo Suzette wat mij heel erg opwind is als ik mijn lief snap als ze heerlijk met zichzelf ligt te spelen. Ik raak haar dan niet aan maar blijf kijken tot ze tot een heerlijk orgasme krijgt. :lol: :lol:
Een goede vriend zie je niet, die staat altijd achter je.

Vlamm
Berichten: 6
Lid geworden op: di 23 december 2008, 17:59
Locatie: Spijkenisse beetje internetten

Berichtdoor Vlamm » di 23 december 2008, 19:00

Wat mij opwind o dat is zoveel. Maar waar ik erg geil van kan worden als ik op pabo.nl zit te kijken of willekeurig andere site en a de speeltjes in gedachten bij me meissie uitprobeer. (we heben dus ook een hele kast vol)
Haar lekker domineren vind ik ook gewldig maar ook vind ik het geweldig om door haar gedomineerd te worden , maar dat vind zij weer niet leuk.
Samen een fantasie delen tijdens het vrijen, Is meer ik vertel haar een verhaal terwijl we bezig zijn zeg maar.
Maar als ze geen ondergoed aan heeft ook geweldig.
Ik kan zo nog wel even verder gaan want er is echt veel wat me opwind. Het 1 wel meer als het ander, maar we houden variatie en dat houdt ales spannend.
Afknapper is als ze sjagerijnig is en ze het lang blijft, dan lukt het mij niet meer :?

pssievrucht
Berichten: 5
Lid geworden op: za 20 december 2008, 23:20
Locatie: centrum drenthe

Berichtdoor pssievrucht » di 23 december 2008, 19:59

Er zijn idd veel manieren om opgewonden te raken. Eéntje heb ik nog niet gelezen. Een model dat duidelijk plezier aan poseren heeft voor schilderij.
Leidt natuurlijk wel af met schilderen :st: , maar geeft erna de passie om er ècht iets moois van te maken...
Atijd Druk Doende...
Mijn hersenen staan nooit stil.
Soms vermoeiend, maar altijd lachen


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Bing [Bot], Semrush [Bot] en 24 gasten