Exit TW

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

Bloemen
Berichten: 890
Lid geworden op: vr 22 februari 2002, 2:01

Berichtdoor Bloemen » di 14 oktober 2008, 19:28

Ikkanerniksaandoen... maar het is gewoon loik dit topic "omhoog" te houden! Hij vertrekt en mannenzaken ligt meteen (bijna) plat! (Ik geef mezelf al een knijp.. allrighty..niet helemaal waar..ik besef het me)
We gaan allemaal(op enkelen na), maar komen allemaal echt ooit wel weer eens langs. TW ontmoette ik ooit heel heul lang geleden ook in Antwerpen. Iets met hand werpen is me van hem bijgebleven.

Toch hoop ik dat het hem goed gaat.

Bloemen
(Leeft ondergronds ook maar wat door... als soortemet wortel)

Gebruikersavatar
zee
Berichten: 2376
Lid geworden op: za 14 juli 2001, 1:01
Locatie: Ultima Thule

Berichtdoor zee » di 14 oktober 2008, 22:47

Krijg nou tieten... over roots gesproken - de ene gaat, de ander komt - Bloemen!!!

Dát is leuk jou weer hier te treffen :-) :-) :-)
(of was je nooit weg, als een soortevan ondergronds shespotgewas?)

Euhh back on topic,

Zee (Bloemenknuffel)
it's much more difficult to judge oneself, than to judge others - A. de Saint-Exupéry

Bloemen
Berichten: 890
Lid geworden op: vr 22 februari 2002, 2:01

Berichtdoor Bloemen » wo 15 oktober 2008, 19:56

Icanthelpmyself!

Krijg nou tieten, Zee?... ik zit er nog steeds op te hopen :-). Maar ja, mag er iets blijven om ontevreden over te zijn? *grinn*

Ik lees nog altijd af en toe mee en kon me niet bedwingen één keer TW 'omhoog' te helpen. (Je kent me zuster secretia herself hum?Duzz).
Ja het is wat sneu-ig maar ik werd er even blij van. Thats all!

She blijft speciaal (goede herinneringen)

Bloemen, herfstig! (kratten vol liefs retour Zee)

En inderdaad on-top-ik maar weer (*gemeen lachje*)

Thomas_K
Berichten: 625
Lid geworden op: vr 27 juni 2003, 22:40
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Berichtdoor Thomas_K » vr 17 oktober 2008, 22:15

TW,

Blijf nog even. Shespot heeft je nodig.

Ken je 'The never ending story'?

Shespot brokkelt af. Waar vroeger intensief gepost werd verdwijnen meer en meer gebruikers in het grote niets. Nog even, en Shespot bestaat niet meer.

TW: What is that?
Katja: One grain of sand. It is all that remains of my vast empire.
TW: Shespot has totally disappeared?
Katja: Yes
TW: Then everything has been in vain.
Katja: No, it hasn't. Shespot can arise in you. In your dreams and wishes TW.

Thomas_K: Please!! TW!! Save us!!

Kronkel

Berichtdoor Kronkel » za 18 oktober 2008, 10:35

Proest :mrgreen:

Gebruikersavatar
Aphrodites' zoon
Berichten: 944
Lid geworden op: za 24 december 2005, 23:22
Locatie: De Betuwe naar Appels en Peren kijkend

Berichtdoor Aphrodites' zoon » zo 19 oktober 2008, 2:29

Jammer, ik zal deze kleurrijke dwarsligger met zijn ondiplomatieke taalgebruik missen...
Heb vaak met een grote grijns (en vaak met veel verbazing) zijn posts gelezen.

Het ga je goed, kerel...
Try not to take things personally. What people say about you is a reflection of them, not you.

Gebruikersavatar
Jippie
Berichten: 3000
Lid geworden op: wo 16 juli 2003, 22:51

Berichtdoor Jippie » zo 19 oktober 2008, 22:59

Het is mij nooit duidelijk waarom mensen met een zielroerende "kiss and goodbye" posting hun vertrek aankondigen waarbij men soms op pathetische wijze het forum als een reliek koestert waar men zoveel waardevolle dingen heeft beleefd en soulmates heeft gevonden.
Ik zo zeggen; blijf gewoon weg als je er zat van bent en kom weer terug als je er weer zin in hebt. Dat scheelt gezichtsverlies of het verzinnen van een nieuwe nickname.
The greatest lesson in life is to know that even fools are right sometimes.

twin
Berichten: 138
Lid geworden op: za 17 mei 2008, 22:00
Locatie: Z-H.

Berichtdoor twin » zo 19 oktober 2008, 23:33

Jippy, dit is een antwoord naar mijn hart
Een goede vriend zie je niet, die staat altijd achter je.

Kronkel

Berichtdoor Kronkel » ma 20 oktober 2008, 0:09

Het is mij nooit duidelijk waarom mensen met een zielroerende "kiss and goodbye" posting hun vertrek aankondigen waarbij men soms op pathetische wijze het forum als een reliek koestert waar men zoveel waardevolle dingen heeft beleefd en soulmates heeft gevonden.
Ik zo zeggen; blijf gewoon weg als je er zat van bent en kom weer terug als je er weer zin in hebt. Dat scheelt gezichtsverlies of het verzinnen van een nieuwe nickname.

Dat het jou niet duidelijk is ligt aan jou...
Dat het anderen wel duidelijk is ligt aan hen...
Heeft er iemand gelijk of een punt? Neen.
Iedereen mag posten wat binnen de grenzen van het geoorloofde en regelgeving ligt en dus ook een afscheid, met of zonder drama.

Het vallen over iemands post mag ook, maar dan kun je je net zo goed afvragen: Waarom doet iemand dat, een bericht plaatsen met kennisgeving van ergernis, of dat je iets niet snapt. Als we zo gaan beginnen kunnen we beter allemaal onze mond gaan houden en niets meer posten. Alles is in twijfel te trekken voor wie dat wenst te doen.

Slaap lekker allemaal, inclusief uitgekotsten, enfant terribles en mensen die in de eikeltjesvla zijn verdronken.

Gebruikersavatar
Jippie
Berichten: 3000
Lid geworden op: wo 16 juli 2003, 22:51

Berichtdoor Jippie » ma 20 oktober 2008, 9:20

Dat het jou niet duidelijk is ligt aan jou...
Dat het anderen wel duidelijk is ligt aan hen...
Inplaats van de moeite te nemen om het dan uit leggen ga je rondjes rennen en laat je een ander niet participeren in de esoterische wereld van "mijn afscheid".

Op dit vlak was This Waltz wel een stuk vermakelijker in zijn repliek.
The greatest lesson in life is to know that even fools are right sometimes.

Kronkel

Berichtdoor Kronkel » ma 20 oktober 2008, 9:30

Ga door, ga door Jippie...

Bis bis...

Dan krijgt TW zijn dramatische afscheid met je hoogstpersoonlijke medewerking 8)

En zo heb ik je weer waar ik je hebben wil.
Je trapt er iedere keer weer in op de één of andere wijze ...

Goedemorgen trouwens.
Ik ben eikeltjesvla aan het bereiden voor wie een duik wil nemen...

Interesse?

Eens kijken of je de verleiding kunt weerstaan om te happen.


Hee TW!!!

Zie eens wat een geweldige aandacht je krijgt man. Heel Shespot is jaloers op je.


:wink:

Gebruikersavatar
Massie
Berichten: 1907
Lid geworden op: do 16 oktober 2003, 15:29

Berichtdoor Massie » ma 20 oktober 2008, 10:02

Ik heb liever echte mensen om me heen op een forum dan mensen die met alle winden meewaaien of mensen die gaan lopen paaien en klef doen met anderen. Dat die echtheid er bij de ene wat botter uitkomt zij zo. ).
Goh en als iemand dan zegt wat ie denkt dan mag het weer niet van je, dan spring je er bovenop.
Jip zegt gewoon wat hij denkt net als alle andere voor hem, net als jouw tirade op de mensen voor je.
Die gedachtengang van jou doet je naam wel eer aan hoor, de ene dag het een, de andere dag het ander, je hebt een kronkel das wel duidelijk.. :?

(Edit: schrijffout)
Laatst gewijzigd door Massie op ma 20 oktober 2008, 12:42, 1 keer totaal gewijzigd.

Kronkel

Berichtdoor Kronkel » ma 20 oktober 2008, 10:06

Ga door ga door Massie...

Zo wordt het echt nog een leuk topic.

Wat zijn jullie toch heerlijk zo samen af en toe.


:wink:

Gebruikersavatar
Massie
Berichten: 1907
Lid geworden op: do 16 oktober 2003, 15:29

Berichtdoor Massie » ma 20 oktober 2008, 10:13

Fijn dat je ' ons' leuk vind, ware het niet dat Jip niet eens weet dat ik dit geschreven heb, we zijn nl 2 individuen, misschien moeilijk te begrijpen voor je.
In plaats van dat je zelf nou eens terugleest wat je geschreven hebt, kun je verder alleen maar Ga door Ga door uitkramen, duidelijk een zwaktebod.
Maar goed, dit topic gaat voor de verandering nou eens niet over jou, maar over TW.
Dus back on topic!
Ben eigenlijk benieuwd of hij nog meeleest, volgens mij komt ie dan niet meer bij! :mrgreen:

Kronkel

Berichtdoor Kronkel » ma 20 oktober 2008, 10:21

Ja ik ben zoooooo zwak..
Zo krom en kronkelig.
Geen blik waardig, geen woord ook eigenlijk..

Maar verdomd ze blijven het doen... reageren....

Aaaah MEA CULPA!

TW! COME BACK! ZE VRETEN ME OP!
HELP!!!
JIJ WAS ALTIJD HET VANGNET VOOR VERWIJTEN EN STEKELIGE REACTIES EN NOU GOOIEN ZE MIJ IN DE EIKELTJESVLA...

Ik snap niet dat iemand mij nog serieus neemt... om met de wijze woorden van Jippe te spreken.

Zo... tevreden?
Het bewijs is geleverd. Ik deug niet. Maar ik ben dan ook een deugniet. :mrgreen:


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 20 gasten