Exit TW

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

thisWaltz
Berichten: 1658
Lid geworden op: wo 25 juli 2001, 1:01
Locatie: in heaven and hell.
Contacteer:

Exit TW

Berichtdoor thisWaltz » di 07 oktober 2008, 12:28

Ik wou meer over het vrouw zijn leren en over de seksualiteitsbeleving des vrouwes en dat heeft dit forum me ook bijgebracht. Ik heb niets meer te vertellen en het forum heeft me niets meer leren.
Gelet op mijn reputatie alhier en de reacties daarop heb ik besloten afscheid te nemen van dit forum en me meer op de echte wereld te concentreren.
Hoera, Hoezee, het shespotvolkje overgelukkig :D :D :D :D :D :P
Nou, het ga jullie goed

Gebruikersavatar
Carina
Berichten: 9560
Lid geworden op: za 17 juli 2004, 12:21
Locatie: Zuid- Holland

Berichtdoor Carina » di 07 oktober 2008, 12:38

:shock: Alweer?

Nou, het ga je goed TW.

Maar wat betreft het gelukkig zijn: dat heb je mis.
Je maakt me er niet gelukkig of ongelukkig mee. Mijn geluk hangt niet af van het wel of niet aanwezig zijn van iemand op het forum.

Tot later.... Of niet, natuurlijk.

Afbeelding
I'd rather be hated for who I am than loved for who I am not

Gebruikersavatar
NachtVlinder
Berichten: 531
Lid geworden op: zo 28 november 2004, 14:59
Locatie: Living in my own world

Berichtdoor NachtVlinder » di 07 oktober 2008, 12:41

Overgelukkig? ach welnee..je deed me altijd denken aan een man met ik graag samenwerkte en waar ik altijd erg om moest lachen....vind het altijd jammer als vaste bezoekers hier weggaan...

Maar het ga je goed TW... succes met al je plannen!

NV
The sexiest thing a man can do, is crawl inside her mind and make her imagination run wild

Shazzz
Berichten: 6930
Lid geworden op: wo 02 juni 2004, 14:25
Locatie: Randstad

Berichtdoor Shazzz » di 07 oktober 2008, 12:48

*Shazzz* Hangt de vlag uit. Yeahhhh weer iemand die meent dramatisch afscheid te moeten nemen. (om meer dan vermoedelijk later met hangende pootjes terug te komen, al dan niet met een nieuwe nick)
Heb ik nooit begrepen en zal ik nooit begrijpen ook. Als je niks meer op het forum te zoeken hebt blijf dan gewoon weg maar kondig dit niet aan met de grote trom. Had je nu verwacht dat we en masse je zouden proberen over te halen om te blijven?

Dag TW, de garoeten :!: :arrow:
Dan tonen wij elkaar de liefde
want wij zijn samen één.

Gebruikersavatar
gurley
Berichten: 3532
Lid geworden op: do 13 januari 2005, 4:03

Berichtdoor gurley » di 07 oktober 2008, 15:03

doen we nog één laatst dansje ?
Not everything that is faced can be changed, but nothing can be changed until it is faced.

Gebruikersavatar
Massie
Berichten: 1907
Lid geworden op: do 16 oktober 2003, 15:29

Berichtdoor Massie » di 07 oktober 2008, 16:18

Bye TW, may all your fantasies come true!

Gebruikersavatar
droomvlinder
Berichten: 2013
Lid geworden op: wo 14 augustus 2002, 1:01
Locatie: -wereldburger -

Berichtdoor droomvlinder » di 07 oktober 2008, 19:03

Veel geluk toegewenst TW , zoek het in de kleine dingen, maak het je niet te moeilijk door alles vooraf te willen uitrekenen en plannen .

Het ga je goed !!!!!Ik vind het ook altijd jammer wanneer iemand hier weggaat .
Woorden zijn vensters of muren ( Marschal Rosenberg) geweldloze communicatie .....

LittleMonkey
Berichten: 2512
Lid geworden op: di 04 december 2007, 22:32

Berichtdoor LittleMonkey » di 07 oktober 2008, 19:12

This waltz,
mucha suerte con todas las cosas en tu viva :) (vast niet helemaal foutloos:oops:)

Hoe gaat 't met 't tolken? Ik inmiddels druk in jaar 2;)

Liefs!
"The only disability in life is a bad attitude." © Scott Hamilton

Gebruikersavatar
zee
Berichten: 2376
Lid geworden op: za 14 juli 2001, 1:01
Locatie: Ultima Thule

Berichtdoor zee » wo 08 oktober 2008, 1:09

Ik hou ook niet zo van dramatische adieus en overige larmoyante aandachttrekkerij, maar ik denk dat This Waltz' afscheid niet in deze categorie valt. Of eigenlijk ook weer wel, fuck it :-)
Waarbij ik moet aangeven een zwak voor hem te hebben. Zijns ondanks, want ik ben het zelden met hem eens; verzucht me over de moeizame discussies die vaak overlopen van vastgeroeste meningen, verongelijktheid en algemeen onvermogen tot toenadering.

Waarom dan toch die sympathie, ondanks alles?
Ik ken hem al lang: Ik registreerde me in juli 2001 als elfde lid van Shespot - en TW kwam er als twaalfde achteraan. Wat je noemt vanaf het prille Shespotbegin.
Nu is dat enkele toevallige gegeven niet meteen een basis voor sympathie. We hebben in het prille begin zelfs over zoiets triviaals als auto's de degens gekruist, want ik bleek in een Mercedes te rijden, en hij in een Lada.
Ik heb This Waltz echter in Antwerpen één keer gesproken, en me een avond lang bijzonder met hem vermaakt.
In real life, leerde ik, valt al het communicatieve onvermogen weg dat eigen is aan een medium als dit forum, en in dit geval bleek hij een zeer aimabele, zachtaardige en zelfs uiterst komische Belg te zijn. Eigenlijk een kant van hem die hij bepaald niet sterk etaleert in zijn postings.
Tja, als je iemand ooit in de ogen hebt gezien - dan vergeef je natuurlijk meer en zie je immer de mens achter de postings.

Ongeacht zijn - naar mijn persoonlijke mening - onhandige formuleringen, nutteloze stenen in vijvers, halsstarrigheid en kritisch onvermogen forumreacties goed in te schatten, komt bij mij ook altijd de This Waltz naar voren die zich consequent respectvol naar vrouwen uit, uitgebreid verhaalde over zijn naïeviteit en pech met Russische bruiden, verongelijkt en immer over geldzorgen klaagt, zich tergend voorspelbaar over de Belgische overheid uitspreekt, en al met al reeds zeven jaar als excentriekeling op Shespot rondwaart.
Een soort van ouwe getrouwe stamgast, zoals ik hem vaak zie: voorspelbaar, bot, knorrig, onhandig, onaangepast en altijd datzelfde vlekkerige onmodieuze pak aan - maar ook kleurrijk en karakteristiek, en daarmee bewees/bewijst hij een dienst aan de diversiteit van Shespot.

Dat is het denk ik vooral: ik zie altijd de This Waltz voor me zoals ik hem heb leren kennen; niet uit zijn postings, maar als levende verschijning.
Zo heb ik meerdere mensen op She leren kennen: eerst hier, er vormt zich een beeld - soms clichébeeld - en op een meeting de ware persoon. Dat éénmaal iemand leren kennen maakt de forumnick tot een mens van vlees en bloed. Dan vergeef je meer, is de interesse wezenlijker, en kan je ook veel beter een stootje van iemand hebben als zo iemand eens vies tegenvalt, gek doet, humeurig is, stenen door ruiten gooit of in andere zin een weeffoutje in zijn/haar systeem heeft.

Om die reden kan ik het eigenlijk slecht velen dat we elkaar soms zo grondig afserveren hier, of duidelijk laten blijken dat Shespot beter af is zonder die ene hem of haar. Alsof wij bepalen wie er tot de klantenkring mag behoren, of hoe leuk het is zonder die ene hem of haar. Het is toch ook ergens prettig dat er types in een café zijn waar je je aan kunt ergeren, buiten de orde vallen - dat niet iedereen in een bepaald pulletje valt? Dat er dan geen fijn gesprek mee te voeren is, soit - er zijn zat stamtafels met dito onderwerpen en leuke mensen. Laat onverlet dat uit zo'n hoek soms toch wat geks of onverwachts kan komen, en daarmee het café wijdlopig, leuk, verrassend en interessant blijft. Ook met - en dankzij - de excentriekelingen.
Dat er dan af en toe een schop wordt uitgedeeld, eens goed de waarheid wordt gezegd, of stevig wordt gekleund, soit - als er na afloop maar een biertje op gedronken kan worden en je eigenlijk kunt zeggen: pak aan - ik vind je een rare druif, maar jij hoort er toch bij.

Ergens heb ik altijd bewondering gehad. Waar ik mij met de gave van het makkelijke woord soepel en gladjes op She begaf, politiek correct op het vervelende af - daar blonk This Waltz uit in ondiplomatieke, onhandige, recht voor zijn onaangepaste raap verhalen.
Ik wil TW zeker niet overhalen terug te komen, en goed beschouwd is zo'n afscheidsposting ook een larmoyant en morsig potje aandachttrekken, gadverdamme TW :-)
Maar laat ik nou net in een sentimentele bui zijn, en zin hebben in het opschrijven van wat herinneringen. Ik vind het ten aanzien van This Waltz wel waard. En ja, er zijn anderen die het voor mij zeker ook waard zijn, nog veel meer voor mij betekenen zelfs, die er ooit waren of niet meer zijn - daar wil ik niets aan afdoen, ook al schrijf ik nu niet over hen. Er zijn zóveel mooie mensen op She die het waard zijn om met sympathie te betrachten, met vriendschap te benaderen, met liefde te gedenken.

Met excuus voor deze off topic overdadige smartlap tekst, sentimenteel doch welgemeend :-)
Zou barvrouw Liesbeth ook hier in Mannenzaken bedienen? Lies, rondje van mij, een toast op TW! Cheers.

Zee
it's much more difficult to judge oneself, than to judge others - A. de Saint-Exupéry

katarine
Berichten: 2558
Lid geworden op: di 15 februari 2005, 11:14
Locatie: vlaanderen

Berichtdoor katarine » wo 08 oktober 2008, 8:20

Ik toast met je mee Zee.
Op de diversiteit van She :lol: 8)
Ik wens jullie allen een fijne dag toe.

Flippo
Berichten: 514
Lid geworden op: vr 28 juni 2002, 1:01

Berichtdoor Flippo » wo 08 oktober 2008, 9:42

Inderdaad, TW is een van die posters aan wie je gehecht raakt. Al is het maar als "the man you love to hate". Dat doe ik overigens niet, laat dat duidelijk zijn. TW, het ga je goed. En als je weer terug komt is dat ook prima.

Florian
Berichten: 345
Lid geworden op: do 10 juni 2004, 2:03
Locatie: Amsterdam

Berichtdoor Florian » wo 08 oktober 2008, 10:54

*
Laatst gewijzigd door Florian op zo 08 september 2013, 15:32, 3 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
gurley
Berichten: 3532
Lid geworden op: do 13 januari 2005, 4:03

halleluja ~~~

Berichtdoor gurley » wo 08 oktober 2008, 19:26

Not everything that is faced can be changed, but nothing can be changed until it is faced.

Mme Bentinck
Berichten: 433
Lid geworden op: vr 11 januari 2008, 16:59

Berichtdoor Mme Bentinck » wo 08 oktober 2008, 21:35

Om die reden kan ik het eigenlijk slecht velen dat we elkaar soms zo grondig afserveren hier, of duidelijk laten blijken dat Shespot beter af is zonder die ene hem of haar. Alsof wij bepalen wie er tot de klantenkring mag behoren, of hoe leuk het is zonder die ene hem of haar. Het is toch ook ergens prettig dat er types in een café zijn waar je je aan kunt ergeren, buiten de orde vallen - dat niet iedereen in een bepaald pulletje valt? Dat er dan geen fijn gesprek mee te voeren is, soit - er zijn zat stamtafels met dito onderwerpen en leuke mensen. Laat onverlet dat uit zo'n hoek soms toch wat geks of onverwachts kan komen, en daarmee het café wijdlopig, leuk, verrassend en interessant blijft. Ook met - en dankzij - de excentriekelingen.

Er zijn zóveel mooie mensen op She die het waard zijn om met sympathie te betrachten, met vriendschap te benaderen, met liefde te gedenken.
AMEN
if you have it, flaunt it!
(E. Jinek)

bo_
Berichten: 645
Lid geworden op: di 24 april 2007, 16:14
Locatie: linkerkant van de afsluitdijk

Berichtdoor bo_ » wo 08 oktober 2008, 22:11

zie hier boven. Niets meer aan toe te voegen.

Oke, behalve dan het ga je goed TW en wie weet tot ooit.

Liefs,
Bo
Leven is het meervoud van lef.


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 22 gasten