"Gebruik me"

Hier kun je al je praktische vragen stellen die beginnen met ..." Hoe doe ik...?"

Moderators: Neena, JanWbr

twin
Berichten: 138
Lid geworden op: za 17 mei 2008, 22:00
Locatie: Z-H.

Berichtdoor twin » ma 25 augustus 2008, 0:06

Helemaal mee eens Frank, van de laatste postings van Maurice snap ik ook geen bal van.[/quote]
Een goede vriend zie je niet, die staat altijd achter je.

Monique
Berichten: 703
Lid geworden op: ma 18 juni 2007, 21:02
Locatie: Middle of Somewhere

Berichtdoor Monique » ma 25 augustus 2008, 6:20

...misschien weer vanaf de laatste post van Jann oppakken (of voor de mooie van Jessebel...maar dat vind ik zonde... :wink: )
M.

As a man thinks in his heart, so is he.

Gebruikersavatar
Paniscus
Berichten: 1388
Lid geworden op: di 15 januari 2008, 20:04
Locatie: Oosten

Berichtdoor Paniscus » ma 25 augustus 2008, 9:40

Deze laatste drie post zijn erg goed voor mijn zelfvertrouwen
Ik dacht dat ik de enige was die het niet begreep :D

Misschien dat het me vandaag lukt een nieuwe topic op te zetten om zodoende Jann zijn topic niet te laten vertroebelen.
Communicatie lijkt in deze tijd meer op het zo dicht mogelijk langs elkaar heen praten

Maurice
Berichten: 636
Lid geworden op: wo 09 oktober 2002, 1:01
Locatie: Zuid Holland

Berichtdoor Maurice » ma 25 augustus 2008, 9:54

Nooit geweten dat alles op shespot met dezelfde taal en in perfecte harmonie met de vorige postings geschreven moest worden en dissonanten niet gewaardeerd worden, leerzaam.
Excuses dan, maar ik ging wel degelijk in op de de topic; met name op het punt van de psychologische omwenteling bij cofrontatie bij zo'n situatie die je niet verwacht.
Ik laat het hierbij en pak het alsjeblieft op waar jullie het willen oppakken.

Flippo
Berichten: 514
Lid geworden op: vr 28 juni 2002, 1:01

Berichtdoor Flippo » ma 25 augustus 2008, 10:36

Zo, de geemanicpeerde dames sex-liefhebsters in gewetensnood? :mrgreen:

Kijk, hypocrisie is ons niet vreemd, vrouwen niet en mannen niet. Vrouwen willen graag een lieve zorgzame man en tegelijk een beest in bed. Mannen willen een hoer in bed en een madonna op straat.

Niet iets om je zorgen over te maken, zo is het nu eenmaal. We willen nu eenmaal alles en liefst ook tegelijk.

Hoe je daar mee omgaat is een ieders individuele wens. De invulling is afhankelijk van ieders situatie.

Als je man zo geemancipeerd is dat hij geen beest in bed kan zijn, dan zul je zelf moet kiezen of je daar mee kunt leven, of dat je je man toch probeert zo ver te krijgen, of dat je het buitenshuis zoekt.

Het lijkt me een luxe-probleem vergeleken met andersom, dat je thuis wordt onderdrukt, en niets te kiezen hebt.

En ja, dat er een tegenstelling ligt in geemancipeerd zijn en graag gebruikt willen worden, is een interessante discussie, waar het goed over fantaseren en posten is. Maar niet iets om over wakker te liggen.

Als boze man bij de geemancipeerde dames een keuze afdwingen ("wat wil je nu eigenlijk") helpt al helemaal niet. Beter om ideeen uit te wisselen, geile gedachten te posten, de belevingswereld van de ander leren kennen, en op basis daarvan met elkaar aan de slag te gaan en de sexuele relatie met de ander te verbeteren.

En ja, ik zou ook wel eens "gebruikt" willen worden. :D
Laatst gewijzigd door Flippo op ma 25 augustus 2008, 11:39, 1 keer totaal gewijzigd.

FrankPolder
Berichten: 1747
Lid geworden op: zo 03 maart 2002, 2:01
Locatie: op de matras

Berichtdoor FrankPolder » ma 25 augustus 2008, 11:25

Kijk, hypcocrisie is ons niet vreemd, vrouwen niet en mannen niet. Vrouwen willen graag een lieve zorgzame man en tegelijk een beest in bed. Mannen willen een hoer in bed en een madonna op straat. Niet iets om je zorgen over te maken, zo is het nu eenmaal. We willen nu eenmaal alles en liefst ook tegelijk.

En ja, dat er een tegenstelling ligt in geemancipeerd zijn en graag gebruikt willen worden, is een interessante discussie, waar het goed over fantaseren en posten is. Maar niet iets om over wakker te liggen.
Tja, Flippo, ik kan niet anders dan het met je eens zijn. Het zijn waarheden als koeien. En ik denk dat er maar weinig mensen daadwerkelijk wakker liggen van de kloof tussen droom en daad, tussen wens en werkelijkheid. Dat geldt voor het merendeel van de onderwerpen die we hier aansnijden, toch?

Maar jemig... nou héb ik eens een onderwerp te pakken waarover ik vanuit mijn eigen ervaring iets onzinnigs kan zeggen, en nou zal ik het zeggen ook! :P Waarlijk, we hoeven toch niet elke discussie – hoe oeverloos ook – dood te relativeren? Bovendien voel ik mij toch, kinderachtig als ik ben, niet helemaal serieus genomen. Zoals Paniscus al zei, is dit het bekende dilemma van de man die in de jaren zeventig is opgegroeid met de waarschuwing dat mannelijke drift eerder levensbedreigend is voor vrouwen dan prikkelend. Omringd door het wangedrag van seksegenoten, willen we elke indruk van testosterongestuurde lompheid vermijden. En dan treedt nu een bevrijde generatie aan die gewoon kan zeggen 'gebruik mij'? Da's wennen hoor!

Het gaat dieper, en er zijn veel meer schakeringen aan dit verschijnsel. En daarom wil ik er best over ouwehoeren, ook al ben ik mij ervan bewust dat het een tikje sneu overkomt. :lol:

Kortom: je hebt gelijk, maar ik heb geen zin in relativeren vandaag :lol:
Amor vincit omnia

Monique
Berichten: 703
Lid geworden op: ma 18 juni 2007, 21:02
Locatie: Middle of Somewhere

Berichtdoor Monique » ma 25 augustus 2008, 11:43

k'eb ook zin in onzinnig ouwehoeren :P

wat WILLEN we, de mannen en de vrouwen?

ik wil ook een beest...als hij er af en toe zin in heeft de beest uit te hangen (euhh :oops: ) wil ik die beest ook zien...niets onhandige/verlegen gedoe!

:mrgreen:
M.

As a man thinks in his heart, so is he.

Gebruikersavatar
Paniscus
Berichten: 1388
Lid geworden op: di 15 januari 2008, 20:04
Locatie: Oosten

Berichtdoor Paniscus » ma 25 augustus 2008, 11:51

Now we are talking!
Lets go to "gebruiken en nemen" ! :oops: :oops:

of (ik begin eraan te wennen) :lol: :lol:
Communicatie lijkt in deze tijd meer op het zo dicht mogelijk langs elkaar heen praten

FrankPolder
Berichten: 1747
Lid geworden op: zo 03 maart 2002, 2:01
Locatie: op de matras

Berichtdoor FrankPolder » ma 25 augustus 2008, 12:02

Ha! Dat is duidelijke taal. Daar hebben we wat aan! De moeite waard om de voorzichtigheid af te schudden, lijkt me.

Ik ga vast oefenen :lol:
Amor vincit omnia

Flippo
Berichten: 514
Lid geworden op: vr 28 juni 2002, 1:01

Berichtdoor Flippo » ma 25 augustus 2008, 12:11

ik wil ook een beest...als hij er af en toe zin in heeft de beest uit te hangen (euhh :oops: ) wil ik die beest ook zien...niets onhandige/verlegen gedoe!
Het probleem daarbij is de de heerlijkheid van het invullen van de onuitgesproken verwachting; het waarmaken van de geheime fantasie.

Het allerleukst - en wat je eigenlijk wilt - is dat de ander waarmaakt waarover je nog nooit hebt durven spreken. Dat je met de ander een stapje verder komt, daar waarvan je niet wist dat het bestond. Een stapje dat nog veel geiler en bevredigender is dan wat je daarvoor deed.

Ik weet nog goed dat het meisje me totaal onverwacht op m'n rug liet liggen, mijn armen languit boven m'n hoofd drukte en m'n polsen vasthield, bovenop m'n gezicht ging zitten, haar poes tegen m'n tong drukte, en me dwong haar te likken. Daar had ik alleen maar aan gedacht, nooit durven zeggen.

Andersom ook. Zij op haar knieen, ik haar vingeren, een vinger in haar kontje, en toen ze helemaal op ontploffen stond mijn pik in haar mond. Normaal zou ze dat nooit doen. Maar in die situatie was dat zo geil, dat ze zelf hard ging zuigen, en in ik in haar mond klaarkwam.

Iets wat ze normaal nooit zou doen. Maar in die situatie hoorde dat voor haar er bij. Ze voelde zich hard aangepakt, ze voelde zich naar een hoogtepunt gedwongen, en voor haar hoorde op dat moment het onderdanig slikken van het zaad en de combinatie van haar ontploffing en de mijne daar bij.

Nog nooit hadden we zulke zaken aan elkaar bekend. Dat zouden we niet durven. Teveel schaamte om dat soort dingen te vertellen. En - het leuke is er ook af als je dat vertelt. Veel mooier is het om het onuitgesprokene waar te maken. Dat is echte vervulling.

Al moet ik er dan wel bij zeggen, dat zo iets later, als je elkaar beter kent, haast niet meer mogelijk is. En dat je dan overgaat naar een nieuwe fase, waarin je wel leert communiceren over verwachtingen en fantasieen. En daarbij trouwens ook wel met onvervulde verlangens blijft zitten. Hetgeen op zich wel weer jammer is...

princess
Berichten: 424
Lid geworden op: vr 19 augustus 2005, 17:05
Locatie: Zuid Holland

Berichtdoor princess » ma 25 augustus 2008, 12:52

Ik weet nog goed dat het meisje me totaal onverwacht op m'n rug liet liggen, mijn armen languit boven m'n hoofd drukte en m'n polsen vasthield, bovenop m'n gezicht ging zitten, haar poes tegen m'n tong drukte, en me dwong haar te likken. Daar had ik alleen maar aan gedacht, nooit durven zeggen.

Andersom ook. Zij op haar knieen, ik haar vingeren, een vinger in haar kontje, en toen ze helemaal op ontploffen stond mijn pik in haar mond. Normaal zou ze dat nooit doen. Maar in die situatie was dat zo geil, dat ze zelf hard ging zuigen, en in ik in haar mond klaarkwam.

Iets wat ze normaal nooit zou doen. Maar in die situatie hoorde dat voor haar er bij. Ze voelde zich hard aangepakt, ze voelde zich naar een hoogtepunt gedwongen, en voor haar hoorde op dat moment het onderdanig slikken van het zaad en de combinatie van haar ontploffing en de mijne daar bij.
Jij mag vaker schrijven Flippo!! Kwijl....

FrankPolder
Berichten: 1747
Lid geworden op: zo 03 maart 2002, 2:01
Locatie: op de matras

Berichtdoor FrankPolder » ma 25 augustus 2008, 13:13

Allemensen, nu merk ik pas dat ik een strakke broek aan heb :oops: Verwarmend proza, Flippo!

Ik voel niet zo met je mee wanneer je zegt dat de lol eraf is zodra je het gedrag bespreekt. Ik zou, gezien de ingebakken aarzeling waarover ik het eerder had, graag willen weten of mijn vrouw zoiets nou echt wel lekker vindt. Ik ben bang dat het heel akelig kan uitpakken als ik mij tegen de verwachting in gedraag als een foute Italiaan met een drankprobleem.

En waarom zou het minder lekker zijn als we vooraf overeenstemming hebben over onze voorkeuren? Pff.. ik heb er nu al zin in. Ik kan niet wachten tot ons volgende onderonsje :oops:
Amor vincit omnia

princess
Berichten: 424
Lid geworden op: vr 19 augustus 2005, 17:05
Locatie: Zuid Holland

Berichtdoor princess » ma 25 augustus 2008, 13:16

@ Maurice
Wat jammer dat je zo beledigd reageert. Ik begrijp wel wat je met je betoog bedoelt en in de ideale situatie werkt het zo.

Maar op het moment dat je overvallen wordt door een verlangen van je partner, een verlangen waar je je even helemaal geen raad mee weet, is het bijna onmogelijk om zo te reageren. Je eigen shock en verwarring krijgen even voorrang op de rol van 'ideale partner die overal goed op kan reageren'.

Iemand kan dromen dat hij of zij altijd reageert als de ideale partner, maar ik denk dat in het echte leven geen enkel mens non-stop die ideale partner kan zijn, zonder zichzelf te verliezen.

Monique
Berichten: 703
Lid geworden op: ma 18 juni 2007, 21:02
Locatie: Middle of Somewhere

Berichtdoor Monique » ma 25 augustus 2008, 14:09

ja, echt Flippo...het is niets meer met mij vandaag...en ik zit op mijn werk zeg!

Ik denk ook dat er niets mis is met het uiten van wat je wil, alleen niet op het moment zelf. Het is iets wat vooraf, tijdens een wijntje, lekker intiem op een niet al te drukke terrasje bijv., besproken dient te worden. Reken maar dat je in zo'n sfeertje toch behoorlijk zin krijgt.

...en dan bij het thuiskomen....zonder verder een woord te hoeven zeggen... :P

De volgende keer is het dan wél mogelijk de ander te verrassen...als de sfeer ernaar is...want dan weet je dat het mag.
M.

As a man thinks in his heart, so is he.

Flippo
Berichten: 514
Lid geworden op: vr 28 juni 2002, 1:01

Berichtdoor Flippo » ma 25 augustus 2008, 18:10

Ik ben bang dat het heel akelig kan uitpakken als ik mij tegen de verwachting in gedraag als een foute Italiaan met een drankprobleem.
Veel Nederlandse vrouwen vallen nu juist voor de Latin Lover, Frank.

Daarover is laatst een fantastisch stukje geschreven door Daniella Hooghiemstra in de Esta. Ze beschrijft daarin dat elke jonge Nederlandse vrouw afknapt op de Nederlandse man met zijn windjack over zijn pak en daaronder bruine schoenen.

Liever gaat die jonge vrouw als au-pair naar het zuiden op zoek naar de Italiaanse, Franse of Spaanse man van haar dromen. Een echte macho man die de baas in huis is, haar de echte liefde laat proeven en voor wiens zekerheden zij als een blok kan vallen.

Dan breekt echter haar dertigste jaar aan, begint de biologische klok te tikken, en denkt ze aan de ideale vader voor haar kinderen. Ze besluit terug te komen naar Nederland, en huwt alsnog een Nederlandse man. Een man met een windjack over zijn pak en daaronder bruine schoenen. Maar een die zo lief is voor de kinderen en zonder zeuren zijn aandeel neemt in de zorgtaken.

Nooit zag ik het hierboven besproken dilemma beter en hilarisch uitgelegd. Zeker als je de volgende ochtend op de zaak komt, en de collega's ziet binnenkomen, met hun hun windjack over hun pak.

Je begrijpt dat ik mijn windjack in de diepste prullenbak heb gegooid. ;-)


Terug naar “Hoe doe ik?”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 19 gasten