klaarkomen door gemeenschap?

Hier kun je al je praktische vragen stellen die beginnen met ..." Hoe doe ik...?"

Moderators: Neena, JanWbr

jessje
Berichten: 1
Lid geworden op: ma 28 juli 2008, 13:46

klaarkomen door gemeenschap?

Berichtdoor jessje » ma 28 juli 2008, 13:55

Ik heb nogal een probleem om klaar te komen door gemeenschap te hebben met mijn vriend. mijn zogenaamde G-spot dus. klaarkomen via mijn klitje geeft geen problemen, maar ik zou ook weleens het 'andere' orgasme willen beleven waarvan je zoveel hoort. Ook hebben we gewoon een simpele vinger naar binnen en een viberator al eens geprobeerd, ook dit hielp niet. Ik vind onze seks lekker, zeker, maar klaarkomen doe ik niet.

Als iemand zou weten hoe ik hier verandering in zou kunnen brengen, zou ik dat graag horen. een bepaald standje misschien? of..?
Alvast bedankt :D

badeendje
Berichten: 118
Lid geworden op: wo 12 april 2006, 11:03
Locatie: Noord-Holland

Berichtdoor badeendje » ma 28 juli 2008, 20:49

Hoi Jessje,

hmm lastig onderwerp, en helemaal omdat het niet zeker is dat alle vrouwen klaar kunnen komen dmv hun g-spot. nou moet ik zeggen dat laatst een vriendin van me trots had verteld dat het haar gelukt was! Ik wil dus niet je ontzettend veel hoop geven daarop, dat wil ik met het boven staande stukje zeggen... (want als je je ergens te veel op gaat focussen wordt het geforceerd en de sex minder leuk)

Maar goed wat je kunt doen:

1. Doe het op z'n hondjes de penis blijkt dat in een bepaalde hoek te komen waardoor het gemakkelijker gaat (de penis komt ook dieper) en als het niet lukt kun je altijd een handje meehelpen
2. ga met een vinger in de vagina en maak een "kom hier" beweging met de vinger richting de bovenkant (lees buik)
3. stop niet als er een "plasgevoel" komt..

Dit is alles wat ik weet, helaas ben ik verder geen ervaringsdeskundige, dus ik hoop voor je dat er meer mensen zullen reageren..

Groetjes Badeendje (edit: typfout)
Wat is het leven mooi

Goddess
Berichten: 193
Lid geworden op: ma 25 juli 2005, 11:02

Berichtdoor Goddess » di 29 juli 2008, 10:54

Ik heb geen idee Jessje. Zelf kan ik ook niet vaginaal klaarkomen, enkel clitoraal. Geen idee waar de G-spot nou precies zit, maar als ik die beweging maak die badeentje beschrijft, voelt het vooral erg vervelend. En bij een plasgevoel verzet mijn lichaam zich en voelt het alles behalve prettig. Maar dat komt misschien ook omdat ik chronische blaasproblemen heb. Dus ik heb ook geen zin meer om te blijven proberen, clitorale stimulatie blijf ik toch het prettigst vinden.

Wat ik wel heel erg lekker vind, en hoe je ook tijdens het neuken klaar kunt komen, is schildpadje. Je ligt op je buik, hij er bovenop, en terwijl hij je neukt gebruik je je handen om je clit te stimuleren.

Succes met het vinden van de G-spot :wink:

Shedoll1
Berichten: 56
Lid geworden op: vr 06 juni 2008, 17:27

Berichtdoor Shedoll1 » di 29 juli 2008, 11:10

Hoi Hoi

Ik denk er heel wat vrouwen zijn die problemen hebben zich volledig te ontspannen tijdens gemeenschap en zich VOLLEDIG te laten gaan. Je kan je bijvoorbeeld meer fixeren op het lichaam van je partner en niet op je eigen. Volgens mij kan je dan even het plasgevoel uit je hoofd zetten en je volledig laten gaan...

Ga er gewoon voor en geniet ervan!

Groetjes! En veel succes...
Go for it....but enjoy it

Puppie
Berichten: 473
Lid geworden op: ma 24 juli 2006, 23:58

Berichtdoor Puppie » wo 30 juli 2008, 0:08

Mij lukt het dus wel.
Ik moet wel bovenop liggen, soms wat schuin. Zodat ik zelf het ritme en de snelheid etc in de hand kan houden.

Het lukt me niet altijd dat ik vaginaal klaarkomt. Maar dan kom ik wel klaar als hij erin zit, maar dan doordat m'n clit gestimuleerd wordt.
Het wisselt. :wink:

Jessebel
Berichten: 3578
Lid geworden op: do 22 januari 2004, 13:48
Locatie: Walhalla

Berichtdoor Jessebel » wo 30 juli 2008, 10:45

Even een vraagje, voor de duidelijkheid;
Kom je nou nooit klaar als jullie samen seks hebben?
of wel, maar clitoraal, en je wilt ook via g-spot?

In het eerste geval; jezelf vingeren tijdens gemeenschap is mogelijk in zowat elk standje. En ik heb gemerkt dat vriendjes dat eerder geil/lekker vonden dan vervelend :)

Er zijn (veel?) vrouwen die nog minder stimulatie van de clit nodig hebben om tijdens gemeenschap klaar te kunnen komen; standjes waarbij je clitoris door het schaambeen van de man 'geraakt' wordt tijdens seks kunnen dan leiden tot een orgasme 'zonder vingerwerk'. Maar ik heb het idee dat de diversiteit van de vrouwelijke anatomie hier ook mee te maken heeft; bij de ene vrouw zit de clit direct naast de vagina-opening, bij de ander een paar cm boven. In het laatste geval wordt de clit amper 'geraakt' tijdens gemeenschap...

De G-spot zit recht boven de opening van de vagina, aan de binnenkant, aan de 'buikkant' (niet rugkant zegmaar). Veel mensen noemen het een ribbelig 'knopje'/stukje. Ik vond dit verwarrend want zo'n duidelijk verschil is het niet bij mij.

dat 'kom hier' beweginkje is wel een goede beschrijving; met gekromde vingers maak je namelijk de hoek waarbij je het best dat plekje kunt stimuleren. Twee vingers werkt denk ik beter dan een trouwens. Daarna draaiende, heen en weer gaande (snel maar niet 'in-uit') of 'kloppende' bewegingen (alsof je met je vingers op tafel tikt, om en om)... zijn lekker..

Haha maar dan hoef je nog niet klaar te komen ;) IK wordt er in ieder geval gelijk bloedjegeil van, en heeeel vochtig, vind t HEEL lekker, maar krijg er geen orgasme van. Ja 1 keertje... maar dat voelde voor mij niet anders dan wanneer ik tijdens gemeenschap mijn clit stimuleer.

Ohja; tip om gspot te 'raken' tijdens gemeenschap; ik voel het heel duidelijk als ik op een bepaalde manier met mijn bekken drukkend van voor naar achter beweeg als ik bovenop zit. vooral als ik mijn bekken dan een stukje naar achter kantel (ik een stukje naar achter 'leun') voel ik het dan... (zoals Puppie ook beschrijft)

Ga lekker spelen en uitproberen, maar laat het specifieke doel los. Dat komt vanzelf wel..

Phedre
Berichten: 3
Lid geworden op: do 04 september 2008, 16:15

Berichtdoor Phedre » do 04 september 2008, 16:32

Hey,

Mij is het maar een paar keer gelukt en alleen met mijn nieuwe vriend, die een onwaarschijnlijk uithoudingsvermogen heeft en heel erg ingesteld is op mijn genot, geweldige vent...:-) Anyways, het is echt nog maar een paar keer gelukt en de eerste keer was ik helemaal over the moon van joy. Het lukte in de heel standaard positie hij boven, ik onder. Dan moet je net de juiste positie hebben, de juiste mood, de juiste vochtigheidsgraad (te nat is ook niet handig) en juiste stimulatie en het juiste ritme, etc. Ik ben er wel heel erg vaak bijna, uiteindelijk is het toch vaak net lang genoeg doorgaan met 1 ritme en 1 beweging. Als ik bovenop zit, ben ik er ook vaak bijna, maar net voor het moment, verlies ik mijn vermorgen om ritme te houden, en dan lukt het dus niet. Op een hoge eettafel liggen, met hem staand tussen je benen, wil ook wel eens een goede stimulatie geven. Bovendien kan hij dan makkelijk ook clitorale stimulatie erbij geven.

Hanny
Berichten: 8
Lid geworden op: zo 28 augustus 2005, 14:53
Locatie: westland

Berichtdoor Hanny » do 04 september 2008, 19:35

Je bent vast niet de enigste ,heb wel eens gelezen dat 80% van de vrouwen zo niet klaarkomt,

lizzy
Berichten: 363
Lid geworden op: ma 06 juni 2005, 18:41
Locatie: Amsterdam

Berichtdoor lizzy » do 04 september 2008, 19:37

De meeste vrouwen kunnen niet klaarkomen door penetratie. Daar hoef je je dus vooral geen zorgen om te maken. het standje waarbij de G-spot het meest wordt gestimuleerd is doggy-style. Maarja dat geeft nog geen garantie
De enige echte liefde is de onmogelijke liefde.
(Goethe)

lekkersexyes
Berichten: 1
Lid geworden op: za 06 september 2008, 20:43

DE BIG O

Berichtdoor lekkersexyes » za 06 september 2008, 20:51

ik geloof dat ik het heb ontdekt. Finally.
Al jaren dacht ik dat ik klaarkwam door gemeenschap, wat misschien ook wel zo was, maar vergeleken bij wat ik nu heb ontdekt is het echt niks geweest...
Ik heb me een tijdje lang getraind op "knijpen" met mijn bekkenbodemspieren, gewoon omdat m'n ex dat lekker vond en ik het geil vond om te doen.
Toen heb ik eigenlijk per toeval ontdekt dat als je dat doet, en tegelijkertijd op zijn bekken duwt... er binnen vrij korte tijd iets heel spectaculairs gebeurt. Jeetje... als ik er over schrijf word ik alweer opgewonden.
Dus: knijpen met je kutje, alsof je hem uitperst als het ware en tegelijk drukken op zijn bekken zodat zijn schaambeen (al neukende) tegen je klit aan gaat.
Wat kan helpen soms is een kussen onder de billen of je benen erg wijd en soms ook strekken zelfs!!! Ahahaha ik heb er al vanalles mee uitgeprobeerd sinds ik het 1,5 jaar geleden ontdekte en ik wil niks anders meer!!!
Het lijkt alsof je heel diep in het water valt en alles je omsluit, zo diep is dat orgasme wat ik big O noem...

Ik ben nu zo ver dat ik na mijn ex het nog met 2 andere lovers heb gekund, wat wel een opluchting was, want ik dacht dat hij de enige was met wie dit zou lukken...
Succes girls, en ik hoor graag of het lukt....

digigraaf
Berichten: 770
Lid geworden op: zo 25 november 2007, 0:16
Locatie: noorden v h land

Re: DE BIG O

Berichtdoor digigraaf » zo 07 september 2008, 1:40

ik geloof dat ik het heb ontdekt. Finally.
Al jaren dacht ik dat ik klaarkwam door gemeenschap, wat misschien ook wel zo was, maar vergeleken bij wat ik nu heb ontdekt is het echt niks geweest...
Ik heb me een tijdje lang getraind op "knijpen" met mijn bekkenbodemspieren, gewoon omdat m'n ex dat lekker vond en ik het geil vond om te doen.
Toen heb ik eigenlijk per toeval ontdekt dat als je dat doet, en tegelijkertijd op zijn bekken duwt... er binnen vrij korte tijd iets heel spectaculairs gebeurt. Jeetje... als ik er over schrijf word ik alweer opgewonden.
Dus: knijpen met je kutje, alsof je hem uitperst als het ware en tegelijk drukken op zijn bekken zodat zijn schaambeen (al neukende) tegen je klit aan gaat.
Wat kan helpen soms is een kussen onder de billen of je benen erg wijd en soms ook strekken zelfs!!! Ahahaha ik heb er al vanalles mee uitgeprobeerd sinds ik het 1,5 jaar geleden ontdekte en ik wil niks anders meer!!!
Het lijkt alsof je heel diep in het water valt en alles je omsluit, zo diep is dat orgasme wat ik big O noem...

Ik ben nu zo ver dat ik na mijn ex het nog met 2 andere lovers heb gekund, wat wel een opluchting was, want ik dacht dat hij de enige was met wie dit zou lukken...
Succes girls, en ik hoor graag of het lukt....
Dit lijkt wel lekkersexles :oops:

Digi. :wink:
Elk Vogeltje Zingt ...Afbeelding

cleopatra25
Berichten: 6
Lid geworden op: do 04 september 2008, 9:56
Locatie: Limburg

Berichtdoor cleopatra25 » ma 08 september 2008, 12:56

Ik ben ook nog nooit zo klaar kunnen komen, maar zou het wel graag eens willen ervaren. Eens kijken of het met de tips van jullie misschien gaat lukken!

Madeliefje
Berichten: 1984
Lid geworden op: vr 23 februari 2007, 12:05
Locatie: Somewhere only we know

Re: DE BIG O

Berichtdoor Madeliefje » wo 10 september 2008, 8:13

Ik heb me een tijdje lang getraind op "knijpen" met mijn bekkenbodemspieren, gewoon omdat m'n ex dat lekker vond en ik het geil vond om te doen.
Toen heb ik eigenlijk per toeval ontdekt dat als je dat doet, en tegelijkertijd op zijn bekken duwt... er binnen vrij korte tijd iets heel spectaculairs gebeurt. Jeetje... als ik er over schrijf word ik alweer opgewonden.
Dus: knijpen met je kutje, alsof je hem uitperst als het ware en tegelijk drukken op zijn bekken zodat zijn schaambeen (al neukende) tegen je klit aan gaat.

Het lijkt alsof je heel diep in het water valt en alles je omsluit, zo diep is dat orgasme wat ik big O noem...
that's it! 8)
alsof je jezelf als het ware 'oppompt', en dan het ventiel losschiet, waardoor er een zalige vloed over je heen golft :P
The music is all around us...you only have to listen..

Jessebel
Berichten: 3578
Lid geworden op: do 22 januari 2004, 13:48
Locatie: Walhalla

Re: DE BIG O

Berichtdoor Jessebel » wo 10 september 2008, 12:27

Dus: knijpen met je kutje, alsof je hem uitperst als het ware en tegelijk drukken op zijn bekken zodat zijn schaambeen (al neukende) tegen je klit aan gaat.
Er zijn (veel?) vrouwen die nog minder stimulatie van de clit nodig hebben om tijdens gemeenschap klaar te kunnen komen; standjes waarbij je clitoris door het schaambeen van de man 'geraakt' wordt tijdens seks kunnen dan leiden tot een orgasme 'zonder vingerwerk'.
Ja erg lekker en een stapje 'onafhankelijker' van clitoraal.. maar toch hebben we het hier over stimulatie van de clit. Maar in mijn ogen hebben we het dan toch niet over klaarkomen via g-spot (of; gemeenschap zonder clitorale stimulatie)?

maria71
Berichten: 3507
Lid geworden op: do 14 juni 2007, 21:08
Locatie: Noord Brabant

Berichtdoor maria71 » zo 14 september 2008, 20:28

Het is me ook nog steeds niet gelukt om door gemeenschap klaar te komen. Ik heb nu wel een standje ontdekt waardoor het me mss wel eens zou kunnen lukken in combinatie met aanspannen van de bekkenbodemspieren.

Ben benieuwd of het me ooit zal gaan lukken. Niet dat het perse moet maar het zou wel heel speciaal zijn denk ik........


Terug naar “Hoe doe ik?”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 gasten