hoe goed (denk je dat) je in bed bent

Hier kun je al je praktische vragen stellen die beginnen met ..." Hoe doe ik...?"

Moderators: Neena, JanWbr

Hoe goed ben jij in bed

Ik ben een geweldige minnaar/es
29
28%
Ik ben goed
48
46%
Middelmatig
16
15%
Ik kan er niks van
5
5%
ik weet het niet / ik twijfel
7
7%
 
Totaal aantal stemmen: 105

maria71
Berichten: 3507
Lid geworden op: do 14 juni 2007, 21:08
Locatie: Noord Brabant

Berichtdoor maria71 » zo 20 juli 2008, 12:38

Ik ben niet slecht in bed maar of ik nou supergoed ben??

Heb nog geen klachten gehad

TUFKAC
Berichten: 243
Lid geworden op: vr 04 april 2003, 1:01

Berichtdoor TUFKAC » zo 20 juli 2008, 16:13

Nog nooit klachten gehad gelukkig, wel heel veel leuke en verrassende reacties!

Gebruikersavatar
Serendipity
Berichten: 507
Lid geworden op: do 14 juli 2005, 15:31

Berichtdoor Serendipity » zo 20 juli 2008, 16:16

edit
Laatst gewijzigd door Serendipity op di 24 maart 2009, 14:07, 1 keer totaal gewijzigd.
Shit happens.

Dolce Vita
Berichten: 217
Lid geworden op: zo 21 januari 2007, 19:55
Locatie: Het hoge Noorden

Berichtdoor Dolce Vita » ma 21 juli 2008, 9:36

Het is zoiets als aan 100 mensen vragen of ze slechter of beter rijden als gemiddelde Nederlander: 75% vindt dat ze beter rijden dan de doorsnee Nederlander. Statistisch gezien kan dat echter niet.

Ik denk dat de doorsnee shespot bezoeker iets meer dan gemiddeld belangstelling heeft voor erotiek, anders kwam ie niet op dit forum. En als je je ergens voor interesseert moet het al gek zijn als je er niet iets van opsteekt. En dan moet het al gek zijn als je er niet tenminste iets van in de praktijk weet te brengen om je sexleven te verbeteren.

Tja, mijn partners waren/zijn altijd tevreden, zeiden ze ze. Maar hoeveel vergelijkingmateriaal hadden zij en hoeveel vergelijkingsmateriaal had ik?
Waarop moet in de beoordeling baseren, het aantal orgasmes dat ik mijn partner op een dag kan bezorgen (record 2007: 8x) , het aantal uren dat we achtereen kunnen vrijen en dat ik stijf kan blijven of telt meer het heerlijke gevoel van loomheid en ook geestelijk in de 7e hemel te zijn geweest.

Stuur me een checklistje met beoordelings punten en dan heb ik alleen nog iemand nodig die het examen gaat afnemen....


:D
Geluk is een geschenk voor hen die het durven uit te pakken.

Gebruikersavatar
Aphrodites' zoon
Berichten: 944
Lid geworden op: za 24 december 2005, 23:22
Locatie: De Betuwe naar Appels en Peren kijkend

Berichtdoor Aphrodites' zoon » za 02 augustus 2008, 20:41

Ben het met damsel eens;
het hangt nogal behoorlijk veel af van de partner:

Bij mijn ex ging het niet geweldig: als iemand structureel geen zin in sex heeft en wat je ook doet, geeft, verrast etc. er geen verandering in komt dan word je op een dag een middelmatig minnaar, omdat je ervan baalt dat ze nergens op reageert. We waren samen niet zoveel.

Met mijn ex-ex (pre-ex, whatever :wink: ) was ik wel goed, want zij was dat ook.
Je zweept elkaar op, je maakt elkaar gek en gaat samen steeds verder.
We waren samen geweldig.
Try not to take things personally. What people say about you is a reflection of them, not you.

Goddess
Berichten: 193
Lid geworden op: ma 25 juli 2005, 11:02

Berichtdoor Goddess » za 02 augustus 2008, 22:02

Volgens mij gaat het bij sex vooral om de interactie. Als je samen lol kunt hebben en elkaar goed aanvoelt, kan de sex super zijn. Wanneer er problemen zijn in de communicatie of wanneer er grote verschillen zijn in fantasieën, libido wen wat je lekker vind, kan de sex ontzettend slecht zijn.

Ben ik goed in bed? Als je het aan mijn ex-minnaars gaat vragen, zal de een antwoorden dat het niet veel bijzonders was, terwijl de ander mij nog steeds op nummer 1 heeft staan als het gaat om erotiek.

Iemand kan nog zo'n topkok zijn, en de meest beroemde pasta's maken. Maar als je niet van pasta's houdt, vind je het eten gewoon helemaal niks eet je misschien liever een hamburger bij de Mac. Smaken verschillen, dus ik geloof niet in goed/slecht in bed.

EstherC
Berichten: 5132
Lid geworden op: zo 29 oktober 2006, 16:51
Locatie: Noord-Holland

Berichtdoor EstherC » vr 08 augustus 2008, 19:40

Als ik me vertrouwd voel bij iemand ben ik best wel goed in bed denk ik.
Ik besteed graag veel aandacht aan de ander.
Iemand zien genieten geeft mij een zeer bevredigd gevoel. Ik ben dus ook zeker geen egoïst in bed, eerder het tegenovergestelde.
Ik kreeg recentelijk van een vriend te horen dat ik hem heb geleerd om écht te kunnen genieten van zijn sexualiteit.
Dat hij zich door mij pas echt heeft leren overgeven aan zijn gevoel.
En dat ik blijvend verschil heb gemaakt in zijn sexbeleving.
Dat vond ik een mooi compliment. :oops:

Het argument dat je nooit klachten hebt gehad vind ik inderdaad ook niet zo sterk. Als ik een keer echt tegenvallende seks heb gehad met iemand dan vertel ik dat meestal ook niet.
Wél als het iemand is met wie ik regelmatig seks heb, maar niet als het een eerste keer was bijvoorbeeld.
Dan komt er gewoon nooit meer een tweede keer. :roll:

Intens
Berichten: 39
Lid geworden op: ma 18 augustus 2008, 22:30

Berichtdoor Intens » ma 18 augustus 2008, 23:14

Omdat ik me overgeef aan het genot, en het geven van genot ervaar als genot voor mijzelf...

Nikki
Berichten: 27
Lid geworden op: wo 03 mei 2006, 21:37
Locatie: Provincie

Berichtdoor Nikki » zo 24 augustus 2008, 19:54

Ehm, 't is bij mij net als met koken: soms Superdsuperdesuperjumjumjum, soms gewoon een gezonde daghap en héél soms is het zo bagger, dat ik het weggooi en maar een boterham smeer...

Als ik heel verliefd en/of heel geil ben, dan spat ik van zinnelijkheid en dat komt de gedeelde lol wel ten goede. Soms kan ik ook overdrijven, al 'mijn kunstjes' willen laten zien en da's net too much. En soms denk ik 'nou ja, voor 't vaderland dan maar' en laat 't zo'n beetje lauw gebeuren....Nou ja, dit zou ook kunnen gaan over autorijden of andere dingen: blijkbaar is het toch ook een karakterkwestie....

Lilithium
Berichten: 53
Lid geworden op: di 21 oktober 2008, 15:30
Locatie: Wijngaarden

Berichtdoor Lilithium » di 28 oktober 2008, 14:07

Als ik af mag gaan op het commentaar van de mannen met wie ik seks heb gehad dan doe ik iets behoorlijk goed. Maar dat zijn ook meteen de mannen waarover ik ook alleen maar goeds te melden heb, het klikte blijkbaar gewoon.

Ik ben dol op pijpen, en ik denk dat dat voor een man uiteindelijk ook heel belangrijk is, dat de meid in kwestie het niet als verplichting ziet, maar als iets waar ze plezier in heeft.

En qua seks ben ik heel open-minded, van mij mag de man heerlijk dominant zijn en me hard neuken, maar lekkere knuffelseks zeg ik ook geen nee tegen.

Met de juiste man kan ik me helemaal laten gaan. Bij mannen die mij niet mezelf laten zijn ben ik daarentegen echt heeeel slecht in bed, maar dat hebben ze zelf in de hand.
I am starting with the woman in the mirror, I'm asking her to change her ways...

kytoma
Berichten: 25
Lid geworden op: ma 14 januari 2008, 17:37

Berichtdoor kytoma » di 28 oktober 2008, 16:58

ik weet niet of ik goed ben in bed ....maar na afloop zijn de lakens drijfnat en mijn vrouw ook. En ligt zij nog een hele tijd na te puffen...

Kuifje69
Berichten: 6
Lid geworden op: ma 01 september 2008, 14:14
Locatie: Amsterdam

Berichtdoor Kuifje69 » di 28 oktober 2008, 17:15

Ik begon al ernstig te twijfelen aan mezelf want de seks met mijn vrouw kan je niet echt kwalificeren als stomende seks, als we het al doen. :cry:

Uit pure wanhoop ben ik vreemd gegaan. Bleek dat die andere vrouwen me een geweldige minnaar vonden. Mijn zelfbeeld was toch gelijk weer wat hersteld.

Bottom line: it takes two to tango.

Dolce Vita
Berichten: 217
Lid geworden op: zo 21 januari 2007, 19:55
Locatie: Het hoge Noorden

Berichtdoor Dolce Vita » di 04 november 2008, 15:42

Als iedereen nou scheef zou gan, zou iedereen dan ook weer fantastische seks hebben?

Dan zou ik zeggen (dit) probleem is opgelost.
Geluk is een geschenk voor hen die het durven uit te pakken.

Gebruikersavatar
Suzette
Berichten: 3586
Lid geworden op: zo 05 oktober 2008, 15:40
Locatie: Amsterdam

Berichtdoor Suzette » di 04 november 2008, 23:48

Tja, wat is goede sex? dat je alle trucjes kent uit de boeken?

One-night-stands kunnen heel geil zijn maar bevatten zelden echt , echt, goede sex. Dat is toch pas als je elkaar en elkaars lijf beter leert kennen. De gevoelige plekjes, de triggers leert te raken en die van jezelf durft te laten raken.

Waar sommige mannen het heerlijk vinden als een vrouw initiatief neemt, knappen anderen daar op af en zullen zo'n iemand dus minder of meer lekker vinden.

Ik heb me nooit afgevraagd of ik lekker/goed ben in bed, wel of het met mijn bedpartner klikt. En als het in bed klikt, klikt het emotioneel ook. Andersom hoeft dat dan weer niet zo te zijn.

Blijewereld
Berichten: 9
Lid geworden op: do 26 februari 2004, 16:46
Locatie: NH

Berichtdoor Blijewereld » wo 05 november 2008, 8:14

Ook ik heb gestemd dat ik geweldig ben, dit op aanraden van mijn vriendin.
En als mijn vriendin zou stemmen zou ik haar ook geweldig laten stemmen.

Na jaren een relatie te hebben gehad heb ik mijn "oude" liefde weer gevonden, de sex die wij nu al weer jaren hebben is echt ongelooflijk goed dat zeggen we steeds tegen elkaar, de vonken vliegen er nog altijd weer vanaf.

Niks is te gek, we doen en praten er vaak over wat we zouden willen en wat we zouden doen. Al met al zijn we beide zeer tevreden.
Je leeft maar een keer


Terug naar “Hoe doe ik?”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 26 gasten