2 voor 12 - wie kent nieuwe technieken

Hier kun je al je praktische vragen stellen die beginnen met ..." Hoe doe ik...?"

Moderators: Neena, JanWbr

Gebruikersavatar
Jippie
Berichten: 3000
Lid geworden op: wo 16 juli 2003, 22:51

2 voor 12 - wie kent nieuwe technieken

Berichtdoor Jippie » za 31 mei 2008, 14:40

We kijken naar een animatie gemaakt door de Rietveld Academie van Amsterdam.....

Afbeelding
De Kamasutra wordt beschouwd als het belangrijkste Indiase leerboek over de wetenschap van de liefde. Het behandelt tot in bijzonderheden op didactische wijze vele onderwerpen op het gebied van de erotiek en het leert de man om de vrouw die hij getrouwd is te behagen en zo haar liefde te winnen.
Afbeelding
De Kama Sutra kent vijf verschillende technieken om een vrouw oraal te bevredigen.. maar er bestaat buiten de Kama Sutra nog een andere techniek.
Hoe heet de methode om vrouwen oraal te bevredigen door zijwaarts van je partner gaan liggen en met 2 vingers de lippen net boven de clitoris bevredigen en met je andere hand het stuk tussen de vagina en de anus terwijl je met je tong de clitoris stimuleert.

ehh... ( bzzzz.bzz... )... dat zoeken we op.

Gaan we verder met de volgende vraag; hoe heet..........
"tingelingeling" ..... De Kiven-methode..

We noteren de K van Kiven

1 x aangepast omdat de benaming onduidelijk was
Laatst gewijzigd door Jippie op za 31 mei 2008, 15:41, 1 keer totaal gewijzigd.
The greatest lesson in life is to know that even fools are right sometimes.

Gebruikersavatar
vir40
Berichten: 8414
Lid geworden op: za 23 september 2006, 13:43

Berichtdoor vir40 » za 31 mei 2008, 15:08

euh...... moeten we hier op reageren
the angel on my shoulder tells me to listen to the devil on the other

Gebruikersavatar
Jippie
Berichten: 3000
Lid geworden op: wo 16 juli 2003, 22:51

Berichtdoor Jippie » za 31 mei 2008, 15:38

euh...... moeten we hier op reageren
:roll: Dat doe je bij deze al..

Ik had nog nooit van de Kiven techniek gehoord.. hoorde er gisteravond pas van.
Sex begint wel wat op kunstschaatsen te lijken, elke draai of sprong wordt benoemd naar degene die het voor het eerst omschreven heeft.

Zijn er mensen die wel van de Kiven techniek techniek hebben gehoord of die zelf een naam willen geven aan een (voor hen) nieuwe methode om elkaar sexueel te verwennen?
The greatest lesson in life is to know that even fools are right sometimes.

vlinder32
Berichten: 522
Lid geworden op: wo 26 december 2007, 19:56
Locatie: gelderland en ben huismama

Berichtdoor vlinder32 » za 31 mei 2008, 15:56

hihi heb jij ook al gekeken gisteravond, wij hier ook. Moet zeggen dat we wel in een deuk lagen hoor, jeetje elk standje had een andere benaming, pfff net of dat ik daar aan ga denken als ik sex heb :roll:
vertrouw op je eigen instinct, die vertelt je heel vaak wat goed voor je is

Jessebel
Berichten: 3578
Lid geworden op: do 22 januari 2004, 13:48
Locatie: Walhalla

Berichtdoor Jessebel » za 31 mei 2008, 18:50

Sex begint wel wat op kunstschaatsen te lijken, elke draai of sprong wordt benoemd naar degene die het voor het eerst omschreven heeft.
De Kama Sutra.. bestond die niet al vóór het kunstschaatsen uberhaupt een naam kreeg?
Zijn er mensen die wel van de Kiven techniek techniek hebben gehoord of die zelf een naam willen geven aan een (voor hen) nieuwe methode om elkaar sexueel te verwennen?
Sja, dingen een naam geven maakt communicatie en leren gemakkelijker. Vooral in de Kama Sutra is het wel handig een overdwarse, linkerbeen half gekromd overzijds, rechterbeen rechtvooruit met grote teen half gebogen 2 cm naast de linker oorlel van de 3de die..... - een naampje te geven. Stel je voor dat seks zo ingewikkeld werd dat je eerst 10 minuten moet uitleggen welk standje je bedoelt! :shock:

Enfin je begrijpt me wel.

De Kiven methode. Hmm kende ik niet. Ben benieuwd. Thanks for the tip Jip! :lol:


Euh.. maar wat had de Rietveld Academie hiermee te maken?

lizzy
Berichten: 363
Lid geworden op: ma 06 juni 2005, 18:41
Locatie: Amsterdam

Berichtdoor lizzy » za 31 mei 2008, 19:04

Ik kende de Kiven methode ook nog niet maar klinkt interessant!
Zo wordt een heel onschuldig tv-spelletje toch nog spannend gemaakt :lol:

Jessebel: Studenten van de Rietveld academie maken altijd een vraag voor elk deelnemend team, compleet met animaties. Dat zijn meestal de leukste vragen!
De enige echte liefde is de onmogelijke liefde.
(Goethe)

Gebruikersavatar
Massie
Berichten: 1907
Lid geworden op: do 16 oktober 2003, 15:29

Berichtdoor Massie » za 31 mei 2008, 19:57

Maar het uitproberen van al die nieuwe technieken (met of zonder naampje) is wel heel erg leuk, welke doen we vanavond Jip, de "waving basket" ?? :mrgreen:

Miss B
Berichten: 3363
Lid geworden op: do 04 januari 2007, 16:25
Locatie: amsterdam en werkende

Berichtdoor Miss B » za 31 mei 2008, 20:09

ik ben wel benieuwd of er nog een JipMa- standje komt :wink: :lol:
Jij, jij zelf, evenzeer als wie dan ook in het gehele universum, verdient jouw liefde en affectie.

Gebruikersavatar
Jippie
Berichten: 3000
Lid geworden op: wo 16 juli 2003, 22:51

Berichtdoor Jippie » za 31 mei 2008, 22:02

Stel je voor dat seks zo ingewikkeld werd dat je eerst 10 minuten moet uitleggen welk standje je bedoelt! :shock:
Stel dat er geen spontaniteit meer is in de sex en op de kalender staat welke techniek vanavond aan de beurt is.

Oosterse vechtsporten zijn veeleal ontleent aan technieken die dieren gebruiken en daaruit voortvloeiend kregen de technieken ook de naam van het beesie toebedeeld. De Kama Sutra zal ook wel zoiets als basis hebben denk ik.
De naam "JipMa" techiek zal weinig tot verbeelding spreken.
En JipMa verandert zijn techiek wel eens.
Voor de techniek van vanmiddag ben je een stevige keukentafel nodig van 90 bij 90 cm :mrgreen:
Een beetje van maggi en een beetje van mijzelf. Meneer of mevrouw Kiven heeft mij op een idee gebracht en vanuit die basis improviseert jippie maar wat. Het hangt van een aantal factoren af hoe groot de inspiratie is.
dus miss B... nog even wachten tot het geperfectioneerd is. :D

Voor de Ek heb ik iets in gedachten met oranje ballen. :P

Enne. Jes, .. nooit de quiz 2 voor 12 gezien? de vragen werden altijd opgleukt door een animatie filmje te tonen die gemaakt werd door een groep van een of andere kunstacademie.
The greatest lesson in life is to know that even fools are right sometimes.

Miss B
Berichten: 3363
Lid geworden op: do 04 januari 2007, 16:25
Locatie: amsterdam en werkende

Berichtdoor Miss B » za 31 mei 2008, 22:14

Jippie,

Ik wacht het af.. heb wel een beetje geduld
ben uiteraard ernstig benieuwd.. wat het word 8)
hoe de uitwerking tot in detail zal zijn :lol:

vraag je dan wel meteen of ze op de kunstacademie er een mooi plaatje van maken.. ? :wink:
Jij, jij zelf, evenzeer als wie dan ook in het gehele universum, verdient jouw liefde en affectie.

FrankPolder
Berichten: 1747
Lid geworden op: zo 03 maart 2002, 2:01
Locatie: op de matras

Berichtdoor FrankPolder » ma 02 juni 2008, 11:30

Na die leerzame tv-uitzending is in onze conversatie elk mandje al voorzien van een dubbele bodem :shock: Het wordt steeds moeilijker om een gesprek te voeren zonder knipogen op deze manier.

Gelukkig zijn onze gebruikelijke standjes vooralsnog naamloos. Als ik nu maar de verleiding kan weerstaan die recente vertaling van de Kama soetra aan te schaffen...
Amor vincit omnia

Gebruikersavatar
gurley
Berichten: 3532
Lid geworden op: do 13 januari 2005, 4:03

Berichtdoor gurley » ma 02 juni 2008, 11:55

de volgende vraag dan maar ...

hoe heet een clitoris in het engels ?
Not everything that is faced can be changed, but nothing can be changed until it is faced.

Johan65
Berichten: 87
Lid geworden op: wo 02 januari 2008, 16:22
Locatie: Utrecht, ondernemer

Berichtdoor Johan65 » ma 02 juni 2008, 12:00

Hetzelfde als in het frans, portugees, zweeds, etc..

Gebruikersavatar
gurley
Berichten: 3532
Lid geworden op: do 13 januari 2005, 4:03

Berichtdoor gurley » ma 02 juni 2008, 12:01

nee het is een soort van woordgrapje wanneer je het antwoord weet valt het kwartje :)
Not everything that is faced can be changed, but nothing can be changed until it is faced.

Dom
Berichten: 86
Lid geworden op: zo 30 september 2007, 12:53

Berichtdoor Dom » ma 02 juni 2008, 13:13

Hoe heet de techniek waarbij de man de vrouw fist en zich tegelijkertijd ín haar aftrekt?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet!!!!


Terug naar “Hoe doe ik?”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 23 gasten