Gêne...

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

thisWaltz
Berichten: 1658
Lid geworden op: wo 25 juli 2001, 1:01
Locatie: in heaven and hell.
Contacteer:

Gêne...

Berichtdoor thisWaltz » wo 14 mei 2008, 10:56

Eergisteren een rendez-vous hotelletje bezocht en het er goed van genomen. :D . Het warm weer moet bij velen de hormonen/het libido op hol hebben doen slaan, want het was er aanschuiven geblazen. Nog net de laatste kamer...
Twee paren(in het echte leven elkaars partners?) voor ons, die allen zeer gegeneerd keken also ze betrapte kinderen waren. Zo'n gêne. Dit terwijl de vrouw die naar boven ging een heel kort rokje aanhad en geen slip...We stonden erbij alsof het de normaalste zaak van de wereld was...
Tijdens onze ontmoeting eventjes stil gehouden. Je hoorde de bedden piepen...krak, krak,schriek, schriek...
Na afloop van onze ontmoeting ging zij weg en bleef ik wat uitrusten. Toen ik buiten ging kwam de juffrouw die zorgde voor schoonmaak en kassa met een koppel af en groette me : "Dag mijnheer". "Dag mevrouw".
Maar ook dat koppel keek gegeneerd.

Vorige intieme ontmoeting met mijn fuckbuddystapte ik uit en groette ik vriendelijk een mevrouw die zich naast mij parkeerde (niet mijn vriendin)....genegeerd dat die was... want vrouwen komen daar niet voor sex....(zogezegd).

's jonge wat een valse schaamte. We komen er allemaal om van bil te gaan, te neuken zowel mannen als vrouwen en dan doen alsof dat niet zo is. Waarom zo'n tweeslachtige houding. Sex is toch normaal....(zeker voor een ouwe parenclubganger als ik).

Gebruikersavatar
Savanne
Berichten: 4696
Lid geworden op: di 10 oktober 2006, 12:49
Locatie: midden van het land

Berichtdoor Savanne » wo 14 mei 2008, 11:10

sex is voor velen toch nog wel een zaak die prive is. Voor mij ook. Ondanks dat ik makkelijk over sex praat en ergens ook wel exibitionistisch ben ingesteld wil ik gaag wel zelf bepalen wie ik op de hoogte stel van mijn escapades. Het is voor mij ook niet vanzelfsprekend dat ik zomaar zonder gene een rendezvoushotel binnenstap. De gene is ook iets wat in mij zit. Dat is maar niet zo weg te redeneren. Ik moet mij in ieder geval eerst op mijn gemak voelen. In vele parenclubs ( oke vast niet in alle) is het ook gebruik dat je tot een bepaalde tijd gekleed mag rondlopen. Dit is volgens mij bedoeld om eerst even de kat uit de boom te kunnen kijken. Dat is precies wat ik ook nodig heb.

Daarbij niet iedereen is er trots op om een rendezvousplek nodig te hebben. Wat nou als die koppels nou allebei vreemd aan het gaan zijn. Dan willen ze ook geen bekenden tegen het lijf lopen.. bang dat het geheim wat ze hebben uitkomt....
"In zijn ogen verdrinken , je hart verliezen , en dan maar zeggen dat liefde gezond is."

patrick
Berichten: 361
Lid geworden op: wo 06 oktober 2004, 14:36

Berichtdoor patrick » wo 14 mei 2008, 14:09

Zou het niet kunnen dat jij als oude parenclubganger een beetje vertekend beeld gekregen hebt van wat anderen als normaal of niet normaal kunnen zien? Als ik je verhaal zo lees dan denk ik niet, dat die betr. mensen het vreemd of niet normaal vinden om seks te hebben maar wel om gezien te worden in een rendez-vous hotelletje.
Blijkbaar is dat niet voor iedereen vanzelfsprekend.
AANRAKEN........raakt je

thisWaltz
Berichten: 1658
Lid geworden op: wo 25 juli 2001, 1:01
Locatie: in heaven and hell.
Contacteer:

Berichtdoor thisWaltz » wo 14 mei 2008, 16:12

Feit is dat zowel mijn vriendin als ikke daar stonden met het een gezicht of het de normaalste zaak van de wereld is. Is het ook.
Een vertekend beeld??? Heel dat hotel met ongeveer 20 kamers zat vol. Het zou inderdaad kunnen dat het niet met eigen partner was (de baas en zijn secretaresse) of betalende sex, vandaar. Als ik in dergelijk etablissement afspreek is het niet omdat ik niet kan ontvangen. Niet wegens relatie, maar wegens te oud huis.
Daar als betrapte kleine kinderen staan en dan maar goed gas geven zo hard dat je het bed hoort piepen is een dubbelzinnige moraal. Iedereen die in zo'n etablissement afspreekt, gaat er om sex te hebben.Wat dat gezien worden betreft, 'tja het was aanschuiven geblazen....en da's niet mijn fout. Maar wees dan ten minste volwassen en doe normaal.

Hoedanook als ik op de parking wacht op mijn vriendin en er stapt een mevrouw uit, zeg ik vriendelijk goedendag. :D. Ze kan dan weer :oops: worden.

P.S. De hotels die ik ken, draaien goed....
Laatst gewijzigd door thisWaltz op wo 14 mei 2008, 16:18, 3 keer totaal gewijzigd.

Mirthe

Re: Gêne...

Berichtdoor Mirthe » wo 14 mei 2008, 16:13

keken alsof ze betrapte kinderen waren.
It 's in the eye of the beholder, zegt men vaak.

Omdat jij denkt dat ze gegeneerd waren hoeven ze nog niet gegeneerd te zijn!

Kronkel

Berichtdoor Kronkel » wo 14 mei 2008, 16:35

Ze voelden gewoon plaatsvervangende schaamte voor TW plus lover.
Hoe zou dat toch komen...

patrick
Berichten: 361
Lid geworden op: wo 06 oktober 2004, 14:36

Berichtdoor patrick » wo 14 mei 2008, 16:44

[quote="thisWaltz"]Feit is dat zowel mijn vriendin als ikke daar stonden met het een gezicht of het de normaalste zaak van de wereld is. Is het ook.


precies, dat bedoel ik dus met een vertekenend beeld......

of het de normaalste zaak van de wereld is..........vooral het woord of boeit me dan....
blijkbaar dus niet helemaal vanzelfsprekend om daar te staan???
En ook al staat de hele parking vol, dat wil dan toch niet zeggen dat het voor iedereen vanzelfsprekend is om daar naar toe te gaan??
AANRAKEN........raakt je

Miss B
Berichten: 3363
Lid geworden op: do 04 januari 2007, 16:25
Locatie: amsterdam en werkende

Berichtdoor Miss B » wo 14 mei 2008, 17:59

Hoe belangrijk is het dat het de gewoonste zaak van de wereld is .??
zolang er op seks en de manier waarop iemand de erotiek beleefd nog taboes rusten zal er Gene blijven
en wat is daar mis mee... ??
het is een uiting van een bepaalde gereserveerdheid voor mij/ in mijn ogen
en daar is niets mis mee....

wat mij betreft niets met Gene
Jij, jij zelf, evenzeer als wie dan ook in het gehele universum, verdient jouw liefde en affectie.

Sfinxs
Berichten: 1451
Lid geworden op: ma 09 februari 2004, 8:16
Locatie: zuid holland

domme

Berichtdoor Sfinxs » wo 14 mei 2008, 23:39

Feit is dat zowel mijn vriendin als ikke daar stonden met het een gezicht of het de normaalste zaak van de wereld is. Is het ook.


precies, dat bedoel ik dus met een vertekenend beeld......

of het de normaalste zaak van de wereld is..........vooral het woord of boeit me dan....
blijkbaar dus niet helemaal vanzelfsprekend om daar te staan???
En ook al staat de hele parking vol, dat wil dan toch niet zeggen dat het voor iedereen vanzelfsprekend is om daar naar toe te gaan??
weer zo domme posting wanneer ga jij je lichtjes zien

Gebruikersavatar
Savanne
Berichten: 4696
Lid geworden op: di 10 oktober 2006, 12:49
Locatie: midden van het land

Berichtdoor Savanne » wo 14 mei 2008, 23:44

over wie heb je het nu sfinxs.. je quote roept bij mij vragen op.
"In zijn ogen verdrinken , je hart verliezen , en dan maar zeggen dat liefde gezond is."

Miss B
Berichten: 3363
Lid geworden op: do 04 januari 2007, 16:25
Locatie: amsterdam en werkende

Re: domme

Berichtdoor Miss B » wo 14 mei 2008, 23:45

Feit is dat zowel mijn vriendin als ikke daar stonden met het een gezicht of het de normaalste zaak van de wereld is. Is het ook.


precies, dat bedoel ik dus met een vertekenend beeld......

of het de normaalste zaak van de wereld is..........vooral het woord of boeit me dan....
blijkbaar dus niet helemaal vanzelfsprekend om daar te staan???
En ook al staat de hele parking vol, dat wil dan toch niet zeggen dat het voor iedereen vanzelfsprekend is om daar naar toe te gaan??
weer zo domme posting wanneer ga jij je lichtjes zien

totaal off topic

Heel veel eerder dan dat bij jou de lampen weer aan zullen gaan blijkbaar
Jij, jij zelf, evenzeer als wie dan ook in het gehele universum, verdient jouw liefde en affectie.

raoul
Berichten: 104
Lid geworden op: vr 02 mei 2008, 10:13
Locatie: Amsterdam

Berichtdoor raoul » do 15 mei 2008, 8:55

Ik krijg bij de verhalen van TW over zijn geweldige bedprestaties en het feit dat hij dat schijnbaar als normaal ziet en de gene bij anderen als abnormaal altijd een soort Rambo-gevoel. Stoere mannetjes die erg naar buiten moeten brengen hoe geweldig ze zijn en wat ze allemaal presteren.
Helaas ik kan er niet van onder de indruk raken.
En als je op een vrouwenforum je vriendin een fuckbuddy noemt dan vraag ik me toch werkelijk af wat je nu eigenlijk van vrouwen begrepen hebt.
Een ding is wel helder, en ik herhaal ongetwijfeld zinnen van andere posters op andere stukken van jou: de manier waarop jij tegen seks aankijkt vind ik niet bepaald doornsnee. Misschien moet je je dat eens gaan realiseren en is de gene van de ander normaler dan de schijnbare evidentie van jou, want die overtuigt mij ook niet. Jou wel TW??? Misschien aan de buitenkant.

Jammer van Sfinxs die hier ook onverwachts in het topic over gene in het rendez-vous-huis komt opdraven. Gezien een eerdere discussie in Kroonjuwelen had ik zeker van haar een grandioze bijdrage verwacht, maar helaas het blijft weer bij het slaken van onduidelijke kreten, waarbij ik altijd met de vraag blijf zitten van wie die nu zijn.
Maar ja ik ben nog maar net hier, dus misschien weet iemand anders het antwoord. Dus Sfinxs een uitnodiging om jouw visie weer te geven over stelletjes die gene voelen als ze bekeken worden in een rendez-vous-huis.
Ik wacht met spanning af.
De betekenis van ons leven ligt in het verschil dat we maken in de levens van anderen.

FrankPolder
Berichten: 1747
Lid geworden op: zo 03 maart 2002, 2:01
Locatie: op de matras

Berichtdoor FrankPolder » do 15 mei 2008, 10:00

Ach, TW is She-meubilair. Hij stookt met regelmaat de boel op met verhalen uit de wonderlijke wereld van de gigolo annex hoerenloper; welke rol nu favoriet is, blijft onduidelijk. Soms lopen de rillingen over mijn rug bij zijn taalgebruik, maar alles went. En je seksmaatje een 'fuckbuddy' noemen vind ik eerlijk gezegd niet zo gruwelijk.

Op zichzelf vind ik het trouwens - in afgeleide vorm - wel een boeiende kwestie. Hoe ver gaat die openheid van ons eigenlijk? Wanneer gaan we ons schamen? Staan we op elke straathoek de voorliefde voor de SM-dungeon luid uit te venten, of generen we ons eigenlijk voor die fetisj?
Amor vincit omnia

raoul
Berichten: 104
Lid geworden op: vr 02 mei 2008, 10:13
Locatie: Amsterdam

Berichtdoor raoul » do 15 mei 2008, 10:16

Ach, TW is She-meubilair. Hij stookt met regelmaat de boel op met verhalen uit de wonderlijke wereld van de gigolo annex hoerenloper; welke rol nu favoriet is, blijft onduidelijk. Soms lopen de rillingen over mijn rug bij zijn taalgebruik, maar alles went. En je seksmaatje een 'fuckbuddy' noemen vind ik eerlijk gezegd niet zo gruwelijk.

Op zichzelf vind ik het trouwens - in afgeleide vorm - wel een boeiende kwestie. Hoe ver gaat die openheid van ons eigenlijk? Wanneer gaan we ons schamen? Staan we op elke straathoek de voorliefde voor de SM-dungeon luid uit te venten, of generen we ons eigenlijk voor die fetisj?

Herken je relativerende opmerkingen wel, alleen heb ik geen zin om in een situatie te komen dat alles inderdaad went. Ik vind dat eigenlijk een nare gedachten, alsof er geen persoonlijke grenzen meer zouden zijn of dat die grenzen voortdurend oprekbaar zijn.
Bij mij went het niet....het taalgebruik....de woorden.... ook al is het She-meubilair. Ik respecteer TW's persoonlijke vrijheid dat te doen wat die wil doen.............Ik zal er ook niet elke keer wat van zeggen.
En wat betreft het schaamtegevoel: wellicht verschuift dat iedere keer een stukje ....binnen de tijd waarin we zitten. Blijft over dat er privezaken zijn, die je meestal niet publiek zal maken.........
De betekenis van ons leven ligt in het verschil dat we maken in de levens van anderen.

Orchid
Berichten: 1425
Lid geworden op: ma 04 maart 2002, 2:01
Locatie: Zeeuws-Vlaanderen, beroep: optimist

Berichtdoor Orchid » do 15 mei 2008, 12:16

Staan we op elke straathoek de voorliefde voor de SM-dungeon luid uit te venten, of generen we ons eigenlijk voor die fetisj?

Code: Selecteer alles

Fetisj / Fetish: Stoffelijk voorwerp van afgodische verering. In SM-context een voorwerp, stof of lichaamsdeel wat seksueel opwindt. Bekende fetisjen zijn leer, rubber, voeten, hoge hakken en korsetten. Een fetisjist hoeft geen SM-er te zijn, een aanzienlijk aantal onder hen is dat wel.
BDSM op zich staat los van één of andere fetish. Dat wou ik maar even duidelijk hebben :D .


Als antwoord op topicstarter:

Sex is nu eenmaal niet iets wat je - normaal gesproken - niet in het midden van het postkantoor gaat doen bvb.
Persoonlijk vind ik het dus fijn dat vele mensen een bepaalde gene hebben rondom het tot uitvoer brengen van hun sexualiteit. Bij de één is die inderdaad wat groter of minder dan bij de ander.

Dat jij het de normaalste zaak van de wereld vindt om je voor je sex-beleving te wenden tot een rendez-vous hotel, daar stel ik me dan weer vragen over. Normaal is voor mij thuis, spannend en niet alledaags is het op andere locaties, waar het gepaard gaat met de o zo spannende en geilmakende schaamtegevoelens.

just my 2 cents

otje
While I kiss his feet, the rest of the world can kiss my ass. =):


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 45 gasten