alcohol en erotiek

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

Gebruikersavatar
Savanne
Berichten: 4696
Lid geworden op: di 10 oktober 2006, 12:49
Locatie: midden van het land

alcohol en erotiek

Berichtdoor Savanne » zo 13 april 2008, 20:20

Na gister weer eens geconfronteerd te zijn met een van mijn angsten wil ik het volgende eens bespreken.Wellicht kom ik dan later in dit topic met mijn angst en mijn beleving.

Wat doet alcohol met je driften... ( vraag aan zowel mannen als vrouwen) en hoe is het dan met je inlevend vermogen gesteld. Ik ga nu even voorbij aan het ene glaasje en doel op het moment dat je eigenlijk teveel hebt gehad.
"In zijn ogen verdrinken , je hart verliezen , en dan maar zeggen dat liefde gezond is."

Miss B
Berichten: 3363
Lid geworden op: do 04 januari 2007, 16:25
Locatie: amsterdam en werkende

Berichtdoor Miss B » zo 13 april 2008, 20:29

Alcohol maakt mij iets losser..iets makkelijker..
maakt werkelijk loslaten in een vertrouwde omgeving makkelijker

Mijn driften... verwoord ik mogelijk makkelijker,..
Maar heb nog nooit mee gemaakt dat ik de controle over mezelf ben verloren ten tijde van teveel alcohol en mannen gezelschap.

Miss B
Jij, jij zelf, evenzeer als wie dan ook in het gehele universum, verdient jouw liefde en affectie.

grbeer7
Berichten: 34
Lid geworden op: vr 14 maart 2008, 21:33
Locatie: midden nl, altijd dichtbij...

Berichtdoor grbeer7 » zo 13 april 2008, 20:38

Wat mij betreft gaan deze twee niet samen, ik drink niet veel en als ik alcohol nuttig dan gaat het met de sex al een stuk minder.
Ik drink nooit zodat ik er dronken van wordt, ik kan mij dan ook niet voorstellen wat het met je doet....... goeie vraag, Sav :wink:
zorg dat je geen spijt krijgt van dingen die je niet gedaan heb.

vlinder32
Berichten: 522
Lid geworden op: wo 26 december 2007, 19:56
Locatie: gelderland en ben huismama

Berichtdoor vlinder32 » zo 13 april 2008, 20:44

wat mij betreft gaan alcohol en sex gewoon niet samen
Zeker als 1 van 2 geen rekening kan/wil houden met de hoeveelheid die voor die persoon de maximum is.

Nee ik drink zelf niet, en niet uit principe, maar gewoon omdat ik het niet lekker vind.
Als mijn man wat meer heeft gedronken dan dat ik leuk vind, dan komt er geen sex die avond, helaas pindakaas voor hem, maar nee dat doe ik echt niet.
vertrouw op je eigen instinct, die vertelt je heel vaak wat goed voor je is

Gebruikersavatar
Savanne
Berichten: 4696
Lid geworden op: di 10 oktober 2006, 12:49
Locatie: midden van het land

Berichtdoor Savanne » zo 13 april 2008, 20:51

@ vlinder ..kan je beschrijven wat het met hem doet?

als je dat niet wil is dat natuurlijk ook goed..
"In zijn ogen verdrinken , je hart verliezen , en dan maar zeggen dat liefde gezond is."

Gebruikersavatar
VanDalen
Berichten: 1020
Lid geworden op: vr 05 mei 2006, 16:32
Locatie: Amsterdam

Berichtdoor VanDalen » zo 13 april 2008, 20:57

Alcohol en erotiek gaan nooit zo erg goed samen bij mij.. :oops:
Meer omdat erotiek verdwijnt bij mijn toenemende loslippigheid
en het meer minder subtiel mijn driften verklaren...

Maar teveel alcohol beperkt functioneren, dus sex kan tot
'n bepaald moment nog wel..maar dan houdt 't op..
(dan val ik toch meteen in slaap trouwens.. :lol: )..

Naar wat voor onderwerp ben je op zoek, want 't is
was nogal breed geformuleerd eigenlijk..
Je kan nooit genoeg oefenen.

Gebruikersavatar
Savanne
Berichten: 4696
Lid geworden op: di 10 oktober 2006, 12:49
Locatie: midden van het land

Berichtdoor Savanne » zo 13 april 2008, 20:58

ik zoek het meer op de kant van gedrag.. dan op de kant van presteren .. dat dat minder wordt is wetenschappenlijk bewezen..
"In zijn ogen verdrinken , je hart verliezen , en dan maar zeggen dat liefde gezond is."

kalinda
Berichten: 177
Lid geworden op: wo 13 februari 2008, 12:16

Berichtdoor kalinda » zo 13 april 2008, 20:59

Mag ik dat misschien beschrijven?

Bij mijn man maakt het dat hij hitsig is en geil.Een toestand die ik gewoonlijk niet van hem ken,niet in die mate.
En dat geeft mij het onprettige gevoel dat hij er niet echt"bij" is en dat ik dus alleen maar een makkelijke prooi ben waar hij zijn lusten op kwijt kan.

Bovendien wordt hij erg onhandig en ruw(!!) en heeft hij moeite met klaarkomen,wat ie dan toch blijft proberen.

Daar komt nog bij dat als hij uiteindelijk in slaap valt,hij erg onrustig slaapt en heel veel beweegt waardoor het mijn nachtrust dus danig verstoort.

Kortom,ik bepaal op zo'n moment hoe veel hij te veel op heeft,en handel daarnaar.
Echt tegen dronken aan.....no sir!!!

Gelukkig heb ik een fijn logeerbed..... 8)
I found the greatest love of all inside of me

Miss B
Berichten: 3363
Lid geworden op: do 04 januari 2007, 16:25
Locatie: amsterdam en werkende

Berichtdoor Miss B » zo 13 april 2008, 21:28

Alcohol en erotiek gaan nooit zo erg goed samen bij mij.. :oops:
Meer omdat erotiek verdwijnt bij mijn toenemende loslippigheid
en het meer minder subtiel mijn driften verklaren...
soms is er niets mis met loskomende driften...
maar als je ze zelf controle verliest wel :wink:
Jij, jij zelf, evenzeer als wie dan ook in het gehele universum, verdient jouw liefde en affectie.

AlfaRomeo
Berichten: 41
Lid geworden op: za 29 december 2007, 2:13
Locatie: Gelderland

Berichtdoor AlfaRomeo » zo 13 april 2008, 22:41

meer 'flap-uit'
minder communicatie via blikken
minder voelen (fysiek)
minder nuance, aandacht voor de ander
bonzend hoofd
minder conditie
meer extase

cornelis69
Berichten: 137
Lid geworden op: zo 21 mei 2006, 19:12
Locatie: midden NL bij het Gooi a/h water

Berichtdoor cornelis69 » zo 13 april 2008, 23:51

@Savanne
Alcohol versterkt de stemming waar je in bent dus narrig wordt nog narriger, ontspannen kan leuke gevolgen hebben.

De postings die ik tot nu toe gelezen heb kan ik me bij aansluiten, het kan leuk zijn omdat er meer ontspanning is, maar ik heb ook de ervaring die Kalinda heeft moet ik toegeven. Mij ex wilde niet met me vrijen als ik over de limit was, aan de andere kant als zij een keer over drempel was verbaasde ik me over de totale vrijheid en wat we dan ineens wel allemaal deden :shock:

Het "prooi" gevoel van Kalinda kan ik me voorstellen.........drempels vallen weg..... ik heb me daar ook schuldig aan gemaakt. Teveel gezamenlijke shit in het dagelijks doen en laten, ook wrijving, maar met een borrel op
even terug naar je roots en gewoon mannetje-vrouwtje willen spelen. Dat werkt gewoon niet bij vrouwen, je kan als man niet overdag lullig doen of negeren en 's avonds een sexgodin verwachten... zo werkt het niet.
Heb er veel van geleerd, dat wel, maar heb er ook vaak de schijt over in gehad tot ik m'n gedrag begon in te zien. Ik denk dat dit het punt is waar Sav op doelt.
Met een borrel op vervagen de grenzen en ik heb best wel eens geprobeerd om op dat moment sex te "eisen" en als ik het "niet kreeg"
m'n ongenoegen meer dan duidelijk te laten blijken.
In de praktijk ben je dan nog verder van huis.................................. en krijg je voorlopig helemaal niks.............

Wat ik jammer vindt van sex onder invloed is dat de sensatie groter kan zijn, de beleving ook, maar dat ik de volgende ochtend wel het gevoel heb dat ik het liever nuchter meegemaakt had om er van na te genieten en de sex liever bewuster had meegemaakt.
Dit IS het leven en geen generale repetitie

Gebruikersavatar
Savanne
Berichten: 4696
Lid geworden op: di 10 oktober 2006, 12:49
Locatie: midden van het land

Berichtdoor Savanne » ma 14 april 2008, 0:58

Dank je voor je eerlijkheid Cornelis...Het vertelt me veel over wat ik wil weten.

ik probeer steeds meer te zeggen over wat mij " dwars" zit maar het voelt nog zo generaliserend en veroordelend en zo wil ik het niet vormgeven.. Dus mijn reactie blijft nog even uit..
"In zijn ogen verdrinken , je hart verliezen , en dan maar zeggen dat liefde gezond is."

Monique
Berichten: 703
Lid geworden op: ma 18 juni 2007, 21:02
Locatie: Middle of Somewhere

Berichtdoor Monique » ma 14 april 2008, 6:22

Tot en met lekker 'rozig' zijn aan, maakt alcohol mij (veel) losser...daarna is het niet leuk meer en wil ik toch alleen maar slapen.

Wat prestatie betreft denk ik dat het voor mannen anders werkt dan voor vrouwen. Hoe losser ik ben, hoe beter ik ehhh presteer :wink: (tot mijn limiet natuurlijk).

Ik drink trouwens zelden.
M.

As a man thinks in his heart, so is he.

Gebruikersavatar
vir40
Berichten: 8414
Lid geworden op: za 23 september 2006, 13:43

Berichtdoor vir40 » ma 14 april 2008, 7:40

ik heb nog meer zin in sex als ik een paar glazen alchol op heb,durf nog meer te flirten.

maar aangezien ik niet tegen meer glazen alcohol kan,heb ik liever dat ik nuchter ben als ik de liefde ga bedrijven.


ik heb wel een gruwelijke hekel aan mannen die dronken zijn of aangeschoten,mijn man wil alleen "spontaan" met mij als ie een paar flesjes bier op heeft,dat maakt me altijd verdrietig omdat ik dan het gevoel krijg dat ie drank moet drinken om met mij naar bed te kunen gaan,ik walg ervan en dat weet ie heel goed.

alleen al die walm van bierlucht als ie dan tegen me praat brrrrrrrr


nee vir houdt van een nuchtere man die weet wat ie doet in bed.
the angel on my shoulder tells me to listen to the devil on the other

Madeliefje
Berichten: 1984
Lid geworden op: vr 23 februari 2007, 12:05
Locatie: Somewhere only we know

Berichtdoor Madeliefje » ma 14 april 2008, 8:13

Ik vind het heerlijk om een glas wijn te drinken, en twee gaan er ook wel in, met drie flinke bellen word ik wel erg lollig (vind ik zelf :D ).
Het gevoel van lichtelijk aangeschoten zijn, rozig zijn, hou ik wel van. Verliefdheid voelt ook zo...dronken zijn van liefde...mmm.

De keren dat ik de fase van lollig zijn voorbij was door te veel drank, is op 1 hand te tellen.
Ik word dan stil, apatisch, duik het liefst mn bed in om te slapen.
killing voor de lust dus
:wink:
The music is all around us...you only have to listen..


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Semrush [Bot] en 40 gasten