Omvang van manlijk lid en passende condooms

Hier kun je al je praktische vragen stellen die beginnen met ..." Hoe doe ik...?"

Moderators: Neena, JanWbr

Maurice
Berichten: 636
Lid geworden op: wo 09 oktober 2002, 1:01
Locatie: Zuid Holland

Omvang van manlijk lid en passende condooms

Berichtdoor Maurice » vr 18 januari 2008, 11:12

Ik had het reeds in een ander topic gepost, maar omdat het slightly of topic was en er dus ws snel overheengelezen zal worden even een nieuw geopend.
Mijn manlijkheid is niet extreem groot (noch klei, medium size, ongeveer 15 cm of zo) maar blijkbaar wel redelijk in omvang, want condooms [die ik al jaren niet meer gebruik], zaten laatst toen ik er weer wat noodzakelijkerwijs probeerde wel erg strak.
Weet iemand of er verschillen in maten zijn, en dan heb ik het dus nu niet over lengte, maar diameter van condooms. Het was namelijk toch wel onaangenaam strak!

Mau

Shazzz
Berichten: 6930
Lid geworden op: wo 02 juni 2004, 14:25
Locatie: Randstad

Berichtdoor Shazzz » vr 18 januari 2008, 11:14

Ik weet dat durex condooms in een breedte-maat verkoopt. Dus voor de penis die niet extreem lang maar wel dikker is dan gemiddeld. Een exvriendje van me had ook jouw probleem en hij heeft dus die durex condooms gevonden. En was er nog tevreden over ook. (Kan me voorstellen, want een afgebonden pik tijdens de daad lijkt me allesbehalve prettig ;) )

Misschien even informeren?
Dan tonen wij elkaar de liefde
want wij zijn samen één.

Maurice
Berichten: 636
Lid geworden op: wo 09 oktober 2002, 1:01
Locatie: Zuid Holland

Berichtdoor Maurice » vr 18 januari 2008, 19:01

Dank je Shazia.

Daar ga ik naar op zoek, lijkt mij wel een uitkomst.
>Misschien even informeren?< je bedoeld dat ik het even in een drogisterij navraag waarschijnlijk?

Mau

satine
Berichten: 479
Lid geworden op: vr 12 april 2002, 1:01
Locatie: Leuven

Berichtdoor satine » vr 18 januari 2008, 19:05

op de site van durex staat normaal wel productinfo met tekeningetjes en afmetingen... http://www.durex.com/nl/productrange.asp?intMenuOpen=4

voila....
heb er zo eens snel doorgegaan, lijkt me dat alleen de avanti breder is (64mm) dan de anderen (54mm)
Laatst gewijzigd door satine op vr 18 januari 2008, 19:07, 1 keer totaal gewijzigd.
:) Live to love, love to love, love to live! :)

Maurice
Berichten: 636
Lid geworden op: wo 09 oktober 2002, 1:01
Locatie: Zuid Holland

Berichtdoor Maurice » vr 18 januari 2008, 19:07

Dank je satine, zeer attent van je.

Mau

Madeliefje
Berichten: 1984
Lid geworden op: vr 23 februari 2007, 12:05
Locatie: Somewhere only we know

Re: Omvang van manlijk lid en passende condooms

Berichtdoor Madeliefje » vr 18 januari 2008, 22:39

Mijn manlijkheid is niet extreem groot (noch klei, medium size, ongeveer 15 cm of zo) maar blijkbaar wel redelijk in omvang, want condooms [die ik al jaren niet meer gebruik], zaten laatst toen ik er weer wat noodzakelijkerwijs probeerde wel erg strak.

Mau
mmmm...Mautje...lijkt me wel lekker vullen zo'n dikkerdje :twisted:
The music is all around us...you only have to listen..

Maurice
Berichten: 636
Lid geworden op: wo 09 oktober 2002, 1:01
Locatie: Zuid Holland

Berichtdoor Maurice » vr 18 januari 2008, 23:06

Euhm :oops: ja, best wel...

grizzly
Berichten: 400
Lid geworden op: wo 25 december 2002, 2:01
Locatie: Noordwest nederland

Berichtdoor grizzly » za 19 januari 2008, 1:52

Misschien heb je hier wat aan.
Hebben een maatsysteem ontwikkeld :)

http://www.condomerie.nl/

groet

Grizzly

Maurice
Berichten: 636
Lid geworden op: wo 09 oktober 2002, 1:01
Locatie: Zuid Holland

Berichtdoor Maurice » za 19 januari 2008, 1:56

Hee,

Dank je Grizzly,

Mau

Tommy
Berichten: 134
Lid geworden op: do 15 april 2004, 19:36
Locatie: België

Berichtdoor Tommy » za 19 januari 2008, 10:53

Kijk anders ook eens op de website van de condomerie Het gulden vlies (http://www.condomerie.com/webshop/defau ... anguage=nl). Hier hebben ze de maat bij elke condoom gezet en je hebt ook een test paket met grotere maten condooms.
Ik heb zelf nogal moeite met het omdoen van condooms (in die zin dat het iets pijnlijk is om ze erom te krijgen...met name het eerste stuk). Ik heb een test paket besteld met extra dunne condooms en heb wel gemerkt dat er ook qua merk onderling erg veel verschil zit. Ik heb nu van Manix de king size condooms en die bevallen erg goed!
ALs ik jou was zou ik ook zo'n testpakket halen, want er zit echt veel verschil tussen de merken onderling! Durex condooms vind ik bijv echt niet prettig...
God gave men perfect brains......but then the devil added testosterone.

Dragonlady
Berichten: 1010
Lid geworden op: zo 29 februari 2004, 20:19
Locatie: Friesland, sub van Meester Noord.

Berichtdoor Dragonlady » za 19 januari 2008, 11:24

Dank je Shazia.

Daar ga ik naar op zoek, lijkt mij wel een uitkomst.
>Misschien even informeren?< je bedoeld dat ik het even in een drogisterij navraag waarschijnlijk?

Mau
Ben je zo verlegen dat je dat niet durft :evil: :P

Maurice
Berichten: 636
Lid geworden op: wo 09 oktober 2002, 1:01
Locatie: Zuid Holland

Berichtdoor Maurice » za 19 januari 2008, 11:30

Dragonlady,

Ik heb ze gewoon een tijd niet gebruikt en weet ook wel hoe ik achter dingen kan komen (internet, drogist, apotheek) maar vindt info via ervaringsdeskundigen een pre t.ov. platte info via de commercie, nu hoor ik ook direct of het werkt. Wees maar niet bezorgd...

Mau

Dragonlady
Berichten: 1010
Lid geworden op: zo 29 februari 2004, 20:19
Locatie: Friesland, sub van Meester Noord.

Berichtdoor Dragonlady » za 19 januari 2008, 11:38

Nou je reactie deed me denken aan een voorval van vroeger. Ik was 16 jaar want ik reed op een brommer.

Ik werkte bij een slagerij en er waren twee erg verliefd op elkaar. Zij wilde condooms halen maar durfde niet.
Ikke wel. Ik kreeg geld van haar en samen gingen we naar de drogist. Ik vroeg om een pakje condooms, de man noemde de prijs.
Toen bleek dat ze mij te weinig geld had gegeven. Misschien één gulden. Ik draai me om en zeg: "Heb je nog een gulden voor mij, de condooms zijn tenslotte voor jou". Ze kreeg een ontzettend rood hoofd en gaf me de gulden.

Vandaar mijn vraag :P

Monique
Berichten: 703
Lid geworden op: ma 18 juni 2007, 21:02
Locatie: Middle of Somewhere

Re: Omvang van manlijk lid en passende condooms

Berichtdoor Monique » za 19 januari 2008, 11:41

wel redelijk in omvang,
oeiiiii :D

:oops:
M.

As a man thinks in his heart, so is he.

Madeliefje
Berichten: 1984
Lid geworden op: vr 23 februari 2007, 12:05
Locatie: Somewhere only we know

Berichtdoor Madeliefje » za 19 januari 2008, 13:15

Nou je reactie deed me denken aan een voorval van vroeger. Ik was 16 jaar want ik reed op een brommer.

Ik werkte bij een slagerij en er waren twee erg verliefd op elkaar. Zij wilde condooms halen maar durfde niet.
Ikke wel. Ik kreeg geld van haar en samen gingen we naar de drogist. Ik vroeg om een pakje condooms, de man noemde de prijs.
Toen bleek dat ze mij te weinig geld had gegeven. Misschien één gulden. Ik draai me om en zeg: "Heb je nog een gulden voor mij, de condooms zijn tenslotte voor jou". Ze kreeg een ontzettend rood hoofd en gaf me de gulden.

Vandaar mijn vraag :P
hahaha :lol:

leuk verhaal 8)

wat moet dat meisje zich opgelaten hebben gevoeld :lol:
The music is all around us...you only have to listen..


Terug naar “Hoe doe ik?”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 13 gasten