Groot geschapen: de praktijk?

Hier kun je al je praktische vragen stellen die beginnen met ..." Hoe doe ik...?"

Moderators: Neena, JanWbr

blitz46
Berichten: 55
Lid geworden op: vr 17 augustus 2007, 9:52
Locatie: Amsterdam, divers

Berichtdoor blitz46 » vr 18 januari 2008, 10:44

Het is moeilijk zeggen Amelie. Op zich is het redelijk normaal, als je aan een groot geschapen man, eerst moet 'wennen'.
Plat gezegd: na een periode regelmatig vrijen, zou jij zelf iets minder 'krap' kunnen worden van binnen en hem makkelijker kunnen hebben.
Ik weet dat mijn vrouw in het begin van onze relatie ook een paar weken nodig had, voordat ze helemaal geen pijn meer ervaarde. Maar ik heb ook een lange serieuze relatie voor mijn huwelijk gehad, met een meisje dat me nooit helemaal heeft kunnen hebben, en bij haar moest ik ook wel degelijk altijd oppassen naarmate ik mijn hoogtepunt ging bereiken (dan kan het natuurlijk wat wilder gaan). Maar ik vond dat nooit erg, vond haar heel lief en had het graag voor haar over, en ook nooit dat als een nadeel gezien, of ervaren dat zij mij niet volledig zou behagen.
Ik denk dat jouw vriend dat vast ook niet zo ervaart, en andere manieren van een hoogtepunt bereiken, zijn net zo lekker hoor!!

lucienne2
Berichten: 18
Lid geworden op: wo 26 december 2007, 15:25
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Berichtdoor lucienne2 » zo 03 februari 2008, 22:22

in een documentaire over mannen met een enorme grote, zei de vrouw van een van die mannen dat ht vaginaal pijn deed of voor hem niet echt heel fijn was omdat hij niet volledig kon penetreren en zich dus altijd in moest houden. Zij zei dat anaal voor hun heel erg fijn was. zij lijkt me een ervaringsdeskundige, maar of dat voor iedereen zo werkt en of je uberhaupt wel in bent voor anaal dat weet ik natuurlijk niet..

peter47
Berichten: 84
Lid geworden op: di 27 december 2005, 13:49
Locatie: Amsterdam, schrijfklusser

Berichtdoor peter47 » di 05 februari 2008, 12:37

Enkele jaren geleden draaide in de bioscoop de film 'Kinsey', over de bekende onderzoeker van seksueel gedrag. Daarin kwam een seksuoloog voor die iemand met een nogal grote penis adviseerde om achterlangs in de vagina te penetreren. Dan is de penetratie minder diep.

En tot Maurice: Ja, er zijn condooms in verschillende maten. Zie bijvoorbeeld de site van de condomerie http://www.condomerie.nl voor uitleg.

Peter

blitz46
Berichten: 55
Lid geworden op: vr 17 augustus 2007, 9:52
Locatie: Amsterdam, divers

Berichtdoor blitz46 » wo 06 februari 2008, 17:56

Voor standjes met minder penetratie, maar toch volop gevoel voor beiden, kun je ook in zwangerschapsboeken en sexualiteit kijken, die hebben daar redelijk wat voorbeelden van, voor ieders smaak.

En pas op met 'van achteren', want van achteren op z'n 'hondjes', geeft zo'n beetje de diepste en meest gevoelige penetratie....
Liggend op z'n lepeltjes...en dan van achteren.. dat is een goed voorbeeld van geringe penetratie en als hij 'groot' genoeg is, lekker gevoel voor beiden.

Kiana
Berichten: 211
Lid geworden op: do 28 juni 2007, 20:34
Locatie: Brabant

Berichtdoor Kiana » do 17 april 2008, 19:40

Ik heb ervaring met een man met een grote.
Je kan hem schuin in de mond nemen of anders, zoals Blitz al zei: bepaalde standjes waarin hij niet zo diep kan stoten, want ik heb met hem ook wel eens standje: hondjes gedaan, maar dan ga je jodelen als vrouw.
Dat doet ontzettend pijn en ik heb dan ook last van bloedingen.

Wees in ieder geval voorzichtig en gebruik je fantasie en wees creatief! :lol:

Kiana

waveydavey
Berichten: 62
Lid geworden op: ma 28 april 2008, 16:43

Berichtdoor waveydavey » di 29 april 2008, 20:56

Wat ook gewoon helpt is als je als man de basis van de penis vasthoudt zodat je ook niet zo diep kan stoten. Ook kan de vrouw haar benen wat meer bij elkaar houden zodat je een stukje 'verder moet' om helemaal binnen te komen.

Saartje
Berichten: 24
Lid geworden op: za 21 januari 2006, 23:21

Berichtdoor Saartje » ma 05 mei 2008, 21:43

Hmm, de laatste tips die ik las lijken me meer over lengte te gaan en ik had de indruk dat het over de dikte ging.
Ik sluit me aan bij de eerdere tips, het lijkt me heel belangrijk dat jij enorm opgewonden bent (dus niet gewoon een beetje of medium), veel vocht en rustig wennen.
Misschien een stomme vraag maar helpen condooms niet? Die nijpen alles extra compact en beperkt de man z'n plezier ietwat waardoor het voor jou misschien beter is?

AlfaRomeo
Berichten: 41
Lid geworden op: za 29 december 2007, 2:13
Locatie: Gelderland

Berichtdoor AlfaRomeo » do 29 mei 2008, 22:10

8)

Lekkerrrrr
Berichten: 6
Lid geworden op: vr 10 februari 2012, 22:30

Re: Groot geschapen

Berichtdoor Lekkerrrrr » vr 10 februari 2012, 23:28

Als ik voor mijn vrouw spreek is een lage niet fijn, maar een dikke weer juist wel. Ik moet wel zeggen dat ik nog iemand heb meegemaakt die altijd nat blijft en met zo'n hoeveelheid. Haar voorkeur gaat toch uit naar een hele dikke, niet te lange penis. 20cm is te lang. 1 van haar ex-en had een zeer dikke penis, dat was de eerste keer wennen maar al gelijk erg fijn. Ze wil graag voelen dat er echt iets behoorlijks haar kut in glijdt.


Terug naar “Hoe doe ik?”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 gasten