Een man en zijn pijp...

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

Madeliefje
Berichten: 1984
Lid geworden op: vr 23 februari 2007, 12:05
Locatie: Somewhere only we know

Een man en zijn pijp...

Berichtdoor Madeliefje » zo 23 december 2007, 17:11

Nee...in tegenstelling tot jullie misschien denken, gaat dit niet over roken....alhoewel... :P

We hebben een topic gekend 'hoe wordt ik het liefst gepijpt'.
Het waren vooral de vrouwen die zich geroepen voelden te vertellen hoe zij graag pijpen,
met het verhaal van Nightcreature als spetterend klapstuk 8) .

Mja...eigenlijk wil ik de mannen nu aan het woord laten...
vrouwen zijn niet verboden uiteraard, maar heel graag wil ik weten hoe jij, als man, het ut lekkerst vindt..
Vertel het ons, en wij leren, zodat we onze lievelingen nog beter kunnen verwennen :P

Tell us...
Hoe vindt je het fijn...wat windt je op, wat is je favoriete plek, onder de douche, in bed..op de trap...mmm...gepijpt worden op de trap :twisted: ...ach nee...onder de douche lijkt me zaliggg...mja..ik ben geen man.. :shock:
Wil je dat ze het hard doet, zacht, mag je lief meteen vollop zuigen, of wil je eerst zacht gelikt worden enz.
Moet er opbouw inzitten, en welke dan...

mmmm..ik verheug me op een hoop smeuige en leerzame verhalen :twisted:

en natuurlijk alles met het doel op verbetering van onszelf 8)
The music is all around us...you only have to listen..

Gebruikersavatar
vir40
Berichten: 8414
Lid geworden op: za 23 september 2006, 13:43

Berichtdoor vir40 » zo 23 december 2007, 17:16

ik wordt al warm bij de gedachte made..liefje :wink:
the angel on my shoulder tells me to listen to the devil on the other

Maurice
Berichten: 636
Lid geworden op: wo 09 oktober 2002, 1:01
Locatie: Zuid Holland

Berichtdoor Maurice » zo 23 december 2007, 18:19

Hangt er vanaf wat de situatie en/of het doel is.
Heb je veel of weinig tijd? Hebben de twee energie - uithoudingsvermogen, verschillen ze daarin? Hoort het gewoon bij het liefdesspel of wil een van beiden, of beiden dat dit tot een orgasme komt? Op elke situatie dus een ander antwoord. Welke situaties vindt je het interessantst hierin, of beoog je? Of wil je alle variaties horen.

Mau

maria71
Berichten: 3507
Lid geworden op: do 14 juni 2007, 21:08
Locatie: Noord Brabant

Berichtdoor maria71 » zo 23 december 2007, 18:23

ik zou alle variaties wel willen horen. Zo leer ik er misschien nog eens wat van.

Maurice
Berichten: 636
Lid geworden op: wo 09 oktober 2002, 1:01
Locatie: Zuid Holland

Berichtdoor Maurice » zo 23 december 2007, 18:39

Plek hangt af van mood. Moet wel ontspannen zijn.
Het lijkt me heerlijk wakker gepijpt te worden. Met lange halen, tong langs de onderzijde van penis naar boven over de randen van de eikel.

Bij weinig tijd of als je weinig energie hebt en je wilt me laten komen - flink stevig in de mond heen en weer met een hand rond de ballen (1e twee/drie vingers, handpalm) en en om het begin van de penis, (duim en wijsvinger/+ev middenvinger) terwijl de andere hand snel d penis tussen mond en voorgenoemde hand heen enweer beweegt - gegaraneerd knetterende champagneshoot.

Bij meer tijd - heerlijke zuiglikjes langs de gehele onderschacht en rand van de eikel en af en toe de mond innemen, afgewisseld met gewoon likken - hoeft niet tott orgasme te leiden - is ook niet altijd het hoofddoel, toch? Dit kan lanzaam en snel gebeuren.
Bij moeilijk kijken, nekwrijven e.d. ga ik me zorgen maken en is een deel van het genot weg. Er zin in hebben en zelf opgewonden zijn van de ander helpt enorm het genot opwaarderen.
Voortduren sabbellen net op het kruispunt waar de eikel normaal gesproken de voorhuid in punt heeft (frenulum) bevestigd (zeg dit daar ik geen voorhuid heb om niet medische gronden) is zeer gevoelig. Blijf daar veel zuigen, afgewisseld met de eikel in de mond nemen, gegarneerd met wild gelik of juis tantalizing soft and slow. 69 is eigenlijk het minst geschikt voor de grootse prikkeling, kan wel na langdurige inspanning. Likken, zuigen, kussen rond het gat boveninin geeft ook weer een aparte sensatie, alsof je moet plassen, maar dan net anders (soort male G-spot sensation?).
Likken aan ballen terwijl de handen even werk doen is ook een lekkere afwisseling.
Bij het klaarkomen had doorzuigen geeft bij mij een 5e versnelling, die ik heerlijk vindt maar niet lang kan verdragen.
Net als bij dames zijn de heren ssoms tegen de voorfase van het komen aan, soms niet meer gecharmeerd van teveel afwisselingen - gevoel kan dan wegzakken, soms moet je dan gewoon dus doorgaan met datgene waarop hij het meest heftig lijkt te reageren (ik geef ook wel eens wat aanwijzingen om wat te sturen). Soms maak het niet uit als het vrijen heel geil is of ik heel geil - gaat het toch wel goed komen, no matter what.

Of bedoelde je toch wat anders met je vraag Madeliefje?

Mau

Madeliefje
Berichten: 1984
Lid geworden op: vr 23 februari 2007, 12:05
Locatie: Somewhere only we know

Berichtdoor Madeliefje » zo 23 december 2007, 19:16

mmmm...Maurice...dit is heeelemaal wat ik wilde horen...en precies wat ik in gedachten had :P
Hier kan ik zeker wat mee...dank je... 8)

mocht je nog iets te binnen schieten...then Shoot!! :twisted:
Afbeelding
The music is all around us...you only have to listen..

Maurice
Berichten: 636
Lid geworden op: wo 09 oktober 2002, 1:01
Locatie: Zuid Holland

Berichtdoor Maurice » zo 23 december 2007, 19:23

mmmm...Maurice...dit is heeelemaal wat ik wilde horen...en precies wat ik in gedachten had :P
Hier kan ik zeker wat mee...dank je... 8)

mocht je nog iets te binnen schieten...then Shoot!! :twisted:
Afbeelding
You're welcome :wink: Helaas, moet ik eerlijk toegeven, vooral uit herinnering te spreken. Mijn lieve ega is nooit zo happig en grondig en vind het maar niks als ik in haar mond kom; bij anderen voor haar, long ago, wel ervaren dat zij het geen probleem of zelfs erg lekker vonden. Mis dit onderdeel wel in het menu van variatie. Maar goed, ik heb geen antwoord gegeven om mezelf pathetisch te kijk te zetten, maar wegens oprechte belangstelling naar het antwoord gretig geantwoord.

Mau

Madeliefje
Berichten: 1984
Lid geworden op: vr 23 februari 2007, 12:05
Locatie: Somewhere only we know

Berichtdoor Madeliefje » zo 23 december 2007, 19:32

mag ik je nog een vraagje stellen Mau...
waarom is het opwindend om in de mond van de vrouw klaar te komen? 8)
The music is all around us...you only have to listen..

Maurice
Berichten: 636
Lid geworden op: wo 09 oktober 2002, 1:01
Locatie: Zuid Holland

Berichtdoor Maurice » zo 23 december 2007, 19:41

mmmm...Maurice...dit is heeelemaal wat ik wilde horen...en precies wat ik in gedachten had :P
Hier kan ik zeker wat mee...dank je... 8)

mocht je nog iets te binnen schieten...then Shoot!! :twisted:
Afbeelding
You're welcome :wink: Helaas, moet ik eerlijk toegeven, vooral uit herinnering te spreken. Mijn lieve ega is nooit zo happig en grondig en vind het maar niks als ik in haar mond kom; bij anderen voor haar, long ago, wel ervaren dat zij het geen probleem of zelfs erg lekker vonden. Mis dit onderdeel wel in het menu van variatie. Maar goed, ik heb geen antwoord gegeven om mezelf pathetisch te kijk te zetten, maar wegens oprechte belangstelling naar het antwoord gretig geantwoord.

Mau
Je voelt je denk ik begeerd, ze wil iets van je opeten. Ook het gevoel opzich dat terwijl je klaarkomt de zachte gladde binnenkant van eeen mond eromheen zit en mogelijk verder stimuleert (zuigen, lippen, tong). En het is extra geil natuurlijk als je ook nog met een opvreterige verliefde blik in je ogen wordt aangestaard. Je bent op dat moment ook kwetsbaar, de vrouw heeft op dat moment macht het orgasme verder te sturen, kan ook te veel zijn. Een gevoel van totale overgave aan haar willekeur van dat moment dat je alle controle verliest of dreigt te verliezen - kan een hoogtepunt van liefde zijn - je overgeven, vertrouwen, je geven.

Mau

maria71
Berichten: 3507
Lid geworden op: do 14 juni 2007, 21:08
Locatie: Noord Brabant

Berichtdoor maria71 » zo 23 december 2007, 19:44

Mau wat kan je toch lekker vertellen zeg.............. :P


Hoop dat er nog andere mannen zijn die hun ervaringen willen delen.

Madeliefje
Berichten: 1984
Lid geworden op: vr 23 februari 2007, 12:05
Locatie: Somewhere only we know

Berichtdoor Madeliefje » zo 23 december 2007, 19:45

je bedoelt...totale overgave?
je houdt je niet in...hoeft je ook niet in te houden..je geeft je compleet...en de ander ontvangt je compleet..
mmm...oke...I get the picture :P
The music is all around us...you only have to listen..

Maurice
Berichten: 636
Lid geworden op: wo 09 oktober 2002, 1:01
Locatie: Zuid Holland

Berichtdoor Maurice » zo 23 december 2007, 19:47

je bedoelt...totale overgave?
je houdt je niet in...hoeft je ook niet in te houden..je geeft je compleet...en de ander ontvangt je compleet..
mmm...oke...I get the picture :P
A votre service, madame . . . :)

Maurice
Berichten: 636
Lid geworden op: wo 09 oktober 2002, 1:01
Locatie: Zuid Holland

Berichtdoor Maurice » zo 23 december 2007, 19:58

Mau wat kan je toch lekker vertellen zeg.............. :P
Tja, uh . . .

RV78
Berichten: 56
Lid geworden op: zo 23 september 2007, 13:20
Locatie: Vlaanderen

Berichtdoor RV78 » zo 23 december 2007, 20:23

het is ook iets wat ik me al lang afvraag, waarom mannen dat zo geil vinden, als ze mogen klaarkomen in je mond (en als je slikt)

Maurice
Berichten: 636
Lid geworden op: wo 09 oktober 2002, 1:01
Locatie: Zuid Holland

Berichtdoor Maurice » zo 23 december 2007, 20:43

het is ook iets wat ik me al lang afvraag, waarom mannen dat zo geil vinden, als ze mogen klaarkomen in je mond (en als je slikt)
Ik heb hier bij Madeliefjes vraag op geantwoord. Is natuurlijk mijn subjectieve mening. Vult het een puzzelstukje inzicht aan RV78?

Mau


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Semrush [Bot] en 30 gasten