Lekker mals buikje.

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

SecretFace
Berichten: 4
Lid geworden op: zo 09 december 2007, 0:25

Lekker mals buikje.

Berichtdoor SecretFace » zo 09 december 2007, 0:40

Hey, ben nieuw hier.
Vraag me vaak af waarom vrouwen (ook de magere) zo veel bezig zijn met hun gewicht. Zijn de meeste mannen zo wild van magere vrouwen?
Ik vind persoonlijk dat iemands gewicht niet bepalend is voor sex appeal. Een licht mollige vrouw kan enorm sexy zijn. Met mooievolle billen en een lekker mals buikje. :lol: Ik heb wel gemerkt dat mijn perceptie hieromtrent met de jaren aan't veranderen is, ben waarschijnlijk minder beinvloed door media en ben nu meer natuurlijke kijk aan't krijgen...
:wink:
Living comes much easier once we admit we're dying.(DT)

Dragonlady
Berichten: 1010
Lid geworden op: zo 29 februari 2004, 20:19
Locatie: Friesland, sub van Meester Noord.

Berichtdoor Dragonlady » zo 09 december 2007, 14:03

Hoi SecretFace, welkom op dit forum en je zult al gauw SF genoemd worden :P

Het is bekend dat de kijk op vrouwen anders wordt
Het heeft veel te maken met vruchtbaarheid. Als je "jong" bent zoek je naar de partner die je kinderen kan schenken. Het heeft veel te maken met psycholgie en de voortplantingsdrift. Ook al heb je niet de intensie om kinderen te willen. .

Ook vrouwen hebben dat. Vroeger keek ik zelf naar lang, blond en slank. Nu kijk ik meer naar uitstraling en niet naar het lijf.

Natuurlijk moet het wel een beetje aantrekkelijk zijn. Geen blubberbuik en smerig, maar ik kijk heel anders tegen mannen aan dan vroeger.

Madeliefje
Berichten: 1984
Lid geworden op: vr 23 februari 2007, 12:05
Locatie: Somewhere only we know

Berichtdoor Madeliefje » zo 09 december 2007, 17:04

Hai SF :mrgreen: ...welkom hier :wink:

ik ben het met je eens dat de dikte van de buik van een vrouw niet bepalend is voor hoe sexy ze is.

Persoonlijk let ik op mn gewicht omdat ik me gewoon beter voel als mn buik binnen de perken blijft...hij is niet plat..maar een zacht kussentje ligt er wel... :P
Hij is dikker geweest maar zat toen letterlijk in de weg.....dussss...daarommm 8)
The music is all around us...you only have to listen..

Gebruikersavatar
vir40
Berichten: 8414
Lid geworden op: za 23 september 2006, 13:43

Berichtdoor vir40 » zo 09 december 2007, 20:58

mijn ervaring is dat mijn mannen gezette vrouwen heerlijk vinden


dus mijn buikje blijft :lol:
the angel on my shoulder tells me to listen to the devil on the other

Draak
Berichten: 423
Lid geworden op: zo 23 september 2007, 18:44
Locatie: Rainbowland

Berichtdoor Draak » zo 09 december 2007, 21:44

Nah, ik ben dan wel jong (in deogen van andere hier op she)
En ik ben ook niet echt een slank model, maar erg ontevreden met mezelf ben ik niet hoor. Wel merk ik dat ik veel aandacht krijg van de wat oudere mannen. Rond een jaar of 27. Niet dat ik dat erg vind, maar iemand van mijn eigen leeftijd zal niet snel kijken naar iemand met een maatje meer. Tenminste dat is mijn ervaring.

Liefs
On the end of the rainbow, there will you find it.

Jessebel
Berichten: 3578
Lid geworden op: do 22 januari 2004, 13:48
Locatie: Walhalla

Berichtdoor Jessebel » ma 10 december 2007, 10:54

Het is bekend dat de kijk op vrouwen anders wordt
Het heeft veel te maken met vruchtbaarheid. Als je "jong" bent zoek je naar de partner die je kinderen kan schenken. Het heeft veel te maken met psycholgie en de voortplantingsdrift. Ook al heb je niet de intensie om kinderen te willen. .
Interessant, maar hoe spoort dat dan met de stelling (volgens mij gewoon een feit?) dat 'volslanke' vrouwen (bredere heupen, meer opslagvet) betere kandidaten zijn voor zwangerschap? Puur biologisch gezien dan he?

Een beetje vreemd geformuleerd, ik kom even niet uit mijn woorden ;)

Maar dat zou dan, lijkt mij, betekenen dat jongere mannen eerst vooral op volslanke vrouwen zouden vallen en later pas verder kijken (naar veel voller of dunner)..

Ik denk dat het dan toch meer met levenservaring te maken heeft, een veranderende perceptie, meer vanuit jezelf denken, en je minder laten beinvloeden door bijvoorbeeld media..

Maar dat zijn ook maar mijn 2 centjes :)

Gebruikersavatar
Savanne
Berichten: 4696
Lid geworden op: di 10 oktober 2006, 12:49
Locatie: midden van het land

Berichtdoor Savanne » ma 10 december 2007, 11:04

ff een gedachte kronkel.. is het voor jongeren niet belangrijker hoe de omgeving een vriendje of vriendinnetje ziet?

Later wordt je er bewust van dat je de enige bent die met het mooie kreng moet leven... andere kijken alleen maar en hebben niet de lasten..

Zou het zo iets kunnen zijn?
"In zijn ogen verdrinken , je hart verliezen , en dan maar zeggen dat liefde gezond is."

langventje
Berichten: 753
Lid geworden op: wo 02 mei 2007, 14:01
Locatie: twente, altijd genoeg te doen

Berichtdoor langventje » ma 10 december 2007, 11:58

Ik kan me inderdaad ook vinden in de twee laatste posting.

Levenswijsheid is een belangrijk instrument om tot de conclusie te komen dat schoonheid van binnen zit. Juist bij iemand die je erg mag vanwege dat innerlijk, zal je 'verblinden'. ;)
Het feit dat iemand te mager, dan wel te stevig is, is dan een onbelangrijk element geworden.

Ook ben je op latere leeftijd inderdaad minder gevoelig voor de mening van anderen. Dus is die acceptatie veel makkelijker.

Ventje, die eigenlijk wel maatje is van alle maatjes...
Wat moet je zijn om te overleven? Sterk? Fout: veerkrachtig!

Maggie
Berichten: 3
Lid geworden op: wo 10 oktober 2007, 14:28

Berichtdoor Maggie » ma 10 december 2007, 12:04

Het is ook cultuurgebonden. In de meeste culturen worden vrouwelijke vormen wel gewaardeerd, maar hier willen we dat vrouwen zoveel mogelijk op jongetjes lijken... :roll: Tatjana schreeuwt toch veel meer "seks" dan het eerste het beste runwaymodel? Maar het zit vrouwen vooral tussen de oren ja. Als je je zeker voelt over je lichaam straal je sexappeal uit!

Clover
Berichten: 373
Lid geworden op: di 17 januari 2006, 19:41
Locatie: Brabant

Berichtdoor Clover » ma 10 december 2007, 21:24

Hi SF,

en welkom hier.

Ik ben vrij lang bij eigenlijk te weinig kilo. Ik doe er veel voor om aan te komen. Echter, ik heb wel een buikje, meer overgebleven los vel van mijn zwangerschap, :) maar mag eigenlijk geen naam hebben.

Toch heb ik liever een wat vollere toet. Ik 'teken' nl erg snel in mijn gezicht, helemaal als ik moe ben. De lijnen vallen dan meer op zodat al gauw gedacht/gezegd wordt of er iets scheelt.

Ik vind iets voller ook wat mooier, op de een of andere manier past/zit/staat je kleding wat beter, maar dat is persoonlijk. Maar oke, het is maar net welke invulling je daar zelf aan geeft.
En zeker niet ontevreden verder qua lijf. :wink:


Je hoeft overigens niet volslank te zijn om bredere heupen te hebben. Die zijn bedoeld zodat het kind makkelijker door het geboortekanaal kan, dat er wat meer ruimte is.

Draak
Berichten: 423
Lid geworden op: zo 23 september 2007, 18:44
Locatie: Rainbowland

Berichtdoor Draak » ma 10 december 2007, 22:09

Nou Clover je mag wel een aantal pondjes van mij hebben hoor ;) Ik heb genoeg :P
On the end of the rainbow, there will you find it.

Clover
Berichten: 373
Lid geworden op: di 17 januari 2006, 19:41
Locatie: Brabant

Berichtdoor Clover » ma 10 december 2007, 22:52

:lol: Draak. Kijk, en dat vind ik dus humor. Lekker relativerend!

Zal ik bij Schumacher een afspraak maken?

Dragonlady
Berichten: 1010
Lid geworden op: zo 29 februari 2004, 20:19
Locatie: Friesland, sub van Meester Noord.

Berichtdoor Dragonlady » di 11 december 2007, 10:50

Hmmmm, ja nu je het zegt, in sommige culturen is een stevige vrouw inderdaad een ideaal om kinderen te baren. Dus conclusie, het is cultuur gebonden. Dat had ik erbij moeten zetten :oops: .

Ook merk ik dat mannen anders tegen vrouwen aankijken. Ik ben laatst (voor het eerst en het laatst :p) naar een Gang bang geweest. De vrouwen die dat deden (ik niet) waren allemaal (in mijn ogen) ontzettend dik. Ik voelde me met mijn maat 44-46 erg slank :shock:
De mannen die er waren vonden die vrouwen echt heel mooi.
Mij ook, (ondanks dat ik niet meedeed) wilden die mannen ook wel wat met mij. Bijna voor het eerst in mijn leven moest ik ze (bijna) van me af slaan :lol:.
Ik had ze voor het kiezen en heb ook gekozen :wink: Het deed mijn ego echt heel goed.

Ook op straat merk ik weer dat mannen naar mij kijken. Een heerlijk gevoel is dat. Ik wordt er zelf verzekerder door, dat straal ik dan ook uit. Gevolg, ik wordt nog meer nagekeken op straat. Heerlijk is dat :P .
ik merk ook dat ik me anders ga kleden, durf weer strekkere kleding aan. Loop weer op hoge hakken, doe weer meer make up op en voel me ook anders. sexy en leuk

Draak
Berichten: 423
Lid geworden op: zo 23 september 2007, 18:44
Locatie: Rainbowland

Berichtdoor Draak » di 11 december 2007, 21:27

Ja hoor Clover :P mag het een onsje meer zijn? XD

En ik vind het soms wel eens leuk om naast een dikkere vrouw te staan :P Sorry, maar ik voel me dan echt dun! :D
On the end of the rainbow, there will you find it.

SecretFace
Berichten: 4
Lid geworden op: zo 09 december 2007, 0:25

Berichtdoor SecretFace » di 11 december 2007, 23:54

Dames (en heren ook), het komt er dus gewoon op neer van te genieten van wat je gegeven is. Als je dat met overtuiging kan doen en de nodige 'fuck it' additude, kijken mensen anders naar je.

De reden waarom ik deze posting startte, is het feit dat ik weet dat er zoveel mensen zich slecht in hun vel voelen omwille van allerlei onnodige gedrachtekronkels.

Wees mooi en geniet!!! :D
Living comes much easier once we admit we're dying.(DT)


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot] en 36 gasten