Verliefd of geil?

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

Sannetje
Berichten: 919
Lid geworden op: do 20 juli 2006, 22:52
Locatie: Antwerpen

Re: Verliefd of geil?

Berichtdoor Sannetje » zo 09 december 2007, 18:20

Voor mij is het meer dan alleen maar geilheid. Ik ben van top tot teen verliefd. Hoe weet ik of het bij hem alleen om de sex gaat of dat hij het zelfde voor mij voelt, als ik voor hem.
Om even heel concreet op deze vraag te reageren: dat weet je pas als je geen sex meer met hem hebt. Vindt hij je dan nog leuk, lief, is hij nog graag bij je? Wat doet hij intussen met de relatie met zijn vrouw? Of wordt zijn interesse in jou ineens een stuk minder?

Inderdaad, je moet jezelf ook iets ontzeggen. Maar ik denk dat als hij écht voor je wil gaan, hij dit snapt, en de weg vrij maakt voor een 'happy ever after'.
We zien de dingen niet zoals ze zijn, we zien ze zoals wij zijn *Anais Nin*

Benno
Berichten: 334
Lid geworden op: za 24 november 2001, 2:01

Berichtdoor Benno » zo 09 december 2007, 18:47

Eigenlijk gaat het om wat twee mensen met elkaar hebben, nl. Puk en haar baas. Toch glijdt de discussie af naar dingen die er niet echt mee te maken hebben, zoals de relatie tussen de baas en zijn vrouw.

Maar als het toch daarover moet gaan, dan kan ik alleen maar hopen dat die man afspraken heeft zoals die van Snooch_M, zodat zijn vrouw van een avontuurtje geen (breek)punt maakt. En als ik Puk was, zou ik ervan uitgaan dat mijn baas een vaste partner heeft (misschien ook kinderen) en zou ik proberen zoveel mogelijk te genieten van de mooie momenten, zonder die door zinloos gepieker te laten vergallen.

Gebruikersavatar
Jippie
Berichten: 3000
Lid geworden op: wo 16 juli 2003, 22:51

Berichtdoor Jippie » zo 09 december 2007, 19:06

En zou ik proberen zoveel mogelijk te genieten van de mooie momenten, zonder die door zinloos gepieker te laten vergallen.
En dat wil ze nu juist niet want ze wil weten waar ze aan toe is.

Benno
Berichten: 334
Lid geworden op: za 24 november 2001, 2:01

Berichtdoor Benno » zo 09 december 2007, 19:37

En dat wil ze nu juist niet want ze wil weten waar ze aan toe is.
Ze vroeg toch "Hoe zit dat bij mannen of bij getrouwde mannen?" en als getrouwde man gaf ik mijn mening, nl. dat buitenechtelijke avontuurtjes hoe leuk ook, voor een man uiterst zelden aanleiding zijn om uit zijn huwelijk te stappen.
Of bedoelde Puk iets anders? :?

digigraaf
Berichten: 770
Lid geworden op: zo 25 november 2007, 0:16
Locatie: noorden v h land

Re: Verliefd of geil?

Berichtdoor digigraaf » zo 09 december 2007, 22:27

Hoe weet ik of het bij hem alleen om de sex gaat of dat hij het zelfde voor mij voelt, als ik voor hem. Hoe zit dat bij mannen of bij getrouwde mannen?
Puk,

Uit ervaring uit mijn omgeving weet ik dat meer dan 95% om de sex, en het avontuur gaat.!!!

Zijn huwelijk moet al heel slecht zijn wil je een kans bij hem maken.

Ook heb ik meegemaakt, resentelijk nog, dat een baas zijn twee zaken kon sluiten omdat hij zijn vrouwelijke personeel had misbruikt..

Digigraaf.
Elk Vogeltje Zingt ...Afbeelding

Gebruikersavatar
Savanne
Berichten: 4696
Lid geworden op: di 10 oktober 2006, 12:49
Locatie: midden van het land

Berichtdoor Savanne » ma 10 december 2007, 0:25

Pfftt een hoop vooroordelen om doorheen te moeten lezen.

1) Ik ben het met Sannetje eens.. Je zal nooit weten wat hij voor je voelt als je sex met hem "blijft" hebben. Je zal je altijd blijven afvragen of het hem om de sex te doen is.

2) ben het eens met ehh Venus en madelief..( misschien nog wel 1) wat doen alle vooroordelen in dit topic?
Niet gezegd dat ik het goedkeur ... maar wie ben ik om iets te willen goedkeuren? Het is niet mijn huwelijk en niet mijn leven en niet mijn baas...
En als Puk dit weet en wil is het dus aan haar...

3) Ik ken gevallen waar het daadwerkelijk wat heeft kunnen worden .. mijn vader is daar helaas een groot voorbeeld van.. Hij ontmoette op zijn werk de inmiddels zijn liefde van zijn leven.. hij ging vreemd , hij ging scheiden en woont nu bij zijn nieuwe liefde...

Dus waar hebben we t over?????


Sav ( hevig in de ankers bij zoveel vooroordelen ..

P.s. Jippie waar haal jij de veronderstelling oudere man vandaan ( je schreef veel ouder) bazen zijn er in alle soorten en maten... Van heel oud en gesapig tot ernstig jong en onvolwassen ( nu chargeer ik)
"In zijn ogen verdrinken , je hart verliezen , en dan maar zeggen dat liefde gezond is."

Gebruikersavatar
Massie
Berichten: 1907
Lid geworden op: do 16 oktober 2003, 15:29

Berichtdoor Massie » ma 10 december 2007, 10:00


2) ben het eens met ehh Venus en madelief..( misschien nog wel 1) wat doen alle vooroordelen in dit topic?
Niet gezegd dat ik het goedkeur ... maar wie ben ik om iets te willen goedkeuren? Het is niet mijn huwelijk en niet mijn leven en niet mijn baas...
En als Puk dit weet en wil is het dus aan haar...
Moet je dan altijd maar doen alsof je het overal mee eens bent, en als je het er niet mee eens bent moet je dan maar je mond houden?
Zit deze wereld Zo in elkaar?
Sta jij nooit eens ergens voor?
Mag je dan geen eigen mening meer geven hier, maar moet je ja en amen zeggen en meedrijven met de massa?
Net doen alsof het allemaal maar normaal is?
Nooit je stem laten horen?
Kom nou toch zeg!
Soms mag je best wel eens mensen laten weten dat hun daden ook consequenties kunnen hebben, dat is niet veroordelen, dat is mensen aan het denken zetten.
Mensen eerst eens laten denken voor ze handelen.
Handelen uit lust daar wordt vaak niet over nagedacht, dat wordt gedaan, en daar kwets je mensen mee, en ja je kunt ook jezelf daarmee flink kwetsen.
Want Puk is verliefd op hem schrijft ze, maar wat als deze man haar alleen maar gebruikt?
*auw*
En ja soms gaat het goed, maar moet je je daar aan vast klampen en wederom denken dat het normaal is?
Puk vraagt zich af hoe de gevoelens van deze man in elkaar zitten?
Is hij verliefd, is het lust, heeft het kans?
ALs je dat op een forum moet gaan vragen in je 1e posting daar, ipv aan de man in kwestie, ja dan heb je het echt goed op een rijtje..:roll:
Dan wordt er echt goed nagedacht .
Vraag het aan de man zelf zou ik zo zeggen..

De man ik kwestie is 15 jaar getrouwd, Puk komt vrij jong over, misschien vandaar de veronderstelling dat het hier om een (veel) oudere man gaat?


Gr. Mas.

Gebruikersavatar
Jippie
Berichten: 3000
Lid geworden op: wo 16 juli 2003, 22:51

Berichtdoor Jippie » ma 10 december 2007, 10:27

P
P.s. Jippie waar haal jij de veronderstelling oudere man vandaan ( je schreef veel ouder) bazen zijn er in alle soorten en maten... Van heel oud en gesapig tot ernstig jong en onvolwassen ( nu chargeer ik)
Ik moet het doen met het kleine beetje info wat Puk geeft.
Hij is 15 jaar getrouwd, ik schat hem eind dertig begin veertig.
Als Puk van ook deze leeftijd is dan zou ze, gepokt en gemazeld door het leven, waarschijnlijk wat meer op haar qui vive zijn.

Of zijn we met open minded en laagdrempelig zijn nu al zo ver gezakt dat ik het laatste ook niet meer zeggen mag. :roll:

En verder is het woord nu aan Puk zelf zou ik zeggen.

Gebruikersavatar
Savanne
Berichten: 4696
Lid geworden op: di 10 oktober 2006, 12:49
Locatie: midden van het land

Berichtdoor Savanne » ma 10 december 2007, 10:28

@ Massie..

Ja je mag je mening laten weten.. absoluut daar heb ik geen probleem mee... Ik heb problemen met de vooroordelen die zich in dit topic tentoon spreiden.
van jippie:Huwelijk in een slaap gesukkeld, midlifecrisis, lekkere en leuke werkneemster met wie hij zich weer jong voelt.
Het is niet alleen geilheid denk ik, het is meer vluchten uit de werkelijkheid.
Dus zal hij het nog een tijdje voortzetten
Helaas voor jou kiezen 9 van de 10 toch voor het gezin thuis als ze weer back to earth zijn (of omdat hun vrouw 50% partner is van de zaak) en daarmee wordt de werksfeer tussen jou en je baas verziekt en welhaast onmogelijk.
van sfinx:absoluuut sex zonder vuile sokken wassen

niet meer en niet minder,
oww en ga er echt maar vanuit dat hij dit meer heeft gedaan, onder het mom van je bent de eerste
, en oeei pas op dat je je vingers niet brand hij is per slot van rekening je werkgever.


Dit zijn zo al 2 aannames.. niets mening... een mening zou moeten beginnen met ik denk of mijn mening is. Jippie gebruikt wel ik denk.. maar doet vervolgens een aantal invullingen op 1 bericht van TO. Het kan toch niet zo zijn?
Het zit hem in de stelligheid waardoor mijn haren overeind gaan staan.

Daarnaast is het absoluut een onderwerp om eens te bespreken.. maar ik denk dat het niet aan ons is om te (ver) oordelen.
Ik zou het zoveel prettiger vinden als meer postings ruimte lieten voor andere meningen. Of zelfs andere feiten.. want face it zoveel feiten zijn er niet bekend.
En ik ben het trouwens ook wel eens met wat je zegt.. maar niet als oordeel maar als standpunt



sav
"In zijn ogen verdrinken , je hart verliezen , en dan maar zeggen dat liefde gezond is."

Dragonlady
Berichten: 1010
Lid geworden op: zo 29 februari 2004, 20:19
Locatie: Friesland, sub van Meester Noord.

Berichtdoor Dragonlady » ma 10 december 2007, 10:37

Sorry voor mijn reactie over de man en vrouw. Zodra ik zoeits lees gaan mijn stekels overeind staan. Ik weet dat ik dat minder moet doen :cry:

Om terug te komen op het topic. Je weet niet eerder of iemand verliefd op je is voor hij/zij het zegt. En inderdaad is het met een getrouwd persoon vaak ingewikkeld. Soms gaat het goed, meestal gaat het fout voor de derde persoon.

Ik heb altijd als motto, "Handen af van getrouwde mannen, hoe aantrekkelijk ze ook zijn". Je doet alleen jezelf pijn.

Één keer heb ik het gedaan met eengetrouwde man. Altijd alleen zitten met de feestdagen, altijd wachten tot hij eens tijd voor je heeft. Altijd de beloftes "Ja ik ga het haar vertellen, Ja ik blijf bij jou". En als puntje bij paaltje komt kiest hij toch voor zijn gezin. "Want de kinderen begrijpen het nog niet, ik wacht tot ze 18 jaar zijn". Nou dan had ik lang kunnen wachten.

Ik doe het niet meer uit zelf bescherming. Zelfs als hun partner het weet.
Die ene keer was genoeg.
MAW niet aan beginnen.

Monique
Berichten: 703
Lid geworden op: ma 18 juni 2007, 21:02
Locatie: Middle of Somewhere

Berichtdoor Monique » ma 10 december 2007, 12:15

Wat mijn mening / oordeel betreft:

Allereerst is het mogelijk dat de man in kwestie wel degelijk gevoelens heeft voor de ts. Het is mogelijk dat ze zuiver en oprecht zijn. Het is mogelijk dat er iets blijvends uit voortkomt.

Wat de ts wilt, wat haar verlangens zijn is van haar. Logica heeft hier niets mee te maken. Luister naar je innerlijke stemmetje en doen waar jij je goed bij voelt.

De doem verhalen hier zijn waarschuwingen. Weet wat je doen. Wees voorbereid.
Zien het als een cadeau aan jezelf om ten alle tijden eerlijk naar jezelf te zijn. Waar je uiteindelijk voor kiest laat het een weloverwogen beslissing zijn met alle voor- en nadelen.

Al wat wij bij Shespot kunnen doen is om de ts hierin te helpen met informatie, meningingen, ervaringen, en ja, vooroordelen.
Want zelfs al heeft de ts geen boodschap aan sommige posts, geeft het haar wel de kans om er over na te denken. Haar aandacht wordt wel gevestigd op de mogelijkheden, positief of negatief.

Ik hoop dat zij er iets aan heeft.

Ik heb mijn eigen gedachten over de situatie van de ts, gebasseerd op de informatie tot ons beschikking. Ik heb er allerlei gevoelens bij, helaas zijn ze niet positief.
Dit komt nu op haar pad. Zij heeft recht op deze ervaring, want het vormt haar tot de vrouw dat zij is en nog zal worden.
Misschien helpt het om dan even stil te staan bij het beeld dat je graag van jezelf zou willen hebben. Hoe wil je in het leven staan, hoe wil je zijn, wat is voor jóú belangrijk, verdien je datgene wat je voorgeschoteld krijgt?

Wees aardig voor jezelf.

(een paar gedachtenkronkels van mij :oops: )
M.

As a man thinks in his heart, so is he.

Shazzz
Berichten: 6930
Lid geworden op: wo 02 juni 2004, 14:25
Locatie: Randstad

Berichtdoor Shazzz » ma 10 december 2007, 19:02

En verder is het woord nu aan Puk zelf zou ik zeggen.

Die zich overigens opvallend op de achtergrond houdt........
Dan tonen wij elkaar de liefde
want wij zijn samen één.

Benno
Berichten: 334
Lid geworden op: za 24 november 2001, 2:01

Berichtdoor Benno » ma 10 december 2007, 21:56

...maar wat als deze man haar alleen maar gebruikt?
Of indien beiden elkaar alleen maar gebruiken??

Gebruikersavatar
Massie
Berichten: 1907
Lid geworden op: do 16 oktober 2003, 15:29

Berichtdoor Massie » ma 10 december 2007, 22:09

...maar wat als deze man haar alleen maar gebruikt?
Of indien beiden elkaar alleen maar gebruiken??
Dat denk ik niet Benno, want Puk is verliefd zegt ze, dat is in mijn ogen iets anders dan gebruiken.
Gebruiken heeft niks met gevoel te maken.
Voor mij is het meer dan alleen maar geilheid. Ik ben van top tot teen verliefd.
Just my 2 cents.
Gr. Mas.

Clover
Berichten: 373
Lid geworden op: di 17 januari 2006, 19:41
Locatie: Brabant

Berichtdoor Clover » ma 10 december 2007, 22:23

Ik denk dat daar ook een gevaar in schuilt, wanneer de ene persoon meer gevoelens gaat ontwikkelen voor de ander. Als de verliefde persoon deze gevoelens uit, is er meer kans dat de evt. niet verliefde persoon hier gebruik van maakt, bewust of onbewust. Het spel meespeelt en zo het vuur blijft aanwakkeren bij de verliefde, die hierdoor de indruk krijgt dat er meer is dan alleen maar geilheid of wellicht een dusdanig gevoel van aantrekkingskracht dat het zo nog wel even kan blijven duren.

En daar begint de twijfel bij degene die verliefd is. Daar begint het gemaal in het hoofd, als ie dit zegt of dat doet, dan moet dat toch wel een teken zijn van….vul het zelf maar in. Of het welbekende toilet-smje naar je stuurt, daarmee jou in de waan latend dat hij echt heel erg aan je denkt…voor 8 seconden….

Maak je geen illusies. Vraag het aan hem want hoe langer dit duurt, hoe meer het hoop-gevoel voor jou gaat opspelen. En voor je het weet zit je in een situatie waar je heel lastig uit komt. Om nog maar niet te spreken van de scheve verhoudingen op je werk. Iig die tussen je baas en jou, collega’s nog niet meegerekend.

Enja, wat als je besluit om er wel mee door te gaan, afspraken maakt en je probeert uit alle macht je verliefde gevoel opzij te zetten en jezelf gaat voorhouden, dat als het dan geen relatie kan worden dan ga ik voor de sex, dat je gaat denken dat je het wel aankunt. Het lukt niet, dat knagende gevoel blijft en de onvrede, idd zoals genoemd, met kerst-feest-danwel andere belangrijke momenten, komt er gegarandeerd uit.
In maar 2% van de getrouwde mannen wordt gekozen voor de minnares, of welk woord je er aan wilt geven

Er zal best genegenheid van deze man naar jou toe zijn.
Ik wens je veel wijsheid (ook ik ben nog zoekende)…dus ik lees mee.


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 13 gasten