TW wordt moslim....

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

thisWaltz
Berichten: 1658
Lid geworden op: wo 25 juli 2001, 1:01
Locatie: in heaven and hell.
Contacteer:

TW wordt moslim....

Berichtdoor thisWaltz » za 17 november 2007, 11:29

Je hebt die godsdienst en de interpretatie ervan in het voordeel van de mannen anderzijds. Die godsdienst discrimineert vrouwen: Hoofddoek wordt er met de paplepel ingegegoten bij meiden van de derde generatie, die met het thuisland van hun ouders weinig of geen banden hebben. Anders ben je een hoer, Mannen en vrouwen zitten apart. Sommige fundamentalistisch gezinden komen hier eisen dat hun vrouw in noodgeval door een vrouwelijke arts wordt behandeld en indien dat niet mogelijk is, laten zich leiden door wat hun imam, erg kundig in de geneeskunde, hen voorschrjft, op gevaar van het leven van de vrouw. Meisjes moeten maagd blijven tot hun huwelijk en o wee als ze niet bloeden tijdens de eerste sex met de door hun ouders aan hen uitgehuwelijkte man. Van liefde meestal geen sprake. Jongens beschouwen autochtone vrouwen als "hoeren" en gemakkeljke prooien, want geen hoofddoek. Jongens mogen een autochtone als vriendin hebben, maar omgekeerd is taboe, want net zoals bij geen maagd tijdens de huwelijksnacht lopen ze kan op bloedwraak. (= geen fictie: onlangs zijn in het B.Charleroi twee jonge vrouwen door hun broer op aanstoken van hun vader vermoord. Het politiek correcte rechtssysteem geeft die dan een straf met uitstel omdat ze tijdens het voorarrest tot "inzicht zijn gekomen" want anders is het racistisch.
Als parenclubbezoeker ben ik al verschillende keren "vrome" ilsamieten uit de Maghreb tegengekomen van het mannelijk geslacht, nog geen 1 van het vrouwelijk geslacht. Nou ja, met een hoofddoek de sauna in het zou nogal warm zijn en sexen met een hoofddoek op.... :D
Hoe huichelachtig kan je nog zijn: Westerse meiden dienen om mee te neuken, met hoeren mag je dat, maar bij het huwelijk moet ik een onderdanige vrouw hebben die thuiszit. Die ga ik halen door in het thuisland met mijn BMW-rond te toeren.
In conservatieve Islamietische landen worden vrouwen veroordeeld tot stokslagen omdat ze.... verkracht zijn geweest.
En beschuldig me nu weer van conservatief, racist edm....
Ach, waarom word ik geen moslim..... Toch heerlijk, 4 vrouwen mogen hebben, staat de ene je niet aan slaap je bij de andere, is je vrouw niet braaf mag je d'r een pak slaag geven, ze moet je bij elke stap gehoorzamen.... Heerlijk toch ... voor een man.

edit redactie: onnodige op de persoon gespeelde opmerking verwijderd.
Topic is al meer dan 2 pagina's lang; deze is niet (meer) samen te voegen met de genoemde topic. Voortaan beter letten op de knoppen "post antwoord" en "post nieuwe topic"
Laatst gewijzigd door thisWaltz op za 17 november 2007, 17:50, 1 keer totaal gewijzigd.

thisWaltz
Berichten: 1658
Lid geworden op: wo 25 juli 2001, 1:01
Locatie: in heaven and hell.
Contacteer:

Berichtdoor thisWaltz » za 17 november 2007, 11:31

Voor de mod: gelieve deze posting bij moslims en sex te zetten. Was een antwoord op Kronkel d'r posting.

Jessebel
Berichten: 3578
Lid geworden op: do 22 januari 2004, 13:48
Locatie: Walhalla

Berichtdoor Jessebel » za 17 november 2007, 16:47

:lol: ik vond het als topictitel wel 'breaking news!' :lol:

Kronkel

Berichtdoor Kronkel » za 17 november 2007, 18:40

Kronkel wordt NIET zijn vrouw overigens... :shock:

Draak
Berichten: 423
Lid geworden op: zo 23 september 2007, 18:44
Locatie: Rainbowland

Berichtdoor Draak » za 17 november 2007, 19:15

@ thisWaltz, Je verhaal kwam ongeveer neer op het mijne, in het andere topic :P
En als je zo'n vrouw wilt, denk dat je toch echt voor een EXTREEM onderdanige vrouw moet gaan...

Maar inderdaad, je post klopt wel.

Kronkel

Berichtdoor Kronkel » za 17 november 2007, 19:21

Ik vind nog steeds dat er teveel gegeneraliseerd wordt Draak en TW.
Niet een hele groep verketteren om de daden van een specifieke groep is en blijft mijn stelling, en ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat dat nu wel gebeurt door TW. Dan vond ik jouw verhaal toch wat genuanceerder Draak, of in elk geval met meer begrip uitgesproken....

En nu ga ik echt slow food maken...

Zoeffff...

Draak
Berichten: 423
Lid geworden op: zo 23 september 2007, 18:44
Locatie: Rainbowland

Berichtdoor Draak » za 17 november 2007, 19:55

Is het ook, maar dit is 'to the point' en het mijne was meer uitgesproken, maar het kwam op hetzelfde neer. Het belangrijkste is dat je het probleem oplost. Dus geen struisvogel politiek uitvoert en doet alsof het er niet is.

En dit is echt geen kleine groep, en al was het die wel. Dan nog hebben we niet het recht om die mensen te vergeten. Ze hebben gewoon hulp nodig, en die moeten we bieden. Tenminste dat is wel mijn idee...

We scheren ze niet allemaal over een lijn, maar het is immers wel een grote groep. En die grote groep moeten we veranderen, anders wordt deze nog groter. En dat moeten we niet hebben.
In dit land hebben we zo lang gevochten voor vrouwelijke vrijheid! Feminisme... en ik vind dat iedereen gelijkwaardig is, dus ook die vrouwen. Het gaat niet over nationaliteit of geloof, maar we kunnen niet ontkennen dat het het meeste bij extreem gelovige voorkomt! Christen of moslim. Het maakt niet uit, waar het om gaat is dat deze mensen hulp krijgen.

grtjes

Kronkel

Berichtdoor Kronkel » za 17 november 2007, 20:22

Ben niet overtuigd van dat het een grote groep is zonder fysieke gegevens daarover. Het feit dat een groep veel aandacht krijgt wegens voor anderen moeizaam te aanvaarden en te begrijpen overtuigingen maakt een groep groot in ons hoofd, maar in de praktijk blijkt het soms een muis te zijn..

Piep :wink:

Draak
Berichten: 423
Lid geworden op: zo 23 september 2007, 18:44
Locatie: Rainbowland

Berichtdoor Draak » za 17 november 2007, 20:43

Er zijn 837.000 moslims in ons land, volgens de statestieken. Laat daarvan nu eens 30% niet onderdrukt worden. 585.900 blijven er dan over, waarvan de helft vrouwelijk. Dat blijven er dan toch 292.950 vrouwen... Kleine groep? I think not...

Dus Kronkel, je bent voor de vrouwelijke onderdrukking?
Als jij een vrouw zou zijn die onderdrukt werd, en je was de enige... zou je dan niet blij zijn dat mensen jouw zouden helpen?

Kronkel

Berichtdoor Kronkel » za 17 november 2007, 21:10

@ Draak

Je vraag is erg suggestief en geeft me het gevoel dat je ergens iets niet oppakt in mijn betogen.

Wie mij een beetje kent weet dat ik natuurlijk niet voor vrouwelijke onderdrukking ben, kom op zeg. Niet zo snel willen scoren met veronderstellingen die je niet eens kunt staven bij de persoon zelf, mij dus..

Ik wil net als ieder ander weldenkend mens dat een vrouw haar eigen grenzen mag bepalen en daar heb je me ook niet tegen horen pleiten.

Enneh: een 'laten we zeggen, laat nu eens' is geen statistisch gegeven :)

Ik ga even wat onderdrukken nu..

Gebruikersavatar
Jippie
Berichten: 3000
Lid geworden op: wo 16 juli 2003, 22:51

Re: TW wordt moslim....

Berichtdoor Jippie » za 17 november 2007, 23:18

Westerse meiden dienen om mee te neuken, met hoeren mag je dat,
Waar wringt het nu eigenlijk?

Dat een moslim met westerse meiden neukt
of dat een westerse meid zich door een moslim laat neuken?

Da moslims een westerse meid een hoer noemen
of dat westerse meiden zich als een hoer gedragen in de ogen van een moslim?

Mijn eigen vriendin zou zich niet laten beledigen. noch door een moslim, noch door een niet moslim. Ze krijgen een klap in het gezicht.
Maar ze wordt ook nooit lastig gevallen door dit soort mensen.

Wie stel je nu aansprakelijk voor wat?
The greatest lesson in life is to know that even fools are right sometimes.

Draak
Berichten: 423
Lid geworden op: zo 23 september 2007, 18:44
Locatie: Rainbowland

Berichtdoor Draak » za 17 november 2007, 23:48

@ Kronkel, zo kwam je post wel over in mijn ogen. Maar, als je het over statistieke cijfers heb, die kan ik je niet geven. Slechts een schatting op feiten die ik via het internet heb waargenomen. (Wikipedia voornamelijk)

@Jippie, je hebt gelijk. Somige meiden die gedragen zich en kleden zich ook als hoeren. Maar dat is toch vrijheid van meningsuiting?

Zelf heb ik het wel eens gehad dat ik naar een bar toe ging. Niet echt iets uitdagends aan ofzo, want zelf ben ik gewoon niet zo!
Een spijkerbroek en een leuk truitje met korte mouwen. En dan heb je het al hoor, zodra je binnen komt is het van "pssst... ey meisje" Ik negeer het gewoon en loop door en dan roepen ze ineens naar je van "hey hoer!" nog steeds negeer ik ze, maar een keer heeft een gozer een foutje gemaakt om me aan te raken.
Ik draaide me om en keek hem met een bijna dodelijke blik aan. Hij vroeg waarom k niet op 'hoer' reageerde, omdat alle nederlandse vrouwen dat waren. Ik ben toen voor hem gaan staan en zei dat tie zen grote mond moest houden.
Hij sloeg me, wat de grootste fout ooit was van hem. Want ik ben iemand die door het lint gaat en hij is dan ook niet zonder kleding scheuren en blauwe plekken weg gegaan :)
Men vrienden hebben me van die gozer af moeten halen, samen met nog een aantal bewakings mannen. Kreeg zelfs een drankje na afloop, omdat die gozers nooit meer terug er zijn gezien :twisted:

En weet je hoe dat allemaal komt? Omdat papa lief ze duidelijk maakt dat de islam alles is en vrouwen zonder hoofddoek hoeren zijn. Nergens staat in de koran dat vrouwen hoofddoeken moeten dragen. het is zo dat er staat dat een getrouwde vrouw zich niet ontoepasselijk mag kleden in het bijzijn van andere mannen...

Draak
Berichten: 423
Lid geworden op: zo 23 september 2007, 18:44
Locatie: Rainbowland

Berichtdoor Draak » zo 18 november 2007, 0:44

@Joow, ik ken ook beschafde moslim mannen en turkse mannen hoor. daar ligt het niet aan, maar die zijn over het algemeen meer geintergreerd... En als die vrouwen zich daarbij goed voelen, waarom niet. Het gaat er juist om of ze worden gedwongen, dat zit me gewoon dwars.

Ja, ik ken er ook zat, van die "ey hoer" jongens... maar dat zeggen ze toch niet tegen mij :P
Zouden die bokslessen, zwaardvecht lessen, judo lessen en taibo lessen toch hebben geholpen? :roll:
Nee, over het algemeen ben ik erg rustig, maar kan er niet zo goed tegen als mensen me aanraken of beledigen... dan flip ik :twisted:

Gebruikersavatar
Jippie
Berichten: 3000
Lid geworden op: wo 16 juli 2003, 22:51

Berichtdoor Jippie » zo 18 november 2007, 13:28

@Jippie, je hebt gelijk. Somige meiden die gedragen zich en kleden zich ook als hoeren. Maar dat is toch vrijheid van meningsuiting?
Is iemand uitschelden vrijheid van meningsuiting, of begrijp ik dit verkeerd?
en bedoel je dat je zelf mag weten hoe je er bij loopt?

Niemand heeft namelijk het recht om iemand uit te schelden, te kwetsen of te beledigen.
The greatest lesson in life is to know that even fools are right sometimes.

Gebruikersavatar
droomvlinder
Berichten: 2013
Lid geworden op: wo 14 augustus 2002, 1:01
Locatie: -wereldburger -

Berichtdoor droomvlinder » zo 18 november 2007, 13:51

ergens las ik , en ik vind het heel goed klinken: de democratie moet de mens beschermen tegen z'n ideologieën.....Om over na te denken.
Woorden zijn vensters of muren ( Marschal Rosenberg) geweldloze communicatie .....


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], Semrush [Bot] en 10 gasten