wat als er helemaal geen sex meer is?.........

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

b.roldaan
Berichten: 2
Lid geworden op: wo 08 augustus 2007, 17:30

wat als er helemaal geen sex meer is?.........

Berichtdoor b.roldaan » wo 08 augustus 2007, 18:02

Na de geboorte van onze jongste heeft mijn man een verhouding gehad en ondanks dat het vertrouwen wel hersteld is, is er geen sex meer. Vele therapieën verder, geen resultaat. We zijn nog steeds bij elkaar, maar bij is er ook geen behoefte meer om met hem intiem te worden. Onlangs heb ik na 5 jaar weer een sexuele relatie gehad met een ander en ik weet dat ik dit heel erg mis. De relatie met mijn man zal nooit meer een volwaardige worden. Scheiden vind ik zo'n moeilijke beslissing met 3 kinderen.

Searcher
Berichten: 579
Lid geworden op: wo 21 december 2005, 6:43
Locatie: Leiden, ondernemer

Berichtdoor Searcher » wo 08 augustus 2007, 20:08

Zucht...

Het is allemaal zo makkelijk tegenwoordig, dat scheiden :evil:


Misschien is het een idee om je wrok en je boosheid er een keer uit te gooien (in hoeverre was je zelf trouwens debet aan de escapade van je man?) en weer verder te gaan met jullie leven SAMEN :D ?

5 jaar! Kom óp zeg...! Had dan gelijk de dag erna de knoop doorgehakt

searcher



PS Trouwens, als ik je goed begrijp heb je zelf nu ook buiten de pot gegeten? Dan staat het nu 1-1.

Enne, oh ja (cynisch), schrijf dit groot op de muur als een soort mantra (dan ga je er ook naar leven):

DE RELATIE MET MIJN MAN ZAL NOOIT MEER EEN VOLWAARDIGE WORDEN.
Laatst gewijzigd door Searcher op wo 08 augustus 2007, 20:27, 1 keer totaal gewijzigd.

Sfinxs
Berichten: 1451
Lid geworden op: ma 09 februari 2004, 8:16
Locatie: zuid holland

Berichtdoor Sfinxs » wo 08 augustus 2007, 20:12

:shock: searcher het is toch geen competitie

maar vat wel wat searcher bedoelt, komt niet uit de zinnen of die therapieen nu te maken hebben met het herstellen nadat de man een verhouding heeft gehad..

sfinxs

Searcher
Berichten: 579
Lid geworden op: wo 21 december 2005, 6:43
Locatie: Leiden, ondernemer

Berichtdoor Searcher » wo 08 augustus 2007, 20:25

Nee, maar ik ben gewoon een beetje boos! Dat van die 1-1 was misschien een beetje kinderachtig, maar..... vormt nu misschien wel weer een evenwichtige basis om tot elkaar te komen.

Als twee mensen voor elkaar kiezen en de één maakt een z.g. misstap dat er dan een "straf" volgt van 5 jaar lang. Ik bedoel: Hoe zuur kun je dit korte aardse leven maken...


De therapeuten zullen ongetwijfeld ach en wee roepen met zo een "eikel" van een vent, maar ik denk altijd (zoals ook hier regelmatig te lezen valt): je kunt je partner zelf ook min of meer in de vreemd-gaan-valkuil duwen. En ik vraag me dan af of niet beide partners hier hebben zitten te suffen.



Zo ik ben het kwijt :!: Zeer benieuwd of dit nog een positive draai krijgt



searcher

Sfinxs
Berichten: 1451
Lid geworden op: ma 09 februari 2004, 8:16
Locatie: zuid holland

Berichtdoor Sfinxs » wo 08 augustus 2007, 20:32

Offtopic
viel niet te lezen hoor dat je een beetje boel boos was, maar soit,
je bent zeer duidelijk in je verwoording .

on Topic

Ga in de Kern die je neerzet helemaal mee,

sfinxs
die nu het stokje weer overgeeft aande topic startster

Searcher
Berichten: 579
Lid geworden op: wo 21 december 2005, 6:43
Locatie: Leiden, ondernemer

Berichtdoor Searcher » wo 08 augustus 2007, 20:36

:D

Miss B
Berichten: 3363
Lid geworden op: do 04 januari 2007, 16:25
Locatie: amsterdam en werkende

Berichtdoor Miss B » wo 08 augustus 2007, 20:38

Searcher,

Ik volg je begrijp je en de boosheid snap ik ook nog.
Daar waar twee vechten hebben ook twee schuld toch !!
Het leven is inderdaad te kort om 5 jaar te laten boeten of hoe je het noemen wilt.
(ik ben dan altijd weer bang voor wat kinderen hievan meekrijgen, meer dan we ons soms realiseren denk ik !! )

Miss B, maakt van haar hart geen moordkuil meer :twisted:
Laatst gewijzigd door Miss B op wo 08 augustus 2007, 20:52, 1 keer totaal gewijzigd.
Jij, jij zelf, evenzeer als wie dan ook in het gehele universum, verdient jouw liefde en affectie.

Shazzz
Berichten: 6930
Lid geworden op: wo 02 juni 2004, 14:25
Locatie: Randstad

Berichtdoor Shazzz » wo 08 augustus 2007, 20:41

Als ik het goed begrijp wil de ts geen sex meer. Wil de man dit ook niet meer? En denk je dan serieus dat hij er de afgelopen jaren geen sexuele relatie op na heeft gehouden?

Blijft de vraag nog open of er nog wel iets van liefde is tussen jullie. Is het antwoord daarop nee, ga dan!
Is het een positief antwoord ga dan aan het werk, serieus aan het werk en geloof in het feit dat jullie relatie nog een kans heeft.
Dan tonen wij elkaar de liefde
want wij zijn samen één.

Gebruikersavatar
Serendipity
Berichten: 507
Lid geworden op: do 14 juli 2005, 15:31

Berichtdoor Serendipity » wo 08 augustus 2007, 20:46

edit
Laatst gewijzigd door Serendipity op wo 25 maart 2009, 16:49, 1 keer totaal gewijzigd.
Shit happens.

Gebruikersavatar
erofun69
Berichten: 1039
Lid geworden op: za 17 maart 2007, 16:25
Locatie: er gaat niets boven...

Berichtdoor erofun69 » wo 08 augustus 2007, 21:06

Ik kon me goed vinden in de re van Searcher. Maar ik denk dt het goed zou zijn, als de ts duidelijker zou worden, voordat er allerlei conclusies worden getrokken.
Niets is blijvend, alleen de verandering

Madeliefje
Berichten: 1984
Lid geworden op: vr 23 februari 2007, 12:05
Locatie: Somewhere only we know

Berichtdoor Madeliefje » wo 08 augustus 2007, 21:10

mee eens ero..ik denk dat er dingen in het verhaal worden gelezen die niet gezegd zijn...
gevaarlijk om dan te reageren... :?
The music is all around us...you only have to listen..

Gebruikersavatar
vir40
Berichten: 8419
Lid geworden op: za 23 september 2006, 13:43

Berichtdoor vir40 » wo 08 augustus 2007, 21:46

daarom reageer ik ook niet :)
the angel on my shoulder tells me to listen to the devil on the other

J.E.
Berichten: 244
Lid geworden op: za 26 mei 2007, 12:02

Berichtdoor J.E. » vr 10 augustus 2007, 13:45

Alle inns en outs zijn inderdaad niet kenbaar, redenen dat er 5 jaar geen intimiteit is geweest (van beide kanten af)..... Hmmm...... Er een relatietherapeut bijgekomen is..... dan zal er meer aan de hand zijn of liggen er vast meedere zaken aan ten grondslag en is het inderdaad soms moeilijk in de schatten en een reactie te plaatsen. Het gaat erom waar het aan ten grondslag ligt dat beide partijen geen sex meer met elkaar hebben en niet zozeer waar de ander het gezocht heeft.... (dus bij een ander 1-1). Als er onwaardelijke liefde is dan is er vast een wil en dus een weg SAMEN....
Op unieke momenten van volmaakte openheid kun je je geest ervaren als ruimte.

Damsel
Berichten: 533
Lid geworden op: do 12 januari 2006, 14:34
Locatie: Rotterdam's rook

Berichtdoor Damsel » vr 10 augustus 2007, 15:43

Ik vat eerlijk gezegd de reden van dit topic niet. Mevrouw roldaan schrijft een minimaal verhaaltje over haar trieste huwelijk en de vraag is dan 'wat als er helemaal geen seks meer is?'.

Ja, wat dan... Wat had de topicstartster willen horen? Adviezen om haar huwelijk vlot te trekken? Scheidingshulp? Handreikingen bij het vinden van een behulpzame minnaar? Pfff...

Het lijkt me handig als mevrouw roldaan eerst nadenkt over wat ze wél wil, in plaats van hier te vertellen wat ze allemaal niet wil. En een beetje extra informatie zou geen kwaad kunnen, als ze hier zinnige reacties wil op haar overpeinzing.

b.roldaan
Berichten: 2
Lid geworden op: wo 08 augustus 2007, 17:30

Berichtdoor b.roldaan » ma 13 augustus 2007, 23:40

Laat ik voorop stellen dat ik mijn man niet heb gestraft. Natuurlijk spelen er vele andere dingen, maar die lijken me niet van enig belang hier. Ik mis seks erg, in de huidige situatie zal dat tussen ons niet meer gebeuren. Er moeten toch mensen zijn die dit ook meemaken.


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Semrush [Bot] en 11 gasten