Zoenen, en de uitwerking

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

Miss B
Berichten: 3363
Lid geworden op: do 04 januari 2007, 16:25
Locatie: amsterdam en werkende

Zoenen, en de uitwerking

Berichtdoor Miss B » wo 18 juli 2007, 18:11

Zoenen

Vandaag is het me weer eens overkomen, ik ben volkomen overdondert door de uitwerking van een zoen die ik kreeg. :oops:
De ene zoen is duidelijk niet de andere, maar deze was er eentje die er voor zorgt dat ik met recht bijna een koude douche nodig heb om weer terug op aarde te komen :P

Voor mij is zoenen zo wie zo erg belangrijk binnen een seksuele relatie, niet goed kunnen zoenen betekent voor mij ook over het algemeen niet genoeg opwinding om tot een spannende overheerlijke vrijpartij te komen

wat is nou een goeie zoen ?
Van alles wat zou ik zeggen, warm rustig, met gevoel, teasend, zacht, uitdagend, soms een verhoogd tempo.. afwisselend...
maar een wilde opgewonden zoen kan ook wel weer heel erg lekker zijn.

nou ik ben benieuwd naar jullie ervaringen en lievelings zoen


Miss B, die nog onder de indruk is van een heerlijke zoen 8)
Jij, jij zelf, evenzeer als wie dan ook in het gehele universum, verdient jouw liefde en affectie.

pentagram1
Berichten: 879
Lid geworden op: do 17 augustus 2006, 10:16
Locatie: Zuid-West Brabant

Berichtdoor pentagram1 » wo 18 juli 2007, 19:35

Pentagram die ff noteert miss b nooit over pentakussen vertellen. 8)

Monique
Berichten: 703
Lid geworden op: ma 18 juni 2007, 21:02
Locatie: Middle of Somewhere

Berichtdoor Monique » wo 18 juli 2007, 20:38

een goeie zoen heeft met sfeer en timing te maken
daarom kan alle soorten zoenen lekker zijn
ik hou bijv. van laaaannnggg en diep, maar ook van hard en geil en alles tussen in als het maar 'klopt'
M.

As a man thinks in his heart, so is he.

Kitty
Berichten: 685
Lid geworden op: zo 26 maart 2006, 8:32
Locatie: Stadje in zuidholland

Berichtdoor Kitty » wo 18 juli 2007, 20:43

De laat ik het maar even sprookjeszoen noemen, waarbij je niet kan geloven dat het echt gebeurt

Voorzichtig raken de lippen elkaar en alsof er een vonk overspringt die een laaiend vuur doet ontstaan, wordt de kus heftiger en passioneler
De vonk gaat door heel je lichaam, je voelt je benen niet meer en bent blij dat hij je stevig vast heeft anders zou je gegarandeerd omvallen
Daarna heb je minstens een kwartier nodig om bij je positieve te komen
En dat van 1 zoen.....

Zucht, als ik daar nog aan terug denk......ZUCHT
Heb jij vandaag ook zo'n zin?
Jazeker, onzin

Shazzz
Berichten: 6930
Lid geworden op: wo 02 juni 2004, 14:25
Locatie: Randstad

Berichtdoor Shazzz » wo 18 juli 2007, 20:48

De zoen die je voelt in de onderbuik. Dat heerlijke weeïge gevoel. Vlinders, geilheid, trillende benen. De zoen die je voelt tussen de benen. ;) Of er een doorzichtig lijntje tussen de lippen/tong en de vagina bestaat.
De zoen waar je geen genoeg van kunt krijgen. De zoen waar je de dag erna spierpijn van in de tong hebt.

Sjucht, das pas een zoen
Dan tonen wij elkaar de liefde
want wij zijn samen één.

Monique
Berichten: 703
Lid geworden op: ma 18 juni 2007, 21:02
Locatie: Middle of Somewhere

Berichtdoor Monique » wo 18 juli 2007, 21:17

De zoen die je voelt in de onderbuik. Dat heerlijke weeïge gevoel. Vlinders, geilheid, trillende benen. De zoen die je voelt tussen de benen. ;) Of er een doorzichtig lijntje tussen de lippen/tong en de vagina bestaat.
mmmmmmmmmmmmm, zaligggggggggggggggggggg
M.

As a man thinks in his heart, so is he.

Gebruikersavatar
vir40
Berichten: 8414
Lid geworden op: za 23 september 2006, 13:43

Berichtdoor vir40 » wo 18 juli 2007, 21:29

ik kan helemaal onderste boven raken van een heerlijk geile tongzoen


geen turbotong die kei vlug in je mond roteert

als je mij in de 7de hemel krijgt met een heerlijke geile tongzoen reken maar dat dan de sex ook goed is



vir die heerlijk kan tongen :wink:
the angel on my shoulder tells me to listen to the devil on the other

J.E.
Berichten: 244
Lid geworden op: za 26 mei 2007, 12:02

Berichtdoor J.E. » wo 18 juli 2007, 22:56

Hmmmmmmmmmmm ja doe mij ook maar een geile intense heftige sensuele tongzoen!!!! Niet van die kleintjes maar lekker op elkaar afgestemd... En ja...... een zoen waar elke cel van het lichaam door geraakt wordt en die vraagt naar veel en veel meer :lol: ...
Er zit zeker wel verschil in, ook voor mij geldt: een heerlijke (tong) zoen moet wel lekker zijn hoor, daar raak ik wel opgewonden van en hoort er voor mij helemaal bij!!! Krijg nu al zin MissB, je maakt m jaloers :wink: :lol: hahaha

xxx
Op unieke momenten van volmaakte openheid kun je je geest ervaren als ruimte.

geniet!
Berichten: 254
Lid geworden op: do 23 november 2006, 0:50
Locatie: België

Berichtdoor geniet! » do 19 juli 2007, 0:16

heb ooit een aantal korte heftige passionele en compleet overdonderende ontmoetingen gehad met iemand die misschien wel "the man of my life" had kunnen zijn... toen wij voor het eerst kusten, knetterde het... vonken spatten er bijna van af ;-)

er zijn geen woorden voor... voor hoe heerlijk en passioneel die tongzoenen waren... ik moet eerlijk toegeven dat ik dat gevoel, die intensiteit, dat "woordenloos elkaar aanvoelen" nog nooit in mijn leven zo met iemand heb beleefd...

hahaha... en we waren allebei "van de kaart"... helemaal van de wereld... en beiden verrast dat het zoooooo heerlijk kon zijn...

hmmm... ik voel het nog kriebelen als ik eraan terugdenk... :roll:

Gebruikersavatar
vir40
Berichten: 8414
Lid geworden op: za 23 september 2006, 13:43

Berichtdoor vir40 » do 19 juli 2007, 7:15

ik ben 2 keer in mn leven zo heerlijk gekust dat ik er nog elke dag aan terug denk



wow wat kon die man kussen
en dat wist ie :wink:
the angel on my shoulder tells me to listen to the devil on the other

Miss B
Berichten: 3363
Lid geworden op: do 04 januari 2007, 16:25
Locatie: amsterdam en werkende

Berichtdoor Miss B » do 19 juli 2007, 7:24

Ladies heerlijk om te lezen dat ik gelukkig niet de enige ben die zulke heerlijke kussen mag ervaren :D

het was de tweede keer in mijn leven dat ik zo intens werd geraakt door een kus, dat bij de eerste aanraking van onze lippen er direct een reactie volgede in elke vezel van mijn lijf.
Elke keer weer dit effect van puur een zoen.. :D *zucht*

Ik heb uiteraard heerlijk geslapen maar nu nog als ik er aan terug denk lopen de heerlijke rillingen over mijn rug... hmmm

Miss B ,noteert de kus nu echt in de boeken als overheerlijk en super :wink: en benieuwd naar het vervolg 8)
Jij, jij zelf, evenzeer als wie dan ook in het gehele universum, verdient jouw liefde en affectie.

J.E.
Berichten: 244
Lid geworden op: za 26 mei 2007, 12:02

Berichtdoor J.E. » do 19 juli 2007, 10:37

Ja ga je hem weer zien????????????? Lijkt me wel geweldig als je weet dat je hem weer gaat ontmoeten en je WEEEEERRRRRRR zo'n heerlijke zoen kan krijgen!!!! Geniet ervan.

xxx
Op unieke momenten van volmaakte openheid kun je je geest ervaren als ruimte.

Miss B
Berichten: 3363
Lid geworden op: do 04 januari 2007, 16:25
Locatie: amsterdam en werkende

Berichtdoor Miss B » do 19 juli 2007, 17:23

wie weet ...
voor jullie een vraag voor mij een weetje 8)
Jij, jij zelf, evenzeer als wie dan ook in het gehele universum, verdient jouw liefde en affectie.

Gebruikersavatar
gurley
Berichten: 3532
Lid geworden op: do 13 januari 2005, 4:03

Re: Zoenen, en de uitwerking

Berichtdoor gurley » do 19 juli 2007, 17:28

Zoenen

Vandaag is het me weer eens overkomen, ik ben volkomen overdondert door de uitwerking van een zoen die ik kreeg. :oops:
De ene zoen is duidelijk niet de andere, maar deze was er eentje die er voor zorgt dat ik met recht bijna een koude douche nodig heb om weer terug op aarde te komen :P

8)
niet dat het me vaak is gebeurt in mijn leven maar goed : ik herkén het :)

*zuchterdezucht*
Not everything that is faced can be changed, but nothing can be changed until it is faced.

Miss B
Berichten: 3363
Lid geworden op: do 04 januari 2007, 16:25
Locatie: amsterdam en werkende

Berichtdoor Miss B » do 19 juli 2007, 17:37

ik geloof ook niet dat zo'n kus je heel vaak overkomt ...

misschien zijn de keren dat het je uiteindelijk overkomt in het leven op 2 handen te tellen en dan is het waarschijnlijk nog vaak
Jij, jij zelf, evenzeer als wie dan ook in het gehele universum, verdient jouw liefde en affectie.


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 41 gasten