niet mooi wel sexy

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

Gebruikersavatar
zee
Berichten: 2376
Lid geworden op: za 14 juli 2001, 1:01
Locatie: Ultima Thule

Berichtdoor zee » vr 29 juni 2007, 9:55

Annemarie Röttgering.

Afbeelding

Geensiemon

Berichtdoor Geensiemon » vr 29 juni 2007, 10:02

Wat een pláátje hè?!!!

Gebruikersavatar
zee
Berichten: 2376
Lid geworden op: za 14 juli 2001, 1:01
Locatie: Ultima Thule

Berichtdoor zee » vr 29 juni 2007, 11:35

Naar mijn hoogspersoonlijke smaak? Ik heb de film niet gezien, maar puur op het oog qua uiterlijk (ergo een zeer oppervlakkige mening) ben ik geneigd te zeggen: Knappe vrouw, niet zozeer sexy - wel intrigerend. Annemarie zit m.i. in de verkeerde categorie dus ;-)

Zee

denkende mens
Berichten: 229
Lid geworden op: zo 01 december 2002, 2:01

Berichtdoor denkende mens » di 16 oktober 2007, 20:25

Ik moet zeggen dat er heel wat Braziliaanse babes zijn die niet mooi zijn maar wel heel sexy.

Fuzz
Berichten: 643
Lid geworden op: wo 08 augustus 2007, 19:06

Berichtdoor Fuzz » di 16 oktober 2007, 20:30

Ja maar of dat er zoveel zijn als de braziliaanse babes die mooi én sexy zijn....?

FrankPolder
Berichten: 1747
Lid geworden op: zo 03 maart 2002, 2:01
Locatie: op de matras

Berichtdoor FrankPolder » do 15 november 2007, 23:22

Merkwaardig dat zo veel vrouwen WEL enorm sexy, maar volgens de vigerende normen NIET officieel knap kunnen zijn. In mijn geperverteerde hersens geldt dat zelfs bijna voor het merendeel van de vrouwen :oops:

Kijk eens naar Sofia Loren: mooi of niet mooi? In elk geval razend sexy, daar kan toch geen man omheen? Je hoeft mevrouw Loren maar een keer de tafel te zien afruimen in Una Giornata Particolare.. dan ben je gezwicht.

Maar het rare is dat ik met hetzelfde gemak val voor stoere wijven. Uiteindelijk vind ik een vrouw die haar eigen gang gaat, zonder 'hidden agenda', en ook nog mooi is ontzettnd sexy. Ik heb mij verbaasd over de aantrekkingskracht van http://www.sharonsmall.org/gallery/index.html Sharon Small. Klein, loenzend, niet buitengewoon verzorgd, maar o zo sexy. Ze loopt als een bootwerker en ze vreet het liefst bij de Burger King... als je het mij vraagt, zijn dat geen eigenschappen die een aantrekkeilijke vrouw zou moeten bezitten! En toch... Wat haar helemaal onweerstaanbaar maakt is het feit dat ze een geschoolde sopraanzangeres is natuurlijk.

*** zucht ****

O ja.. Sacha de Boer van het nieuws, daar val ik ook als een blok voor :oops:

Frank, zo oud al en nog zo'n vrouwenbekijker
Amor vincit omnia

Dragonlady
Berichten: 1010
Lid geworden op: zo 29 februari 2004, 20:19
Locatie: Friesland, sub van Meester Noord.

Berichtdoor Dragonlady » vr 16 november 2007, 10:10

Frank, zo oud al en nog zo'n vrouwenbekijker
Zooo, ben jij oud??
Ik denk dat je nooit te oud bent om naar vrouwen te kijken :P

Me kijkt ook naar lekkere mannen, en is nog lang niet oud :evil:

ik ben 1 jaar ouder dan jij, 1958 :wink:
en totaal off topic ik weet het :oops:

eenaardigevent
Berichten: 66
Lid geworden op: vr 15 december 2006, 15:22
Locatie: iets ten oosten van Amersfoort

knap of sexy of..

Berichtdoor eenaardigevent » vr 16 november 2007, 18:33

Wat verstaan we eigenlijk onder knap. En onder sexy? Om het bot te zeggen zou ik er nog een extra catagorie bij willen hebben. Niet geheel duidelijk onder welke noemer deze moet vallen. Maar zo af en toe kom je een dame tegen met een uitstraling waardoor de hormonen direct uit mijn lijf spatten. Het triggert een snelle extreme geilheid resulterend in vele extreem erotische gedachten.

Knap is een uitstraling, het iets hebben wat een zeer plezierige indruk maakt terwijl het betreffende uiterlijk tevens voldoet aan (cultuurafhankelijke) regels waarop dit begrip is gebaseerd.
Sexy is niet per se knap. Een perceptie van ondeugend. Tot op zekere hoogte verfijnt/gerafineerd. Uitdagend maar niet in de zin van "direct encounter gewenst". Wel indien mogelijk een opening voor een spel dat uiteindelijk tot zo'n encounter kan leiden.

Benieuwd hoe ander dit categoriseren.

Clarence
Berichten: 30
Lid geworden op: za 21 oktober 2006, 13:16

Berichtdoor Clarence » vr 16 november 2007, 20:58

Niet helemaal een antwoord, maar ik heb bij mijn weten nog niet één fotomodel gezien dat wél sexy is. Ze zien er voor mij te gestileerd en te mager uit.

Laatst was er een fries fotomodel bij ik geloof Pauw en Witteman, ze was best knap, maar verre van sexy. Aan tafel zat een andere vrouw die niet bijzonder knap was, maar wél sexy.

Voor mij dus gewone naturel mensen, die kunnen heel sexy zijn.

Gebruikersavatar
Jippie
Berichten: 3000
Lid geworden op: wo 16 juli 2003, 22:51

Berichtdoor Jippie » za 17 november 2007, 0:36

Dit is Tarja Turunen
Afbeelding
Toevallig ziet ze er op deze foto wel sexy uit.
Ze is een klassiek geschoolde sopraan, voormalig leadzangeres van Nightwish en na haar breuk met de band werd ze in haar thuisland Finland uitgekozen tot artiest van het jaar vanwege een kerst-CD die ze uitbracht.
Mooi?.. mwaoh.. ze zijn er veel mooier
Sexy?.. misschien op deze foto wel maar normaal ziet ze er vrij stijfjes uit.
Heeft ze wat.. YES!
en waarom?... weetikniet


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 14 gasten