hoofddoekjes

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

meisje007
Berichten: 29
Lid geworden op: di 19 juni 2007, 19:09
Locatie: Amsterdam,

hoofddoekjes

Berichtdoor meisje007 » do 21 juni 2007, 14:46

Ik vraag mij wel eens af of het echt zin heeft ( behalve de geloofsovertuiging) dat moslim meisjes een hoofddoekje dragen. Mannen vinden jullie zo een meisje dan juist nog meer interessant omdat je wilt weten wat er onder zit? Of vinden jullie het juist totaal niet aantrekkelijk? ben gewoon is nieuwschierig wat de nederlandse man van de moslim vrouwen vind... Dus geen discussie omogen ze het dragen of niet, maar gewoon vinden mannen qua seks gedachten daarvan
Laatst gewijzigd door meisje007 op do 21 juni 2007, 15:22, 1 keer totaal gewijzigd.

Geensiemon

Berichtdoor Geensiemon » do 21 juni 2007, 15:10

Tjeetje, dat de hoofddoekjesdiscussie tot hier is doorgedrongen... Nou hier komt ie dan.

De hoofddoekjesdiscussie heeft me altijd verbaasd. Het aantal dragers schijnt in werkelijkheid in Nederland nog al mee te vallen en onderhand schijnen er tig keer meer mensen over te discussieren dan ze te dragen. Doet me aan de gloeilampendiscussie denken: hele volksstammen inclusief politici maken zich er druk over, terwijl het objectief gezien maar om een héél klein aandeel gaat. En ik heb er altijd wat moeite mee om de meeste energie in de kleinste vragen te stoppen.
Maar goed, terug naar de hoofddoekjes: Alleen met een gelaatsuitdrukkingonttrekkende sluier/burka kan ik me situaties voorstellen waar dat (hier) niet kan. Zo zou ik niet willen dat een leidster of juf van m'n kinderen die zou dragen omdat dat haar functioneren in dat specifieke geval aantast. Met een motorhelm op je kop loop je ook de bank of benzinepomp niet binnen. En specifiek aantrekking / erotiek: Heb daar pas nu over nagedacht wat me dat doet. Ik val best wel op haar van een specifieke kleur. Helemaal als het in direct zonlicht tot leven komt. Een hoofddoekje verhindert dat (hoewel, daar zit meestal toch een geheel andere kleur haar onder), maar niet dat je in een paar diepe open ogen verdrinkt of zowat knock-out gaat bij de aanblik van een paar ronde stevige billen.

@NNa
Berichten: 1252
Lid geworden op: do 28 september 2006, 8:37
Locatie: brabant

Re: hoofddoekjes

Berichtdoor @NNa » do 21 juni 2007, 15:16

na edit van meisje is dit niet meer van toepassing ;)
Laatst gewijzigd door @NNa op do 21 juni 2007, 17:41, 1 keer totaal gewijzigd.
Leven is het Zijn in jezelf durven toelaten.

philos
Berichten: 401
Lid geworden op: wo 21 februari 2007, 16:07
Locatie: amsterdam, creatieveling

Berichtdoor philos » do 21 juni 2007, 15:19

klinkt mss afgezaagd, maar ik laat iedereen in zijn of haar waarde... of dat nou met of zonder hoofddoek is. bovendien was de Nederlandse vrouw in de jaren 50 en 60 volop aan de hoofddoek, maar dan uit modeoverwegingen. voor de rest gaat die hele hoofddoek discussie aan mij voorbij :)

meisje007
Berichten: 29
Lid geworden op: di 19 juni 2007, 19:09
Locatie: Amsterdam,

Berichtdoor meisje007 » do 21 juni 2007, 15:24

jullie begrijpen het verkeert. Ik vraag mij alleen maar af of mannen het wel spannend vinden of niet. Niet meteen te zwaar denken dus! :lol:

Shazzz
Berichten: 6930
Lid geworden op: wo 02 juni 2004, 14:25
Locatie: Randstad

Berichtdoor Shazzz » do 21 juni 2007, 15:36

Enn hoofddoek fetish? :shock:
Dan tonen wij elkaar de liefde
want wij zijn samen één.

Geensiemon

Berichtdoor Geensiemon » do 21 juni 2007, 15:38

Oké, ietsje luchtiger dan: meisje met een hoofdoekje lijkt me hartstikke spannen (en voor de rest dan niks) :mrgreen:

Nee sorry, even serieus: heb er niks mee en niks tegen. Lijkt me ook niet per definitie meer of minder spannend, maar denk dat dat in specifieke gevallen heel goed kan. Zowel meer als minder spannend bedoel ik.

Antheia
Berichten: 92
Lid geworden op: wo 18 januari 2006, 19:38

Re: hoofddoekjes

Berichtdoor Antheia » do 21 juni 2007, 15:41

Ik vraag mij wel eens af of het echt zin heeft ( behalve de geloofsovertuiging) dat moslim meisjes een hoofddoekje dragen. (...) ben gewoon is nieuwschierig wat de nederlandse man van de moslim vrouwen vind...

(...)
jullie begrijpen het verkeert. Ik vraag mij alleen maar af of mannen het wel spannend vinden of niet. Niet meteen te zwaar denken dus!
Eh meisje007... begrijpen wij het verkeerd of stel je de vraag verkeerd door tot tweemaal toe het woord moslim erbij te noemen. Want anders zou je wat mij betreft ook de hoofddeksels in het algemeen kunnen hebben genoemd.
Begrijpelijk, maar door de religie erbij te betrekken krijg je wel (terecht wat mij persoonlijk betreft) een antwoord als dat van @nna!

groet,
Antheia (blootshoofds blond)
I always used to believe
That beauty was skin deep
But I need a new word to describe you

Gebruikersavatar
VanDalen
Berichten: 1020
Lid geworden op: vr 05 mei 2006, 16:32
Locatie: Amsterdam

Berichtdoor VanDalen » do 21 juni 2007, 16:24

In zijn algemeenheid is daar nauwelijks antwoord op te geven, denk ik..
maar wat mij opvalt is dat het nogal verschilt..
De jonge marrokaanse en turkse dames dragen hun hoofddoek vaak
ook heel modern, met verdere moderne kleding erbij..dat kan heel sexy zijn.
Ofwel het doet er niet aan af...

Maar als het meer de traditionele hoofddoekdracht (galgjewoord!) met
meer conservatieve kleding is, dan is het minder snel spannend..

Hoewel 't voor mij uiteindelijk allemaal valt of staat met een mooi,
aantrekkelijk gezichtje eigenlijk... :)
Je kan nooit genoeg oefenen.

Gebruikersavatar
Jippie
Berichten: 3000
Lid geworden op: wo 16 juli 2003, 22:51

Re: hoofddoekjes

Berichtdoor Jippie » do 21 juni 2007, 16:36

Ik vraag mij wel eens af of het echt zin heeft ( behalve de geloofsovertuiging) dat moslim meisjes een hoofddoekje dragen. Mannen vinden jullie zo een meisje dan juist nog meer interessant omdat je wilt weten wat er onder zit? Of vinden jullie het juist totaal niet aantrekkelijk?
Als je serieus met een moslimmeisje verder wil houdt dat ook in dat je je bekeren moet tot de islam.
Moslim meisjes zijn voor mij dus totaal oninteressant.
En of ze nu wel of niet een hoofdoek omdoen.. het zal mij een worst zijn.
Trouwens, waarom zou het dragen van een hoofddoek onaantrekkelijk zijn? Het ligt eraan welk gezicht er onder zit.
Ik zag enkele weken terug een vrouw van rond de zestig met een spijker minirokje aan. Ze had een paar vreselijke hangtieten in een soort loshangend shirt. En wat iedereen vooral moest zien was de vreselijke tattoo op haar tieten... :?

Dat vind ik pas smerig. Dan zie ik liever een kloosterlinge lopen met een gesluierd hoofd.
The greatest lesson in life is to know that even fools are right sometimes.

thisWaltz
Berichten: 1658
Lid geworden op: wo 25 juli 2001, 1:01
Locatie: in heaven and hell.
Contacteer:

Hoofddoeken buiten.

Berichtdoor thisWaltz » do 21 juni 2007, 17:15

Ik ben een viertal jaar geleden dergelijk topic begonnen en mijn standpunten zijn zoals altijd niet in goede aarde gevallen.
Een hoofddoek hoort in deze cultuur niet thuis en is een symbool van twee maten en twee gewichten.
Vooral de jonge moslima's van de derde en vierde generatie, die heel hun leven hier rondlopen en dus ongeveer hun hele leven tijd hebben om zich te integreren- en de geimporteerde aangetrouwde moslima's hebben de hoofddoek ge(herintroduceerd)/heruitgevonden. In mijn jonge jaren zag je in hartje Molenbeek (de Islamwijk van Brussel) bijna geen hoofddoek of het wwaren er zoals de boerinnen op het veld vroeger droegen.
Volgens mij is het een symbool van zich afzetten tegen ,niet willen integreren en van zet dat op je kop of je bent een hoer en je krijgt een pak slaag. Neen, ik word niet geil bij het zien van een naakt vrouwenhoofd of vrouwenhaar. Komisch: in de Metro heb je de gewone dames met ontbloot hoofd en de moslima's naast elkaar. Op de unief liep een moslima met hoofddoek, doorzichtige blouse en doorkijkbh.
Moslimmannen worden misschien wel geil daarvan.
Onlangs liep een Brussel een moslima rond met zwart kleed, zwarte hoofddoek, sluier en zwarte handschoenen. Hoever kan je gaan.

eric62
Berichten: 709
Lid geworden op: wo 12 juni 2002, 1:01
Locatie: Utopia

Berichtdoor eric62 » do 21 juni 2007, 17:22

@TW

de vraag is niet of jij vind of hoofddoekjes in deze cultuur passen.
de vraag is of je geil word van een hoofddoekje!




ik zelf, ehhhhhhhhh niet echt. maar ook niet van een hoed, baseballcap, pruimenpet, of bivakmuts.
Wat echter niet wil zeggen dat ik niet opgewonden kan raken van een mooie slimme tante, met een hoofddoelje, hoed, baseballcap, pruimenper of bivakmuts.

het gaat er meer on war er onder het hoofddeksel zit!

E
Laatst gewijzigd door eric62 op do 21 juni 2007, 17:25, 1 keer totaal gewijzigd.
Just a man and his will to survive.Ik ben met niets begonnen, en..... ik heb het allemaal nog!

eric62
Berichten: 709
Lid geworden op: wo 12 juni 2002, 1:01
Locatie: Utopia

Berichtdoor eric62 » do 21 juni 2007, 17:22

knip
Laatst gewijzigd door eric62 op do 21 juni 2007, 17:35, 1 keer totaal gewijzigd.
Just a man and his will to survive.Ik ben met niets begonnen, en..... ik heb het allemaal nog!

Spuit11
Berichten: 1538
Lid geworden op: zo 20 augustus 2006, 20:30
Locatie: Midden van het land

Berichtdoor Spuit11 » do 21 juni 2007, 17:24

*PROEST* :lol:
Wil je de liefde van je leven ontmoeten?
Kijk in de spiegel!

Gebruikersavatar
zee
Berichten: 2376
Lid geworden op: za 14 juli 2001, 1:01
Locatie: Ultima Thule

Berichtdoor zee » do 21 juni 2007, 17:40

jullie begrijpen het verkeerd. Ik vraag mij alleen maar af of mannen het wel spannend vinden of niet. Niet meteen te zwaar denken dus! :lol:
On topic dus.
Het hangt helemaal van de persoon af. Een kledingstuk op zich is nooit spannend, het gaat erom hoe je het draagt. Zo kan iemand suf ogen in minikini, en een ander sexy ogen onder een hoofddoekje.

Zee
it's much more difficult to judge oneself, than to judge others - A. de Saint-Exupéry


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 35 gasten