hoofddoekjes

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

Gebruikersavatar
Jippie
Berichten: 3000
Lid geworden op: wo 16 juli 2003, 22:51

Berichtdoor Jippie » do 28 juni 2007, 19:35

Kuch... een oude mammasan met steunkousen en thermopanebril draagt een hoofddoekje omdat het in hun oude traditie zit... omdat ze als jong meisje toen ze wel aantrekkelijk was ook een hoofddoek om had.

Als ik een jonge slanke meid zie lopen met een strakke broek en hooggehakte laarzen, een getailleerd colbertje met een hoofddoekje om.. dan buigt mijn hoofd automatisch in die richting.. want die is namelijk wel sexy.
Geen potentiële kandidaat voor mij... maar wel een leuke meid om te zien.

Als zo'n meisje een mooie lange haardos verbergt onder haar hoofddoek dan zou dat best zinnenprikkelend kunnen werken.
Een foto van een blote vrouw waar je eigenlijk niet niets op kunt zien spreekt veel meer tot de verbeelding dan een close-up van juffrouw "wijdbeens".
The greatest lesson in life is to know that even fools are right sometimes.

Gebruikersavatar
Savanne
Berichten: 4696
Lid geworden op: di 10 oktober 2006, 12:49
Locatie: midden van het land

Berichtdoor Savanne » vr 29 juni 2007, 8:31

@ thiswaltz.. het ging me ook meer om je grote aantallen mannen die het niets zou doen... je wil ze echt niet aan je ontbijttafel hebben zitten .. zijn er meer dan je denkt..........
"In zijn ogen verdrinken , je hart verliezen , en dan maar zeggen dat liefde gezond is."

meisje007
Berichten: 29
Lid geworden op: di 19 juni 2007, 19:09
Locatie: Amsterdam,

Berichtdoor meisje007 » vr 29 juni 2007, 15:58

Het is mijn vader niet kwalijk te nemen dat hij zo denkt omdat hij met de koran is opgevoed. En dat respecteer ik ook, net zo als hij respecteerd dat ik niet altijd ( bijna nooit dus 8) ) een doekje draag. Tuurlijk snapt hij ook weldat je niet meteen verkracht word als je hem niet draagt. De zin van mij dus dus omdat mannen ( de honden) hun poten niet thuis kunnen houden enz was meer een grapje van mij. En inderdaad mijn vraag was vinden mannen het helemaal NIET sexy of toch wel een beetje.

Gebruikersavatar
zee
Berichten: 2376
Lid geworden op: za 14 juli 2001, 1:01
Locatie: Ultima Thule

Berichtdoor zee » vr 29 juni 2007, 17:28

Ik vind dat echt mooi om te lezen; je vader heeft zijn eigen richtsnoer maar respecteert naar zijn vermogen jouw manier van omgaan daarmee - net zoals jij zijn richtsnoer respecteert en daar naar vermogen rekening mee houdt.

Vind ik heel goed :-)

Zee

Zij
Berichten: 930
Lid geworden op: do 25 oktober 2001, 1:01
Locatie: Gelderland, Nederland
Contacteer:

Berichtdoor Zij » vr 29 juni 2007, 19:35

Daar kunnen veel mensen nog wat van leren [TW fe].
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat!

thisWaltz
Berichten: 1658
Lid geworden op: wo 25 juli 2001, 1:01
Locatie: in heaven and hell.
Contacteer:

Berichtdoor thisWaltz » za 30 juni 2007, 0:23

Hoezo leren? Qua hoofddoeken zal je mijn standpunt NOOIT veranderen.
Heruitgevonden door moslima's van de DERDE generatie, (anno 1970-1980 zag je hier geen ENKELE moslima met een gesloten hoofdoek met hooddoekpin rondlopen in Brussel of Antwerpen) hier geboren en getogen. Ertoe gedwongen door druk mannelijke leden van hun familie. En voor henzelf: een zich afzetten tegen Nederland, Belgie,Duitsland, Frankrijk.... noem maar op. Een schoolvoorbeeld van "integratie".
Mijn opinie: staat het hier niet aan en is Marokko (en de Magrheb) of de Arabisiche wereld zoveel beter: OPROTTEN en daar gaan leven.
(Toevallig ben ik in de "libertijns Arabische wereld geweest: veel plezier aldaar moslima's :D en de woestijnwind van voor).
Twee maten , twee gewichten: hier veel zagen over rechten en hun godsdienst, ze moeten het daar eens proberen dat zagen: er is daar zoiets als de godsdienstpolitie.
Een kleurrijke hoofdoek kan aantrekkelijk zijn, maar erotiserend?????????

frans
Berichten: 1001
Lid geworden op: zo 12 augustus 2001, 1:01
Locatie: Alpha Quadrant

Berichtdoor frans » za 30 juni 2007, 1:20

OPROTTEN
He, TW, waarom zo agressief?

Gebruikersavatar
zee
Berichten: 2376
Lid geworden op: za 14 juli 2001, 1:01
Locatie: Ultima Thule

Berichtdoor zee » za 30 juni 2007, 1:25

Ik lees hier anders een paar postings naar boven een respectvol in foutloos Nederlands gesteld schoolvoorbeeld van de oh zo noodzakelijk geachte integratie, flexibel van geest en vatbaar voor nieuwe meningen, die postings plaatst welke getuigen van respect voor iemands overtuigingen, en tegelijk aangeeft te worstelen met de lusten en lasten die zulk een delicate positie met zich meebrengt, balancerend tussen westerse cultuur en oosterse afkomst.

Waarmee naar mijn bescheiden mening TW's off topic tirade reeds bij voorbaat genoegzaam ontkracht is.

Zee
it's much more difficult to judge oneself, than to judge others - A. de Saint-Exupéry

meisje007
Berichten: 29
Lid geworden op: di 19 juni 2007, 19:09
Locatie: Amsterdam,

Berichtdoor meisje007 » za 30 juni 2007, 14:04

hmmm this waltz ik begrijp hier dus uit dat jij een hoofddoek niet spannend vind :lol: !!! Ik geloof dat ik heel duidelijk heb gemaakt dat ik alleen maar wilde weten of mannen het EROTISCH of niet vinden. Jouw antwoord voegt helemaal niets toe. ( vind ik) Maar toch bedankt voor de moeite 8) maar volgens mij bedoel je het niet zo kwaad toch?

Zij
Berichten: 930
Lid geworden op: do 25 oktober 2001, 1:01
Locatie: Gelderland, Nederland
Contacteer:

Berichtdoor Zij » za 30 juni 2007, 20:47

Heel heel heel heel veel leren nog! Maar misschien bereiken sommigen mensen het wel nooit.
Meisje007 is er al wel. Prachtig met en zonder hoofddoek want je bevestigd het maar weer:
beauty is inside!
:)
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat!

Gebruikersavatar
Jippie
Berichten: 3000
Lid geworden op: wo 16 juli 2003, 22:51

Berichtdoor Jippie » za 30 juni 2007, 21:12

Ach, een mens is ook maar een primaat in zijn oorsprong.
Bij de woorden, Duitsters, Marokkanen, Homo's, Priesters, Boeren, Hells angels, Vegetariërs.. enz.. hebben we allemaal een beeld in ons hoofd hoe deze mensen er uit zien en wat ze denken. Gevormd door een vervelende ervaring of informatie van buitenaf
pas als er een naam en een gezicht bij komt verandert het vooroordeel en kunnen we mensen op hun waarde inschatten.

En dat geldt voor velen van ons.

En om meisje007 nu in een draagstoel rond te dragen vind ik weer over de top.

meisje007
Berichten: 29
Lid geworden op: di 19 juni 2007, 19:09
Locatie: Amsterdam,

Berichtdoor meisje007 » zo 01 juli 2007, 17:11

Maar jippie, ik hou er juist van om in een draagstoel rond gedragen te worden :lol: :lol:

thisWaltz
Berichten: 1658
Lid geworden op: wo 25 juli 2001, 1:01
Locatie: in heaven and hell.
Contacteer:

Schotelvod

Berichtdoor thisWaltz » zo 01 juli 2007, 17:35

Hoofddoekjes zijn net zo erotiserend als de vod waarmee ik mijn wagen kuis of een schotelvod.
Anderzijds vind ik een gemidatiseerd dom blondje met poen en zonder hersens à la Paris Hilton ook maar niets.

Gebruikersavatar
Jippie
Berichten: 3000
Lid geworden op: wo 16 juli 2003, 22:51

Re: Schotelvod

Berichtdoor Jippie » zo 01 juli 2007, 21:14

Hoofddoekjes zijn net zo erotiserend als de vod waarmee ik mijn wagen kuis of een schotelvod.
Nu speel je echt de Bokito onder de primaten
Dat je generaliserend denkt over hoofddoekjes neem ik je niet kwalijk, maar je moet niet gaan beledigen.
Het zou hetzelfde zijn als je als over het katholieke geloof zou zeggen.. de hostie dat is voor mij niet meer als brood wat ik aan de kippen geef.

Zulke dingen zeg zeg je niet
The greatest lesson in life is to know that even fools are right sometimes.

Harry Silk
Berichten: 1
Lid geworden op: wo 12 september 2007, 19:05
Contacteer:

Hoofddoekjes

Berichtdoor Harry Silk » di 18 september 2007, 17:42

Ik vind mooie hoofddoekjes ontzettend sexy. Dus echt zijden, liefst Hermes en smaakvol gekleurd en geknoopt. Prachtig. Ik zou er een foto bijdoen van wat ik bedoel als ik zou weten hoe dat moest.
No worries


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 gasten