Masturberen in bijzijn van je partner

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

Suzanne-74
Berichten: 141
Lid geworden op: ma 28 mei 2007, 14:33

Masturberen in bijzijn van je partner

Berichtdoor Suzanne-74 » do 07 juni 2007, 20:10

Masturberen in bijzijn van mijn man heb 1 keer gedaan. We waren toen al wel min of meer begonnen met vrijen. Op zich spreekt het me wel aan, ook zonder dat er meteen sex van hoeft te komen. Maar toch, stel je voor, je ligt naast elkaar in bed en ik begin bij mezelf, en hij reageert totaal niet (omdat hij geen zin in sex heeft en denkt dat dat de bedoeling is, op dat moment gewoon tv wil kijken :-) of wat dan ook)
Wat doe je doen? Gewoon doorgaan lijkt ook een beetje banaal...

Iemand ervaring in mastuberen in bijzijn van ja partner? En doe je dat als jullie samen al bezig zijn, of gewoon als je denkt: nu heb ik daar zin in?

Kulderzipken
Berichten: 3837
Lid geworden op: ma 10 oktober 2005, 11:32
Locatie: Den Haag

Berichtdoor Kulderzipken » do 07 juni 2007, 21:09

Ben benieuwd hoe lang ik het zou volhouden om geen zin te hebben als je dat naast mij zou doen.
Carpe Diem

Suzanne-74
Berichten: 141
Lid geworden op: ma 28 mei 2007, 14:33

Berichtdoor Suzanne-74 » do 07 juni 2007, 21:17

:D
Misschien is het ook een kwestie van gewoon doen en niet teveel nadenken

Jessebel
Berichten: 3578
Lid geworden op: do 22 januari 2004, 13:48
Locatie: Walhalla

Berichtdoor Jessebel » vr 08 juni 2007, 2:57

Ik vind 'samen' masturberen best erg geil :wink:
Maar het is wel altijd als we allebei in die 'mood' zijn :)

In andere gevallen was het omdat hij al sliep, en ik me nog even moest ontladen :)

Spuit11
Berichten: 1538
Lid geworden op: zo 20 augustus 2006, 20:30
Locatie: Midden van het land

Berichtdoor Spuit11 » vr 08 juni 2007, 9:09

Het heeft alles te maken met je vrij voelen of niet denk ik...
In mijn (tamelijk sexloze) huwelijk zou ik nooit zomaar in het bijzijn van ex de hand aan mezelf hebben geslagen....schaamte?Geen zin in een "vervolg"?.... Vandaag de dag voel ik me sexueel vrij; heb geen remmingen of schaamte (heeeeeerlijk!!) en vind het zelfs erg opwindend om mezelf te bevredigen in het bijzijn van iemand. Als ik zin heb masturbeer ik....óók als er iemand naast me ligt. (maar de kans dat ik niet van hém af kan blijven is groter :wink: )
Wil je de liefde van je leven ontmoeten?
Kijk in de spiegel!

Baldlover
Berichten: 318
Lid geworden op: do 15 januari 2004, 14:25
Locatie: Omgeving Rotterdam

Berichtdoor Baldlover » vr 08 juni 2007, 10:06

Suzanne,
Ik weet dat het moeilijk kan zijn maar ik zal je vertellen hoe het bij ons gaat. Misschien heb je er wat aan.
Geil zijn komt meestal niet uit de lucht vallen, het is een spanning die zich in de loop van een tijd opbouwt. Meestal kunnen wij het aan elkaar zien ergens in de loop van de dag, wij noemen het dan dat we "kriebelig" zijn. Dan ben je wat onrustig, ik heb soms spontaan een stijve en mijn vrouw voelt zich letterlijk en figuurlijk kriebelig.
Als het dan avond is en je ligt in bed gaat het bij ons als volgt; Degene die geil is, als voorbeel neem ik mij als man, ik ligt dan wat te friemelen met mijn pik die snel stijf is. Mijn vrouw ziet dat altijd en soms vraagt ze of ze even moet helpen, zij is dan niet opgewonden maar geeft mij wel een handmassage. Het kan ook gebeuren dat ik iets in mijn hoofd heb en dat ik gewoon even zelf wil doen, is ook geen probleem en dan trek ik mij rustig even af. Zij kijkt dan gewoon tv of leest nog wat.
Als zij geil is begint ze meestal wat met haar borsten te spelen en/of in haar slipje. Ik zie dat ook wel maar bij haar gaat het anders als bij mij, ik weet dat ik haar met rust moet laten tot ze wat vraagt, soms vraagt ze aan mij of ik haar wil bevredigen, meestal doe ik dat of ik moet helemaal niet in de stemming zijn maar dat komt niet zo vaak voor.
Als ze me niets vraagt weet ik dat ze het zelf wil doen, je gaat zich dan vingeren of pakt er een vibrator bij of zo. Als ik nog niet in de mood was kom dat wel van haar bezigheden, ik trek me dan vaak even snel af. Soms ook niet maar dan heb ik het de volgende dag wel.
Wij weten dit van elkaar en wij maken er geen probleem van, als je tijd met jezelf wil doorbrengen moet dat kunnen, jalouzie is niet nodig want we hebben genoeg met elkaar.

Als jij zin heb en hij totaal niet geef elkaar dan de vrijheid om te doen wat je moet doen op dat moment. Misschien heeft hij geen zin maar zin bij een man is snel gewekt, een masturberende vrouw naast je laat maar weinig mannen onberoerd denk ik. Wees lief voor elkaar en als je elkaar dit gunt heb je er beide veel plezier van.
Ik hoop dat je de lef krijgt om het te doen, praat er over als dat nodig mocht zijn, vertel hem je gevoelens en als het goed is respecteerd hij die en mag jij masturberen als jij dat wil.

katarine
Berichten: 2558
Lid geworden op: di 15 februari 2005, 11:14
Locatie: vlaanderen

Berichtdoor katarine » vr 08 juni 2007, 10:11

Ik sluit me aan bij jullie. Ik vind partner zien masturberen superopwindend.
Ik geniet ervan hem te zien genieten.
En ik meen te mogen zeggen dat dat omgekeerd ook zo is 8)
Maar ik merk bij vrienden dat die openheid (vrijheid?) blijkbaar niet zo vanzelfsprekend is.

Pol Kapitein
Berichten: 24
Lid geworden op: wo 05 juli 2006, 14:02

Berichtdoor Pol Kapitein » vr 08 juni 2007, 10:15

Mijn vrouw is 's ochtends eerder wakker. Soms heeft ze zin terwijl ik nog lig te slapen en dan masturbeert ze. Eerst stiekem en rustig, maar dan hoor ik het al aan haar ademhaling. Maar als ze merkt dat ik echt lig te slapen, dan wordt het heftiger en dan komt het bed vanzelf in beweging.

Zoals je wellicht begrijpt... Ze is niet altijd eerder wakker. Ik kan ook heel goed net doen alsof ik slaap. :lol:

Baldlover
Berichten: 318
Lid geworden op: do 15 januari 2004, 14:25
Locatie: Omgeving Rotterdam

Berichtdoor Baldlover » vr 08 juni 2007, 13:00

Mijn vrouw is 's ochtends eerder wakker. Soms heeft ze zin terwijl ik nog lig te slapen en dan masturbeert ze. Eerst stiekem en rustig, maar dan hoor ik het al aan haar ademhaling. Maar als ze merkt dat ik echt lig te slapen, dan wordt het heftiger en dan komt het bed vanzelf in beweging.

Zoals je wellicht begrijpt... Ze is niet altijd eerder wakker. Ik kan ook heel goed net doen alsof ik slaap. :lol:
Dat ken ik ook Kapitein, Die tijd is ook bij ons geweest. Gewoon doen of je slaapt en de opwinding is des te heftiger. Heel mooi om zoiets mee te maken.

Jessebel
Berichten: 3578
Lid geworden op: do 22 januari 2004, 13:48
Locatie: Walhalla

Berichtdoor Jessebel » vr 08 juni 2007, 13:19

Shit. Dus IK kom klaar en mijn vriend ligt te faken? :lol:

Volgende keer misschien tussendoor even checken of hij een stijve krijgt, in zijn 'slaap' :wink:

eL04
Berichten: 881
Lid geworden op: zo 25 april 2004, 21:47

Berichtdoor eL04 » vr 08 juni 2007, 18:40

Mijn vrouw is 's ochtends eerder wakker. Soms heeft ze zin terwijl ik nog lig te slapen en dan masturbeert ze. Eerst stiekem en rustig, maar dan hoor ik het al aan haar ademhaling. Maar als ze merkt dat ik echt lig te slapen, dan wordt het heftiger en dan komt het bed vanzelf in beweging.

Zoals je wellicht begrijpt... Ze is niet altijd eerder wakker. Ik kan ook heel goed net doen alsof ik slaap. :lol:
Ook eens gehad.... 's nachts. Ik was ervan overtuigd dat ie sliep...
Zei hij na mijn orgasme... 'slaap lekker' :roll:
als het gras aan de andere kant groener is, steek dan eens wat energie in je eigen gras

Puppie
Berichten: 473
Lid geworden op: ma 24 juli 2006, 23:58

Berichtdoor Puppie » za 09 juni 2007, 14:12

Heb het nogal eens als we naar een 'leuke film' aan het kijken zijn, dat ik met mezelf begin te spelen.

Wordt altijd wel samen afgemaakt eigenlijk :lol:

Andersom kom ik wel eens boven en ligt hij op bed met zichzelf in de weer. Hij vind het dan ook een geil idee als ik kom en het zie.

Quitta
Berichten: 11
Lid geworden op: vr 08 juni 2007, 15:51
Locatie: Tolbert

Berichtdoor Quitta » za 09 juni 2007, 21:31

soms is het stiekem ook weleens fijn, maar niet als je op klappen staat :)

eL04
Berichten: 881
Lid geworden op: zo 25 april 2004, 21:47

Berichtdoor eL04 » zo 10 juni 2007, 20:13

Wij masturberen in elkaar bijzijn. Soms als de een geen zin heeft en de ander wel... het wil dan wel eens bijdraaien dat 'geen zin hebben'.
Of als hij klaargekomen is en ik nog niet en ik wil 'snel nog even klaarkomen'.
Het kan ook gebeuren als verleiding dat één van ons begint met wat aan zichzelf te zitten en dat windt de ander op...
als het gras aan de andere kant groener is, steek dan eens wat energie in je eigen gras

Eveline van Porto
Berichten: 688
Lid geworden op: di 09 januari 2007, 23:59
Locatie: Zuid Holland

Berichtdoor Eveline van Porto » ma 11 juni 2007, 19:19

Hier ook regelmatig solosessies terwijl manlief slaapt of zich slapende houdt. Meestal hebben we het er 's ochtends nog even over en dan blijkt hij er gewoon doorheen geslapen te zijn (arme drommel). Het komt ook wel voor dat hij wel wakker was en zich niet goed raad met de situatie wist. Toen ik dat hoorde voelde ik me een beetje in de steek gelaten, maar het heeft me eerder gemotiveerd om het gewoon te doen waar hij bij is dan dat het me ervan weerhoudt. Kennelijk windt het hem niet enorm op 8) .
Ik heb hem zichzelf nooit zien aftrekken en hij zegt dat hij dat ook vrijwel nooit doet. Ik heb geen reden om daaraan te twijfelen. Eigenlijk wel jammer want ik vind het wel opwindend om te zien. Volgens mij vindt hij het gewoon zonde om niet in mij klaar te komen.... :D


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], Dreams 1990 en 57 gasten