Maatinfo en testers gevraagd voor nieuw type hold-up kousen

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

Searcher
Berichten: 579
Lid geworden op: wo 21 december 2005, 6:43
Locatie: Leiden, ondernemer

Maatinfo en testers gevraagd voor nieuw type hold-up kousen

Berichtdoor Searcher » zo 03 juni 2007, 5:20

Met het stijgen van de temperatuur naar subtropische waarden vraag ik, als vervolg op de mijn topics over kousen of panty’s en jullie favoriete kleuren, opnieuw jullie medewerking.

Op basis van eigen ervaringen, en de opmerkingen die ik hier en elders opgevangen heb over de voor- en nadelen van diverse soorten beenmode (panty’s, kousen en hold-ups) ben ik nu bezig een nieuw type hold-up kous te laten ontwikkelen. Eén die prettig is om te dragen, en de voordelen van bovenstaande producten verenigt zonder de nadelen. Dit wordt GEEN “one size fits non” product.

Om tot een evenwichtige opbouw te komen van het aantal maatvarianten heb ik dus informatie nodig.

De vraag is heel simpel: zou je de lengte van je binnenbeen willen opmeten (vanaf grond tot aan je lies) en je dijomvang direkt onder je lies (dus het iets smallere been gedeelte waar je been begint). Vermeld s.v.p. ook je gebruikelijke pantymaat (of confectiemaat) erbij.


Zodra de eerste bruikbare samples binnen zijn zoek ik tevens een aantal dames die mee zouden willen werken aan draagtests. Heb je interesse hierin, laat dit dan s.v.p. ook even weten.


Reacties mogen uiteraard zowel hier op het forum als via pm.

Greetz,
searcher

edit wegens misverstand, dus even vet en onderstreept
Laatst gewijzigd door Searcher op di 05 juni 2007, 6:10, 1 keer totaal gewijzigd.

Kitty
Berichten: 685
Lid geworden op: zo 26 maart 2006, 8:32
Locatie: Stadje in zuidholland

Berichtdoor Kitty » zo 03 juni 2007, 8:37

Hoi Searcher

Wat een grandioos idee van je en dat al zo heel vroeg in de ochtend (of laat in de nacht)
Ja dat is echt iets waar ik nou al jaren op zit te wachten
Met die warme zomerdagen in zicht zijn normale panty’s en kousen echt een crime
Warm, plakkerig en geen gezicht als je open schoentjes draagt
Om nog maar niet te spreken van de problemen die je hebt als je teenslippers aan wil doen………..daar krijg je pas kromme tenen van

Je wil natuurlijk graag maten weten, nou dat kan hoor
Alleen bij gebrek aan een centimeter of een meetlat heb ik de maat maar even op een andere manier genomen
De maat van mijn binnenbeen is vijf en een halve hand en de omvang van mijn dij komt op ongeveer drie en een kwart hand

Ik hoop dat je zo genoeg info over mijn benen hebt en ze snel op de markt worden gebracht en kan je nu al vertellen dat ik ze met veel genoegen niet zal dragen

Groetjes,
Kitty
Heb jij vandaag ook zo'n zin?
Jazeker, onzin

Spuit11
Berichten: 1538
Lid geworden op: zo 20 augustus 2006, 20:30
Locatie: Midden van het land

Berichtdoor Spuit11 » zo 03 juni 2007, 10:05

uuuuuh Kitty....jouw hand of die van searcher?


:wink: lijkt me geen goede meting....
Wil je de liefde van je leven ontmoeten?
Kijk in de spiegel!

Gebruikersavatar
Savanne
Berichten: 4696
Lid geworden op: di 10 oktober 2006, 12:49
Locatie: midden van het land

Berichtdoor Savanne » zo 03 juni 2007, 10:37

Lieve Kitty...

Heb je wel een klein meetinstrument zoals een geodriehoek?

Dan zou je met een stuk garen alle afstanden kunnen meten en dan het stukje garen met de geodriehoek.. (oid)
"In zijn ogen verdrinken , je hart verliezen , en dan maar zeggen dat liefde gezond is."

Kitty
Berichten: 685
Lid geworden op: zo 26 maart 2006, 8:32
Locatie: Stadje in zuidholland

Berichtdoor Kitty » zo 03 juni 2007, 11:01

Spuit11,

Geen idee hoe de handen van Searcher zijn en je hebt helemaal gelijk
Maakt ook eigenlijk niet zoveel uit bij “one size fits non” kousen

Savanne,
Nee, ik heb niet zo'n meetinstrument in huis maar in een andere topic zag ik dat een Groninger heel goed is in meten
Is alleen een beetje ver van mijn thuishaven
Ik zou natuurlijk met garen de maat kunnen bepalen en dat op juiste lengte afknippen
Dan kan ik dat naar Searcher opsturen
Kan trouwens leuk worden als ik daar elastisch garen voor neem hihi :lol:
Heb jij vandaag ook zo'n zin?
Jazeker, onzin

Pip
Berichten: 3817
Lid geworden op: wo 20 augustus 2003, 22:24

Berichtdoor Pip » zo 03 juni 2007, 11:14

searcher, wil je die kousencombidingen ook voor de "vollere" dames laten ontwikkelen?
In dat geval wil ik je best mijn maten doorgeven.

Jessebel
Berichten: 3578
Lid geworden op: do 22 januari 2004, 13:48
Locatie: Walhalla

Berichtdoor Jessebel » zo 03 juni 2007, 13:35

Ik ervaar eigenlijk geen probs met kwaliteit stay-ups...

Maar hier komt die dan!

Dijomvang; 45,5 cm
BBeenlengte; 82 cm

Ik koop meestal 'Small' zodat het goed zit om de dijbeen; het stof rekt meestal goed genoeg voor de lengte (small is eigenlijk bij kortere lengte)

Bell
Berichten: 277
Lid geworden op: do 07 oktober 2004, 16:32

Berichtdoor Bell » zo 03 juni 2007, 13:42

Dijomvang net onder lies: 52 cm
bb lengte: 80 cm


wil best proefpersonen :)

Jessebel
Berichten: 3578
Lid geworden op: do 22 januari 2004, 13:48
Locatie: Walhalla

Berichtdoor Jessebel » zo 03 juni 2007, 14:26

PS: ik val wel een beetje onder de categorie 'spillebeen' hoor, ook geen doorsnee maat. Dus laat dat de grotere maten niet 'afschrikken', mocht dat het geval zijn :wink:

Spuit11
Berichten: 1538
Lid geworden op: zo 20 augustus 2006, 20:30
Locatie: Midden van het land

Berichtdoor Spuit11 » zo 03 juni 2007, 14:30

Dij-omvang:48cm
bb-lengt:80 cm

Spuit11 *ook in de catagorie spillepoot*
Wil je de liefde van je leven ontmoeten?
Kijk in de spiegel!

Jessebel
Berichten: 3578
Lid geworden op: do 22 januari 2004, 13:48
Locatie: Walhalla

Berichtdoor Jessebel » zo 03 juni 2007, 15:03

hihi :lol: :wink:

Gebruikersavatar
Pandora
Berichten: 1709
Lid geworden op: ma 23 juni 2003, 21:08
Locatie: het hoge noorden verzorgende IG

Berichtdoor Pandora » zo 03 juni 2007, 16:47

Pandora.... geen spillepoot...

omvang 61 cm
lengte 72
Zorg er voor dat de stem van je hart luider is dan die van je ego....

Searcher
Berichten: 579
Lid geworden op: wo 21 december 2005, 6:43
Locatie: Leiden, ondernemer

Berichtdoor Searcher » zo 03 juni 2007, 16:49

Zo dames, dat gaat hard met 10 replies in een halve dag; eerlijk gezegd wil ik graag zoveel mogelijk reacties krijgen om goed inzicht krijgen in de opbouw van maten. Dus spillebenen, maatje meer en alles wat er tussenin zit. is welkom als info. Als ik namelijk weet welke maten de meest voorkomende zijn en welke minder vaak kan ik daarmee na de testfase een goed samengestelde 1e productie bestellen.


@ Pipje

De wat steviger dames is denk ik JUIST een groep die mijn product zal gaan waarderen vermoed ik, dus graag.

Mijn vrouw is zelf volslank (zoals dat dan mooi heet) en heeft al heel wat afgevloekt bij de holdups zoals die nu algemeen te koop zijn; te kort, blijven niet zitten, kleefband geeft irritatie, binnenkanten van de dijen (het blote stukje) gaan tegen elkaar irriteren bij iets warmer weer...

@ kitty
No sweat, het wordt niet eerder dan september of zo hoor voordat dit op de markt komt. Dus als je nog ergens een centimetertje kan regelen... Maar als kousen je ding niet is, blote benen in de winter onder een leuk rokje staat ook best heel...ehm...apart, hoor!

Searcher

Kitty
Berichten: 685
Lid geworden op: zo 26 maart 2006, 8:32
Locatie: Stadje in zuidholland

Berichtdoor Kitty » zo 03 juni 2007, 17:36

Uh, hoezo niet mijn ding? Ik reageerde toch als eerste?

Mwah, in de winter, zonder? Beetje koud!
Maar ook dat hoeft geen ramp te zijn als er maar iets anders bij de hand is om mijn benen op te warmen :wink:

Trouwens, als je doelt op mijn uitspraak dat ik ze met veel genoegen niet zal dragen, dan zie je volgens mij de humor van mijn stukje niet in

Als het kwartje gevallen is hoor ik het nog wel hé?

No hard feelings :wink:
Heb jij vandaag ook zo'n zin?
Jazeker, onzin

Searcher
Berichten: 579
Lid geworden op: wo 21 december 2005, 6:43
Locatie: Leiden, ondernemer

Berichtdoor Searcher » ma 04 juni 2007, 5:00

Kitty, met kousen of panty's is het toch uiteindelijk een kwestie van je houdt ervan of je haat 't...... Valt jouw opmerking dan onder de noemer: "Als een vrouw nee zegt bedoelt ze eigenlijk Ja, graag...?" :roll:

In dat geval (goed luisteren) *PLING*


Trouwens als je vandaag een centimeter koopt en het bonnetje opstuurt kan ik het opvoeren als zakelijke kosten. Altijd handig want je kan dan in huis van alles opmeten: de kat, de lengte van de tafel (heel nuttig om te weten) of bijvoorbeeld de diameter van de wandklok (als je die hebt natuurlijk).

greetz
Searcher

Krijg ik nou je maten? :D

@ Bell:
als het zover is stuur ik wel een pee-emmetje


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 29 gasten