Problemen in bed

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

Marijke
Berichten: 6
Lid geworden op: do 31 mei 2007, 18:48
Locatie: Liknhout (Lummen), Limburg, België

Problemen in bed

Berichtdoor Marijke » do 31 mei 2007, 18:53

Hoi iedereen

Ik heb enkele problemen in bed. Mijn vriend kan mij niet laten klaarkomen. Momenteel kom ik enkel klaar met mijn vibrator :?
Als ik sex heb met mijn vriend moet het voor hem zo snel mogelijk gaan. Op dat gebied gaat het wel makkelijk want ik ben zo goed als altijd vochtig. Mijn vriend doet ni graag aan voorspel. Ik heb het er al eens met hem over gehad, maar hij zegt dan dat hij dat tijdverspilling vind.

Hoe kan ik hem toch overtuigen om van mijn lichaam te laten genieten? Om toch aan voorspel te doen?

Dikke kus

badeendje
Berichten: 118
Lid geworden op: wo 12 april 2006, 11:03
Locatie: Noord-Holland

Berichtdoor badeendje » do 31 mei 2007, 19:06

Neem een keertje de leiding in bed... ik weet het dat is moeilijk...
zeg hem dat hij zich niet mag bewegen en dat hij alleen maar mag kijken en voelen... na ongeveer een kwartier daarvoor hebben uit getrokken zeg je hem dat jullie niet verder gaan voordat hij op die manier net zoveel tijd aan jou heeft besteed...
ik weet t klinkt plastisch, maar zo worden jullie beiden gestreeld enzo.... en wieweet wat daar nog meer van komt.. :lol:
Groetjes Badeendje
Wat is het leven mooi

Spuit11
Berichten: 1538
Lid geworden op: zo 20 augustus 2006, 20:30
Locatie: Midden van het land

Berichtdoor Spuit11 » do 31 mei 2007, 19:07

Hallo Marijke,
Als ik je verhaal zo lees denk ik dat het probleem zich niet alleen tot het bed beperkt...Het klinkt erg egoistisch. En je vraag HOE je hem ervan kan overtuigen te genieten van jou lichaam kan je beter ombuigen naar OF je hem wel moet overtuigen...
Als ik dat gevoel bij iemand zou hebben denk ik"Laat maar!"..

Een ander kan je niet veranderen...DIT is wat hij je geeft. DIT is de manier waarop hij sex beleeft..
Het enige wat je kan doen is praten erover...vertellen hoe jij het graag wilt..

Succes!
Wil je de liefde van je leven ontmoeten?
Kijk in de spiegel!

eL04
Berichten: 881
Lid geworden op: zo 25 april 2004, 21:47

Berichtdoor eL04 » do 31 mei 2007, 19:09

Hi Marijke,
Allereerst welkom!
Jij hebt zeker een probleem... en niet alleen in bed, vrees ik.
Mijn vriend doet ni graag aan voorspel. Ik heb het er al eens met hem over gehad, maar hij zegt dan dat hij dat tijdverspilling vind.
Ik krijg de neiging te zeggen dat je maar eens moet zeggen dat je alleen voorspel wilt omdat het neuken zo'n tijdsverspilling is omdat je dan toch niet klaar komt... maar ja indirecte boodschap aan je vriend en das niet handig.
Ik zou maar eens duidelijk, heel duidelijk tegen hem zeggen dat hij zich als een hufter opstelt als hij dit durft te zeggen!!! (En zelf zou ik overwegen of je echt wel met hem verder wilt..., maar dat is aan jou)
En verder hem eens duidelijk maken hoe ook mannen erg kunnen genieten van voorspel, hoofdspel en naspel.... het totale plaatje.
Hoe...? Ik zal er nog es even over nadenken, tot zover mijn eerste (misschien kort door de bocht - excuses daarvoor) reactie.
Veel sterkte ermee!
eL
als het gras aan de andere kant groener is, steek dan eens wat energie in je eigen gras

eL04
Berichten: 881
Lid geworden op: zo 25 april 2004, 21:47

Berichtdoor eL04 » do 31 mei 2007, 19:10

zelfde gedachte, bijna zelfde tijd... spuit11 :D
als het gras aan de andere kant groener is, steek dan eens wat energie in je eigen gras

Gebruikersavatar
NachtVlinder
Berichten: 531
Lid geworden op: zo 28 november 2004, 14:59
Locatie: Living in my own world

Berichtdoor NachtVlinder » do 31 mei 2007, 20:00

De gedachte dat voorspel tijdverspilling is dacht ik vroeger "toen ik jong was ";) ook marijke...en iets wat je niet kent en dus ook niet weet of je t lekker vind zie je de belangrijkheid niet van in.Ik vraag me af hoe duidelijk je bent geweest in kenbaar maken wat je wilde
Dit hoeft dus niet egoistisch te zijn imho maar gewoon niet kennen van ander soort genieten en je lichaam naar een hoger trapje zetten om in een mood te geraken (ik was altijd al snel in die mood)
Ik had het liefst direct penetreren...en nu nog in these days kan ik daar erg van genieten, maar door de tijd heen heb ik ontdekt dat er een soort brandend verlangen achter de rits opbouwt als ik gestreeld word en er een zacht voorspel is, dit voelt dan eerder als een soort mentale connectie en t lijkt of ik dan kan "voelen" dat de ander mij liefheeft :)
Dit is geen kwestie denk ik van niet willen geven vermoed ik, maar gewoonweg niet kennen van wat t de ander geeft als je elkaar streelt en liefkoost.
Probeer eens op papier te zetten als een verhaal wat er met je gebeurt en wat je ervaart als je gestreeld word, of als je voorspel hebt zoals jij t wil, zet erbij wat je denkt en wat je voelt en ervaart, en bovenal wat je graag wil...maak er een soort erotisch verhaal van en laat hem dat daarna lezen .
Ja eng ik weet het, maar zo geef jij een kijkje in je hoofd en gevoelsleven.

Jij hebt recht op wat je wil in deze en voor jou is dat voorspel, hij heeft andersom recht op jouw echte verlangens en het is jouw taak om hem duidelijk te maken waarom je dat wil en hoe je dat graag zou willen.

NV, die dit eerder als onkunde ziet en geen onwil
The sexiest thing a man can do, is crawl inside her mind and make her imagination run wild

Thomas_K
Berichten: 625
Lid geworden op: vr 27 juni 2003, 22:40
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Problemen in bed

Berichtdoor Thomas_K » do 31 mei 2007, 20:05

Mijn vriend doet ni graag aan voorspel. Ik heb het er al eens met hem over gehad, maar hij zegt dan dat hij dat tijdverspilling vind.
Klinkt nogal horkerig, maar lijkt me geen onbekend probleem bij jonge stellen. Aan jou de schone taak om hem een beetje op te voeden.

Succes.

Zij
Berichten: 930
Lid geworden op: do 25 oktober 2001, 1:01
Locatie: Gelderland, Nederland
Contacteer:

Berichtdoor Zij » do 31 mei 2007, 22:44

Sinds wanneer is sex tijsverspilling :shock:
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat!

Damsel
Berichten: 533
Lid geworden op: do 12 januari 2006, 14:34
Locatie: Rotterdam's rook

Berichtdoor Damsel » vr 01 juni 2007, 1:28

D'rop d'rin d'ruit d'raf... klinkt mij niet als seks in de oren, maar als 'van je kwakkie afkomen'. En een man die mij daar op die manier voor gebruikt, wordt onmiddellijk ingeruild voor mijn vibrator.

Dat was mijn eerste gedachte, Marijke. Maar er zit natuurlijk nog veel meer bij. Hij is je vriend, en je wilt het leuk met hem hebben.

Toegeven voor de lieve vrede of om discussies te vermijden, helpt in dit geval niet. Het wordt er niet leuker op voor jou, en dus uiteindelijk ook niet voor hem.

Als je het mij vraagt, schiet hij op deze manier zwaar tekort. 'Gebrek aan ervaring', denk ik dan gelijk. Niet weten waar het om draait, en dan dus doen alsof datgene waar je geen kaas van gegeten hebt, onbelangrijk is.

Ik ben het met Thomas_K eens dat er hier nodig opgevoed moet worden. Het gaat immers niet alleen om zijn seks, maar net zo goed om jouw seks. Hij komt kennelijk al aan zijn trekken, en nu is het aan jullie beiden om te zorgen dat jij ook aan je trekken komt.

Ik hoop voor jullie dat hij op tijd bij zijn positieven komt. Hij is je vriend, hij zou jouw verlangens even belangrijk moeten vinden als die van hemzelf. Als het goed is, hoef je hem niet te overtuigen. Je moet het hem niet vragen. Je moet er simpelweg op staan.

Searcher
Berichten: 579
Lid geworden op: wo 21 december 2005, 6:43
Locatie: Leiden, ondernemer

Berichtdoor Searcher » vr 01 juni 2007, 4:28

Lijkt me een zeer autistisch mannetje :shock:

searcher

Sfinxs
Berichten: 1451
Lid geworden op: ma 09 februari 2004, 8:16
Locatie: zuid holland

Berichtdoor Sfinxs » vr 01 juni 2007, 7:16

marijke

koester je lichaam, gun jezelf, die streling,
en meer,

zomaar een avond, lustig maar nog niet gekoesterd, en opgewarmd,
streel in zijn bijzijn jou hals, met een vochtige vinger,
die langzaam richting de ronding van je borst gaat,
lik je lippen af, en geef hem een zwoele blik, en begin dan met de zijkant van je borsten, te strelen, laat een bh bandje alvast zakken, zodat1 schouder vrij komt, vervolg je weg, alsof hij er niet is, maar je zelf heerlijk aan het koesteren bent, je houdt hem op een afstand en mag niet mee doen, dan laat je je andere andere hand over je buik glijden,
langs je heupen, teas hem, maak hem maar gek van verlangen naar jou, laat hem zien dat jou lichaam zoo heerlijke n mooi en begeervol is dat hij wel je hele lichaam wil strelen teasen, zoenen ..

en dan stop je, en zegt zacht fluisterend dat is wat mijn lichaam nodig heeft, dat is wat ik mijzelf toewens niet meer en niet minder

sfinxs

Baldlover
Berichten: 318
Lid geworden op: do 15 januari 2004, 14:25
Locatie: Omgeving Rotterdam

Berichtdoor Baldlover » vr 01 juni 2007, 9:38

Ik hoop voor jou dat dit gedrag alleen beperkt wordt tot het bed maar zelfs daar heb ik mijn twijfels aan. Je laat je nu gebruiken, misbruiken is een beter woord vind ik zelf. Als alleen zijn genot telt en jij alleen maar mag liggen als een spermapotje is er iets goed mis. Er zijn hier al wijze woorden over gezegd dus die ga ik niet herhalen. Kom op voor jezelf! Seks is te mooi om het niet te delen, als hij niet wil/kan delen is hij een egoist en niet de goede partner voor je.
Ik hoop voor jou dat hij snel leert hoe het hoort en moet anders moet jij hem dat duidelijk maken door te vertrekken.

mayte
Berichten: 79
Lid geworden op: do 11 november 2004, 12:54
Locatie: manager

Berichtdoor mayte » vr 01 juni 2007, 10:28

lieve Marijke, laat je mooie vrouwelijkheid door hem bewonderen en liefhebben, dat is de prijs die hij maar moet opbrengen.....
Waarschijnlijk zal hij het in de loop der tijd wel weten te waarderen...
Als hij voorspel tijdverspilling vind, is sex met jou dan ook niet meer als 'bevrediging' en kan het het net zo goed zelf even doen toch...
Misschien moet je hem maar eens duidelijk maken dat de wereld niet alleen om hem draait en als hij niet beter voor jou 'zorgt' jij zeker niet voor hem zult zorgen.....

@Sfinxs, Je slaat de spijker op zijn kop, als hij dit niet kan waarderen :D
Dus Marijke laat je inspireren en leer je vriend wat er van hem wordt verwacht..... :D
do it like she likes it, so ur baby don't wanne sleep around!

eL04
Berichten: 881
Lid geworden op: zo 25 april 2004, 21:47

Berichtdoor eL04 » vr 01 juni 2007, 10:45

Ok de voordeel van de twijfel.... het gaat hier dus om onwetendheid en onervarenheid..

@Marijke, doe je best meid!
Leer hem een goeie minnaar te zijn!
Laat hem een orgasme voelen na een lang en zwoel voorspel...
Laat hem zien hoe opwindend het is om zijn vriendin te zien kronkelen van genot, terwijl zijn eigen (lichamelijke) genot nog even niet aan de orde is...
Bind hem eens vast en geef 'm de avond van zijn leven.....
Plaag hem door steeds te stoppen als hij bijna klaarkomt...

Maar vooral praat met hem en maak duidelijk hoe deze huidige manier van sex hebben voor jou is en wat jij wenst in zijn sexuele relatie!
als het gras aan de andere kant groener is, steek dan eens wat energie in je eigen gras

Puppie
Berichten: 473
Lid geworden op: ma 24 juli 2006, 23:58

Berichtdoor Puppie » vr 01 juni 2007, 12:39

Oef, die zou aan mij toch een verkeerde hebben.
Heeft hij niet in de gaten dat jij ook wel degelijk je behoefte's hebt?
En er niet alleen voor bent om hem even te helpen.

Ik hoop dat je hem tot andere gedachten kan brengen, wél een voorspel, wél jou ook laten genieten. Anders.... geloof ik dat het een heel ander verhaal werd!

Sterkte


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Semrush [Bot] en 28 gasten