onbevredigend seksleven

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

cavia11
Berichten: 76
Lid geworden op: wo 08 januari 2003, 2:01
Locatie: suburbia

onbevredigend seksleven

Berichtdoor cavia11 » do 29 maart 2007, 21:06

Wil mij niet beklagen maar ik probeer te bedenken wat er in mijn man omgaat als het om seks gaat.
We hebben meer als 15 jaar een relatie en de seks is gewoonlijk niet meer dan 'recht op en neer', dan breng ik het ter sprake dat ik wat voorspel wil e.d. en dat ik het vervelend vind dat ik op deze manier van seks bedrijven niet klaarkom. Dan gaat het een week goed en dan vervallen we weer in het patroon van midden in de nacht een snelle penetratie. Ik heb een vibrator en die pak ik er wel eens bij maar dat werkt toch niet echt zo midden in de nacht. Oke, ik red mijzelf prima overdag alleen met m'n vibrator maar toch vraag ik mij af, zal hij nooit eens denken wat vervelend dat het voor haar niet prettig is of zo? Krijg er geen antwoord op. Het maakt mij ook een beetje eenzaam.
Eigenlijk is dit naar aanleiding van iemand anders topic, de topic van karin over die computer e.d. en nu denk ik misschien houd hij wel helemaal niet van mij. Of misschien is hij gewoon een slechte minnaar.

Als hij nooit klaar zou komen dan zou ik van alles uit de kast trekken en er uitgebreid over praten en van alles proberen of zo, het zou mij wel aangaan.

cavia11
Berichten: 76
Lid geworden op: wo 08 januari 2003, 2:01
Locatie: suburbia

Berichtdoor cavia11 » do 29 maart 2007, 21:11

Zag ook net een advertentie voor hulp bij seksuele problemen maar dat zie ik ons nog niet doen. Moet dan meteen aan die reklame denken van dat echtpaar dat leeft als broer en zus bij die seksuologe, wel een hele grappige reklame overigens.

Thomas_K
Berichten: 625
Lid geworden op: vr 27 juni 2003, 22:40
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Berichtdoor Thomas_K » do 29 maart 2007, 22:13

Hallo Cavia,

Laat ik eens aftrappen. Als je je topic vergelijkt met het topic over Karin en de computer is er (gelukkig) niet veel aan de hand bij jullie. Het is natuurlijk een beetje teleurstellend dat jullie elkaar na 15 jaar nog niet helemaal goed aanvoelen, maar het goede nieuws is natuurlijk dat jullie samen nog veel te ontdekken hebben.

Als het een beetje meezit is het bovendien erg leuk en bevrijdend om daarover met elkaar te praten en om dat samen in de praktijk te brengen. Op dit moment zitten jullie een beetje vast. Tijd dus voor maatregelen.

Ik zou zeggen, gooi de 'normale' verwachtingspatronen eens overboord. Daarmee bedoel ik de verwachting dat beide partners tijdens de seks min of meer vanzelfsprekend precies evenveel opgewonden zijn en liefst precies op hetzelfde moment tot een hoogtepunt komen. Dat is een nogal romantisch verwachtingspatroon dat in de weg kan staan aan genieten. Niet iedereen is een briljante lover die alles tegelijk kan doen. Bovendien ontzeg je jezelf heel veel door maar op een manier te willen vrijen.

Wissel het eens af. Stel nu eens jouw genot, dan weer zijn genot centraal. Spreek af wie de ander zal dienen. Tegenover die plotselinge nachtelijke penetratie kan op een ander moment een nacht vol tederheid staat waarin hij zeker niet mag klaarkomen. Kortom, geniet gewoon lekker van elkaar.

cavia11
Berichten: 76
Lid geworden op: wo 08 januari 2003, 2:01
Locatie: suburbia

Berichtdoor cavia11 » do 29 maart 2007, 22:41

Bedankt voor het antwoord.
Ik verwacht al jaren niets meer. Kort samengevat komt het erop neer, hij vervult zijn behoeftes en de mijne doen er niet toe. Als ik een vergelijk maak met eten; hij werkt in een klap een schaaltje cashewnoten naar binnen en als ik bezwaar maak zegt hij dat ik dan maar sneller moest wezen, nou ja zoiets.
Het is wel leuk dat je zo'n positieve benadering hebt Thomas, probeer dat maar vast te houden.

doedel
Berichten: 4
Lid geworden op: di 17 juni 2003, 19:11
Locatie: Twente

Berichtdoor doedel » do 29 maart 2007, 22:54

Cavia11,

Ik heb hetzelfde meegemaakt maar dan in de omgekeerde rolverdeling: mijn vrouw vond het allang goed als ze klaarkwam en wat ik dan nog wilde was overbodig.
Toen we net getrouwd waren vond ze eens per week al te veel en dat kwam er dan ook niet van. En ik maar denken: dat komt allemaal wel. Niet dus, het werd uiteindelijk zo'n 5 à 10 keer per jaar en ook al eens 14 maanden gewoon niet.

En als je er achter komt dat het niet zal veranderen heb je twee kinderen die je niet wilt laten opvoeden door iemand die zo koud is.

Resultaat: na 24 jaar huwelijk de kinderen het huis uit en ik ook. Dat is nu al twee jaar geleden gebeurd en in de eerste plaats ben ik blij met twee warme, sociale studerende kinderen en ten tweede ben ik weer mezelf en een stuk vrolijker. Geen vervangende relatie (nog?) maar wel weer lekker in m'n vel.

Dit zal je niet erg opvrolijken ben ik bang, maar hou rekening met het feit dat mensen niet meer kunnen veranderen.

Ik wens je veel geluk en iemand die een arm om je heen slaat.

Thomas_K
Berichten: 625
Lid geworden op: vr 27 juni 2003, 22:40
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Berichtdoor Thomas_K » do 29 maart 2007, 22:54

Het is wel leuk dat je zo'n positieve benadering hebt Thomas, probeer dat maar vast te houden.
.................. :cry:

Searcher
Berichten: 579
Lid geworden op: wo 21 december 2005, 6:43
Locatie: Leiden, ondernemer

Berichtdoor Searcher » vr 30 maart 2007, 6:32

:shock:
Laatst gewijzigd door Searcher op ma 25 augustus 2008, 16:21, 1 keer totaal gewijzigd.

truffeltje64
Berichten: 33
Lid geworden op: vr 30 maart 2007, 16:48
Locatie: Noord Holland

Berichtdoor truffeltje64 » za 31 maart 2007, 15:09

Ik heb niet helemaal het zelfde, maar het frustreeerd wel enorm.
Mijn man zegt dat hij er wel pap van lust, maar ik merk er weinig van!
Als we het doen is het wel voor ons samen,maar ik wil MEER!
Ik heb al heel vaak gezegd WAT ik wil en inderdaad gaat het even goed en zakt het langzaam weer af! :cry:

We hebben periodes dat we het maar zelden doen, omdat ik geen zin heb om het steeds maar weer ter sprake te brengen.
Wij vrouwen, tenimste de meeste, kunnen niet na een zoentje huppekee erop,wij hebben vaak iets meer nodig.
Ik ben zelf passie vol, bij mij kun je duidelijk merken of ik zin heb om te vrijen of dat ik zo geil als boter ben, nou, dat moet voor hem toch fijn zijn????
Als hij me goed zoent ben ik er ook zo klaar voor want dat vind ik heerlijk, maar meestal gaat het op de automatische piloot en dat ben ik zat, ik weet dat ik veeleisend ben, maar aan de andere kant denk ik dan, als hij graag meer sex wilt dan moet hij het anders aanpakken en krijgt hij zo veel dat hij een avond rust wilt :oops:

Ik heb hem de laatste keer gezegd dat ik heel veel van hem hou, maar dat ik niet weet hoe lang ik dit volhoud want ik mis de sex wel, maar op deze manier hooft het voor mij niet, ik denk dat als een man telkens moet aan geven dat hij zin heeft of wat hij lekker vind dat hij dat ook niet fijn zou vinden ,o fben ik echt een zeur?

eL04
Berichten: 881
Lid geworden op: zo 25 april 2004, 21:47

Berichtdoor eL04 » ma 16 april 2007, 15:38

Al van een tijdje geleden deze posting en dus ook je vraag of je een zeur bent, Truffeltje...mijn antwoord NEEEEEE, blijf zeuren. Bij mij werk(te) het.

Hier eens een vrouw, Searcher... een vrouw die graag sex heeft en een man heeft die in sommige tijden geen zin in sex heeft, of in de situatie zit dat hij zin moet maken en hem dat niet makkelijk af gaat.
Gelukkig heb ik niet te klagen over aandacht voor mijn portie cashenoten, maar soms zijn er tijden dat hij het allemaal wel best vindt en snel tevreden is en verwacht dat ik dat ook ben.

Ik kan allereerst met alle stelligheid in me zeggen dat ik het niet eens ben met doedel
....maar hou rekening met het feit dat mensen niet meer kunnen veranderen.
Bij ons is er wel degelijk wat veranderd. En dat begon door net zo´n soort boodschap als die van truffeltje64 ´ik hou dit niet vol´, sterker nog ´ik krijg de neiging het elders te zoeken´. Resultaat schrik bij hem.
Ik blijf zeggen wat mijn wensen zijn, wat ik wil en mis. Soms ging het tijden goed en daarna werd het weer wat minder; minder vaak, minder opwindend, minder aandacht voor mijn genot.
Een aantal weken geleden weer een dip en hebben we weer een gesprek gehad over dat het niet geweldig was en dat ik het zat was 'best wel aardig sex te hebben' ik wil 'fantastische sex'.
Hij neemt dat serieus en dan werken we er samen weer hard aan.
Zijn lust is nou eenmaal anders dan de mijne en ik moet blijven aangeven hoe het voor mij is. Het is niet anders, maar als ik mijn mond hou gebeurt er niets. Nu heb ik steeds een periode met fantasische sex en een zeer grote portie cashew noten.
Dus vooral blijven 'zeuren', of gewoon blijven praten!!!!

truffeltje64
Berichten: 33
Lid geworden op: vr 30 maart 2007, 16:48
Locatie: Noord Holland

Berichtdoor truffeltje64 » ma 16 april 2007, 15:48

eL04, je hebt ook gelijk, als je niet zeurt zla het zo blijven! Maar soms ben je wel moe van het zeuren, nu is het weer op gang aan het komen, maar hij weet wel dat ik niet blijf zeuren, hij moet het nu maar weten, ik weet ook dat ik ook de gene moet zijn die af en toe begint! Dus niet alleen hij, we hebben laatst zelfs hele geile sex gehad overdag terwijl de kids bezig waren en savonds de rest, kijk dat is wat ik wil! Het kan niet altijd ls de kids er zijn, maar ik vind ALS de gelegenheid zich voordoet!
Kijk ik heb geen zin om te wachten tot ze er uit zijn hahaha, de jongste is pas 11.

Maar het is moelijk om iemand die uit zichzelf geen spannende sexer is, om hem dat te maken, dus ik zal het denk ik spannend moeten maken, toch?
Nog tips voor spannende sex mensen??? :lol:

eL04
Berichten: 881
Lid geworden op: zo 25 april 2004, 21:47

Berichtdoor eL04 » ma 16 april 2007, 17:17

Wij zoeken het nu even niet in de spannende sex, maar in de spetterende flitsende sex.
Ik heb zelf erg veel aan het boek 'de multiorgastische vrouw'
(mantak Chia e.a.).
Het gaat over meerdere orgasmes achter elkaar, maar ook oefeningen en tips om het orgasme nog intenser te maken. Ik kan je zeggen.... das genieten, mijn hele lijf doet mee en het komt nu regelmatig vanuit mijn tenen!!! Het is iets wat ik ook alleen kon doen (zelfverzorging noemen ze het in de taoistische leer) en als we vrijen mezelf meer (laten) opwarmen.
Ik had het boek van de bieb megenomen en meteen de andere delen ook maar erbij gepakt 'de multiorgastische man' / 'het multiorgastische paar'
En hij hapte toe..., hij is er nu ook zelf in aan het lezen en past het toe :D

karink
Berichten: 56
Lid geworden op: za 11 maart 2006, 4:03

Berichtdoor karink » wo 18 april 2007, 1:20

Hoi Cavia,

ik denk dat het de afwijzing is die je nekt en dat je daardoor heel erg sterk gaat twijfelen en afgewezen voelt, ik tenminste wel, maar hier is dan ook meer aan de hand.
Ik als vrouw zijnde met een hoog libido gehalte en ik heb seks ook nodig voor mijn zelfvertrouwen, zo voel ik me geliefd en gewaardeerd, want ik ben meer dan alleen maar een moeder en huishoudster.
Als mijn man, niet de moeite doet om mij te behagen en hij het wel leuk en lekker vind als ik dat bij hem doe, roept het bij mij wrok op! Seaurch heeft goede tips, maar dan moet je man niet aan de hand hebben waar de mijne momenteel mee bezig is.

Searcher
Berichten: 579
Lid geworden op: wo 21 december 2005, 6:43
Locatie: Leiden, ondernemer

Berichtdoor Searcher » wo 18 april 2007, 5:58

:D

Searcher
Berichten: 579
Lid geworden op: wo 21 december 2005, 6:43
Locatie: Leiden, ondernemer

Berichtdoor Searcher » wo 18 april 2007, 6:00

:wink: searcher
Laatst gewijzigd door Searcher op za 27 september 2008, 16:59, 1 keer totaal gewijzigd.

wenneke
Berichten: 1
Lid geworden op: do 21 juni 2007, 16:55

Berichtdoor wenneke » do 21 juni 2007, 17:17

Kort samengevat komt het erop neer, hij vervult zijn behoeftes en de mijne doen er niet toe. Als ik een vergelijk maak met eten; hij werkt in een klap een schaaltje cashewnoten naar binnen en als ik bezwaar maak zegt hij dat ik dan maar sneller moest wezen, nou ja zoiets.
Waarom ga je dan uberhaupt nog met hem naar bed. Dat begrijp ik niet.


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 20 gasten