Héél erg nat zijn

Hier kun je al je praktische vragen stellen die beginnen met ..." Hoe doe ik...?"

Moderators: Neena, JanWbr

Louvre
Berichten: 92
Lid geworden op: vr 16 maart 2007, 20:06
Locatie: België

Héél erg nat zijn

Berichtdoor Louvre » vr 16 maart 2007, 20:26

Hoi,

Ik ben al een beetje gaan lezen in de archieven maar ik wil mijn vraag toch nog stellen.

Sinds een aantal maanden kom ik héél makkelijk al spuitend klaar. 't Is bijna een kwestie van seconden. Allee, om niet te overdrijvend over te komen, 1 minuut. En ik blijf ook maar klaarkomen, ik kan de tel niet bijhouden. Ik hou veel van mijn nieuwe vriend, we zien elkaar niet vaak (door omstandigheden) en de Liefde is erg groot. Misschien daardoor? Bij mijn man heb ik het in mindere mate, niet zo veel en zeker niet zo aan de lopende band. We moeten onderhand allerlei truken uithalen om niet met een doorweekte matras over te blijven. Ik bevind mij op de duur in een natte zee, ik ben zelf ook heel nat, ik glibber bij wijze van spreken van het bed af. :roll: Heel praktisch vind ik dit toch allemaal niet. Maar lekker is het wel. :lol: Mijn vriend vindt het prima hoor. Urine is het zeker niet want het is geurloos en kleurloos, echt een vrouwelijke ejaculatie. 't Smaakt zout zegt hij. :lol: Ik merk wel dat als we een tweede keer vrijen met een paar uur tussen, het volume iets minder wordt...

Herkent iemand dit?

Spuit11
Berichten: 1538
Lid geworden op: zo 20 augustus 2006, 20:30
Locatie: Midden van het land

Berichtdoor Spuit11 » vr 16 maart 2007, 21:32

Ik herken je verhaal Louvre...
Ik kom ook heel makkelijk én spuitend klaar. Toch heb ik het wel enigzins in de hand...lijkt wel of ik het kan sturen. Als ik helemaal "los" ga blíjf ik ook klaarkomen. Hiervoor is het wel nodig dat mijn vriend mij vingert (hard)...hij hoeft bij wijze van spreken alleen maar naar mn G-spot te wijzen... :lol:
Ik praat hier niet makkelijk over omdat het vaak klinkt als opscheppen maar ik ervaar het als een kadootje van moeder natuur.. :wink:
Dat het soms een natte bende is nemen we maar op de koop toe. Zolang je er allebei geen last van hebt (lees: plezier!) dan is het toch oke?

En dat het bij je man minder is dan bij je vriend kán te maken hebben met dat "losgaan" waar ik het over had. Ik weet niet hoe het bij jou zit maar als ik teveel "in mijn hoofd" zit en wat minder in mijn lijf heeft dat zeker invloed op mijn klaarkomen...
Hoop dat je hier wat aan hebt..
Wil je de liefde van je leven ontmoeten?
Kijk in de spiegel!

dushi1208
Berichten: 25
Lid geworden op: za 27 januari 2007, 18:27
Locatie: puttershoek

Berichtdoor dushi1208 » vr 16 maart 2007, 22:11

hoi louvre,

hier nog een heel nat en makkelijk meisje :d

ook ik blijf aan de "lopende band` klaarkomen maar bij mij zit er wel verschil tussen de orgasmes de ene is minder heftig dan de andere.
en ik ben ook vreselijk nat maar ik vind et alleen maar geweldig :D

xx dushi
kan er geen genoeg van krijgen :D

Kat68
Berichten: 29
Lid geworden op: za 01 oktober 2005, 15:20
Locatie: nl

Berichtdoor Kat68 » za 17 maart 2007, 20:02

Hoi Louvre

Bij mij ook, het blijft maar doorgaan, het gespuit en klaarkomen.
Heb inmiddels het plasbedzeil van de kids ingepikt, zij hebben het niet meer nodig, ik des te meer :) Vind het soms wel lastig al die natte zooi.
Het was een keer zo erg, dat ik maar bleef spuiten, dat ik dacht, tjee staks droog ik uit! Vraag me nog steeds af waar het allemaal vandaan komt.

Louvre
Berichten: 92
Lid geworden op: vr 16 maart 2007, 20:06
Locatie: België

Berichtdoor Louvre » za 17 maart 2007, 22:13

Ik ben blij met de reacties.
Dacht al dat ik abnormaal was.

Hebben jullie dan ook altijd zo'n dorst 's morgens vroeg? :lol:

Lizzerd
Berichten: 39
Lid geworden op: ma 20 september 2004, 16:15
Locatie: ZO Nederland,

Berichtdoor Lizzerd » wo 11 april 2007, 16:43

Is dit allemaal serieus? :shock:

Is bij mijn vriendin nooit gelukt... :cry:

Maar waar kómt dat vocht eigenlijk vandaan? Uit de baarmoeder misschien? Heeft elke vrouw dat vocht in zich?

Spuit11
Berichten: 1538
Lid geworden op: zo 20 augustus 2006, 20:30
Locatie: Midden van het land

Berichtdoor Spuit11 » wo 11 april 2007, 17:17

Nou lieve Lizzerd....ik ben in ieder geval serieus...
Waar het vocht precies vandaan komt zijn de meningen nog over verdeeld geloof ik. Niet uit de baarmoeder; dat weet ik zeker. Ik hou het maar op een klier (want bij mannen uitgegroeid is tot prostaat). Of elke vrouw het kan weet ik ook niet......blijven oefenen dan maar he :wink:
Wil je de liefde van je leven ontmoeten?
Kijk in de spiegel!

b68
Berichten: 71
Lid geworden op: zo 21 mei 2006, 14:44
Locatie: De wereld/beetje aanrommelen

Berichtdoor b68 » do 12 april 2007, 10:37

Hoi,

ik kan (als man van) wat Kat68 zegt bevestigen. Wat ons verbaast is eigenlijk het gemak waarmee "het" komt terwijl het tot ongeveer een half jaar geleden nooit was gebeurd. Het is tegenwoordig net als Spuit11 zegt bijna een kwestie van naar de g-spot wijzen en hopla.

Geweldig maar nog steeds verbazingwekkend!

Miss B
Berichten: 3363
Lid geworden op: do 04 januari 2007, 16:25
Locatie: amsterdam en werkende

Berichtdoor Miss B » do 12 april 2007, 11:16

Of elke vrouw het kan weet ik ook niet......blijven oefenen dan maar he :wink:

Ik denk dat wel elke vrouw het kan, met de juiste stimulatie.

Ook hier is een techniek voor nodig . :D
Jij, jij zelf, evenzeer als wie dan ook in het gehele universum, verdient jouw liefde en affectie.

Brunette5
Berichten: 98
Lid geworden op: zo 27 november 2005, 23:14
Locatie: Amsterdam

Berichtdoor Brunette5 » vr 13 april 2007, 17:39

Hoi spuitje :) Ik denk er hetzelfde over. Ik denk namelijk ook dat iedere vrouw in pricipe kan spuiten.

Alleen "lukt" het denk ik vaak niet, omdat je je toch nét niet helemaal kunt geven
óf
dat de man niet precies weer waar de G-spot zit en hoe je deze het beste kunt stimuleren.

Ik heb vaker gehoord van vrouwen (incluis ikzelf voreger) dat als ze het gevoel kregen te moeten plassen ze stopten waarmee ze op dat moment bezig waren.
Mijn ervaring is dat je dan juist dán door moet gaan, vooral niet stoppen, want dat gevoel dat geeft aan dat het eraan zit te komen ;).

Ook denk ik dat het makkelijker gaat als er een hele tijd de G-spot gestimuleerd wordt, door vingers, penissen, vibo's, trileitjes of wat dan ook.
Ik heb een verhaal geschreven over mijn eerste spuit-ervaring (zie virtuele kroeg onder Brunette(5) )

Vooral wil ik zeggen (is mijn ervaring)............niets forceren, het is geen must

en voor de mannen:

oefenen, oefenen, oefenen mannen, allemaal heel veel tijd, liefde, aandacht , vingers, tongen enz. richten op en rond de G-spot :P:P


xxBrunettexx
I AM THAT I AM ......... And So It Is !!!!!

Louvre
Berichten: 92
Lid geworden op: vr 16 maart 2007, 20:06
Locatie: België

Berichtdoor Louvre » zo 22 april 2007, 19:52

Ik vind dat dit toch weinig oefening vergt hoor.
Opeens was het er bij mij en wij hadden daar op voorhand niet op geoefend. Ik was er ook niet echt mee bezig om eerlijk te zijn.

En bovendien gaat het bij mijn minnaar stukken makkelijker dan bij mijn ex-man. Veel heeft te maken met overgave. Heb sinds kort een nieuwe man leren kennen, ben dus wel benieuwd.

Ik merk dat ik het toch wel moeilijk vind om mij zo ineens te laten gaan bij de eerste keer... wie weet schrikt die man er wel van? Vinden mannen dit feitelijk wel okee en fijn, vraag ik mij af?

En ja, ik ben hééél serieus!! :lol:

Brunette5
Berichten: 98
Lid geworden op: zo 27 november 2005, 23:14
Locatie: Amsterdam

Berichtdoor Brunette5 » zo 22 april 2007, 20:23

Heee Louvre,

Het heeft idd niet altijd met oefenen te maken, maar ik denk dat veel mannen toch nog niet weten hoe ze met een G-spot om moeten gaan, sommigen weten zelfs niet eens waar die zich bevindt.

Mijn eerste spuit ervaring was voor mij een heel aangename verrassing, maar hij wist precies wat ie deed.
En het kan uiteraard ook zijn dat het per "toeval" komt en dat het voor beiden een surprice is.
Maar denk je dan niet dat je daarna op onderzoek gaat om het nogmaals te ervaren?????
Geen idee hoe anderen dat doen, maar ik wil dan op zoek gaan naar nog zo'n super lekkere keer klaarkomen.
En de "zoektoech" is ook erg yammie ;)

Leuk voor je dat je een nieuwe vriend hebt :D
Ik vertel het altijd dat ik kan spuiten. Voordat ik sex heb, praat ik er ook graag over.
Mijn ervaring is dat ik als ik voor het eerst met iemand vrij, niet spuit (tot nu toe), maar dat komt omdat ik me dan toch nog niet helemaal kan overgeven.........

En dan idd maar hopen dat de man in kwestie het ook lekker en geil vindt :lol:

Veel plezier!
I AM THAT I AM ......... And So It Is !!!!!

b68
Berichten: 71
Lid geworden op: zo 21 mei 2006, 14:44
Locatie: De wereld/beetje aanrommelen

Berichtdoor b68 » zo 22 april 2007, 22:35

Vinden mannen dit feitelijk wel okee en fijn, vraag ik mij af?
Tuurlijk ;) Het is heel erg intens, ik kan me niet voorstellen dat er een man is die het niet geil vindt.

Louvre
Berichten: 92
Lid geworden op: vr 16 maart 2007, 20:06
Locatie: België

Berichtdoor Louvre » di 24 april 2007, 7:47

Er direct over beginnen voor ik seks heb met iemand... dat zie ik nu toch niet zitten. Een man met een beetje ervaring heeft mij zo waar ik het hebben wil. Tja, hij zal het wel ervaren he. :wink:

Tess
Berichten: 24
Lid geworden op: do 22 maart 2007, 11:03

Berichtdoor Tess » di 24 april 2007, 11:42

"Ik kan het ook" :wink:

Hoewel het er bij mij niet echt spuitend uitkomt, maar meer met kleine golvende bewegingen.

Het is voor mij een hele intense manier van klaarkomen.

Tess.


Terug naar “Hoe doe ik?”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten