Héél erg nat zijn

Hier kun je al je praktische vragen stellen die beginnen met ..." Hoe doe ik...?"

Moderators: Neena, JanWbr

kattekat
Berichten: 5
Lid geworden op: do 29 mei 2008, 20:16
Locatie: Amsterdam

Berichtdoor kattekat » za 31 mei 2008, 11:14

Ik ben er inderdaad ook zo eentje die heel nat wordt, lekken, knoeien enz. De celebrator heb ik al weer een jaar of zo. Meer omdat díe geinig en handig is (zeker op vakantie, want je tandenborstel heb je toch mee).
Bij mij is het toch vooral een combinatie van inwendige én uitwendige stimulatie.
Oftewel iets in mijn kutje én een stevige behandeling van mijn clit.
De douchekop en dan iets erin, of mijn minnaar, die er echt superrr in is...
Maar ook vibrator op mijn clit en dan bijvoorbeeld (moeten jullie eens proberen) een (geschilde!) komkommer (formaat en vorm naar keuze...).

Wie heeft er trouwens ervaring met ont-zet-tend geil zijn tijdens de zwangerschap? Ik heb toe heel wat geleden, mijn (ex) man wilde niet meer zodra mijn buik dik was en ik wilde juist de hele dag....

Kat
Soms moet je springen om vast te stellen dat je kunt vliegen

Dragonlady
Berichten: 1010
Lid geworden op: zo 29 februari 2004, 20:19
Locatie: Friesland, sub van Meester Noord.

Berichtdoor Dragonlady » za 31 mei 2008, 11:27

Hhmm, er zijn wel andere dingen dan een komkommer die je tijdens het masturberen in je doos kan stoppen. Een dildo bijvoorbeeld, die zijn er speciaal voor gemaakt.
Maar je hebt inderdaag gelijk, iets erin tijdens het klaarkomen is heerlijk.

Ja, tijdens mijn zwangerschappen was ik ook ontzettend geil. Gelukkig wou mijn ex dan wel. Na hem er van overtuigd te hebben dat het de baby niet kon schaden.
En mijn buik vond hij juist heel mooi. Alleen moesten de standjes aangepast worden :P

kattekat
Berichten: 5
Lid geworden op: do 29 mei 2008, 20:16
Locatie: Amsterdam

Berichtdoor kattekat » za 31 mei 2008, 19:17

@ Dragonlady
Komkommer is juist zo lekker organisch en ze komen in alle soorten en maten net als....
Als puber heb ik écht zo ongeveer alles uitgeprobeerd, maar de komkommer is me bijgebleven. Stukken goedkoper dan een dildo trouwens :wink:
Ik benijdt je wel een beetje om je (s)ex tijdens de zwangerschap.

Maar misschien hoort die topic ergens anders...

Iemand vroeg zich af, waar al het vocht vandaan komt.
Nou, links en rechts van de ingang van je kutje zitten de klieren van Bartholin (dat is zoiets als de prostaat), die voor glijmiddel zorgen en verder blijkt er vanuit de bloedvaten rond de vagina bij grote opwinding vocht door de wanden heen te worden gedrukt.

Gedeeltelijk denk ik, fysiologisch (dank aan moeder Natuur als je erg nat wordt!) en gedeeltelijk zit het tussen de oren.
Zal ook wel iets met je totale libido (testosterongehalte) te maken hebben.

1+ 1 = meer dan 2 denk ik

Logisch, dat als je maar doorgaat je het gevoel krijgt om uitgedroogt te zijn.
Maar een erg droge keel kun je natuurlijk ook krijgen als je erg luidruchtig bent!
Ik heb meestal een flesje water naast mijn bed staan.
Soms moet je springen om vast te stellen dat je kunt vliegen

redwine
Berichten: 128
Lid geworden op: di 11 januari 2005, 12:20
Locatie: Oost-Vlaanderen

Berichtdoor redwine » ma 30 juni 2008, 22:31

Tijdens de zomermaanden krijgt onze koelkast ook meer aandacht buiten de maaltijden. :P De keukenbereiding "chaud/froid" glipt dan weleens de keuken uit.
Een koude komkommer (what's in a name) of een wortel vormt het ideale, koele trio.

Mijn vriendin wordt niet zo wild van mechanische toestanden. Die dingen kruipen eerder in haar hoofd dan... Maar de 'celebrator' is hierop de uitzondering op de regel. Sinds die bewuste Flair poets ik mijn tanden terug old-fashioned. Want badkamer en slaapkamer liggen elk op een ander verdiep.

redwine

aSantos
Berichten: 6
Lid geworden op: za 14 maart 2009, 2:04

Berichtdoor aSantos » za 14 maart 2009, 2:11

Heerlijk,
Hoe natter hoe beter! Je moet eens weten hoeveel vrouwen droog bljven....of droog worden tijdens het sexen. Geniet er van en laat je vriend anders alles drooglikken hihihi
Love to L....

jege
Berichten: 1
Lid geworden op: do 19 maart 2009, 14:12

Berichtdoor jege » do 19 maart 2009, 14:30

Wat heerlijk om te lezen dat ik zeker niet de enigste ben...en wat ik lees bij anderen, de ene keer kan ik me helemaal laten gaan en een andere kee ben ik iets ingehouden.....soms is die natte boel alleen maar lekker en soms iets minder, gelukkig kan ik het zelf dus wat onder controle houden, als het aan mijn man ligt mag ik me elke keer helemaal laten gaan, die vind het geweldig . :lol:
Ben een getrouwde huismoeder


Terug naar “Hoe doe ik?”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten