waarom gaan mannen vreemd als ze thuis goede sex hebben

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

CeJe
Berichten: 10
Lid geworden op: di 06 februari 2007, 13:13
Locatie: omgeving amsterdam /verpleging

waarom gaan mannen vreemd als ze thuis goede sex hebben

Berichtdoor CeJe » di 06 februari 2007, 21:50

hallo ik heb een vraagje wat me bezig houdt.Ik wil hierbij graag de gedachtengang van de mannen weten. Vrouwen mogen uiteraard ook reageren hoor.
Ik heb een vriend die pas een nieuwe relatie heeft. Hij zegt een perfecte (sex)relatie met haar te hebben. Toch gaat hij regelmatig vreemd met een vrouw waar hij ook een tijdje een relatie mee heeft gehad.
Mijn vraag nu :Wat is de reden dat hij ,ondanks te claimen ,een perfecte relatie te hebben ,toch vreemd gaat.
Hebben meer mannen dit gedaan , en waarom doen ze dat dan.

Gebruikersavatar
NachtVlinder
Berichten: 531
Lid geworden op: zo 28 november 2004, 14:59
Locatie: Living in my own world

Berichtdoor NachtVlinder » di 06 februari 2007, 21:56

!* egoistisch/egocentrisch
2* niet klaar om te binden
3* t gras lijkt altijd groener...
4* slechte genen-poel?
The sexiest thing a man can do, is crawl inside her mind and make her imagination run wild

Alison
Berichten: 64
Lid geworden op: di 01 augustus 2006, 12:30
Locatie: R'dam

Berichtdoor Alison » di 06 februari 2007, 22:09

Waarom kopen vrouwen NOG een paar schoenen?

Amada
Berichten: 961
Lid geworden op: ma 28 oktober 2002, 2:01
Locatie: ZH

Re: waarom gaan mannen vreemd als ze thuis goede sex hebben

Berichtdoor Amada » di 06 februari 2007, 22:27

hallo ik heb een vraagje wat me bezig houdt.Ik wil hierbij graag de gedachtengang van de mannen weten. Vrouwen mogen uiteraard ook reageren hoor.
Ik heb een vriend die pas een nieuwe relatie heeft. Hij zegt een perfecte (sex)relatie met haar te hebben. Toch gaat hij regelmatig vreemd met een vrouw waar hij ook een tijdje een relatie mee heeft gehad.
Mijn vraag nu :Wat is de reden dat hij ,ondanks te claimen ,een perfecte relatie te hebben ,toch vreemd gaat.
Hebben meer mannen dit gedaan , en waarom doen ze dat dan.
Vráág het hem eens?

CeJe
Berichten: 10
Lid geworden op: di 06 februari 2007, 13:13
Locatie: omgeving amsterdam /verpleging

Berichtdoor CeJe » di 06 februari 2007, 23:09

ja, heb hem dit uiteraard al gevraagt. Hij weet het zelf niet goed , waarschijnlijk voor de spanning zegt hij.
Maar lijkt me, dat een prille relatie ,toch nog spannend genoeg moet zijn.

Marc_V
Berichten: 10
Lid geworden op: vr 06 januari 2006, 11:58

Berichtdoor Marc_V » wo 07 februari 2007, 11:34

Jammer dames, maar zelfs een een perfecte (sex)relatie is voor de meeste mannen geen reden om niet meer "op ander wild" te jagen.

Zelf heb ik een goede seksrelatie, maar de onrust blijft.

Maar als troost voor de dames hier: ik heb soms enorm moeite gedaan een sekscontact buiten m'n relatie te zoeken. Maar als ik dat dan had wist ik niet hoe snel ik er weer vanaf wilde, weer lekker naar "huis".

Conclusie: mannen zijn niet mongaam geschapen. En ik denk dat het versieren van iemand ook een soort test van m'n "seksuele marktwaarde" is, niet meer en niet minder !

CeJe
Berichten: 10
Lid geworden op: di 06 februari 2007, 13:13
Locatie: omgeving amsterdam /verpleging

Berichtdoor CeJe » wo 07 februari 2007, 11:42

Hoi Marc
Ik begrijp uit jou reaktie ,dat je dan met verschillende dames vreemd gaat.
Maar in dit geval is het iemand met wie hij al een relatie heeft gehad, en nu weer kontakt heeft gezocht voor de sex.Dus hij heeft alleen haar.

Ant-Zen
Berichten: 841
Lid geworden op: wo 02 januari 2002, 2:01
Locatie: België

Berichtdoor Ant-Zen » wo 07 februari 2007, 13:01

Hij is niet-monogaam?
bow down before the one you serve.

Inge30
Berichten: 47
Lid geworden op: do 27 april 2006, 12:32

Berichtdoor Inge30 » wo 07 februari 2007, 13:14

CeJe, ik heb het ook even aan mijn lief gevraagd en dan met name het feit dat jouw vriend weer sex heeft met een ex. Mijn lief is het eens met Marc en voegt daaraan toe dat "de ex" niet voor niets ex zal zijn, maar dat sex en liefde voor mannen nu eenmaal twee verschillende dingen zijn en dat je best met het ene door kan gaan, terwijl het andere definitief over is.

Zeg maar, vreemdgaan met voorkennis: hij weet bij voorbaat wat ie krijgt.

azzurra
Berichten: 4
Lid geworden op: wo 07 februari 2007, 15:04

Berichtdoor azzurra » wo 07 februari 2007, 15:33

vrouwen zijn volgens mij ook niet helemaal monogaam, naar het schijnt gaan ze telkens weer op zoek naar "betere genen" voor het nageslacht

en mannen kunnen bij zoveel mogelijk vrouwen kinderen verwekken en worden daartoe onbewust naar verschillende vrouwen gedreven

het komt allemaal door de natuur (grapje hoor, maar er zit iets van waarheid in)

CeJe
Berichten: 10
Lid geworden op: di 06 februari 2007, 13:13
Locatie: omgeving amsterdam /verpleging

Berichtdoor CeJe » wo 07 februari 2007, 17:57

dank jullie wel voor je reakties , begin een beetje inzicht te krijgen in het brein van de man op dit punt.
Maar ik blijf het als vrouw toch vreemd vinden , dat iemand na pas 2 maanden relatie ,alweer zijn ex opzoekt voor de sex. Ik bedoel zou je dan niet nog steeds hevig verliefd moeten zijn en alleen maar aan die ene denken.En zeker als de sex in die relatie ook erg goed is.
Misschien ,omdat ik een vrouw ben ,snap ik dit niet zo goed.

vampirella

Berichtdoor vampirella » wo 07 februari 2007, 18:18

Misschien ,omdat ik een vrouw ben ,snap ik dit niet zo goed.
Ik denk niet dat het feit dat je een vrouw bent er de oorzaak van is dat je het niet snapt, CeJe. Weet je, ook vrouwen gaan vreemd, met exen en anderen. Vrouwen verschillen echt niet zo veel van mannen. Mannen die vreemd gaan, doen dit doorgaans met....... vrouwen! En dat zijn heus niet alleen alleenstaande vrouwen.
Mensen gaan vreemd, om allerei -hen moverende- redenen.
Laatst gewijzigd door vampirella op wo 07 februari 2007, 19:08, 1 keer totaal gewijzigd.

EstherC
Berichten: 5123
Lid geworden op: zo 29 oktober 2006, 16:51
Locatie: Noord-Holland

Berichtdoor EstherC » wo 07 februari 2007, 18:43

Ik denk niet dat het feit dat je een vrouw bent er de oorzaak van is dat je het niet snapt, CeJe. Weet je, ook vrouwen gaan vreemd, met exen en anderen. Vrouwen verschillen echt niet zo veel van mannen. Mannen die vreemd gaan, doen dit doorgaans met....... vrouwen! En dat zijn heus niet alleen alleenstaande vrouwen.
Mensen gaan vreemd, om allerie -hen moverende- redenen.
Ik denk dat je hiermee precies weergeeft hoe het zit Vampirella.
Vreemdgaan is zeker niet voorbehouden aan mannen alleen.
Als ik naar mijn eigen huwelijk kijk ben ik degene die af en toe de behoefte heeft om het buiten de deur te zoeken en mijn man heeft dat dus weer absoluut niet.(overigens gaat het bij ons niet stiekem, maar dat terzijde)
Ik denk dat het meer te maken heeft met je karakter en persoonlijkheid dan met je sexe.

CeJe
Berichten: 10
Lid geworden op: di 06 februari 2007, 13:13
Locatie: omgeving amsterdam /verpleging

Berichtdoor CeJe » wo 07 februari 2007, 18:48

Ja Esther ik snap wat je bedoelt, maar jij bent getrouwd en dus al langere tijd in een relatie. Dat je dan soms behoefte hebt aan een ander kan ik inkomen .Maar al na 2 maanden????
Waarom ga je dan een relatie aan als je toch steeds de behoefte hebt aan een ander.?

EstherC
Berichten: 5123
Lid geworden op: zo 29 oktober 2006, 16:51
Locatie: Noord-Holland

Berichtdoor EstherC » wo 07 februari 2007, 19:39

@CeJe: daar heb je zeker een punt, maar verder denk ik dat er ook zeker wel vrouwen zijn die er dezelfde gedragingen op nahouden als jouw vriend.

Verder stel je zeker een goede vraag; waarom een relatie beginnen als je steeds de behoefte hebt aan een ander....
Ik denk dat het er wel mee te maken heeft dat er veel mensen zijn de sex en liefde helemaal los van elkaar (kunnen)zien.
Ze hebben een relatie voor alle gangbare redenen, liefde, geborgenheid, sex enz enz, en willen daarnaast af en toe kunnen genieten van sex met een ander en zien dat totaal los van hun eigen relatie.
Voor mij werkt dat ook wel zo, als ik het met een ander doe heeft dat niks met mijn huwelijk of de liefde voor mijn man te maken, soms wil je gewoon eens wat anders.
Elke dag kaas op brood kan ook snel gaan vervelen :lol:
En de één verveelt zich gewoon sneller dan de ander denk ik, jouw vriend schijnbaar vrij snel.


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 52 gasten