parenclub iets voor ons ?

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

bartje
Berichten: 3
Lid geworden op: do 28 december 2006, 10:49

parenclub iets voor ons ?

Berichtdoor bartje » do 28 december 2006, 10:53

Hoi iedereen,

mijn vrouw en ik zouden eens een parenclub willen proberen.. we zien het allebei wel zitten. We zijn 28 en 29, niet onknap maar verr van model of bodybuilder.
Maar we willen enkel met elkaar vrijen en niet met anderen, gewoon het feit van kijken en bekeken worden lijkt ons wel opwindend. Zou dit raar overkomen bij de andere bezoekers ?
En must is dat we niet uit de toon vallen qua leeftijd, ook hygiene is zeer belangrkijk.
En welke club raden de meer ervarene bezoekers ons aan ? We dachten aan Fun4two, Acanthus of Club Mystique..

Graag wat hulp :)

Thanks !

frans
Berichten: 1001
Lid geworden op: zo 12 augustus 2001, 1:01
Locatie: Alpha Quadrant

Berichtdoor frans » do 28 december 2006, 13:11

Ik ben laatst voor het eerst in Fun4two geweest, kan het niet vergelijken met andere clubs maar ik vond het er erg leuk. Mooi en met veel gevoel voor humor ingericht. Ik zag mensen van allerlei leeftijden rondlopen, sommige erg mooi, velen iets minder mooi, dus zo snel zal je niet uit de toon vallen. Wij hebben alleen met elkaar gevreeen, ik had het gevoel dat dat voor de meeste bezoekers geldt maar misschien ben ik wat naief in die dingen :lol: Check wel even op wat voor avond je gaat, er schijnen ook "sexpert-avonden" te zijn waarbij er wat meer van partner gewisseld wordt dan anders.

thisWaltz
Berichten: 1658
Lid geworden op: wo 25 juli 2001, 1:01
Locatie: in heaven and hell.
Contacteer:

Ahus

Berichtdoor thisWaltz » do 28 december 2006, 13:45

Op zaterdag in Acanthus gaan. Enkel paren toegelaten. Dan kan je kiezen of je je kleren aanhoudt of niet. Je zal zien dat als je dat doet, je langzaam uit de toon valt. Iedereen schakelt over naar ondergoed.
Mystique kan noch aan Acanthus noch aan Fun4two tippen qua inrichting, luxe enz.

bartje
Berichten: 3
Lid geworden op: do 28 december 2006, 10:49

Berichtdoor bartje » do 28 december 2006, 14:22

dus er is geen pressure naar andere koppels toe ? De site van fun4two laat heel wat fotos zien , maar Acanthus niet. Hoe moet ik mij de Acanthus voorstellen van themas en zo ? Het is toch zeker geen "louche cabberdoush" ?
Wordt er in de jacuzzi gesext ? dat kan toch niet heel hygienisch zijn ?

thisWaltz
Berichten: 1658
Lid geworden op: wo 25 juli 2001, 1:01
Locatie: in heaven and hell.
Contacteer:

Ahus: decantie in superlatieven.

Berichtdoor thisWaltz » do 28 december 2006, 20:18

dus er is geen pressure naar andere koppels toe ? De site van fun4two laat heel wat fotos zien , maar Acanthus niet. Hoe moet ik mij de Acanthus voorstellen van themas en zo ? Het is toch zeker geen "louche cabberdoush" ?
Wordt er in de jacuzzi gesext ? dat kan toch niet heel hygienisch zijn ?
Een "cabberdoush" is het niet. Het is groter dan de Fun4Two. Alles in de overtreffende trap. Effe denken: je hebt er twee restos, een lounge-bar gedeelte en een discogedeelte, een sauna,een jacuzzi, een waterbed, een grote erocinema met zetels en matrassen, waar je kan naspelen wat wordt voorgespeeld op groot beeldscherm en een 30 tal verwenkamers, waarvan er een of twee kunnen worden afgesloten. Men ziet jullie dan wel bezig, maar men kan niet binnen.
Thema-avonden: daar zijn ze straffer in dan de Fun4Two. De western-show, met de limo kortrijk rond, sex op de parking (1 keer per jaar gaat de club dicht) en mogen leden het op de parking doen zonder daarvoor iets te betalen, de gigolo-avond, de hoerenavond, de fluo-avond, de duivelsavond, de tropical avond, de verjaardagsfuif van Ahus in een grote lounge-tent. Bij de verjaardagsfuif gingen ze een uur later open. Een file vanaan de rotonde tot aan de parking van ahus, mannen, vrouwen, paren die allemaal de andere kant opkeken en "vooral niet naar ahus gingen".
Die file stopte "toevallig" aan de AC.
Bovendien kan je er blijven overnachten en krijg je 's ochtends ontbijt. Als je dan nog zin hebt in ochtendsex...
Of dat in de winter het geval is, weet ik niet, in de zomer wel.
Het is er nu nieuwjaarsfuif. Als er 150 koppels bereid zijn 200 euro entree te betalen, is het dan een "cabberdoesje"?
Bovendien heeft dat cabberdoesjke nog een tweede club tegen parijs, al even groot en even luxueus. Fun4Two kan er een punt aan zuigen.
Wel op zaterdag gaan, dan is de dwang er niet. Op vrijdag zeker niet gaan.
't is voor een koppel goedkoper, maar als je vrouw 8 Noordfransen/lees:Noordafrikanen achter d'r gat wil, dan moet je vooral die dag gaan.
Wat sexen in de jacuzzi betreft: Er hangt een plakkaat dat er in het borrelbad niet mag gesext worden, maar zowel in Fun4Two (ben er ooit met vriendin geweest), als in Mystique als in Ahus heb ik er mensen zien sexen.
Nou ja, wat zou jij doen als je vrouw/vriendin zich op je stijve zet of er d'r schaamlippen overschuift? Expliciet sexen is dat niet, maar ik heb ook al vrouwen zien opgewonden raken in de jacuzzi.

Veel plezier.

bartje
Berichten: 3
Lid geworden op: do 28 december 2006, 10:49

Berichtdoor bartje » do 28 december 2006, 21:58

bedankt voor de antwoorden ... we zijn nu zeker overtuigd :)

brunetteke
Berichten: 364
Lid geworden op: vr 06 augustus 2004, 10:11

Berichtdoor brunetteke » za 30 december 2006, 19:56

ik heb er zelf geen ervaring mee, maar hoor van de koppels die het deden, dat ze er dikwijs gewoon eerst vriendschap sluiten, en dan gaan ze de partnerruil doen prive, bij elkaar thuis, dus het gebeurt "achteraf", al lijkt het of er niks gebeurt ...
mij lijkt het alleen maar eng eigenlijk

incognita
Berichten: 75
Lid geworden op: di 19 december 2006, 0:59

Berichtdoor incognita » za 30 december 2006, 20:07

Bartje,

Ik kan de fata morgana aanraden, erg mooi, schoon, en enkel voor paren.

Wij hebben daar alleen ervaring met swingen, maar denk dat je prima met zn 2 kan seksen.
Stel dat mensen toenadering zoeken dan kan je aangeven dat je dat niet wil!
je weet pas als je probeert

@NNa
Berichten: 1252
Lid geworden op: do 28 september 2006, 8:37
Locatie: brabant

Berichtdoor @NNa » ma 01 januari 2007, 21:51

Een parenclub lijkt ons ook wel wat na al die verhalen :D Wat we ons wel afvroegen is van welke leeftijden de bezoekers ongeveer zijn. Ik krijg de indruk via de sites dat de leeftijd zo tussen 30 - 50 ligt en dan zijn we als twintigers wel erg jong. Wat is jullie ervaring?

bedankt!
liefs @NNa

thisWaltz
Berichten: 1658
Lid geworden op: wo 25 juli 2001, 1:01
Locatie: in heaven and hell.
Contacteer:

Variërt.

Berichtdoor thisWaltz » di 02 januari 2007, 11:40

Leeftijden: Van halverwege twintigers tot en met eind 50igers van alle sociale standen, maten en gewichten.
Le Mystique is in de buurt van Eindhoven. Swingersclub Temptation in Beek en Donk (was vroeger een privé-adres, waar parenparties werden gehouden), is ook in de buurt.
Als je ooit naar de Belgische kust komt, moet je Acanthus eens proberen. Dat spaart je een overnachting uit. 't is de enige club waar je kunt blijven slapen en ontbijt erbij krijgt.

Arisa
Berichten: 9
Lid geworden op: wo 07 februari 2007, 17:54

Berichtdoor Arisa » ma 12 februari 2007, 3:02

Ik denk dat Fun en AC aan te raden zijn, het belangrijkste is dat je altijd zelf beslist wat je doet, je kan gewoon een leuke avond uit hebben met eten en drinken incl. en gewoon wat kijken wat de rest doet. Je hoeft nooit IETS te doen en je kan altijd beslissen passief te blijven.

Gewoon één van de 2 eens proberen en kijken wat het wordt... en voel je vooral niet verplicht om iets te doen, ga bij voorkeur ook op een avond waarop er enkel koppels kunnen komen.

emigrantje
Berichten: 3
Lid geworden op: di 20 februari 2007, 0:27
Locatie: buitenland

Berichtdoor emigrantje » do 22 februari 2007, 16:35

Gezien de voorzichtige vraagstelling waarmee de topic-starter aanving, zou ik met nadruk willen zeggen dat een avond/nacht in een parenclub het meest ontspannen zal zijn tijdens een ECHTE parenavond. Niet gaan als er alleenstaande mannen worden toegelaten. Je wordt in dat geval zodra je je hielen bij de bar licht op de voet gevolgd door mannen die erop spinzen een neukje te krijgen. 't Gaat alleen dan goed als je wilt gang-bangen maar dat lijkt mij voor de beginner gewoon te heftig.
Ons viel het de laatste tijd op dat er steeds meer twintigers komen om te relaxen. Op een echte parenavond nog nooit meegemaakt dat men tegen de zin ergens in betrokken wordt.
je kunt geen EL aan je eigen lengte toedoen...

thisWaltz
Berichten: 1658
Lid geworden op: wo 25 juli 2001, 1:01
Locatie: in heaven and hell.
Contacteer:

Max Follies.

Berichtdoor thisWaltz » do 22 februari 2007, 17:01

Van de website van een parenclub geplukt :
Ben voorbije maandag ook aanwezig geweest. Ik vind het ook een mooie en gezellige club maar kan er zeer moeilijk contacten leggen en dit vooral met de koppels. Als alleengaande man weet je niet wat kan en wat niet kan met een vrouwtje van een koppel. Woensdag vroeg ik aan een vrouw of ze zin had. Haar antwoord was dat het moeilijk was want haar man was er bij. Ja....dan wordt het moeilijk natuurlijk als al die vrouwen ook al niet zouden kunnen omdat hun man er bij is. In de sauna heb ik even met een mooie donker harige vrouw haar klitje kunnen spelen maar na de sauna was ze nog moeilijk te bereiken. Wil deze dame nog wel eens ontmoeten. Alleenstaande vrouwen zijn er zo goed als niet dus toch wel erg moeilijk voor een man. Naar mijn mening komen er veel koppels gewoon voor de sfeer en niet omdat het een parenclub is. Ik ben nog maar twee keer in de Exotica geweest en twee keer heb ik dezelfde koppels gezien die zelfs hun stoel of de toog niet verlaten op een ganse avond. Zij zijn er natuurlijk vrij in maar moet je dan naar een parenclub gaan? Dit is geen kritiek aan de zaak maar is gewoon mijn mening. Ondanks dit ben ik er toch graag en dit heeft waarschijnlijk te maken met de sfeer en de spanning rond het gebeuren.
-------
Antwoord van een mevrouw (van een paar):
Hoi,je zegt als alleengaande man weet je niet wat kan en niet kan .Maar dat geld voor alle mannen, dus dat moet je gaan uitzoeken .Dat is iedere dag weer anders.Probeer vrouwen te verleiden maar dan wel vanuit je hart en niet zo maar wat.Dat kun je zien weet je.Iedere vrouw heeft wel iets waarvan je zegt wauw, breng dat naar voren en wie weet vind zij jou wel leuk en aardig en dan is het nog maar de vraag of zij wil wat jij wil.Maar het blijft toch de moeite om er de nodige aandacht in te schenken,daarom is het zo leuk in deze club.Je leert er o zo veel, over jezelf vooral, maar ook over de ander. Ik wens je veel sucses en plezier aan het verleiden en ontdekken van mensen in het algemeen. groetjes
-----------
Een ander antwoord:
Mag ik er op antwoorden? Bij het binnengaan van een parenclub is, tenzij je elkaar van te voren kent of je stamklant bent, elk is een vreemde voor elkaar. Wegens tijdsgebrek of afstand (vb. Limburgers) kan niet iedereen alle dagen richtng Exotica om er de vaste klanten te leren kennen. Alleengaande vrouwen vind je zelden in parenclubs. Dus : Hoe kan je nu een vrouw van een koppel "vanuit je hart" verleiden? Dat geeft strubbelingen met d'r partner. Moet het niet "willen" zijn. "Je de een of de ander tof vindt en dat je naar voren brengt wat je denkt dat zij wil(len) (koppel)?. Dan is het inderdaad nog maar de vraag of zij wil(len) wat jij wil? Een paar komt waarvoor : De sfeer, het sociale, om goedkoop met twee voedsel en drank te consumeren, triootje te vormen, vvm, mvm of partnerruil... Paren en alleengaande mannen gaan inderdaad richting parenclub, maar het is soms niet makkelijk om uit te vissen wat de wensen van een vrouw/koppel is/zijn. Botsen die niet met de wensen van de mannen?
--
Mijn visie : als je er komt om te relaxen en te ontspannen, kan je net zo goed naar een sauna gaan. Maar daar betaal je uiteraard meer voor de ingang (tenzij op zaterdag).
Nou ja,ik heb geleerd mijn club te selecteren. Het publiek dat daar komt, komt er om te sexen, niet voor de show, het eten edm.
Als ik alleen naar een parenclub ga, ga ik alleen nog richting de MaxFollies, om "te feesten (lees: sexen) gelijk de beesten" (slogan van MaxF). De daar aanwezige vrouwen zijn volwassen genoeg om blijkbaar zelf te bepalen met wie ze sexen. In alle andere clubs bepaalt het ventje dit.


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 gasten