slavin in opleiding

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

vesta
Berichten: 4
Lid geworden op: zo 17 december 2006, 12:55

slavin in opleiding

Berichtdoor vesta » zo 17 december 2006, 13:31

Een paar dagen geleden ben ik hier op SheSpot een Man tegengekomen. Het begon allemaal met een onschuldige PM, waarin Hij antwoordde op een vraag die ik gesteld had. Hij kwam meteen op mij over als een Man, van wie ik veel zou kunnen leren en onder wie ik me graag zou willen schikken. Al snel begonnen we dan ook te msnen en al de eerste en tweede avond dat ik Hem kende, heb ik Hem geheimen verteld, waarvan ik had verwacht ze nooit aan iemand te zullen vertellen. Ook vertelde ik Hem over mijn fantasieën om gedomineerd te worden en hoe ik ernaar verlang om als een nederig sex-speeltje elke opdracht die mijn Meester me zou geven, uit te voeren.. Hij reageerde hier helemaal niet verbaasd of terughoudend op en wilde onmiddellijk dat ik alles over deze fantasie vertelde. Ook stelde Hij aan het eind van het gesprek voor dat Hij vanaf nu mijn Meester zou zijn. Natuurlijk stemde ik hiermee in.

Gister heb ik een contract getekend, waarin staat dat ik vanaf nu niets meer ben dan Zijn minderwaardige slavin en vandaag heb ik mijn eerste opdracht ontvangen.

Ik heb bij dit alles een beetje een dubbel gevoel. Ik vind het heerlijk en ongelofelijk opwindend om Zijn slavin te zijn en ik wil er alles aan doen om de beste en braafste slavin te zijn die Hij ooit gehad heeft en die Hij zich kan voorstellen. Aan de andere kant sta ik er nog wel een beetje onwennig tegenover en weet ik niet zeker of dit wel precies is was ik wil en hoe ver ik erin wil gaan; Hij is immers vanaf nu degene die beslist hoever ik ga.. Ook denk ik dat ik af en toe wel behoefte heb aan een gewoon gesprek met Hem, maar ik weet niet hoe ik dit Hem zou moeten vragen en of Hij daarmee instemt. Verder zie ik er ook wel tegen op dat ik Hem irl zou moeten ontmoeten. Als Hij mij daartoe de opdracht geeft, wíl ik dat natuurlijk niet weigeren, maar ik weet op dit moment nog niet of dat niet te ver zou gaan voor mij. Kortom, ik ben er blij mee dat ik een nederig slavinnetje aan het worden ben, ik ben tot nu toe erg blij met mijn Meester en ik word al geil als ik denk aan alle mogelijke opdrachten die Hij me zou kunnen geven. Ik weet alleen niet goed hoe ik mijn eigen grenzen kan blijven bewaken, zonder een slechte slavin te zijn en hoe ik als mijn echte zelf af en toe een gesprek met Hem kan hebben, zonder het hele spel te verpesten…

Hebben jullie hier ervaring mee en kunnen jullie mij misschien nog tips geven?

vesta,
slavin in opleiding

Shazzz
Berichten: 6930
Lid geworden op: wo 02 juni 2004, 14:25
Locatie: Randstad

Berichtdoor Shazzz » zo 17 december 2006, 13:38

Mijn eerste reactie na het lezen van jouw posting is:

Pas op met wat je doet, met wie je dat doet. Als je nog maar zo kort contact hebt met hem, lijkt het mij verstandig om je eerst eens te verdiepen in de persoon zelf. Al ben jij sub en hij de Dominant, dat betekent nog niet dat je nu al zijn eigendom kan en mag zijn. Een goede Dominant weet dat ook, die zou voorzichtig zijn met wat hij schrijft/doet.

Enne, een paar dagen geleden ontmoet, jij net aangemeld en dan al PM ontvangen? Volgens mij kan dat niet. Moet je toch echt langer lid zijn en meer postings geplaatst hebben.....

Maar goed, doe voorzichtig, dat dubbele gevoel wat je ervaart, zal er niet voor niks zijn. Hij beslist niks in hoever jij gaat. JIJ beslist dat!

Excuus voor het warrige antwoord, maar ik krijg altijd een naar gevoel bij dit soort postings. (qua inhoud bedoel ik)

Enne, welkom op shespot vesta :)
Dan tonen wij elkaar de liefde
want wij zijn samen één.

Mélixande13
Berichten: 969
Lid geworden op: vr 29 november 2002, 2:01
Locatie: midden nederland

Berichtdoor Mélixande13 » zo 17 december 2006, 13:44

Het komt toch wel vaker voor dat een trouwe shespotter eventjes een andere nick aan neemt om even anoniem te zijn en vragen te stellen die zij/hij niet durft te stellen onder zijn/haar eigen nick.

Gek fenomeen is dat eigenlijk.
Dat er op zo'n taboe-loos forum als dit toch ook weer taboes ontstaan.

Namelijk dat je een bepaalde indentiteit, persoonlijkheid en imago ontwikkelt en opbouwt hier...
en dat daarbij dan ook weer gene en schaamte onstaat om daarvan af te wijken.
Het taboe om anders te zijn dan je imago je voorschijft.

Vesta... heb je lef om onder je eigen nick te posten.
Mijn zegen en bewondering heb je.

Shazzz
Berichten: 6930
Lid geworden op: wo 02 juni 2004, 14:25
Locatie: Randstad

Berichtdoor Shazzz » zo 17 december 2006, 13:47

Nahh op zich heb ik daar persoonlijk geen problemen mee hoor. Het gaat mij er vooral om dat die Dominant het spel volgens mij niet volgens de "regels" speelt. Vesta dus als het ware in een hoek drukt, waardoor zij zich gedwongen voelt alles maar klakkeloos te accepteren en uit te voeren.

Enne dat ze hier meer dan waarschijnlijk onder een andere nick post, dáár was ik ook al achter. ;)
Dan tonen wij elkaar de liefde
want wij zijn samen één.

Gebruikersavatar
Savanne
Berichten: 4696
Lid geworden op: di 10 oktober 2006, 12:49
Locatie: midden van het land

Berichtdoor Savanne » zo 17 december 2006, 15:05

Hoi Vesta,

Mijn allereerste vraag is : Heb je hem irl ontmoet al? Zo nee zijn jullie dat wel van plan?
Tweede vraag : Weet je wat een sublijst is ( of subbielijst) en heeft hij je die ook al gegeven?
Vraag 3 : Als dit iets is voor real life denk je dan aan een stopwoord?

Mocht je hem nog niet ontmoet hebben en je gaat dat wel wil je dan aub voorzichtig zijn en een safety inbouwen? Mocht je niet weten hoe dit te doen wil je dan contact met me zoeken dan leg ik t je uit.

Wees aub voorzichtig, heb jaren lang ( samen met mijn man) subjes/slavinnen opgevangen die niet prettig uit een virtueel begonnen D/s relatie zijn gekomen ( of in het ziekenhuis belanden na de eerste ontmoeting) Ik ben zelf een lichtend voorbeeld dat t trouwens ook heel goed kan gaan : Mijn Dominant en ik hebben elkaar virtueel leren kennen en zijn nu al bijna 4 jaar getrouwd. Vrienden van ons idem, trouwens..

Have fun maar gebruik je verstand, je kan altijd bij mij terrecht voor advies

Groetjes Savanne
"In zijn ogen verdrinken , je hart verliezen , en dan maar zeggen dat liefde gezond is."

Searcher
Berichten: 579
Lid geworden op: wo 21 december 2005, 6:43
Locatie: Leiden, ondernemer

Berichtdoor Searcher » zo 17 december 2006, 15:24

Edit: Terwijl ik dit berichtje schreef heeft Savanne hierboven al gepost
Laatst gewijzigd door Searcher op zo 29 juni 2008, 16:14, 2 keer totaal gewijzigd.

Searcher
Berichten: 579
Lid geworden op: wo 21 december 2005, 6:43
Locatie: Leiden, ondernemer

Berichtdoor Searcher » zo 17 december 2006, 15:29

:)
Laatst gewijzigd door Searcher op ma 23 juni 2008, 7:52, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Savanne
Berichten: 4696
Lid geworden op: di 10 oktober 2006, 12:49
Locatie: midden van het land

Berichtdoor Savanne » zo 17 december 2006, 15:39

@ searcher .. heel goed alleen zit hier een bepaald element nog niet bij.

In de bdsm wereld is de genoemde tip iemand laten bellen een hele bekende .. ik heb in het verleden ook wel voorbij horen komen dat er door degene die slechte plannen had die telefoontjes gewoon heeft laten beantwoorden. Er moet dus ook een afgesproken vraag zijn die beantwoord kan worden zonder dat er argwaan kan zijn. BV afspreken dat degene die belt vraagt wat er gegeten wordt vanavond en dan hutspot zeggen als het goed gaat en boerenkool als er troubles zijn. Dan moet je je wel op een vooraf bekende plek bevinden trouwens anders heeft t nog geen zin..

Liefs Savje
"In zijn ogen verdrinken , je hart verliezen , en dan maar zeggen dat liefde gezond is."

Mirthe

Slavin in opleiding

Berichtdoor Mirthe » zo 17 december 2006, 16:21

Welkom Vesta en, indirect, Vesta-Dom,


Veel succes met de opleiding geven en ontvangen.

Ik hoop dat julie de eindtermen kennen en grondig met elkaar bespreken, dat is inherent aan een behoorlijke opleiding.



Mirthe, ongeschoold

Artemis
Berichten: 1189
Lid geworden op: za 30 juli 2005, 0:54
Locatie: Rotterdam

Berichtdoor Artemis » zo 17 december 2006, 16:33

Kan aan mij liggen hoor, maar als ik dit lees krijg ik een beetje een raar gevoel in mijn buik.
Als je elkaar zo kort kent al meteen een contract?
Ik vind namelijk dat een BDSM relatie moet groeien en vooral het vertrouwen. Je meteen maar te laten onderwerpen vind ik wel heel snel gaan. Vergeet niet je bent en blijft een mens met gevoelens en praten daar over is dus belangrijk. Op mij komt deze Dom nogal opdringerig over.

Nog even over de safetycall: Iemand jou laten bellen tijdens zo'n date is misschien wel handig. Maar vergeet niet, wat doe je als er problemen zijn? Politie bellen? Als je voor het eerst met iemand afspreekt, spreek dan af op een openbare plek. Zodat je dus niet alleen bent. En even nog over het BDSM gedeelte, laat je nooit bij een eerste date meteen vastbinden!

vesta
Berichten: 4
Lid geworden op: zo 17 december 2006, 12:55

Berichtdoor vesta » zo 17 december 2006, 16:55

@Mélixande & Shazia
Ik ben indd een trouwe she-spotter, die eventjes een andere nick aanneemt.. Maar dit doe ik zeker niet omdat ik me hiervoor schaam, maar gewoon omdat ik als slavin een andere rol aanneem en dus ook een andere naam. Zelfs op shespot.

@Shazia
Ik heb niet het idee dat Hij me in een hoek drukt, helemaal niet zelfs. Ik weet dat ik altijd uiteindelijk zélf kan beslissen wat ik doe en hoever ik ga. Het enige probleem daarbij tot nu toe is dat ik zelf nog niet goed weet welke grenzen ik wel en welke niet wil verleggen en natuurlijk is het voor ons allebei het leukst als ik Zijn opdrachten zo min mogelijk weiger.

@Savanne
Nee, ik heb Hem nog niet irl ontmoet en voor hoever ik het weet is Hij dit tot nu toe ook nog niet van plan. We hebben al zo'n beetje afspraken gemaakt en in het altijd een escape als iets me te ver gaat (stopwoord inderdaad).

@Searcher
Ik heb niet echt het idee dat Hij te hard van stapel loopt. Ons contract is heel redelijk en ik heb altijd de mogelijkheid om Zijn opdrachten niet uit te voeren. In theorie zou ik Hem zelfs gewoon mijn msn-lijst uit kunnen gooien als Hij te hard van stapel zou lopen en me in een hoek zou drukken. Ik voel me dus echt echt niet in een hoek gedrukt oid.

Met een 'gewoon' gesprek bedoel ik eigenlijk een gelijkwaardig gesprek, want dat kan tijdens het spel natuurlijk niet. Ik kan mijn Meester niet zomaar allerlei brutale vragen gaan stellen of Hem weigeren antwoord op iets te geven. Ik vind het wel een heel goed idee dat ik zo'n gesprek kan verdienen..

Verder was ik zeker niet van plan om Hem nu al irl te ontmoeten, ik weet niet eens of ik het ooit wil. Maar als Hij me in een véél verder stadium daar opdracht toe geeft en ik heb er ook behoefte aan, dan wil ik dat niet weigeren.. Ik denk eigenlijk niet dat ik een foto van Hem ga vragen, nu nog niet in ieder geval, want Hij is zonder gezicht een veel krachtigere Meester voor me en dat wil ik natuurlijk zo houden. Stel dat we elkaar ooit irl zouden ontmoeten, dan wil ik natuurlijk eerst een aantal foto's van Hem zien..

Heel erg bedankt ook dat je (ook Savanne) je zo'n zorgen maakt dat alles zo veilig mogelijk gebeurt. Áls we elkaar ooit zouden ontmoeten, zorg ik er zeker weten voor dat er altijd een "ontsnappingspoging" voor me is..

Bedankt voor al jullie lieve (en snelle) reacties.

vesta,
slavin in opleiding

Gebruikersavatar
Savanne
Berichten: 4696
Lid geworden op: di 10 oktober 2006, 12:49
Locatie: midden van het land

Berichtdoor Savanne » zo 17 december 2006, 18:28

Als je alles "veilig" doet kan het je absoluut mooie dingen brengen.. ik wens je veel plezier en als je inhoudelijk advies zoekt ben je welkom

Liefs Savanne
"In zijn ogen verdrinken , je hart verliezen , en dan maar zeggen dat liefde gezond is."

vesta
Berichten: 4
Lid geworden op: zo 17 december 2006, 12:55

Berichtdoor vesta » zo 17 december 2006, 18:44

Bedankt voor je aanbod.. Ik zal het onthouden en als ik met een probleem zit klop ik graag bij je aan..

vesta,
slavin in opleiding

brunetteke
Berichten: 364
Lid geworden op: vr 06 augustus 2004, 10:11

Berichtdoor brunetteke » zo 17 december 2006, 19:35

ik denk niet dat het een goed idee is om dit met een vreemde te doen (wat hij tenslotte is), ken vb iemand die zoekertjes plaatste waarin hij aan negers vroeg om zijn "slet die hij aan het trainen was" te komen neuken en waarbij alles mogelijk was, dat zou dan gebeuren op één van hun dates, voorzichtig wezen of je echt zo wil behandeld worden en zo ja, door een vreemde ?????
zoals al aangegeven, eerst de persoon leren kennen, vertrouwen opbouwen, dan pas het spel

eric46
Berichten: 2546
Lid geworden op: ma 09 oktober 2006, 4:01

Berichtdoor eric46 » zo 17 december 2006, 19:56

Hmmmmzzzzz ik heb hier geen prettig gevoel bij.
Natuurlijk kan ik me de opwinding, de spanning van het nieuwe voorstellen.
Ben zelf immers ook op ontdekkingsreis. Hoop echt dat je vindt wat je ziekt en dat je ervan zult genieten.
Wil je alleen adviseren om heel heel erg voorzichtig te zijn in het uitvoeren van opdrachten. Voor je het weet sta je met je hoofd of veel meer op een internetsite als lachertje voor iedereen.
Doe je voorzichtig?
Hmzzzzzzzz nog steeds geen prettig gevoel bij. :?
Non è possibile dividere la storia di noi due.


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Semrush [Bot] en 40 gasten