je hoer laten noemen tijdens de seks?

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

Peyterv
Berichten: 75
Lid geworden op: zo 21 juli 2002, 1:01

Berichtdoor Peyterv » do 14 december 2006, 13:22

Hallo Angel,

Natuurlijk liever een relatie maar daar geloof ik niet meer in. Ik heb mijn lesje(s) geleerd.

Een relatie zou ik niet op het spel zetten door een prostituee te bezoeken. Ik denk ook niet dat ik daar dan nog behoefte aan zou hebben. Het gebrek aan warmte maakt het zo aantrekkelijk en dan vind ik het wel heel fijn dat de mogelijkheid er is en dat er dames zijn die het aanbieden.

Angel59
Berichten: 64
Lid geworden op: zo 04 juni 2006, 22:16

Berichtdoor Angel59 » do 14 december 2006, 15:32

Hoi Carina,


Feit dat je je eigen dochters/zoons ( kan trouwens ook ) niet zou aanmoedigen voor een beroep wat je verder wel beweerd respectvol, waardevol enz te vinden………….zet je dat niet aan het denken dan?Het is bij mij ook niet zo dat ik op dat “ werk”neerkijk……..ik vind net dat vrouwen/mannen meer waard zijn dan zich zo voor geld weg te geven, das net het tegenovergestelde als je goed oplet wat ik zeg dan “neerkijken” op deze vrouwen en hun werk….


Ik vergelijk ook voor alle duidelijkheid niet een huurmoordenaar met een prostituee op zich……….ik stel de redenatie aan de kaak die je aanhaalt om prostitutie te vergoelijken omdat het nu eenmaal sinds mensen heugenis al bestaat……….als deze redenatie opgaat voor prostitutie zou deze redenatie eigenlijk ook moeten opgaan voor al de rest wat al sedert mensen heugenis voorkomt……….
Schizofrenie, pedofilie ga maar door komen allemaal al voor sinds mensen heugenis………dat maakt ze nog niet “normaal”en aanvaardbaar……..of wel?

Je hebt absoluut gelijk als je zegt dat als er een slachtoffer is wat niet zijn goedkeuring geeft, het niet ok is………..ik zeg ook steeds dat als er echt vrouwen zijn die dat met plezier en vol enthousiasme doen…keur ik dat zelf nog niet goed, maar……..ga ervoor…………dat is mijns inziens alleen bitter weinig aan de orde

Wat dan pedofilie betreft kom je met je redenatie ook op glad ijs……………..want in tegenstelling tot een regelrechte verkrachter………..krijgt een pedofiel een minderjarige zover dat die dat als een daad van liefde en vriendschap ervaart…………tot ze bij anderen zien dat het anders moet……zeggen dat een prostituee goed werk verricht, veel geld verdiend, vrij is enz……..kan volgens mij ook een vrouw met weinig eigenwaarde laten denken dat ze goed bezig is………maar of het dat ook echt goed maakt is me de vraag…………en dan kan je zeggen …ja maar het zijn “minderjarigen” tja………..andere culturen zien 9 en 10 jarigen al als klaar voor seks en huwelijk…vaak met veeeeeeeeel oudere mannen ook ( hier dus pedofielen )……….net zoals andere culturen ook meerdere vrouwen voor 1 man ok vinden
( zelden hoor je echter van 1 vrouw met veel mannen die tot haar dienst staan………….hhhhmmm)

Bij bestialiteit trouwens ( als je het over “kromme vergelijken wil hebben ) is er ook niet per definitie een |”slachtoffer hoor……………stel iemand wordt geil om zijn hond af te rukken en te laten klaarkomen……..denk je nou echt dat die hond dat niet zelfs zeer enthousiast zal ondergaan?alleen als dat dier pijn wordt gedaan is er een slachtoffer……..anders geloof me vindt dat dier dat lekker en zal er al helemaal geen “morele”bezwaren tegen hebben dat een “mens” ( andere diersoort ) hem of haar laat klaarkomen hoor……….een kussen…een boomstam een menselijk been voldoet al…………….nee……….tenzij men het dier echt pijn doet kan je daar al helemaal niet van een “slachtoffer”praten toch?

En ja…………….een huurmoordenaar verleent idd een “dienst”tegen betalen van de opdrachtgever………in de meeste landen is prostitutie nog steeds niet legaal en dus crimineel en strafbaar.net als een moord plegen strafbaar en illegaal is.

Ook bij huurmoordenaars kan je wel wat bedenken wat het dan weer “aanvaardbaar”kan maken hoor.
Als een vrouw wat geterroriseerd wordt door haar man……..of wiens man de kids misbruikt maar zij er via wettelijke weg niet kan verhinderen ( komt genoeg voor hoor ) en ze kan het probleem dan oplossen via de “diensten”van een huurmoordenaar………..bewijst die haar dan geen dienst?is dat dan geen goede “bijdrage “aan de maatschappij?

Als je “in dienst”van je land miljoenen mensen gaat kapot maken onder het mom dat je een held bent omdat het oorlog is……………..maakt je dat dan tot een held of ben je in wezen niet meer dan een “huurmoordenaar” alleen dan in opdracht van het land???

Liefs,
Angel

Angel59
Berichten: 64
Lid geworden op: zo 04 juni 2006, 22:16

Berichtdoor Angel59 » do 14 december 2006, 16:00

Hoi ThisWalz,


Wat “voorlopig “althans als hoer en hoereren beschouwd wordt laat ik aan de officiële Van Dale over :


hoe·re·ren (onov.ww.) 1 een ontuchtig leven leiden => hoeren, ontucht plegen

hoe·re·rij (de ~ (v.), ~en) 1 ontucht
pros·ti·tu·tie (de ~ (v.)) 1 seks, uitgeoefend tegen betaling => betaalde liefde, het horizontale beroep

pros·ti·tu·tie·be·drijf (het ~) 1 elke onderneming waar prostitutie bedreven wordt: bordeel, seksclub enz.


pros·ti·tu·ee (de ~ (v.), ~s)
1 vrouw die tegen betaling seksuele handelingen verricht => cocotte, een meisje van plezier, een publieke vrouw, hoer, kalle, lichtekooi, snol, temeier



Ik neem aan dat dit je vraag beantwoord of die vrouw of jij dan aan de definitie van “hoer”voldoet?

Het valt me op dat de tweede man die hier dapper op reageert ongeveer met dezelfde “ondergrond” zijn “waarden”heeft aangepast?


Je zegt zelf ook ooit geloofd te hebben in “de enige echte ware”……alleen dat die “ware”je liet stikken voor iemand met centen……………weet je wat mijn visie daarover is beste Walz?
Als iemand je in de steek laat voor iemand met centen………….dan is dat niet “de ware”.

De “enige echte ware”bestaat volgens mij al helemaal niet……………..er zijn vast verschillende “ware” partners voor iemand………en alleen de tijd en hun daden zullen aantonen of ze dat zijn of niet…………en natuurlijk ook of wij onszelf als “ware”partner willen/kunnen profileren………

Ik vind het jammer dat je denkt dat als je niet genoeg geld hebt, dan maar de “swing “ toer opmoet en vrouwen je dan niet moeten.
Mijn ( onderussen ) man is ook “maar”een arme sloeber als je wil, maar ik zou hem voor geen geld ter wereld willen ruilen voor en met veel centen……….ik waardeer hem voor wie hij is als persoon………..voor wat hij voor en met mij doet………..niet om wat hij verdient………er zijn echt wel vrouwen die een man kunnen waarderen voor wie hij is …..het draait niet bij alle vrouwen om geld………..


Dan zeg je bv : “als je “toevallig” altijd de verkeerde karakters tegenkwam en als je dan de juiste tegenkwam en net door die speciale ging twijfelen………


Hier wil ik graag wat opmerken………..misschien was het helemaal niet zo “toevallig”dat je steeds de “verkeerde”karakters tegenkwam? Misschien moest je eens ergens anders zoeken dan daar waar je die blijkbaar steeds tegenkwam.
Verder noem je die ene speciale dan als iemand met het “goede”karakter…………….vreemd………iemand die je laat stikken voor een vent met veel geld……………lijkt mij niet zo een “goed”karakter………en al helemaal niet de “enige ware” jammer ..zeer jammer dat dit je blijkbaar zo en ommekeer en herzien van je eigen normen en waarden heeft laten bewerkstelligen.
Het lijkt je in je eigenwaarde te hebben aangetast………terwijl mij eerder die vrouw wat zo oppervlakkig voor het geld kiest dan voor een liefde……….moet nadenken over haar normen en waarden………..niet diegene die ze dat aandoet………!!!

En nee hoor……zo zwart wit denk ik helemaal niet dat je dan maar die 47 jaar zonder sex moet blijven zitten omdat je de ware nog niet hebt gevonden………..er is echter wel een groot verschil met seks hebben met iemand wat misschien niet de ware is voor je………….of seks hebben met anderen omdat ze je ervoor betalen………….dat komt dan er zwart/wit of alles of niets bij mij over?

Thx ook voor je verduidelijking wat betreft de topic………….ik ga er idd ook van uit dat verreweg “alle”mannen het geil vinden hun vriendin Hoer te mogen noemen, meer nog ik denk zelfs dat er mannen zijn die daar moeite mee zouden hebben, denkende dat ze daar zelf wel eens de grens van respect mee zouden over schrijden………niet eens voor hun vrouw, maar voor zichzelf………………heren?

Groetjes,
Angel

Kinky
Berichten: 207
Lid geworden op: do 07 december 2006, 14:41
Locatie: Beverwijk

Berichtdoor Kinky » do 14 december 2006, 16:33

Feit dat je je eigen dochters/zoons ( kan trouwens ook ) niet zou aanmoedigen voor een beroep wat je verder wel beweerd respectvol, waardevol enz te vinden………….zet je dat niet aan het denken dan?
Ik kan niet voor Carina antwoorden, maar wil hier zelf wel even op reageren. De prostitutie is een hard wereldje, en aangezien je vaak alleen bent met klanten is het ook geen veilig beroep. Ook kan prostitutie maatschappelijke en sociale gevolgen hebben, omdat er nog steeds teveel zwart-wit denkers in de wereld zijn die deze mensen veroordelen. Daardoor is het moeilijk om vanuit de prostitutie voor een ander beroep te kiezen. Daarom zou ik mijn kind nooit aanmoedigen om de prostitutie in te gaan. Zo zou ik mijn kinderen ook niet aanmoedigen om stuntman/vrouw te worden, of het leger in te gaan.
Schizofrenie, pedofilie ga maar door komen allemaal al voor sinds mensen heugenis………dat maakt ze nog niet “normaal”en aanvaardbaar……..of wel?
Waar slaat het nou weer op om schizofrenie te noemen!? :shock:
Is dat tegenwoordig ook een vorm van seksualiteit dan?
Iemand kiest niet voor zo'n ziekte, integendeel. Dus dan moet je dat maar ziek en onaanvaardbaar noemen?
Je hebt absoluut gelijk als je zegt dat als er een slachtoffer is wat niet zijn goedkeuring geeft, het niet ok is………..ik zeg ook steeds dat als er echt vrouwen zijn die dat met plezier en vol enthousiasme doen…keur ik dat zelf nog niet goed, maar……..ga ervoor…………dat is mijns inziens alleen bitter weinig aan de orde
Er is volgens mij ook niemand op dit forum die beweerd dat gedwongen prostitutie acceptabel is. Volgens mij zijn we het daar dan over eens.
Wat dan pedofilie betreft kom je met je redenatie ook op glad ijs……………..want in tegenstelling tot een regelrechte verkrachter………..krijgt een pedofiel een minderjarige zover dat die dat als een daad van liefde en vriendschap ervaart…………tot ze bij anderen zien dat het anders moet……
Ja, en dat is het manipuleren van een kind, het misbruik maken van de macht als meerderjarige, en zijn/haar naiviteit. Misbruik dus, hoe je het ook wend of keert.
zeggen dat een prostituee goed werk verricht, veel geld verdiend, vrij is enz……..kan volgens mij ook een vrouw met weinig eigenwaarde laten denken dat ze goed bezig is………maar of het dat ook echt goed maakt is me de vraag…………
Er zijn idd ook volwassen vrouwen die door pooiers gemanipuleerd worden, en daar kan ik ook absoluut niet achter staan. Er zijn volgens mij wel organisaties die proberen met dit soort vrouwen in gesprek te gaan, en vrouwen die willen kappen met de prostitutie hulp te bieden. Dit zijn trouwen meestal vrouwen die tippelen of achter het raam zitten, terwijl er veel meer vormen van prostitutie zijn.
Bij bestialiteit trouwens ( als je het over “kromme vergelijken wil hebben ) is er ook niet per definitie een |”slachtoffer hoor……………stel iemand wordt geil om zijn hond af te rukken en te laten klaarkomen……..denk je nou echt dat die hond dat niet zelfs zeer enthousiast zal ondergaan?alleen als dat dier pijn wordt gedaan is er een slachtoffer……..anders geloof me vindt dat dier dat lekker en zal er al helemaal geen “morele”bezwaren tegen hebben dat een “mens” ( andere diersoort ) hem of haar laat klaarkomen hoor……….een kussen…een boomstam een menselijk been voldoet al…………….nee……….tenzij men het dier echt pijn doet kan je daar al helemaal niet van een “slachtoffer”praten toch?
De manier waarop jij over dieren praat vind ik echt walgelijk zeg! Dieren hebben gevoelen, gedachtes, diepere emoties... Een hond staat in rang altijd lager dan zijn baasje, zo zit zijn roedel in elkaar om goed te kunnen functioneren. Als zijn baasje hem seksueel zou benaderen, zou de hond dat uit onderdanigheid toelaten. En door zijn lichamelijke reactie zou hij idd een orgasme kunnen krijgen. Net zoals een kind sekueel misbruik toelaat, wanneer de ouders dit met hem/haar doen. Moet er dan lichamelijke pijn bijkomen voor je het misbruik kan en mag noemen??? Wat een zieke gedachte zeg!
Ook bij huurmoordenaars kan je wel wat bedenken wat het dan weer “aanvaardbaar”kan maken hoor.
Als een vrouw wat geterroriseerd wordt door haar man……..of wiens man de kids misbruikt maar zij er via wettelijke weg niet kan verhinderen ( komt genoeg voor hoor ) en ze kan het probleem dan oplossen via de “diensten”van een huurmoordenaar………..bewijst die haar dan geen dienst?is dat dan geen goede “bijdrage “aan de maatschappij?
Als een man zijn kind seksueel misbruikt, en de enige manier om dat te stoppen is het uitschakelijk van de dader, kan ik ook niets anders dan er begrip voor hebben.

Angel59
Berichten: 64
Lid geworden op: zo 04 juni 2006, 22:16

Berichtdoor Angel59 » do 14 december 2006, 17:15

Hoi kinky,

Je hebt helemaal gelijk wat het vormen van een mening betreft……….daar ben ik nu net mee bezig hier.


Het verschil met bestialiteit en pedofilie .zie mijn posting aan Carina.


Het is interessant dat je opmerkt dat ik seks en intimiteit aan elkaar koppel…………..dat doe ik idd…………ik weet en heb ervaren dat ik ook seks kan hebben zonder het gevoel van liefde en intimiteit……en er genot uit halen ook……ik heb echter gelukkig ook de ervaring van seks gekoppeld aan liefde en intimiteit…………..de laatste stijgt mijlen ver uit boven de eerste…….ik kies er dus bewust voor seks en intimiteit aan elkaar te koppelen……..dat geeft me zelfs lichamelijk het hoogste genot……………en het bevredigt mij en mijn partner daarnaast ook nog geestelijk……….lichaam en geest zijn volgens mij onafscheidelijk met elkaar verbonden………….je kan ze ontkoppelen, maar dan ga je tegen je eigen “gebruikaanwijzing “in………..als vrouwen of mannen keer op keer verkracht worden bv of andere vormen van mishandeling…………….dan weet de psychiatrie allang dat deze mensen als nood overlevingssysteem….hun lichamelijke ervaringen van de geestelijke gaan loskoppelen…….dit is iets tegennatuurlijks en als noodmaatregel om te overleven…………niet iets gezonds…………..het maakt vaak zelfs een andere persoonlijkheid aan……………of is de voedings bodem van andere ernstige persoonlijkheidsstoornissen………deze wetenschappelijke kennis over het functioneren van het menselijke lichaam en brein…..geven mij aan dat er iets niet zo goed loopt als men voor bepaalde handelingen of gedrag zegt dat men gevoel en intimiteit moet loskoppelen van seks.

Dat is er net het mooie en alom bevredigende aan………seks met iemand hebben is voor mij het allerintiemste wat ik met een ander kan delen ….niet het enige maar wel het aller intiemste ja……….en dat wens ik dus niet te moeten “loskoppelen” want dan wordt het zeer oppervlakkig en inhoudsloos voor mij en daar hou ik dus niet van.Jij wel? :roll:

Wat die collega die zijn lul dan maar uit zijn broek zou halen onder het motto “ach je ziet toch elke dag iemands penis” nou als je seksualiteit toch zo makkelijk loskoppelt van intimiteit en wederzijds respect……….zie ik niet goed wat die collega’s lul jou dan zou moeten schokken……kan je dat dan niet gewoon loskoppelen van seks? :shock:

Of is het alleen aanvaardbaar en acceptabel voor jou als hij je dan betaald om zijn lul eruit te mogen halen……….?zeer verwarrende redenatie weer voor mij hoor………. :oops:

Het signaal wat prostituees in mijn visie geven is niet alleen dat ze doen met hun lichaam wat ze willen dat doe ik ook zonder dat ik me prostitueer( als dat al het geval is dus ) maar dat vrouwen “of mannen uiteraard te koop” zijn voor zoiets intiems als seksualiteit…………..en dat vind ik niet goed………zeker niet in een tijd waar vrouwen eindelijk opkomen voor hun eigen rechten en respect opeisen ……….nee………het geeft het signaal dat vrouwen maar een stuk beschikbaar stuk vlees zijn………en dat is in mijn visie niet zo……ook niet iemand die zich prostitueert …

Je haalt er wel graag de bakker bij zie ik :wink: , maar nogmaals een brood bakken voor iemand is niet te vergelijken met seksuele intimiteit weggeven………verkopen …….. :idea:
Als een brood bakken voor jou vergelijkbaar is met je hele intieme hebben en houden verkopen...maak ik me toch echt oprecht zorgen om je hoor.. :cry:

Als je dan antwoord op mijn vraag hoe jijzelf wil behandelt worden door mannen zeg je:

Die man moet dan met respect luisteren naar wat ik wil, denk en voel, je grenzen respecteren, je niet probeert te beperken in wie jij bent en wat jij wil….niet alleen door woorden maar vooral door de manier waarop hij met je omgaat.

Vind jij dan echt dat mannen die een vrouw enkel gebruiken en betalen voor seks……….naar je luisteren met respect? geïnteresseerd zijn in wat jij wil en wie jij bent als persoon ??en vind je dat als die je betaald om op zijn eigen egoïstische maniertje klaar te komen…….dat hij je dan door de manier waarop hij met je omgaat……..respect heeft betoont? :shock: :shock: :shock:

Als je vraag oprecht is aan mij of ik me gerespecteerd voel in mijn huidige relatie………..dan vrees ik dat je mijn berichten niet echt aandachtig leest?

Ik beschrijf hierboven nog maar eens hoe mijn partner en ik ervoor kiezen seks en intimiteit niet los te koppelen…………het is net omdat ik me niet als een stuk vlees zie dat ik zo moeilijk kan begrijpen dat sommige vrouwen in de prostitutie zitten of zich met alle gemak hoer kunnen laten noemen………mijn partner respecteert mij zeker………….onze verlangens en fantasieën sluiten alleen meestal vanzelf op elkaar aan…….maar nooit wordt dit uitgewerkt zonder eerder onderling overleg en respecteren we daarin elkaars gevoel en grenzen.

Zo gaf mijn partner onlangs aan het geil te vinden me tijden de seks hoer te mogen noemen………maar doet dit niet zomaar uit respect voor mijn gevoel hierin………en wacht netjes af of ik me daartoe geneigd zal voelen of niet.Ik heb respect voor het feit dat hij die fantasie heeft en zoals eerder aangegeven spreekt ze mij enerzijds ook best aan en heb ik geen moeite met andere vrij verregaande fantasieën in bed………mijn partner resepecteert me in het dagelijkse leven en dat maakt het makkelijker het als fantasie wel toe te staan.
Ook ik heb enkele fantasieen die hij dan niet fijn vind en ook dan laat ik hem verder in zijn waarde en respecteer zijn grens/gevoel hierin…….dus ja……….ik voel me wel degelijk gerespecteerd in mijn relatie en allesbehalve een stuk vlees met een paar beschikbare gaten in.


Verder zeg je……….als anderen mij niet respecteren om wat ik doe……..komt dat voort uit hun “tekortkomingen” niet die van mij……………..effe los van je eigen situatie……maar ik vind dat respect wel degelijk verdient moet worden……….als een politie ambtenaar allerlei corrupte dingen doet tijdens zijn beroep en ik respecteer hem daarom niet…..ligt dat dan aan mijn tekortkomingen of aan de zijne…?….het blijkt dus niet altijd zo zwart wit te zijn toch? :shock:

Wat je zegt over je werk in de zorg……….ze betalen je idd voor de technische en pracktische kant……….eerlijkheid, begrip, geduld, betrouwbaarheid zijn eigenlijk eigenschappen die standaard aan elk goed mens verbonden zouden moeten zijn.daar moet men niet voor betalen omdat dit “normaal”zou moeten zijn…..menselijk…….

Ik ken genoeg “verzorgend”personeel wat absoluut niet geduldig, eerlijk en betrouwbaar en vriendelijk is hoor met hun klanten………….ook zij worden betaald……… :idea:


Als een dier de volledige verantwoordelijkheid kon nemen en kon praten……..zou je niet tegen bestialiteit zijn????misschien dat een hond wat door zijn baasje lekker wordt afgerukt dan niet letterlijk kan zeggen “oe lekker…harder en meer” zijn lichamelijke reacties zeggen meer dan woorden of niet soms………?…..verder ben jij net diegene dacht ik dat zegt geen onderscheid te zien tussen mensen en dieren????waarom vind je het dan wel fout?


Pedofilie……………als je naar de ontwikkelingspsychologie van heel wat volwassen vrouwen met weinig tot geen bijgebrachte zelfwaarde in hun inprentingsfase…kijkt………dan kan je ook stellen dat die niet echt kunnen inschatten wat de gevolgen op lange termijn dan voor ze zijn en hoe dat hun eigenwaarde nog verder gaat aantasten.

Er is onderzoek naar gedaan en de meeste vrouwen/mannen die zeg maar geen “moeite”lijken te hebben met prostitutie…………….seks met 199 mannen………….om het nou effe wat lomp uit te drukken…………..zijn vaak in hun inprentingfase emotioneel of erger verwaarloosd geweest en daardoor dus niet voldoende of geen eigenwaarde ontwikkeld, ze hebben die echte warme genegenheid en liefde nooit of gebrekkig gekregen en tasten dus is het duister wat dat moet inhouden en een volwassen relatie en verwarren daarom ook seks met gelijk wie met warmte en genegenheid....ze kennen niet veel anders........ :cry:


Hier kan je dus ook afvragen of zij dan wel kan onderscheiden wat de gevolgen zijn op lange termijn…….net als bij minderjarigen………..zelfs in onze culturen is die grens van wanneer is een kind nou minderjarig en wanneer niet erg verwarrend……..tijd terug was dat 21…..nu 18……..voor sommige zaken worden ze al ter verantwoording geroepen vanaf 16……..
Verder…………als een volwassen persoon seks heeft met een persoon van 17 en 11 maanden is dat een pedofiel……..een maand later niet meer………zeg het maar………



Liefs,
Angel

Angel59
Berichten: 64
Lid geworden op: zo 04 juni 2006, 22:16

Berichtdoor Angel59 » do 14 december 2006, 17:50

Hoi Peyterv,


Dank je voor je openhartige reactie. Het bevestigd tot hiertoe mijn sterke vermoeden dat in ieder geval een bepaald deel mannen, niet zomaar effe naar een prostituee stapt, maar uit eigen gekwetstheid en teleurstelling..zelfde lees ik al van Walz………

Ik vind dit moedig van je dat je dit durft te zeggen, want je stelt je hierdoor best wel kwetsbaar op en dat durven helaas niet veel mannen.

Ik zou zeggen……..geef de hoop toch maar niet op en kijk eens op andere plaatsen naar vrouwen die wel interesse hebben in inhoud en liefde………..ik weet dat lijkt schaarser te worden, maar ze zijn er wel nog ………..vaak hebben ook zij echter de hoop opgegeven en hun “lesje geleerd” en hun eigen echte diepe wensen en waarden maar aangepast….but thats not what or who they really are if you aks me….. :wink:


Groetjes,
Angel

Angel59
Berichten: 64
Lid geworden op: zo 04 juni 2006, 22:16

Berichtdoor Angel59 » do 14 december 2006, 18:38

Hoi Kinky,


Je zegt dat prostitutie geen veilig beroep is en maatschappelijke en sociale gevolgen kan hebben omdat er …………nog steeds te veel zwart/wit denkers zijn die deze mensen “veroordelen”.


Veroordeel jij deze mensen nu niet net ook erg tot “zwart/wit “denkers……….misschien zijn het wel zeer goed bedoelende mensen die wel nog waarde hechten aan het mooie en bijzondere wat seks met iemand waar je van houdt kan zijn?
Veroordeelt men ,als men daar een andere mening over heeft dan jij bv?en als dat zo is……doe jij dat dan niet net even hard? :idea:

Je wil je eigen kids niet aanmoedigen tot prostitutie………..maar opvoeden is meer dan zeggen doe dit niet en doe dat niet…….dat is een vooral het goede vb stellen…… :!: ..denk je echt dat kids je serieus gaan nemen als je ze waarschuwt voor de gevaren van prostitutie maar het zelf doet?Als je kids zegt ga niet in het leger…..maar er zelf inzit……….alweer…..verkeerde signalen……..zelfs al zit je er zelf niet in maar praat tegen je kids over prostitutie zoals je dat hier doet ( het is respectabel…….aanwinst voor de maatschappij……….verdient goed en snel………hoeren zijn vrij en zo…)hoe serieus gaat je boodschap dan nog overkomen als je daarna zegt……maar ik wil liever niet dat jullie het zelf gaan doen hoor……………….dubbel……….verwarrende signalen…….zeker naar kids….geloof me~

De link naar schizofrenie is je niet duidelijk? :roll: Ok……………ik heb zelf cursussen gevolgd om beter met mensen met schizofrenie te leren communiceren en omgaan. Ik respecteer ook daar de mens ( met schizofrenie ) kan echter niet de daden die daaruit voorvloeien ( in opdracht van stemmen .andere persoonlijkheid………bv een ander willen vermoorden of iets dergelijks goedkeuren noch toelaten voor zover in mijn macht )
De enige link naar schizofrenie is om je redenatie aan de kaak te stellen dat als het al sedert mensen heugenis voorkomt het dan blijkbaar wel in onze “oer instincten zit”en we het als normaal moeten achten…….niet dus…………als je die stelling wil laten opgaan voor prostitutie, laat ze dan ook opgaan voor andere........

Mensen plakken al sinds mensen heugenis aan zware drugs ook………….ook maar legaliseren en respectabel en goed keuren?zijn zij die zich daartegen scharen ook alleen maar zwart/wit denkers.of mensen die bezorgd zijn om het eigen welzijn en dat van hun kids en anderen?


In geval ik me nog niet duidelijk genoeg uitdruk………….ik vind een prostituee niet gelijk aan een moordenaar, schizofreen of wat ook……….ik vind haar een mens wat respect verdient………de redenatie dat als het maar lang genoeg voorkomt het dan ok is………..dat vind ik niet kloppen………….duidelijk nu? :wink:

Hihihihi………….en dan lijk je verontwaardigd over mijn “ vergelijk” en zegt: is schizofrenie tegenwoordig dan een vorm van seksualiteit?? Nee lieverd evenmin als een brood bakken voor een ander………….. :shock: :wink: :idea: :roll: :lol:

Manipulatie en misbruik van macht…………..als een prostutuee afhankelijk is van haar inkomen om te leven of haar zelf gekozen dure levensstijl eventueel………..dan is ze wel degelijk afhankelijk van haar opdrachtgevers……..als ze als persoon wel degelijk niet iedere vent voor geld over zich heen zou laten gaan maar nu wel om een duurdere levensstijl te kunnen bekostigen die ze met een gewone baan niet zou kunnen hebben…….laat ze zich dan niet manipuleren om dat te doen en geld te verdienen?

Ik vind zelfs een volwassen vrouw die denkt respect te krijgen door zich voor geld te verkopen ook erg naïef……….zeg niet dat het zo is….zeg dat IK dat vind en velen met mij trouwens…..

Bestialiteit……… :roll: ….ok…………….duidelijker kan ik nu echt niet meer zijn………ik vind seks met dieren walgelijk net als jij……….ik heb zelf dieren en die worden als koningen behandelt en daar blijf ik seksueel compleet van af wees gerust…..ook in de verste verten geen behoefte aan.

Ik ken echter genoeg het gedrag van dieren om uit ervaring te kunnen zeggen dat ze er echt niet mee zitten wie of wat ze doet klaarkomen……..zo had ik een poedeltje wat op de kippen sprong en daarop klaarkwam en ga maar door……….die kip wilde het duidelijk niet........oeps.......... :wink:

Wat me echt super weer eens verward aan jou redenaties is dat je het walgelijk vind hoe ik seks met een dier beschrijf ( niet zelf doe beschrijf ) maar het niet walgelijk vind als een vrouw dit toelaat………..je bent verontwaardigd want dieren hebben gevoelens en waarden en diepere gedachten en emoties……………ja hoor…so do women………..

Als jij dat zo een zieke gedachte vind? Misschien denk jij nu wel erg zwart wit?wie weet?


Liefs,
Angel

empeejeetje
Berichten: 752
Lid geworden op: vr 12 maart 2004, 12:57
Locatie: Haarlem

Berichtdoor empeejeetje » vr 15 december 2006, 0:25

Ik heb je een pm gestuurd Angel59!
ff niks....kzou niet weten wat!!

Shazzz
Berichten: 6930
Lid geworden op: wo 02 juni 2004, 14:25
Locatie: Randstad

Berichtdoor Shazzz » vr 15 december 2006, 0:31

Ik denk dat angel de grens tussen gedwongen prostitutie en het uit eigen keus doen niet helemaal kan trekken.
Nogmaals Angel, de meerderheid (en ik denk allemaal wel) van wie hier reageert heeft het over vrijwillige prostitutie. Dus de vrouwen doen het uit eigen wil, niemand die ze dwingt....
Dan tonen wij elkaar de liefde
want wij zijn samen één.

Pittig
Berichten: 5
Lid geworden op: wo 04 oktober 2006, 12:58
Locatie: Den Haag

*Je hoer laten noemen tijdens sex?

Berichtdoor Pittig » vr 15 december 2006, 3:35

Beste Angel59,



Vanmiddag las ik even snel de titel van je topic en ik was meteen geinteresseerd.

Jammer dat het topic daarna een beetje is verwaterd in wat geblaat over welles/nietes wat betreft eigen normen en waarden en vervelende zaken in onze wereld.
Ik heb op dat alles maar een mededeling; 'wat gebeuren er toch vreselijke dingen op onze aardbol, altijd zo geweest en het zal altijd zo blijven'.


Ik wil gewoon reageren op de titel van je topic en dat ga ik ook bij deze doen.


In mijn 35-jarig leventje heb ik heel veel relaties gehad(kortstondig/langdurig) en heb eigenlijk altijd sex als een van de belangrijkste zaken gezien.
Was het niet naar mijn zin dan bleef het bij die ene keer.
Wat ik daarbij het meest belangrijk vond was overgave.
En daarbij bedoel ik aantrekkingskracht, geiligheid, ongeremdheid en niet te veel nadenken tijdens de daad.
Aangezien ik in bed nogal dominant ben(geen geweld, hoor!) en weinig taboes ken, is het verbale tijdens het spel heel vanzelfsprekend voor mij.


Praten zorgt voor een extra kick en ik weet dat de woorden 'slet', 'hoer' en 'teef' bij mij nog nooit voor enige problemen heeft geleid. Zelfs bij types waarvan ik het totaal niet had verwacht konden in bed veranderen in de meest onderdanige sletten die (bijna) alles accepteerden.


Wat wel heel belangrijk is, is de toon van de muziek.


Ik benader vrouwen altijd respectvol maar in bed is het een ander verhaal en dat werd altijd gewaardeerd.



Wat betreft prostitutie moet ik de gewaardeerde, geemancipeerde dames op dit mooie forum lichtelijk teleurstellen.

Een man die prosti's bezoekt denkt niet echt na over in wat voor zielige situatie de prostituee zich bevind. Ook de wetenschap dat het mensonterend, respectloos en vernederend is heeft totaal geen importantie.

Een hoer is er gewoon voor het bevredigen van de behoefte van een kerel en het feit dat je wat kleingeld vooraf of achteraf toewerpt zorgt zelfs voor een extra bevrediging. Hoe meer vernederende handelingen de hoer verricht, hoe beter en wat iedereen denkt maakt toch niet uit want het gaat alleen om jezelf, het stuk vlees en de plek waar je je bevind.

Val mij alstjeblieft niet aan op wat ik hierboven beschrijf maar het is helaas wel realiteit.


Met een vriendelijke groet,

Rick666

Gebruikersavatar
Massie
Berichten: 1907
Lid geworden op: do 16 oktober 2003, 15:29

Re: *Je hoer laten noemen tijdens sex?

Berichtdoor Massie » vr 15 december 2006, 15:14



Wat betreft prostitutie moet ik de gewaardeerde, geemancipeerde dames op dit mooie forum lichtelijk teleurstellen.

Een man die prosti's bezoekt denkt niet echt na over in wat voor zielige situatie de prostituee zich bevind. Ook de wetenschap dat het mensonterend, respectloos en vernederend is heeft totaal geen importantie.

Een hoer is er gewoon voor het bevredigen van de behoefte van een kerel en het feit dat je wat kleingeld vooraf of achteraf toewerpt zorgt zelfs voor een extra bevrediging. Hoe meer vernederende handelingen de hoer verricht, hoe beter en wat iedereen denkt maakt toch niet uit want het gaat alleen om jezelf, het stuk vlees en de plek waar je je bevind.

Val mij alstjeblieft niet aan op wat ik hierboven beschrijf maar het is helaas wel realiteit.


Met een vriendelijke groet,

Rick666
Ik val je er niet op aan, ik heb er alleen maar 2 woorden voor, DOMME TEKST!



Gr. Mas.

(Wel apart trouwens om 'kennis' te maken met de spreekbuis en het geweten van alle hoerelopers op deze aardbol.. :roll: )

edit: even aan mijn manieren gedacht..;)
Laatst gewijzigd door Massie op vr 15 december 2006, 16:45, 1 keer totaal gewijzigd.

Angel59
Berichten: 64
Lid geworden op: zo 04 juni 2006, 22:16

Berichtdoor Angel59 » vr 15 december 2006, 16:00

Ik denk dat angel de grens tussen gedwongen prostitutie en het uit eigen keus doen niet helemaal kan trekken.
Nogmaals Angel, de meerderheid (en ik denk allemaal wel) van wie hier reageert heeft het over vrijwillige prostitutie. Dus de vrouwen doen het uit eigen wil, niemand die ze dwingt....


Hoi,


Ja, dat begrijp ik, alleen hoezeer dit ook "lijkt" off topic te gaan...... :oops:
is het dat dan toch weer niet............ik denk net omdat ik het geheel ( niet die minderheid volgens mij die het "graag"zou doen) zo "beladen" vind voor vrouwen en respect voor vrouwen in het algemeen........dat ik net hier dan die grens van fantasie en werkelijkheid niet zo makkelijk overschrijdt..........als je begrijpt wat ik bedoel.

Empejeetje was zo vriendelijk mij naar de "kroonjuwelen"te verwijzen naar een oude topic over escortmeisjes.

IK neem hier effe wat van over om je/jullie proberen duidelijk te maken..puff puff...... :roll: :oops: wat er bij mij allemaal mogelijk speelt als ik moeite heb met me hoer te laten noemen:


**mod's edit**
Quote weggehaald op verzoek van degene die gequote werd
**mod's edit**

Hier zegt een Kenner van het vak blijknbaar dat zowat ALLE meiden veranderen van lieve meisjes in bitchen.....aan de drank gaan enz om het maar "te kunnen volhouden"
En dit gaat hier dus niet over "gedwongen"maar "vrijwillige" meiden in een LEGAAL circuit.............die lopen er dus net als kinderen bij een pedofiel...............heel naief in en komen er later bijna niet meer uit.....in ieder geval niet zonder zware beschadigingen......lees maar:


**mod's edit**
Quote weggehaald op verzoek van degene die gequote werd
**mod's edit**

Verder lees ik in haar berichten dat zelfs haar "meiden"die dus NIET gedwongen worden en legaal werken dit moeten doen:

**mod's edit**
Quote weggehaald op verzoek van degene die gequote werd
**mod's edit**


Klinkt dit alsof zelfs de "niet gedwongen en gelegaliseerde"hoeren VRIJ zijn............kunnen doen wat ze willen...........hun EIGEN seksualiteit tot bloei laten komen?????????????

**mod's edit**
Quote weggehaald op verzoek van degene die gequote werd
**mod's edit**

Hier moet ik dus van kotsen....dit is jereinste blaat en manipulatie.................fantastisch vak als je het aankunt?????Welke vrouw met een beetje zelfrespect wil uberhaupt het risico lopen gedwongen te worden tot seksuele handelingen die ze zelf niet wil doen en niet zijn "overeengekomen" met haar "bureau???


**mod's edit**
Quote weggehaald op verzoek van degene die gequote werd
**mod's edit**


Een man sens of zo de naam ontgaat me.......vroeg haar daar ook wat bij mij dadelijk opkomt............als ze dan zoveel van haar meiden kapot zeg gaan................hoe kon ze dan in gods naam er nog steeds mee doorgaan.................elk eerlijk mens zou toch eerder een bureau oprichten met grote warning signs........DONT DO IT>>>>>>>>RUN !!!!!


Iemand merkte over dat programma van Jambers wat ik aanhaalde dat die man dat maar deed uit sensatie lust en het niet met de realiteit strookte dat ook ongedwongen en vrijwillige prostituees er naief inlopen en later het zich gruwelijk beklagen maar er niet meer 1 2 3 van af raken.


Deze "madam" bevestigd dit dus..........het is jereinste realiteit........



Liefs,
Angel

Angel59
Berichten: 64
Lid geworden op: zo 04 juni 2006, 22:16

Berichtdoor Angel59 » vr 15 december 2006, 16:19

Hoi Pittig,




Ook jou reactie wordt gewaardeerd. De geile praat wat idd in het echte leven totaal niet acceptabel zou zijn weet ikzelf ook te appreciëren……….alleen dit lijkt me dus zo beladen in de realiteit dat ik er
( nog ) moeite mee heb.


Ik denk dat je de realiteit zeer zeker goed benaderd als je omschrijft wat mannen die een “hoer” gebruiken drijft………………uitzonderingen zijn er altijd…………..


Trek je de bovenstaande reactie dan maar niet aan…………….je bent niet dom……je reageert alleen op een manier die sommige “geemancipeerde “dames niet kunnen verdragen………….de waarheid kwetst schijnbaar…….. :shock: :idea: :roll: en respect voor andermans mening lijkt dan niet meer nodig..........als men maar niet te "zwart/wit denkt over "hun " mening lijkt het.


Greetz,
Angel

Gebruikersavatar
Massie
Berichten: 1907
Lid geworden op: do 16 oktober 2003, 15:29

Berichtdoor Massie » vr 15 december 2006, 16:23

Angel die madam ben ik dus, en het is hier verboden op het forum om zomaar te quoten uit een andermans topic en om teksten uit z'n verband te trekken (dit topic was bedoeld voor meisjes die mij mailde dat ze zo graag dit wereldje in wilde gaan voor de glitter en glamour en het snelle geld verdienen, hele jonge meisjes, het heet dan ook ontmoedigingstopic voor de overmoedigen..)en zeker niet voor iemand om het te gebruiken om haar mening door te drukken... (lees de regels nog maar even) zou je dus zo vriendelijk willen zijn om de tekst te verwijderen.
Een verzoek hiervoor is trouwens al onderweg naar de mods maar het zou je sieren als je het zelf zou doen.

Dank je wel.

Gr. Mascha.
Laatst gewijzigd door Massie op vr 15 december 2006, 16:37, 1 keer totaal gewijzigd.

Shazzz
Berichten: 6930
Lid geworden op: wo 02 juni 2004, 14:25
Locatie: Randstad

Berichtdoor Shazzz » vr 15 december 2006, 16:30

EN, das geheel off topic: Er is al eens gevraagd of je niet die grote lettertypes en die gekleurde teksten wilt gebruiken. Er mankeert ons gelukkig niets aan de ogen, of in elk geval niet zodanig dat we extra groot moeten lezen. Grote letters worden gezien als schreeuwen, en dat kan nooit jouw bedoeling zijn lijkt mij?
Dan tonen wij elkaar de liefde
want wij zijn samen één.


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten