Nieuwsgierig naar Kinky party's?

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

Kinky of erotic party's?

Nieuwsgierig
17
61%
Verlangen
1
4%
Ervaren
3
11%
Niet durven
3
11%
Niets voor mij
4
14%
 
Totaal aantal stemmen: 28

KayLee
Berichten: 1
Lid geworden op: za 11 november 2006, 15:21

Nieuwsgierig naar Kinky party's?

Berichtdoor KayLee » za 11 november 2006, 15:32

Hallo allemaal,
ik ben een pas gescheiden vrouw, monogaam en een heel degelijke relatie gehad. Nu hoor ik veel over erotic en kinky party's. Niemand in mijn omgeving is er ooit geweest. De nieuwsgierigheid is gewekt ook tussen mijn vriendinnen als we er open over kunnen praten. Het is niet zo dat we meteen in de kinky scene willen behoren, meer de vraag wat het is, hoe het eruit ziet, welke mensen komen er, wat gebeurt er allemaal, e.d... Zijn er meerdere vrouwen of mannen die hierin geintresseerd zijn? Is het een vlaag of alleen nieuwsgierigheid? Is er iemand die mij en mijn vriendinnen hierover kunnen informeren? Ben jij er geweest? Hoe ging het? Wat vond jij ervan?

Nitewriter
Berichten: 65
Lid geworden op: wo 04 februari 2004, 17:59
Locatie: NH, wanna dance with the devil?

Berichtdoor Nitewriter » za 11 november 2006, 17:31

Hallo KayLee,

Er is via zoekmachines een hoop te vinden over erotische en kinky parties, en het aanbod is behoorlijk. En niet allemaal even goed. Onder 'mannenzaken en erotiek' is een topic over Little Sins.
Geweldige feesten met een erotisch karakter.
Op kinky parties gaat het heftiger aan toe, de dress-codes zijn bijvoorbeeld extremer (lak, leer, latex, pvc).
De gasten zijn mensen met een gevarieerde achtergrond, die het allemaal leuk vinden met gelijkgestemden te feesten en eventueel iets meer te doen. Geen enkel feest staat het toe dat nieuwsgierigen komen kijken. Voorwaarde om binnen te mogen is uiteraard een kaartje en het volgen van de vaak strikte dress-codes. Een organisatie hoort naar mijn idee altijd te zorgen voor een goede balans tussen m/v. Dus géén mannen alleen toe te laten, al komt het om commerciële redenen natuurlijk voor.
Muziekstijl is vaak trance waarop stevig gedanst kan worden. Er zijn feesten waar men in aparte ruimtes kan loungen of spelen.
Dat is mijn uitspraak, en daarmee moet je het doen.

ster
Berichten: 25
Lid geworden op: zo 07 mei 2006, 22:14

parenclub?

Berichtdoor ster » za 11 november 2006, 22:53

Hangt er een beetje vanaf wat je bedoelt met een kinky party...
bedoel je dan ook zoiets als een parenclub? Of echt een extreem feest?

Wat is eigenlijk het verschil tussen een parenclub en een kinky party?

Jessebel
Berichten: 3578
Lid geworden op: do 22 januari 2004, 13:48
Locatie: Walhalla

Berichtdoor Jessebel » ma 13 november 2006, 3:33

Over het algemeen is het verschil dat mensen naar een parenclub gaan voor de sexuele beleving (of nou actief of passief, maar het gaat explicieter om de sex zelf), en naar kinky parties om te flaneren, of in ieder geval meer de seksuele suggestie te wekken ipv het seks hebben zelf :wink:

Onder de kinky parties heb je natuurlijk ook veel verschillen; bij de een zie je veel expliciete sex om je heen (eigenlijk heb ik dat zelden gezien, en pas tegen het einde van de nacht), maar over het algemeen is het kijken en bekeken worden; dus meer het muziek, het feest, de entourage, kleding(fetish); bij parenclubs gaat het meer om de seks zelf... (en ook parenclubs verschillen waar het gaat om actieve mensen en de meer flanerende mensen)

Tja.. de een is meer uitdagen, de ander meer 'doen'

Ik vind het niet vergelijkbaar, maar het is niet zo duidelijk uit te leggen. Het verschil zit m vooral in de verwachting denk ik (verwachting kinkyfeest; spannende dingen zien qua 'show' tov parenclub; spannende dingen fysiek beleven. Of nòg duidelijker misschien => suggestie vs praktijk, uiterlijke exhibitionisme vs seksuele exhibitionisme)

Ohja, wat ik ervan vind... hmmm een goede reden om de mooiste kleren uit de kast te halen :lol: Maar om eerlijk te zijn heb ik het na een paar keer wel gezien. Als je nieuwsgierig bent zou ik gewoon gaan hoor! Als je het een beetje eng vind is dat alleen maar spannend, en juist leuker.. :wink:

Bell
Berichten: 277
Lid geworden op: do 07 oktober 2004, 16:32

Berichtdoor Bell » ma 13 november 2006, 15:07

Lijkt me leuk, het suggestieve van de Kinky Partys dan. Ik zou wel graag meteen 'een van de betere' treffen, ik bedoel kwaliteit in de zin van muziek, stijl.. Heeft iemand wat tips over partys of sites, liefst in Belgie? Kan ook per pm natuurlijk.

Klopt het dat het een soort verbinding creëert tussen het sexuele en het dagelijkse leven? Omdat je het in een groep beleeft, omdat je het in zekere zin 'deelt', ook al is het suggestief..

ster
Berichten: 25
Lid geworden op: zo 07 mei 2006, 22:14

Berichtdoor ster » di 14 november 2006, 2:03

Bedankt Jessebel, voor je geduldige reactie.

Ik geloof dat ik dan toch meer een parenclub persoon ben. De parenclub ben ik een aantal keren geweest dat was helemaal geweldig. Wel jammer dat parenclubs en kinkyparty's toch een stuk leuker zijn met partner. (ik zie mezelf daar iig niet in mijn eentje daar heen gaan)

Toch verlang ik er wel weer naar. En ik hoop dat ik als ik mijn volgende relatie ok weer net zo kan experimenteren en "open" kan zijn als in mijn vorige relatie.

Des1
Berichten: 166
Lid geworden op: vr 30 januari 2004, 15:53
Locatie: Amsterdam

Berichtdoor Des1 » di 14 november 2006, 9:06

Bedankt Jessebel, voor je geduldige reactie.

Ik geloof dat ik dan toch meer een parenclub persoon ben. De parenclub ben ik een aantal keren geweest dat was helemaal geweldig. Wel jammer dat parenclubs en kinkyparty's toch een stuk leuker zijn met partner. (ik zie mezelf daar iig niet in mijn eentje daar heen gaan)

Toch verlang ik er wel weer naar. En ik hoop dat ik als ik mijn volgende relatie ok weer net zo kan experimenteren en "open" kan zijn als in mijn vorige relatie.
Da's inderdaad een probleem. Je zou eigenlijk met een groep nieuwsgierigen moeten gaan.
Op Venus zeggen ze: het wil me niet te binnen schieten. Op Mars: ik kan er niet op komen.


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 42 gasten