Dominante man in bedroom

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

Ebony40
Berichten: 2
Lid geworden op: di 19 september 2006, 12:10
Locatie: Utrecht

Dominante man in bedroom

Berichtdoor Ebony40 » di 19 september 2006, 12:40

Ik ben een vrouw met een behoorlijke babbel en geen katje om zonder handschoenen aan te pakken, maar de laaste jaren merk ik dat ik het ontzettend geil vind als een man de overmacht neemt in bed.
Ik hou verschrikkelijk veel van strelen en romatishe voorspel en sex, maar ik kick ook verschrikkelijk van harde sex, en nee ik hou niet van een pak slaag maar mij kun je plaatsen onder de Soft Sm types denk ik.
nu wil ik toch wel eens weten hoe andere vrouwen denken over het praten van de man onder sex maar dan op een best dominerende toon.
pak me maar van achter bij m,n haren vast en trek er lekker hard aan en ja sla maar op m,n bil maar natuurlijk niet te hard, en zeg dat je hard gaat neuken en vooral zeggen dat ik je moet blijven aankijken onder dit alles...nouuu dan vlieg ik tegen het plafond want ik vind dit zooo geil.
Is dit iets normaals of toch wel een beetje de andere richtingen op waarvan ik zelf denk dat ik niet zo inelkaar steek (sm bdsm of zo)

nikki-wear
Berichten: 199
Lid geworden op: vr 03 juni 2005, 15:32
Locatie: flevoland
Contacteer:

Berichtdoor nikki-wear » wo 20 september 2006, 10:25

Ebony,

Ik denk dat het niet abnormaal is. Ik heb daar ook mijn gevoelens bij. (ik als man zo naar een vrouw te doen (met respect), maar ook wel andersom).
Ik vind het een beetje mysterisch spannend. :?
Er zijn echter 2 dingen:
Niet iedereen vind het fijn.
En er wordt niet snel over gesproken,

Tja en dan is het logisch dat je je afvraagt of het normaal is. :st:
Ik vind als jij en een partner er samen een fijn gevoel bij hebben, dat je dat moet doen en er van genieten.
Als het maar een spel is en blijft, lekker van genieten toch.

Groeten nIk

PS waar ligt de grens tussen stevige sex en sm. :?:
Volgens mij is die er niet, dus gewoon doen wat je wil doen.
It's better to burn out,
then to fade away.
(Kurt Cobain)

mayte
Berichten: 79
Lid geworden op: do 11 november 2004, 12:54
Locatie: manager

Berichtdoor mayte » wo 04 oktober 2006, 10:59

Hoi Ebony,
Heerlijk zo'n vent in mijn slaapkamer, maar zeker niet in het dagelijks leven. :wink:
Lekker de macht overgeven, en je probleemloos laten gaan. (Het is immers zijn idee, ik heb geen verantwoording en hoeft me dus nergens voor te schamen) 8)
Je vind het gewoon fijn om onderdanig te zijn en dat is precies wat S/M inhoud. (Let's play Master en Servent).
Hoever je er in mee gaat ligt aan de servent, sommige houden van veel pijn, willen hierdoor zichzelf bewijzen aan hun meester(es) andere willen gewoon vastgebonden worden en hard geneukt alsof ze een "gebruiksvoorwerp" zijn :D
Er zijn heel veel mensen die S/M neigingen hebben, maar niet iedereen durft het labeltje erop te plakken :twisted:
Gewoon lekker genieten dus.
liefs Mayte
do it like she likes it, so ur baby don't wanne sleep around!

sexy
Berichten: 18
Lid geworden op: ma 14 augustus 2006, 14:51

Berichtdoor sexy » wo 04 oktober 2006, 12:10

hi Ebony,

ik ben er sinds kort ook achter dat ik misschien wel iets wilder in bed ben dan ik altijd van mezelf gedacht had. Ik vind het heerlijk als mijn man dominant is, geil en vies tegen me praat. Ik moet dan overigens wel al lekker in de stemming zijn. In het dagelijkse leven hoeft hij me dus echt geen geile slet te noemen want dan krijgt hij onherroepelijk een flink weer woord. Maar in bed....

geniet ervan meid!

cutee D
Berichten: 77
Lid geworden op: do 31 augustus 2006, 20:45
Locatie: omg A*dam en werkeeeeend =D

Berichtdoor cutee D » do 26 oktober 2006, 0:43

en dan mijn vraag.. hoe maak je het hem duidelijk dat jij het ook wilt??

xx*D*xx
Let's pretend we're just two people and
you're not better than me..

mayte
Berichten: 79
Lid geworden op: do 11 november 2004, 12:54
Locatie: manager

Berichtdoor mayte » vr 27 oktober 2006, 14:15

Gewoon praten denk ik :wink:
Vertel elkaar jullie fantasieen (oke je hoeft geen namen er bij te vermelden :lol: :lol: :lol: ) Vooral dus de sfeer goed proberen over te brengen naar elkaar.

zie onderschrift 8)
do it like she likes it, so ur baby don't wanne sleep around!

annet
Berichten: 4
Lid geworden op: zo 15 oktober 2006, 22:06

Berichtdoor annet » vr 27 oktober 2006, 23:10

Hoi Eboney,

Ik vind het ook heerlijk als mijn man zo bezig is. Helaas pakt hij het altijd wat slapjes aan. Hij probeert het wel, maar misschien durft ie niet zo goed.
Vind het wel moeilijk om hem dat duidelijk te maken. Zo iets moet toch een beetje vanzelf gaan toch?

Gebruikersavatar
Savanne
Berichten: 4696
Lid geworden op: di 10 oktober 2006, 12:49
Locatie: midden van het land

Berichtdoor Savanne » za 28 oktober 2006, 0:41

a) je bent niet de enige ( normaal zijn is een mening.. dit is tenminste een feit)
b) Alles waar jullie beiden overeenkomen dat het bij jullie past... is dus binnen jullie relatie als normaal ( of speciaal) te beschouwen
c) als je ervan geniet en je schaadt er niemand mee waarom dan afvragen of het normaal is... geniet er lekker van zou ik zeggen...


Oke nu dan ff mijn mening.... In mijn ogen ben je NORMAAL.. dus lekker genieten Ebony...

Liefs Savanne
"In zijn ogen verdrinken , je hart verliezen , en dan maar zeggen dat liefde gezond is."

engel van
Berichten: 30
Lid geworden op: ma 18 september 2006, 21:19
Locatie: Drenthe

Berichtdoor engel van » za 28 oktober 2006, 10:03

Ik hoop dat je normaal bent, bin ik het ook! Heerlijk een dominante man. Ik ben getrouwd maar heb al een paar jaar een lover. Hij is eigenlijk van nature niet dominant. Ik ben gek op harde seks, hij geniet daar ook van. Ja, je haren naar achteren laten trekken en dan hard geneukt worden is erg geil. Vooral op je knien, haren trekken en billen slaan. mmm,... Of vastbinden en je helemaal overgeven. Ik vind het ook zelf wel leuk om dominant te zijn. Of hem te bevelen, vooral dat hij harder moet neuken. Ik wil hem dan "afmatten"in de lekkerste zin van het woord. Heel hard, en dan strelen, heerlijk gewoon. Ik vroeg mij ook af of het een innerlijke behoefte is aan bdsm? Wij gingen naar een avond hierover. Kregen uitleg. Gaf mij een andere kijk op bdsm. Mijn lover en ik zijn er onbekend mee maar wel geinteresseerd. Ik lees dan ook altijd geinteresseerd hierover op deze site. Kan er dus helaas niet veel over zeggen. Alleen dat ik mij in jou verhaal herken. En dat ik het ook super geil vindt!!! Dus, ga lekker zo door zou ik zeggen. Geniet van de seks zo jullie dat willen. Mjin idee is, dat niks gek of fout is als je er alle twee achter staat en van kan genieten. Natuurlijk in alle respect voor elkaar.

nikki-wear
Berichten: 199
Lid geworden op: vr 03 juni 2005, 15:32
Locatie: flevoland
Contacteer:

Berichtdoor nikki-wear » wo 01 november 2006, 11:03

Dat is dus duidelijk, als je er allebei prettig bij voelt dan moet je er lekker van genieten.
Annet, ik denk als hij het wat slapjes aanpakt, dat het goed is om hem aan te sporen. Zowel voor of na het vrijen, maar ook tijdens.
Vertel hem maar eens wat je ongeveer wil. Als je dan eenmaal op toeren bent, maak hem maar gek. Spoor hem aan, schreeuw tegen hem wat hij moet doen.
Waarschijnlijk gaan bij hem dan ook de stoppen door. :wink:

(zo niet, dan :cry: ).

Misschien dat andere mensen hier nog ervaring mee hebben. :?:

Greetz nIK 8)
It's better to burn out,
then to fade away.
(Kurt Cobain)

engel van
Berichten: 30
Lid geworden op: ma 18 september 2006, 21:19
Locatie: Drenthe

Berichtdoor engel van » wo 01 november 2006, 12:35

Annet, nog even op jou reageren. Het leek mij altijd erg spannend om wat hardere seks te hebben. Mijn lover en ik zijn alle twee vrij onervaren maar geinteresseerd in bdsm. Ik moet nog vaak denken aan de eerste keer dat hij mij vastbond. Zijn en mijn fantasie. Dat ik niks kon, dat hij mij gek maakte en dat ik kronkelde van verlangen. Hij had een zweepje meegenomen en natuurlijk touw. Hij bond me vast en mijn fantasie kwam uit. IK werd er ontzettend geil van om mij zo over te geven. Hij ook, maar hij kon mij niet hard aanpakken. Een tikje met de zweep en hij kuste mij al weer zacht. Ik zei toe maar. Hij deed zijn best. Op een gegeven moment kon hij mij niet langer vast zien liggen. Hij wou mijn armen om zich heen. Maakte mij los. En samen lachten we erom. Hij zei, sorry maar ik kan je helemaal niet aanpakken. Hierna probeerden we het vaker. Ik bij hem (had hier geen moeite mee,ha,ha). Ik denk dat het moet groeien. Dat ookal is het vertrouwen er wel dat het toch moet groeien. Dus, doorzetten als je het opwindend vindt? Steeds wat verder. Rekening houdend met alle de grenzen van dat moment voor jullie alle twee. Maar wel open zijn. Zeggen wat je wil?? Anders doe je je zelf, maar ook de ander tekort. En genieten!!!!!!! Want het is helemaal niet erg om te herhalen?? Steeds weer overnieuw?? Mmm..... Dat is het leuke van seks!

EstherC
Berichten: 5121
Lid geworden op: zo 29 oktober 2006, 16:51
Locatie: Noord-Holland

Berichtdoor EstherC » wo 01 november 2006, 18:39

In de relatie met mijn man ben ik altijd de dominante.
Zo ben ik dat al jaren gewend en dat beviel me altijd prima.
Ik heb er nooit naar verlangd om de rollen eens om te draaien.
Maar nu ik sinds kort een minnaar heb die zelf erg dominant is, blijkt dat ik daar toch ook wel erg opgewonden van raak.
Het stevige optreden, de opdrachten, het trekken aan mijn haar en de klappen op mijn kont, maken me helemaal gek!
Het is nog allemaal heel pril, maar tot nu toe bevalt het me prima.
Hij heeft schijnbaar een kant in mij losgemaakt waarvan ik zelf niet eens wist dat ik die had.....

bitter moon
Berichten: 449
Lid geworden op: ma 25 februari 2002, 2:01

Berichtdoor bitter moon » vr 03 november 2006, 2:22

geldt dat ook voor je man?

EstherC
Berichten: 5121
Lid geworden op: zo 29 oktober 2006, 16:51
Locatie: Noord-Holland

Berichtdoor EstherC » vr 03 november 2006, 3:24

@Bitter moon: wat bedoel je precies?

deepthroat
Berichten: 4
Lid geworden op: di 28 november 2006, 14:43
Locatie: Groningen
Contacteer:

Berichtdoor deepthroat » ma 04 december 2006, 14:42

Voel je alsjeblieft niet te schuldig.
Ik heb hier ook wle problemen mee gehad, ben ik nou gek? Dat soort vragen.
Maar probeer je er van los te maken.
Als jullie het lekker vinden is het goed!

Veel plezier!


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Majestic-12 [Bot] en 48 gasten