Opdrachten bij BDSM relatie?

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

Dutchmarine
Berichten: 16
Lid geworden op: zo 17 september 2006, 11:31
Locatie: N-H

Opdrachten bij BDSM relatie?

Berichtdoor Dutchmarine » zo 17 september 2006, 11:48

Heb nu enige tijd een relatie met een heerlijk meisje (vrouw). Overigens kwam deze relatie tot stand voornamelijk door haar initiatief. (zij stak veel tijd en moeite om mijn tel nummer te achterhalen nadat wij voor werk een paar uur samen moesten werken) Deze relatie heeft zich ontwikkeld tot een BDSM relatie... allemaal nogal vrij pril... In gesprekken na het vrijen kwamen we tot de ontdekking dat ze graag wat meer overheerst wilde worden. Pijn was daarbij geen probleem, sterker nog, dat wond haar zeer op. Nu spreken we geregeld af, ik geef haar opdrachten door via sms (ook voor mij zeer opwindend) zoals wat ze aanmoet, wel of geen string, etc. Ook hebben we samen een (rij)zweepje waar ik haar mee bewerk. Blinddoeken is ook een redelijk vast gegeven in onze sexspelletjes. Vastbinden genieten we ook van. Pas heb ik nog (haar) klemmetjes gekocht die bij ons dienst doen als tepelklemmen. Echt genieten. Ik neem de rol aan van Meester, zij die van sub. Ik kan niet anders zeggen dan dat ik deze gevoelens door haar heb leren kennen, en ik echt een nieuwe vorm van sex heb geleerd. Die erg bevalt.

Het moeilijkst blijf ik toch vinden het zoeken naar (geile) opdrachtjes. Volgens mij heb ik de meest voor de hand liggende nu wel gehad. Houdingen aannemen, collar om, scheren, kleden naar mijn wensen, dansen voor mij, blinddoeken, binden, zweep, masturberen op mijn opdracht...

Kan iemand ons helpen met zoeken naar geile opdrachtjes?
Pain can be a pleassure....

Orchid
Berichten: 1425
Lid geworden op: ma 04 maart 2002, 2:01
Locatie: Zeeuws-Vlaanderen, beroep: optimist

Berichtdoor Orchid » zo 17 september 2006, 12:04

Eerst wat zedenpreken.... iemand die het echt in zich heeft, heeft ook spontaan inspiratie om opdrachten te "verzinnen".
  • verplicht karweitjes doen in huis in andere outfit dan normaal
  • jou eens een dag bedienen, ook in specifieke outfit (schortje voor enz)
  • als jullie beiden een mobiel hebben, kan je haar eens opdragen een dag lang alles wat ze doet te rapporteren voor ze het doet
  • elk uur (9.00u, 10.00u enz) klaarkomen
  • tijdens het weekend eens een dag naakt doorbrengen
enz enz

Onder de rubriek "klikken" op deze site, vind je ook een aantal links naar bdsm sites, waar je vast inspiratie kan opdoen.

Tot slot is hier op shespot ook een dagboek van een sub Afbeelding

veel plezier op jullie ontdekkingstocht
o.
While I kiss his feet, the rest of the world can kiss my ass. =):

Orchid
Berichten: 1425
Lid geworden op: ma 04 maart 2002, 2:01
Locatie: Zeeuws-Vlaanderen, beroep: optimist

Berichtdoor Orchid » zo 17 september 2006, 12:11

Wat ook een hele leuke is...

laat haar op internet zoeken naar foto's van handelingen die haar opwinden, vervolgens mailt ze die naar jou - met haar commentaar erbij.

Deze opdracht heeft een hele grote kans dat het haar opwindt en tegelijkertijd geeft het jou inzicht in wat haar fantasietjes zijn....

o.
While I kiss his feet, the rest of the world can kiss my ass. =):

Dutchmarine
Berichten: 16
Lid geworden op: zo 17 september 2006, 11:31
Locatie: N-H

Berichtdoor Dutchmarine » zo 17 september 2006, 12:22

ooohhh Orchid,

Wat een zalige ideetjes...
Ik heb inderdaad ook al foto's genomen van haar. Ze neemt daar houdingen in aan, waarbij ik dan haar collar om kan doen. Ook foto's waarop ze met zichzelf bezig is.. Uiteraard alles geblinddoekt. (overigens wonder boven wonder, zijn de foto's niet vulgair geworden ofzo, ben oprecht verast over de kwaliteit)
Ik durf het nog niet goed te bespreken met haar, maar ik denk dat ze gestreeld zou worden met het idee dat ik ze ergens plaats...
Je sms idee vindt ik erg goed (en opwindend). Het geeft mij een gevoel al sex met haar te hebben ondanks dat we (nog) niet bij elkaar zijn. Datzelfde geld dus ook voor de " verplichte" masturbatie...
(vind het nu al een goed idee dat ik deze posting geplaatst heb... geeft veel inspiratie...)
Pain can be a pleassure....

Orchid
Berichten: 1425
Lid geworden op: ma 04 maart 2002, 2:01
Locatie: Zeeuws-Vlaanderen, beroep: optimist

Berichtdoor Orchid » zo 17 september 2006, 12:27

Sexueel getinte opdrachten dus grijns

Samen naar een parenclub gaan of sexbios. Niet om anderen bij jullie spel te betrekken, wél om het te doen voor "kijkers".
Speelt in op een mogelijke exhibitionistische kant.

Masturberen in een rijdende auto (niet achter het stuur...) is ook een hele kick, zeker als er veel vrachtwagenchauffeurs zijn :wink:

Een dag altijd beschikbaar zijn, dit wil zeggen een rok en geen slip en haar dan "gebruiken" op onverwachte momenten.

Nu kan je wel al ff verder...

o.
While I kiss his feet, the rest of the world can kiss my ass. =):

Dutchmarine
Berichten: 16
Lid geworden op: zo 17 september 2006, 11:31
Locatie: N-H

Berichtdoor Dutchmarine » zo 17 september 2006, 12:49

Parenclubs heeft inderdaad al eens door mijn hoofd gespeelt... precies zo als je aangeeft... Ontdekken of de exhibitionistische kant wat voor ons is...

Overigens, om iets meer te vertellen over het " op afstand sex hebben" middels b.v. sms, zo vindt ik het ook heerlijk om b.v. met de zweep te oefenen. Mezelf verbeteren door te oefenen zodat ik mijn subje nog meer kan laten genieten. Ik vindt dus dat ze dat ook verdient.
In tijden dat we elkaar wat minder kunnen zien (we hebben beiden een zeer onregelmatig leven i.v.m. onze banen) ben ik in mijn hoofd dan toch als Meester bezig...
Ik weet dat zij dit als sub net zo ervaart...

(geniet van je meedenken, zalige Orchid...)
Pain can be a pleassure....

Suzy Q
Berichten: 70
Lid geworden op: ma 13 september 2004, 10:05
Locatie: Utrecht

Berichtdoor Suzy Q » ma 18 september 2006, 0:19

-Haar juist verbieden om klaar te komen totdat ze weer naar je toekomt
-haar per sms opdragen elke dag haar bekkenbodemspieren te trainen (en dat later controleren als ze bij je is, bijv door iets in haar te stoppen, staand, wijdbeens en dat mag er niet uitvallen of anders..
-haar een lijst laten maken van haar fantasieen, uitgebreid, voor jou
-haar plagen en strelen en ze mag niet klaarkomen (later op de avond pas), anders straf
-even in haar gaan en haar jou laten aflikken

etc etc etc. Als je zelf deze gevoelens niet had is het natuurlijk moeilijker. Het idee van een sub is natuurlijk dat ze op de eerste plaats er is voor jouw genot, dat staat altijd voorop. (en ondertussen geef je haar wat zij stiekem wil natuurlijk)..Je moet dus heel goed weten wat zij opwindend vind (en jijzelf ook). Kijk eens op bdsmzaken.nl.Dat gaat wat ver (vind ik) en dat hoeft allemaal helemaal niet, maar daar vind je misschien idd ideeen en spullen die voor jullie beiden opwindend zijn..

Overigens vind ik het jammer dat hier op shespot wel ingezonden (soft)sm en bondageverhalen te vinden zijn, maar geen topics bij bijv "om na te lezen".. :wink:

Dus leuk dat jij dit onderwerp start en veel plezier met samen ontdekken!
Groetjes, Suzy
Groetjes, Suzy Q

Dutchmarine
Berichten: 16
Lid geworden op: zo 17 september 2006, 11:31
Locatie: N-H

Berichtdoor Dutchmarine » di 19 september 2006, 13:47

Heerlijke BDSM verslaafden...

Inmiddels heeben we elkaar afgelopen zondag, avond en nacht weer ontmoet.

Wat een zalig feest is het toch om met deze vrouw (25 jaar) om te gaan. Heb al een paar van jullie zalige ideetjes gebruikt, en voor de echt geinteresseerden (Orchid/Susy Q) wil je weten welke, laat maar weten, dan stuur ik het desnoods per email. (meer staat dit forum (terecht) niet toe.
Ik heb nog een paar ideetjes van mezelf ook in ons laatste spel betrokken. Natuurlijk heb ik ook zelfinspiratie. Ik merk bij mezelf steeds meer en meer dat ik de rol van Meester wel heel natuurlijk op pak.
Zoals ik al eerder verrtelde kende ik deze wereld, voor haar, niet. Echt een zalige nieuwe belevenis die ik serieus en genotvol beleef. Het "leiden" gaat me goed af.

Tegen de ochtend moest zij eerder beginnen met werk als ik. Ik heb haar tot het laatste moment de collar om laten houden, zelfs toen ze al geheel gekleed was. Bezorgd keek ze wel een paar keer, maar uiteraard durfde ze niet te vragen hoe of wat... Ik vraag me echt af of ze bezorgd was dat ze de collar had moeten omhouden in haar werk.

Als verassing had ik een BDSM DVD'tje en een nieuwe handgeschreven opdracht neergelgd. Toen ze s'avonds dit ontdekte stond mijn telefoon niet meer stil van de geile smsjes die ze me stuurde, kennelijk windt dat haar eg op. Ook schreef ze me dat ze weer erg veel inspiratie van die DVD had opgedaan. (zelf had ik hem nog niet gezien)

Kortom, geachte forumleden, erg bedankt voor de geile ideetjes die jullie stuurden. Blijf ons laten genieten, dus zet jullie heerlijke BDSM hersencellen weer aan het werk en voorzie ons (en de rest van het forum) weer van jullie geheime, stiekume , maar oh zo zalige zieleroerselen.
De dank van mijn sub (en alle andere geinteresseerde subs) is groot...

XX van een strenge maar rechtvaardige Dutchmarine....
Pain can be a pleassure....

Suzy Q
Berichten: 70
Lid geworden op: ma 13 september 2004, 10:05
Locatie: Utrecht

Berichtdoor Suzy Q » wo 20 september 2006, 1:35

Fijn dat jullie het zo naar jullie zin hebben, Dutchmarine!

Tja, voor haar thuis:
-Oefenen met die bekkenbodemspieren door er iets in te houden (ook speciale balletjes te koop, neem die van metaal...) Of wat grotere met ring, dat je ze ook weer naar buiten kan halen.. die moet ze dan bijv naar haar werk indoen of als ze boodschappen gaat doen.. daar merkt niemand wat van als het goed is ;-)
-Op het werk naar de wc laten gaan om te masturberen, met tijdslimiet en daarna verslag uitbrengen aan jou
-thuis laten masturberen met een stuk komkommer, bijna wel,maar net niet klaar mogen komen en dan dat stuk komkommer in stukjes laten snijden en in een bakje doen en dan laten opeten (ongewassen uiteraard)
-aan de telefoon haar een dildo laten pijpen net alsof jij het bent, zodat jij kan horen wat ze doet en dan mag ze ondertussen zichzelf aanraken, maar niet klaarkomen (dat moet ze allemaal voor jou bewaren namelijk!)
-winkelen/boodschappen doen zonder slipje-
-iets spannends laten bestellen op internet of in een sekswinkel, jij bepaalt wat het is, bijv tepelsieraad/klemmetje met kettinkje
-haar die dvd laten kijken voordat ze naar jou toe komt, maar zonder aan zichzelf te mogen komen

Samen:
- ipv slaan/pijn, wat ze verwacht, haar juist tijdje laten wachten, ijsklontjes halen en afwisselen met iets warms, over haar lichaam mee aanraken, daarna in openingen stoppen..of met aardbeienprut, slagroom, pudding.. of bij jouzelf aanbrengen volgens een spoor dat jij bedenkt en dat haar laten aflikken..
-tergend langzaam met een veer over haar lichaam gaan, afgewisseld met bijv een touwhandschoen (hard-zacht)
-zeggen dat je iets gaat doen en haar vervolgens erop laten wachten.. en dan na een tijdje dat ook doen of iets heel anders onverwachts.
-een (brede) kaars op haar venusheuvel zetten, net doen alsof je die aansteekt (de geluiden) en dat ze heel stil moet blijven liggen, anders krijgt ze kaarsvet over zich heen..vervolgens haar gaan plagen, zodat dat steeds moeilijker wordt..
-enz

Dit zijn niet allemaal mijn eigen ideeen hoor, ook weer gehoord of gelezen.

Groetjes, Suzy Q
Groetjes, Suzy Q

ragna
Berichten: 102
Lid geworden op: ma 17 juli 2006, 12:39
Locatie: makoum allef; ik doe wat ik doe...

Berichtdoor ragna » vr 22 september 2006, 19:16

Fijn dat jullie het zo naar jullie zin hebben, Dutchmarine!

Tja, voor haar thuis:
-Oefenen met die bekkenbodemspieren door er iets in te houden (ook speciale balletjes te koop, neem die van metaal...) Of wat grotere met ring, dat je ze ook weer naar buiten kan halen.. die moet ze dan bijv naar haar werk indoen of als ze boodschappen gaat doen.. daar merkt niemand wat van als het goed is ;-)
-Op het werk naar de wc laten gaan om te masturberen, met tijdslimiet en daarna verslag uitbrengen aan jou
-thuis laten masturberen met een stuk komkommer, bijna wel,maar net niet klaar mogen komen en dan dat stuk komkommer in stukjes laten snijden en in een bakje doen en dan laten opeten (ongewassen uiteraard)
-aan de telefoon haar een dildo laten pijpen net alsof jij het bent, zodat jij kan horen wat ze doet en dan mag ze ondertussen zichzelf aanraken, maar niet klaarkomen (dat moet ze allemaal voor jou bewaren namelijk!)
-winkelen/boodschappen doen zonder slipje-
-iets spannends laten bestellen op internet of in een sekswinkel, jij bepaalt wat het is, bijv tepelsieraad/klemmetje met kettinkje
-haar die dvd laten kijken voordat ze naar jou toe komt, maar zonder aan zichzelf te mogen komen

Samen:
- ipv slaan/pijn, wat ze verwacht, haar juist tijdje laten wachten, ijsklontjes halen en afwisselen met iets warms, over haar lichaam mee aanraken, daarna in openingen stoppen..of met aardbeienprut, slagroom, pudding.. of bij jouzelf aanbrengen volgens een spoor dat jij bedenkt en dat haar laten aflikken..
-tergend langzaam met een veer over haar lichaam gaan, afgewisseld met bijv een touwhandschoen (hard-zacht)
-zeggen dat je iets gaat doen en haar vervolgens erop laten wachten.. en dan na een tijdje dat ook doen of iets heel anders onverwachts.
-een (brede) kaars op haar venusheuvel zetten, net doen alsof je die aansteekt (de geluiden) en dat ze heel stil moet blijven liggen, anders krijgt ze kaarsvet over zich heen..vervolgens haar gaan plagen, zodat dat steeds moeilijker wordt..
-enz

Dit zijn niet allemaal mijn eigen ideeen hoor, ook weer gehoord of gelezen.

Groetjes, Suzy Q
mag ik even iets heel praktisch te berde brengen?

stop NOOIT fruit of groente in enigerlei vorm in iemands lichaamsopeningen!!!!!! dit kan verschrikkelijke ontstekingen veroorzaken die zelfs onvruchtbaarheid ten gevolge kunnen hebben.

gebruik een dildo, een vinger, tong of pik - in schone toestand, uiteraard.

ik heb een vriend die jaren nachthoofd van een ehbo-post van een groot ziekenhuis is geweest en hij heeft me daar uitgebreid over verteld.

NIET doen, dus - ook geen aardbeienprut, bijvoorbeeld. houd dat alles lekker aan de oppervlakte.

verder veel bdsm-plezier, natuurlijk.
lust for life

ragna
Berichten: 102
Lid geworden op: ma 17 juli 2006, 12:39
Locatie: makoum allef; ik doe wat ik doe...

Berichtdoor ragna » vr 22 september 2006, 19:22

"Voorwerpen die worden gebruikt om in de vagina of anus in te brengen moeten veilig zijn: ze moeten geen scherpe delen hebben en niet kunnen breken. Voorwerpen die in de anus worden ingebracht moeten een duidelijke vergroting aan de achterzijde hebben om te voorkomen dat ze in het geheel in de endeldarm verdwijnen, anders kan een ziekenhuisbezoek noodzakelijk zijn om het voorwerp te laten verwijderen. Het verdient aanbeveling indien men het gebruik van voorwerpen op deze manier prettig vindt om daarvoor ontworpen dildo's aan te schaffen. Er moet in het algemeen toch zeer voorzichtig worden omgesprongen met mechanische hulpmiddelen, omdat de geslachtsorganen nu eenmaal zeer gevoelig zijn en eenvoudig kunnen worden beschadigd met alle medische gevolgen van dien. Dit weerhoudt sommige mensen, mannen zowel als vrouwen, er niet van om de meest vreemde masturbatie middelen te gebruiken. Het komt bv. zeer regelmatig voor dat mannen, die een voor masturbatie niet bedoeld voorwerp of instrument zoals een ''stofzuiger'' gebruiken, na zulke praktijken in het ziekenhuis terecht komen voor een behandeling van hun beschadigde geslachtsorgaan. Ook groenten en fruit uit de plaatselijke supermarkt zijn af te raden, omdat het inbrengen hiervan zeer onhygiënisch is (denk aan resten bestrijdingsmiddelen), en ook hier de voorwerpen in de endeldarm kunnen verdwijnen."
... aldus wikipedia.

dat stofzuigerverhaal kende ik ook al, van diezelfde vriend. eens werd er een man binnengebracht die zich had laten 'afzuigen' door een hoover: daar zit de motor direct achter de zuigmond.

ze konden maar bar weinig redden van zijn pielemuisje.
lust for life

Suzy Q
Berichten: 70
Lid geworden op: ma 13 september 2004, 10:05
Locatie: Utrecht

Berichtdoor Suzy Q » di 26 september 2006, 10:38

Je hebt gelijk, hoor!

Ik heb laatst een infectie opgelopen (zie blaasproblemen na seksspeeltje)..maar ik dacht juist door "speciaal daarvoor ontworpen speeltje" zoals die kunststof balletjes aan een touwtje (2, wat grotere).. maar zeker weten doe ik dat niet.

Hier ook ergens een topic over schadelijke weekmakers in (zachte) seksspeeltjes als dildo's.. tja, dan weet je het ook niet meer.. slagroom, aardbeienprut, idd alleen aan buitenzijde lijkt me. En verder nooit te lang achter elkaar die siliconendingen inhouden.. ook niet die speciaal ontworpen zijn, maar idd zijn de verhalen bekend van mensen die rare voorwerpen gebruiken..

Groetjes, Suzy Q
Groetjes, Suzy Q

ragna
Berichten: 102
Lid geworden op: ma 17 juli 2006, 12:39
Locatie: makoum allef; ik doe wat ik doe...

Berichtdoor ragna » di 26 september 2006, 14:42

tja, suzy... ik ben altijd een beetje een trutje geweest - zo'n bloemenkindje uit de seventies dat vindt dat de beste seksspeeltjes die zijn, waarmee moedertje natuur ons mensen heeft uitgerust. mijn jongere vriendinnenschaar probeert mij al heel lang te overreden tot de aanschaf van allerlei balletjes, trillertjes en bibberaars, maar ik krijg altijd een gevoel van vervreemding wanneer ik zo'n mik vrolijk opgesteld zie in de seksshop.

fruit en groenten - daar ben ik dól op, maar alleen oraal en dan slechts toebereid. en ook kaarsen zie ik het liefst gewoon brandend de slaapkamer zacht verlichten...

maar ik begrijp heel goed dat voorwerpen fascinerend kunnen zijn als seksspeeltje voor mensen. dat moet ook kunnen, maar je moet te allen tijde je hoofd erbij houden en er verstandig mee omgaan.

:D
lust for life

Searcher
Berichten: 579
Lid geworden op: wo 21 december 2005, 6:43
Locatie: Leiden, ondernemer

Berichtdoor Searcher » do 28 september 2006, 6:34

:shock:
Laatst gewijzigd door Searcher op vr 13 juni 2008, 19:44, 1 keer totaal gewijzigd.

Suzy Q
Berichten: 70
Lid geworden op: ma 13 september 2004, 10:05
Locatie: Utrecht

Berichtdoor Suzy Q » ma 02 oktober 2006, 2:13

Ik houd ervan om soms eerst urenlang geil te zijn.. iemand nog een aanrader dan wat je wel kan gebruiken, ik heb er dan namelijk uiteindelijk wel graag iets in, als ik dan eindelijk de hand aan mijzelf sla..;-)

Toch maar een klein plastic shampooflesje oid (na uitvoerig reinigen)???

:wink:
Groetjes, Suzy Q


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Semrush [Bot] en 35 gasten