hoe maak je je borsten / tepels gevoeliger?

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

biliefinme
Berichten: 40
Lid geworden op: za 19 augustus 2006, 15:25
Locatie: flevoland

hoe maak je je borsten / tepels gevoeliger?

Berichtdoor biliefinme » vr 15 september 2006, 19:33

ik merk dat het bij vrouwen heel verschillend kan zijn, hoe gevoelig de borsten en met name de tepels zijn.
de één komt al snel klaar op alleen al maar het likken rond de tepels, terwijl een ander er amper op reageert.

ik heb me laten vertellen dat je daar zelf ook iets aan kunt doen, zodat de gevoeligheid beter wordt, maar ben er niet achter wàt dan precies...
(zelfs orchid roert het aan in haar weblog, zonder daar later nog op terug te komen)

wie weet hier meer over? of wie heeft hier ervaring in?
Laatst gewijzigd door biliefinme op za 16 september 2006, 6:13, 2 keer totaal gewijzigd.

Tweety79
Berichten: 13
Lid geworden op: di 12 september 2006, 20:41

Berichtdoor Tweety79 » vr 15 september 2006, 21:24

Ja ik ken het, de mijne zijn ook niet zo erg gevoelig.
Ze worden we stijf maar daar blijft het ook wel bij eigenlijk.

Misschien ff een rare vraag, maar als je stijve tepels hebt zijn ze dan ook zo klein?
Of ligt dat weer aan mijn tepels

Puppie
Berichten: 473
Lid geworden op: ma 24 juli 2006, 23:58

Berichtdoor Puppie » vr 15 september 2006, 23:32

Toen ik geopereerd was, een borstverkleining, voelde ik er niets in.
Logisch, ze hebben er 'even naast gelegen' :lol:

Door toeval kwamen we erachter dat ze wel reageerden op koud. Het liefst ijsblokjes 8)
Zo langzaamaan is het helemaal terug gekomen.

Nu is dit wel een ander geval. Maar misschien heb je er wat aan???

Tweety79
Berichten: 13
Lid geworden op: di 12 september 2006, 20:41

Berichtdoor Tweety79 » za 16 september 2006, 12:29

Bin there done that!

En helaas nope het heeft mij niet geholpen.
en eh niet dat iemand straks over tepelklemmen oid gaat beginnen, daar ga ikzelf niet aan beginnen dat lijkt me dan helemaal niet prettig

Lieveke36
Berichten: 11
Lid geworden op: ma 10 oktober 2005, 16:32
Locatie: Belgie

Berichtdoor Lieveke36 » za 16 september 2006, 12:57

Ik heb er feitelijk ook veel problemen mee dat de rechtste tepel af en toe maar stijf wordt , het is raar en soms help ik het een handje door wat te duwen en knijpen in mijn borst . Soms heb ik vanzelf 2 stijve tepels maar dat is zelden . Ik heb al overwogen om een kleine piercing te laten zetten ( staafje ) mss help dat . Weet er iemand of dit de oplossing is want soms vind ik het geen zicht , 1tje wel en 1tje niet :cry:

Orchid
Berichten: 1425
Lid geworden op: ma 04 maart 2002, 2:01
Locatie: Zeeuws-Vlaanderen, beroep: optimist

Re: hoe maak je je borsten / tepels gevoeliger?

Berichtdoor Orchid » za 16 september 2006, 13:56

ik heb me laten vertellen dat je daar zelf ook iets aan kunt doen, zodat de gevoeligheid beter wordt, maar ben er niet achter wàt dan precies...
(zelfs orchid roert het aan in haar weblog, zonder daar later nog op terug te komen)
Bij mij is de gevoeligheid van mijn tepels inderdaad enorm toegenomen op de laatste twee jaar.

Hoe dat komt? Door de aandacht ervoor van mijn partner.
Hij blijft ze stimuleren, plagen, verwennen enz.
Bovendien zei hij me in het begin ook geregeld dat hij het fijn zou vinden dat telkens als hij aan mijn tepels kwam, ik dat zou ervaren in mijn vagina.

Nou na een tijd lukte dat inderdaad :D

Misschien door het psychologische aspect errond.

Nu zijn het eigenlijk twee clitorissen :wink:

Door al die aandacht zijn ze ook groter geworden..... alsof ze willen zeggen "hier zijn we, nu heb je nog meer plaats om genot te beleven".
Zoiets....

groetjes

orchidee
While I kiss his feet, the rest of the world can kiss my ass. =):

Orchid
Berichten: 1425
Lid geworden op: ma 04 maart 2002, 2:01
Locatie: Zeeuws-Vlaanderen, beroep: optimist

Berichtdoor Orchid » za 16 september 2006, 17:09

Ow ja, wat hij ook nog deed, was me ondertussen liefkozen op plekken die wél een erogene zone waren, zodat ik wel de link legde...

Dus bvb tepels en vagina tegelijkertijd....

soit

orchidee
While I kiss his feet, the rest of the world can kiss my ass. =):

taitai
Berichten: 192
Lid geworden op: zo 06 februari 2005, 12:41

Berichtdoor taitai » zo 17 september 2006, 5:55

ik heb een ontzettend lekker bh'tje van kant, wat niet zacht is aan de tepels, maar juist ruw.
als ik dat regelmatig draag, schuurt het kant een heel klein beetje en na een dagje in die bh zijn ze hypergevoelig. Eerst deed ik het nooit aan omdat het teveel schuurde. Maar het is zo'n leuk ding dat ik het toch niet laten kon, et voila, wat een handige training.
dus zo kan je je tepels misschien ook trainen.
inderdaad, ik kom al klaar als man ze likt. als ik er zelf aanzit is het lekker maar het geeft niet dat supereffect als hij eraan zit....
nadeel van gevoelige tepels is dat als je masturbeert en geen hand overhebt voor de tepels, dat die met een onbevredigd gevoel blijven zitten:)
love = 4ever

winner
Berichten: 13
Lid geworden op: za 26 augustus 2006, 16:39
Locatie: noord-brabant

Berichtdoor winner » zo 17 september 2006, 23:36

hoihoi billiefinme

ik ben van mening dat je zeker je tepels zelf gevoeliger kan maken....

ik had een tepel die nooit ogewonden raakte, erugg raar hoor, één tepel die meteen veranderd bij wat opwinding in een rozenknop en die andere bleef een opengevallen narcis...
ik heb daar zelf veel mee gespeeld en met koud en warm bewerkt, en het gevoel is nu in beide tepels aanwezig...

mijn tepels voelen zich het lekkerst, en dus meteen fier overeind.. als er geen bh, maar alleen een topje overheen zit.... maar ik denk dat dat gevoel voor meer vrouwen zo is... heeeeeerlijk gevoel trouwens... niet alleen voor een ander, maar ook voor mezelf, tepels als rozeknoppen....
winner ;-)

biliefinme
Berichten: 40
Lid geworden op: za 19 augustus 2006, 15:25
Locatie: flevoland

Berichtdoor biliefinme » ma 18 september 2006, 20:44

dankjewel allemaal voor jullie reacties.

bevestigen dus dat je inderdaad zelf invloed kunt uitoefenen op de gevoeligheid!

veel aandacht, zelf vaak masseren of "schuren" daarmee kun je op termijn zelf de gevoeligheid vergroten, zo ik begrijp.

nou, staat me wat te doen dus... en ik geef t door...
maar, er zijn ergere klusjes... ha ha ha

Suzy Q
Berichten: 70
Lid geworden op: ma 13 september 2004, 10:05
Locatie: Utrecht

Berichtdoor Suzy Q » di 26 september 2006, 10:45

Enne, je hoeft niet per se met klemmetjes te gaan werken, het kan misschien ook een idee zijn om van die tepelsieraden te kopen,niet duur en dan die sieraden die je eromheen doet en een beetje aan kan trekken, zodat je zelf de druk bepaalt (dus niet klemt). Geen pijn, maar wel een plezierig gevoel. En als je eraan went kan je het weer eens wat strakker trekken. Zo kun je dat oefenen. En als je dat af en toe "traint" voorafgaand of tijdens de seks, worden ze vanzelf gevoeliger..

en inderdaad, veel aandacht, van jou en partner, dat geldt volgens mij overigens voor alle vormen van seks: hoe meer je ermee bezig bent, hoe makkelijker het gaat.

Veel succes en groetjes, Suzy Q
Groetjes, Suzy Q

lila
Berichten: 293
Lid geworden op: zo 06 juni 2004, 14:36
Locatie: zuiden

Berichtdoor lila » di 26 september 2006, 13:47

ik heb exact dezelfde ervaring als Orchid.
live and enjoy

Tweety79
Berichten: 13
Lid geworden op: di 12 september 2006, 20:41

Berichtdoor Tweety79 » di 26 september 2006, 15:14

Enne, je hoeft niet per se met klemmetjes te gaan werken, het kan misschien ook een idee zijn om van die tepelsieraden te kopen,niet duur en dan die sieraden die je eromheen doet en een beetje aan kan trekken, zodat je zelf de druk bepaalt (dus niet klemt). Geen pijn, maar wel een plezierig gevoel. En als je eraan went kan je het weer eens wat strakker trekken. Zo kun je dat oefenen. En als je dat af en toe "traint" voorafgaand of tijdens de seks, worden ze vanzelf gevoeliger..

en inderdaad, veel aandacht, van jou en partner, dat geldt volgens mij overigens voor alle vormen van seks: hoe meer je ermee bezig bent, hoe makkelijker het gaat.

Veel succes en groetjes, Suzy Q
Waar kun je die halen dan??
In de sexshop bij Christine leduc?
En passen ze op elke maat tepel?
Ik heb nogal van die kleine tepels namelijk

Suzy Q
Berichten: 70
Lid geworden op: ma 13 september 2004, 10:05
Locatie: Utrecht

Berichtdoor Suzy Q » vr 29 september 2006, 2:07

Ja, die kan je overal bestellen of kopen bijv in de winkels van Christine le Duc.. Is soort kettinkje eromheen en kan je zelf strakker of losser aantrekken..

Succes ermee, liefs Suzy Q
Groetjes, Suzy Q

MissLove
Berichten: 466
Lid geworden op: zo 23 april 2006, 14:14
Locatie: Noord Holland

Berichtdoor MissLove » za 30 september 2006, 17:37

Net als bij Puppie, hebben mijn tepels er ook ffies naast gelegen ivm een borstverkleining, ik vind het heerlijk als er zachtjes in mijn tepels wordt geknepen of gebeten :wink:
Smile!!..It increases your face value..


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Semrush [Bot] en 62 gasten