...en toen kleedde ze zich uit en dacht je...ahhhhhh

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

Alison
Berichten: 64
Lid geworden op: di 01 augustus 2006, 12:30
Locatie: R'dam

...en toen kleedde ze zich uit en dacht je...ahhhhhh

Berichtdoor Alison » ma 11 september 2006, 12:27

Mannen, wat was in jullie leven de grootste 'turn on' en de grootste afknapper betreft het vrouwelijk lichaam??

:roll:

Groetjes,
Alison.

codemar
Berichten: 27
Lid geworden op: wo 06 september 2006, 12:47
Locatie: r-dam

Berichtdoor codemar » ma 11 september 2006, 13:05

Turn on: Verlangende blik. Sexy string en een mooi geschoren streepje. :shock:
Afknapper: Niet meegemaakt. :D En ik denk ook niet dat dit snel gebeurd als je opgewonden bent.
Maar ik kan me wel voorstellen, dat wanneer een partner niets wil. (bijvoorbeeld aangeraakt, geknuffeld of gemasseerd wilt worden, dat dit wel een beetje de sfeer verminderd.)

Codemar

KRULLEBOL
Berichten: 47
Lid geworden op: zo 18 september 2005, 1:03
Locatie: gelderland

Berichtdoor KRULLEBOL » ma 11 september 2006, 16:58

Haar prachtige volle, ronde borsten! Tjee als ik er nog aan denk :D Haar blote borsten (al jaren naar geloerd terwijl ze gekleed was) opeens in het echt te zien...aaaaaaaaaaaaaaaaah

Bij heel iemand anders kwam ik vlak voor het beffen een stukje wc-papier tegen, mwahhhhh dat is dan toch schrikken en was zeker een afknapper! Gelukkig hielp mijn geilheid me er weer snel bovenop maar ik zal het nooit vergeten :roll:

blackbird
Berichten: 4
Lid geworden op: za 02 september 2006, 19:03
Locatie: Schiedam

Berichtdoor blackbird » ma 11 september 2006, 19:05

Hoi Alison,

Volle borsten of kleine borsten: dat maakt niet uit. Beiden kunnen heel opwindend zijn.
Ook het verzorgd uitzien van de schaamstreek (goed verzorgd geknipt, maar het allerliefst helemaal kaalgeschoren, ook de lippen) is wel een voorwaarde. Enne ... Lekkere volle billen zijn ook heerlijk om naar te kijken.

Maar, beste Alison, een mooie buitenkant zegt zo weinig als dat van een onaardig persoon is. Alleereerst moet dat in orde zijn. Dan pas wordt de buitenkant interessant.

MissLove
Berichten: 466
Lid geworden op: zo 23 april 2006, 14:14
Locatie: Noord Holland

Berichtdoor MissLove » ma 11 september 2006, 19:33

hmmmm, hier zou een zeker iemand nog wat van kunnen leren......begint met L en eindigt met atina.......:?


Thanks blackbird, een man naar mijn hart :wink:
Smile!!..It increases your face value..

Gebruikersavatar
Man34
Berichten: 33
Lid geworden op: di 01 augustus 2006, 23:44
Locatie: regio Delft

Berichtdoor Man34 » ma 11 september 2006, 19:39

Grootste turn-on:
De blik in de ogen van mijn meisje als ze zelfverzekerd en bewust van haar vrouwelijkheid naar me toe komt in haar heerlijke lingerie.... Dan ben ik niet meer te houden. :twisted:

Grootste turn-off:
Tijdens het vingeren van een vorig vriendinnetje een tampon opvissen....

taitai
Berichten: 192
Lid geworden op: zo 06 februari 2005, 12:41

Berichtdoor taitai » di 12 september 2006, 14:14

uit de tweede hand maar wel een enorm voorstelbare afknapper:
exvriend had scharrel opgepikt, en toen ze eenmaal naakt klaarlag met de benen gespreidt, was de binnenkant van haar dijen en haar lippen helemaal vol met puistjes.
ongelukje met scheren blijkbaar.

hij had niet meer zo'n zin daartussen gaan liggen met haar.
love = 4ever

baby_19
Berichten: 900
Lid geworden op: wo 31 augustus 2005, 23:36

Berichtdoor baby_19 » di 12 september 2006, 14:29

Oooooow bah, dat ze dat durft zo wijd liggen dan :? Is nou niet bepaald sexy..

Alison
Berichten: 64
Lid geworden op: di 01 augustus 2006, 12:30
Locatie: R'dam

Berichtdoor Alison » di 12 september 2006, 17:11

Grootste turn-off:
Tijdens het vingeren van een vorig vriendinnetje een tampon opvissen....
Ahhh, gadver. :lol:

Mooiste beeld wat ik op mijn netvlies heb staan is trouwens een ex-vriendinnetje in een strakke witte boxer met een strak wit doorschijnend hempje erboven... hmmmm....

bolletje
Berichten: 39
Lid geworden op: ma 31 juli 2006, 10:10
Locatie: Nijmegen

Berichtdoor bolletje » wo 13 september 2006, 8:51

Het was in de 80's, toen die zgn "wetlook" outfit in waren.
Ook zij had zo'n pakje aan in de disco, en zag er prima uit.
Zij had zo'n briefje waarop stond; "als je dit leest en je moet lachen, dan wil je met mij naar bed".
Natuurlijk moest ik lachen en om het verhaal kort te maken, ik ging met haar mee naar huis.
Bij haar thuis kleedde zij zich uit en ik weet tot op de dag van vandaag nog steeds niet hoe zij dat lichaam in dat pakje had gekregen.
Overal blubberde haar rullen eruit, haar billen waren uitgezakt en haar borsten vielen op haar knieen.
Ik zweer je, in dat pakje was er niets van te zien dat zij zo vet was.

taitai
Berichten: 192
Lid geworden op: zo 06 februari 2005, 12:41

Berichtdoor taitai » wo 13 september 2006, 9:18

in zo'n pakje wordt het natuurlijk lekker samengestuwd tot een compact geheel.....
wat heb je toen gedaan, ben je toen weggegaan? Dat is ook niet zo heel aardig....wie weet was ze wel heel lekker en lief....ondanks het tegenvallende figuur.

mogen vrouwen hun afknappers ook plaatsen zo ja dan heb ik nog wel een leuke.

een keer een man gehad, die had heel veel pigmentvlekjes op zijn pik. Tenminste, hij zag er normaal uit toen hij slap was, ja veel donkerder dan de rest van zijn huid maar zodra hij stijf werd en de huid opgerekt werd, was het net alsof hij zwarte verticale strepen op zijn huid had. alsof hij zich weken niet gewassen had en het vuil in strepen achter was gebleven.
het heeft niet lang geduurd tussen hem en mij al deed ik mijn best het onterechte idee 'wat een vies ding' uit mijn hoofd te zetten.

andere afknapper - bij dezelfde man - hij belde ongeveer om het uur met zijn moeder of een van zijn drie zussen. toen we voor het eerst hadden geneukt ook en wel direct nadat hij van me afrolde. Jawel, hij belde mams met de mededeling dat hij zooo gelukkig was want hij had een nieuwe vriendin.
not for long dus
love = 4ever

katarine
Berichten: 2558
Lid geworden op: di 15 februari 2005, 11:14
Locatie: vlaanderen

Berichtdoor katarine » wo 13 september 2006, 10:00

Taitai, dat tweede ... hihi :lol: :lol: Mams ... ?

bolletje
Berichten: 39
Lid geworden op: ma 31 juli 2006, 10:10
Locatie: Nijmegen

Berichtdoor bolletje » wo 13 september 2006, 10:25

Nee, ik ben niet weggegaan, maar mijn lust was wel vergaan.
Tijdens de daad zag ik al haar vlees schudden en drillen en hoorde ik het op mijn lichaam kestsen.
Het duurde ook heel lang voordat ik tot een hoogtepunt kwam, terwijl zij al 2 x was geweest.
Ze heeft vast gedacht dat ik een geweldige minnaar was om het zolang vol te houden (ze moest eens weten hihihi)

baby_19
Berichten: 900
Lid geworden op: wo 31 augustus 2005, 23:36

Berichtdoor baby_19 » wo 13 september 2006, 10:37

Tenminste, hij zag er normaal uit toen hij slap was, ja veel donkerder dan de rest van zijn huid maar zodra hij stijf werd en de huid opgerekt werd, was het net alsof hij zwarte verticale strepen op zijn huid had.
Hahaha een echte tijgerpik!!

pure
Berichten: 2957
Lid geworden op: ma 29 augustus 2005, 15:19

Berichtdoor pure » wo 13 september 2006, 10:44

en wel direct nadat hij van me afrolde. Jawel, hij belde mams met de mededeling dat hij zooo gelukkig was want hij had een nieuwe vriendin.
not for long dus
Pfff.....iets te sterke moederbinding? :roll:
Hoe kun je nou zoiets doen....geheid dat die "nieuwe vriendin" 1 minuut later alweer een " ex" is... :wink:


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 59 gasten