...en toen kleedde ze zich uit en dacht je...ahhhhhh

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

Kitty
Berichten: 685
Lid geworden op: zo 26 maart 2006, 8:32
Locatie: Stadje in zuidholland

Berichtdoor Kitty » di 17 oktober 2006, 18:50

Over teveel gedronken gesproken.

Ik had ook eens een releatie (laat ik het zo maar noemen want schuttingtaal is niet toegestaan) die geen maat wist te houden met drinken.
Toen ik dus bij hem bleef slapen bracht hij er ook niets van terecht, viel in slaap en begon al vrij snel te snurken.
Zomaar weggaan doe je niet, dus......
Schijnbaar ben ik toch in slaap gevallen want op een gegeven moment werd ik wakker van iets warms.
Dat was geen lekkere stijve, want het werd al vrij snel koud.

Had hij in zijn bed gepiest. Gatver, als ik er nog aan denk....
Heb jij vandaag ook zo'n zin?
Jazeker, onzin

kaya2006
Berichten: 32
Lid geworden op: ma 16 oktober 2006, 12:40

Berichtdoor kaya2006 » do 19 oktober 2006, 11:16

Jeetje over afknappers gesproken. Ik kwam ooit iemand tegen die toch wel heel ervaren was zei hij. Na een paar dates wilde ik er toch meer van weten en al snel lagen we in bed. Toen hij 5 minuten in mijn navel had liggen likken vroeg ik hem wat ben je eigenlijk aan het doen......beffen zei hij vrolijk, lekker he. uhhh niet dus heb hem gezegd eerst maar eens na te kijken wat beffen was voordat hij weer naar bed ging met een andere vrouw en op zou scheppen dat hij zon ervaren fanastische minnaar was. Heb m nooit meer gezien.

Shazzz
Berichten: 6930
Lid geworden op: wo 02 juni 2004, 14:25
Locatie: Randstad

Berichtdoor Shazzz » do 19 oktober 2006, 12:18

:lol: :lol: :lol:

Sorry Kaya maar ik moest vreselijk lachen bij jouw verhaal.

"Toen hij 5 minuten in mijn navel had liggen likken vroeg ik hem wat ben je eigenlijk aan het doen."

Whahahaa... Afbeelding
Dan tonen wij elkaar de liefde
want wij zijn samen één.

Aaarghje
Berichten: 905
Lid geworden op: do 30 mei 2002, 1:01
Locatie: 020

Berichtdoor Aaarghje » do 19 oktober 2006, 12:32

Turn-off: Ik had al een tijd telefoonseks met hem en ach, waarom niet eens een blind date? Ik was single, wat had ik te verliezen, nietwaar? Hij kwam aanrijden in een mooie zilvergrijze BMW, hij zag er goed verzorgd uit, hij droeg een mooi pak en hij had vrolijke lichtjes in zijn ogen. Ik nam hem mee naar huis en trok hem gelijk de slaapkamer in. Leuke, goed verzorgde man, ik lustte hem wel. Totdat hij zijn overhemd uittrok. Geen knoopjes, maar klittenband... Rats! In een halve seconde was zijn shirt uit.

NEE!!!! Wat érg!!! Bah!!!

Uiteindelijk viel de seks ook een beetje tegen: Hij kon het wel, maar hij vond vooral zichzelf erg lekker. Jammer!

Puppie
Berichten: 473
Lid geworden op: ma 24 juli 2006, 23:58

Berichtdoor Puppie » do 19 oktober 2006, 13:55

Whawha Kaya, die is echt lachen! Lag je zelf niet in een deuk? :lol:

kaya2006
Berichten: 32
Lid geworden op: ma 16 oktober 2006, 12:40

Berichtdoor kaya2006 » do 19 oktober 2006, 14:28

nou op dat moment kon ik er eigenlijk niet om lachen, daarna heb ik wel dubbel gelegen. Toen ik het straks typte moest ik er ook wel weer hartelijk om lachen hoor :lol:

onatha
Berichten: 22
Lid geworden op: wo 09 augustus 2006, 7:03

Berichtdoor onatha » do 19 oktober 2006, 22:59

Moderator: wederom commerciële link verwijderd!

het is GEEN reclame,
het is een hulp om mijn verloren geld terug te winnen

baby_19
Berichten: 900
Lid geworden op: wo 31 augustus 2005, 23:36

Berichtdoor baby_19 » do 19 oktober 2006, 23:33

Hmmm wat moeten wij ermee doen dan??

Kitty
Berichten: 685
Lid geworden op: zo 26 maart 2006, 8:32
Locatie: Stadje in zuidholland

Berichtdoor Kitty » do 19 oktober 2006, 23:39

Onatha, wat dacht je ervan om gewoon een baantje te zoeken om je geld terug te verdienen?
Ik geloof niet dat dit er een juiste plaats voor is op die manier.
Heb jij vandaag ook zo'n zin?
Jazeker, onzin

Meermin
Berichten: 16
Lid geworden op: vr 06 oktober 2006, 1:27
Locatie: Brabant

Berichtdoor Meermin » vr 20 oktober 2006, 0:26

Alison, wat een topic! Supergoed bedacht... en dan die reacties van iedereen! Ik heb echt zooooo gelachen :lol:
Turn on: heb wel eens bloedeerlijk een jongen (aantal jaar jonger.. jammie) verteld wat ik allemaal met hem zou willen doen op het toilet... die blik in zijn ogen was een SUPER turn on (niks gedaan verder, heb me verder keurig gedragen... dat was dan ook meteen de turnoff!)
Maar eh... waar blijven die mannen nou?
Meermin ;)

Anton102
Berichten: 94
Lid geworden op: wo 13 juli 2005, 21:57

Berichtdoor Anton102 » vr 20 oktober 2006, 12:09

Maar eh... waar blijven die mannen nou?
Ik heb zo het vermoeden dat "die mannen" vooraf heel goed weten in te schatten "wat voor vlees ze in de kuip hebben"...

Hoewel, soms ontdek je op het laatste moment iets wat je niet had verwacht... Bijvoorbeeld een hele grote moedervlek op een ontsierende plaats, is mij eens gebeurd op een leeftijd dat je daar nog echt van schrikt...

Maar het aller, allerergste vind ik wel: Een ongewassen doos! Vooral als-ie stinkt, en het teiltje heb ik nodig als er ook nog witte afscheiding uitkomt...

Zo, da's mijn turnoff. Turnon: Borsten! Zien er toch altijd weer mooier uit zonder kleding...

peter47
Berichten: 84
Lid geworden op: di 27 december 2005, 13:49
Locatie: Amsterdam, schrijfklusser

Berichtdoor peter47 » vr 20 oktober 2006, 23:27

Op de eerste plaats komt of ik iemand een sympathiek en lief persoon vind. Visueel val ik op een vriendelijk, open gezicht. Bij het vrijen moet je elkaar met plezier in de ogen kunnen kijken. :love: 8)
De rest is voor mij van zeer secundair belang. Maar vooruit, echt moddervet trekt me erotisch niet aan, zelfs niet bij mijn beste vrienden of vriendinnen. Mollig en slank wel. En het prettige van mollig vind ik nog dat ik er zo lekker tegenaan kan liggen.

PS.
Sommige mannen houden kennelijk van een kaalgeschoren kruis bij hun partner maar dat vind ik nou helemaal niks. :roll: Het geeft iets onerotisch kindachtigs aan een plek met een erotische betekenis, als het niet wordt bijgehouden staan er stoppeltjes op en je mist de mogelijkheid om lekker met je vingers door de haartjes te kroelen.

midnight
Berichten: 16
Lid geworden op: do 31 augustus 2006, 10:06

Berichtdoor midnight » zo 22 oktober 2006, 13:49

Een geheel geschoren onderkant is altijd een goedmaker, net zoals een bos haar juist een afknapper is. Ongeschoren oksels vind ik hetzelfde. Een te zware dame stoot me ook af.

De beste turn on ligt eigenlijk in het gedrag; een vrouw die zelf ook initiatief neemt en zich er niet voor schaamt duidelijk te laten merken dat ze opgewonden is.

mayte
Berichten: 79
Lid geworden op: do 11 november 2004, 12:54
Locatie: manager

Berichtdoor mayte » ma 23 oktober 2006, 14:07

turn-on
spannende gesprekken, opdrachtjes doen 8) , dan komt het er eindelijk van na wel een paar weken teasen.......................

turn-off
ouderwetse lichtblauwe hema onderbroek en zo'n donkerblauw randje!
:shock: sorry......................................

van horen vertellen;
hij neemt een leuk stoer meisje mee, bij het uitkleden had ze over haar hele rug een grote driemaster tatoo!!!!!! das toch effe schrikken. :shock:

hij druk bezig, zij ligt onder.....
....goh, je mag het plafond ook wel weer eens witten................ :lol:
do it like she likes it, so ur baby don't wanne sleep around!

kaya2006
Berichten: 32
Lid geworden op: ma 16 oktober 2006, 12:40

Berichtdoor kaya2006 » ma 20 november 2006, 10:57

Je mag je plafond wel eens witten...jeetje waar ben je dan met je gedachten :lol:


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten