...en toen kleedde ze zich uit en dacht je...ahhhhhh

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

Puppie
Berichten: 473
Lid geworden op: ma 24 juli 2006, 23:58

Berichtdoor Puppie » wo 13 september 2006, 17:40

Heerlijk om dit allemaal te lezen.
Heb zelf niet iets geks meegemaakt, maar blijf vooral schrijven!

taitai
Berichten: 192
Lid geworden op: zo 06 februari 2005, 12:41

Berichtdoor taitai » wo 13 september 2006, 19:04

ik lag echt totaal ??!!@@ggrrrr
naast dat type.

couldnt believe my eyes.

maar hij bleef maar met mams babbelen.

vieze tijgerpik en moedercomplex.....
daarna dagje later (everyone has an offday...ik ben de beroerdste niet en hij kon goed befffen) )nog een poging gewaagd, lag hij met tepelklemmetjes en anaalplugje op bed uitgespreid, ging telefoon.....zijn zus! dat ze twee krasloten had gekocht maar niets gewonnen....ja, dat ging voor...

tegen de tijd dat hij uitgebeld was, was taitai dus MOOOOOVEN

hij snapt nu nog niet waarom
love = 4ever

Damsel
Berichten: 533
Lid geworden op: do 12 januari 2006, 14:34
Locatie: Rotterdam's rook

Berichtdoor Damsel » wo 13 september 2006, 22:34

Zelf weinig opzienbarends meegemaakt op dit gebied, op een ieniemienie pikkie na, maar daar kreeg ik nog niet dat aaaaaahh-gevoel bij. Maar ik hoorde vandaag iets wat hier wel thuis hoort.

Een keer op vakantie, voor het eerst sinds een jaar of 15 verleid en in de tussenliggende jaren was ik niet zo bezig geweest met de seksuele etiquette, zal ik maar zeggen... En toen kleedde ik me uit en hij dacht... aaaaahhh. Maar dan wel op de positieve manier! Want ik, stil blijven staan in de 'doe-maar-gewoon' jaren tachtig (op dit gebied althans) had nog een keurig matje staan daar beneden. En dat vond hij me toch opwindend!!

Het matje is inmiddels al heel lang verleden tijd, maar toen hij er vanmiddag over praatte, kreeg hij opnieuw die sterretjes in zijn ogen :lol:

Chick
Berichten: 30
Lid geworden op: ma 27 maart 2006, 18:20

Berichtdoor Chick » do 14 september 2006, 16:47

Grappig om dit soort dingen te horen!
Ik hoorde van een vriend van me, toen hij op vakantie was een paar jaar geleden dat toen hij zn one night stand wilde binnendringen, dat het niet lukte, bleek dat in de duisternis (het was buiten ergens in de bosjes of op het strand) dat er een of andere viezerik zijn one night stand al aan t vingeren was maar dat ze dit gewoon niet doorhadden! Echt bizar.

Verder vond mijn ex het erg sexy als ik geen BH droeg, bij een man vind ik t een echte turnon als je kan zien hoe opgewonden hij is, terwijl hij nog kleding aanheeft.

Shazzz
Berichten: 6930
Lid geworden op: wo 02 juni 2004, 14:25
Locatie: Randstad

Berichtdoor Shazzz » do 14 september 2006, 16:52

bij een man vind ik t een echte turnon als je kan zien hoe opgewonden hij is, terwijl hij nog kleding aanheeft.


Hmmm, nóg lekkerder is het om te voelen dat ie opgewonden is, met zijn kleding aan.
Dan tonen wij elkaar de liefde
want wij zijn samen één.

Syrée
Berichten: 29
Lid geworden op: zo 23 juli 2006, 0:05
Locatie: NL

Berichtdoor Syrée » do 14 september 2006, 18:39

Hmmm, nóg lekkerder is het om te voelen dat ie opgewonden is, met zijn kleding aan.
mm ja :)

Als je ineens wordt omhelst en er iets tegen je onderbuik 'prikt'... En als je dan opkijkt naar hem je iets dichter tegen hem aandrukken om zijn stijve lul nog beter te voelen! Daar wordt ik wel geil van.

Alison
Berichten: 64
Lid geworden op: di 01 augustus 2006, 12:30
Locatie: R'dam

Berichtdoor Alison » do 14 september 2006, 20:03

heh, ssshhhttttt.... Ik ben net weer totally single
dus dit soort praatjes kan ik even niet hebben :lol:

edit: ik ga er gewoon taalfouten door maken :oops:

Clover
Berichten: 373
Lid geworden op: di 17 januari 2006, 19:41
Locatie: Brabant

Berichtdoor Clover » vr 15 september 2006, 0:39

Mee eens Syrée en Shazia, helemaal als dat gepaard gaat met een diepe tongzoen. Mmm. Dat maakt veel los zeg.
Of dat gewoon je hand gepakt wordt en je naar die 'turn-on' geleid wordt....

Isa 36
Berichten: 12
Lid geworden op: ma 04 september 2006, 22:11
Locatie: nijmegen

Berichtdoor Isa 36 » vr 15 september 2006, 10:33

Hmm jaa... en dat alles dan zonder iets te zeggen :)
Maak me gek!!

Kuzzz Isa xxx

Josje
Berichten: 537
Lid geworden op: wo 07 augustus 2002, 1:01
Locatie: op een eiland, enne... activiteit, moet dat???

Berichtdoor Josje » vr 15 september 2006, 13:06

Op het punt staan om naar het restaurant te gaan (we waren in een hotel) en dan moeten wachten omdat zijn opwinding wel heel erg overduidelijk zichtbaar was in zijn (toen nog) bandplooibroek, hihihi. (tentje bouwen? ;))Het wond mij wel erg op iig. :oops:
De krachtigste energiebron in het leven is en blijft de menselijke warmte.

Shazzz
Berichten: 6930
Lid geworden op: wo 02 juni 2004, 14:25
Locatie: Randstad

Berichtdoor Shazzz » vr 15 september 2006, 13:30

Hihihi. Of in zee knuffelen zodat ie een tijdje in de branding moet blijven zitten omdat er ook wel een tentvorming zichtbaar was. Hmmmm. ;)
Dan tonen wij elkaar de liefde
want wij zijn samen één.

taitai
Berichten: 192
Lid geworden op: zo 06 februari 2005, 12:41

Berichtdoor taitai » zo 17 september 2006, 6:44

dit dreigt in een 'waar worden wij total turned on topic te veranderen...lekker hoor...al waren de afknappers ook wel heel geinig.

weet ik er nog één: hoe giga turnon ineens afknapte buiten onze schuld. lig naast mijn one-night stand - nu mijn man trouwens - en we zijn zo'n beetje klaar. Beetje verlegen allebei...durfden het licht niet aan te doen en lagen een beetje romantisch tegen elkaar te murmelen dat het eigenlijk zonde was het een one night te laten duren..kortom, het begin van verliefd worden, zo kwetsbaar romantisch. toen hij zei: wil je morgen met me uit eten (hoihoi vervolgdate!!!) was ik heel blij dus zoende hem en we begonnen net weer zin te krijgen in de tweede keer, maar dan met veel meer zelfvertrouwen (hoihoi, we zijn meer dan een one night, we zijn verliefd aan het worden) beginnen onze bovenburen met veel lawaai aan hun neukpartij.
Nou kick ik wel op lekkere geluiden van anderen maar deze niet....ze schreeuwde alsof ze werd vermoord, pas toen we het bed hoorden piepen wisten we dat het geen varken was wat werd geslacht, het was echt een beetje eng. was blij dat wij al klaar waren, het had echt onze stemming bedorven.
love = 4ever

provincieman
Berichten: 16
Lid geworden op: ma 16 oktober 2006, 21:59

Berichtdoor provincieman » ma 16 oktober 2006, 23:20

toen ik haar mocht uitkleden en zag dat ze cub dubbel d had! Had dit niet gedacht omdat ze altijd wijde truien aan had.

vervolgens bleek ze maar een beetje vochtig te zijn, en hele strakke spieren in haar vagina. Omdat ze veel aan sport deed, had ze zowieso veel spieren. Ze wilde desondanks dat ik hij haar binnen kwam, terwlijl ik er nog geen vinger in kon krijgen. Dat bezorgde me promt een slappe en die is niet weer stijf geworden. En dat terwijl ze een goddelijk lichaam had om te zien!!!

Gebruikersavatar
Savanne
Berichten: 4696
Lid geworden op: di 10 oktober 2006, 12:49
Locatie: midden van het land

Berichtdoor Savanne » di 17 oktober 2006, 9:48

Turn-on:
De hele avond in de kroeg half om half verteld te krijgen ( stiekem en zachtjes) waar hij allemaal zin in heeft als we thuiskomen... Terloopse aanrakingen die ik voel en verder niemand ziet... ( wel gezien zou kunnen hebben) veel belovende blikken terwijl we in gesprek zijn met anderen...
Of wel zinderende gedachtes terwijl het nog niet kan. Sjucht

Turn 0ff: Helaas had dit schatje op die zelfde avond de onhebbelijkheid om in redelijk tempo whiskeys naar binnen te klokken. Tegen de tijd dat we thuis waren kleedde hij me nog wel uit maar zodra hij en ik naakt waren en hij me bovenop zich trok ..lag hij binnen een minuut te slapen. En dit was niet 1 x maar hij heeft t meerdere malen gepresteerd mij zwaar gefrustreerd achter gelaten.

En nu als ik m spreek toch maar steeds te herhalen hoe goed de sex tussen ons was... welke sex ? :S
"In zijn ogen verdrinken , je hart verliezen , en dan maar zeggen dat liefde gezond is."

Puppie
Berichten: 473
Lid geworden op: ma 24 juli 2006, 23:58

Berichtdoor Puppie » di 17 oktober 2006, 13:17

Oeps... geen sex dus.

Wij hebben zelf wel eens een poging gedaan om nog wat te doen toen we allebei werkelijk straalbezopen waren.
Ondertussen in slaap gevallen.
Wakker worden nog bovenop hem. Alleen was er wel wat gekrompen :lol:


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AeolusLucht, Ahrefs [Bot], Semrush [Bot] en 20 gasten