Wordt mijn droom werkelijkheid?

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

Ella35
Berichten: 115
Lid geworden op: wo 30 augustus 2006, 20:33
Locatie: Zuid-Holland

Wordt mijn droom werkelijkheid?

Berichtdoor Ella35 » za 02 september 2006, 18:07

Bijna een jaar geleden kreeg ik onverwachts speciale gevoelens voor een collega, een vrouwelijke collega... Ik wist niet wat me overkwam... ik ben al jaren getrouwd met een man en heb dit soort gevoelens voor een vrouw nog nooit gehad. Ik heb het vrouwenlichaam wel altijd mooi gevonden en kijk er graag naar, maar zo’n sensueel en sexueel gevoel voor een vrouw heb ik nog nooit ervaren. Ik voelde me verlegen en in de war. Ben ik lesbisch? en hoe moet dat met mijn man dan?....
Ik voelde me verlegen als zij me aankeek en durfde een oog contact met haar bijna niet aan....
Op een nacht kreeg ik een droom... oh wat een droom.... zij en ik waren samen... we liepen door een prachtig huis zwijgend naast elkaar en ik voelde de spanning tussen ons.... ik wou haar aanraken, voelen, strelen.... we liepen door het huis en af en toe kwamen onze blikken elkaar tegen, verlegen keek ik haar aan zij bleef me aankijken... ik voelde mijn adem zwaarder worden, warmte vloeide door mijn hele lichaam... ze pakte mijn hand en trok me zachjes aan mijn arm zodat wij op een bank gingen zitten.. ik reikte mijn hand om haar aan te raken... haar lange bruine haar, haar mooie volle borsten.... en toen werd ik wakker... ik kreunde en voelde en warm, nat gevoel ??tussen mijn benen....
In de dagen daarna betrapte ik mezelf steeds kijkend naar haar .... haar blauwe ogen met donkere lange wimpers, het lange bruine haar, haar volle lippen, haar borsrten... als niemand het maar ziet dacht ik en stiekem hoopte ik dat zij mijn blikken wel merkt en er misschien op in zou gaan.... dat mijn droom een werkelijkheid wordt....

winner
Berichten: 13
Lid geworden op: za 26 augustus 2006, 16:39
Locatie: noord-brabant

Berichtdoor winner » za 02 september 2006, 23:35

mooooooooiii..........

en nu........... ik denk er komt een vervolg........

:roll:
winner ;-)

Ella35
Berichten: 115
Lid geworden op: wo 30 augustus 2006, 20:33
Locatie: Zuid-Holland

Berichtdoor Ella35 » zo 03 september 2006, 20:38

het vervolg.... zij is inmiddels mijn ex-collega geworden, maar komt steeds terug in mijn dromen.... de gedachte laat me niet los. Soms denk ik haar op straat te zien, maar uiteindelijk blijkt het toch een andere te zijn, Ik voel me teleurgesteld.... De dagen gaan voorbij en mijn verlangen wordt naar de achtergrond geschoven. Heel soms zie ik een mooie vrouw en dan voel ik weer de warmte door mijn lichaam.... mijn verlangen wordt weer sterker en het gevoel ook.... ik verlang naar een vrouw, naar de zachtheid, de sensualiteit de erotiek... ik zou zo graag met een vrouw willen vrijen....
Zo'n week geleden heb ik het aan mijn man verteld! Oh wat vond hij het geil, werd er helemaal opgewonden van en ook verlegen.... Ja hij kan dat goed begrijpen zegt hij "vrijen met een vrouw is zooo lekker".... Hij wil meer weten; wat voor 'n vrouw vind ik mooi, hij wil weten wat me opwindt, wat ik zou willen doen met een vrouw.... ik voel me verlegen en opgewonden tergelijk alleen de gedachte al..... Als we vrijen fluistert hij in mijn oor wat hij in zijn fantasie ziet.... ik ben met een vrouw. wij liggen naakt naast elkaar wij zoenen en strelen elkaar.... ik raak haar borsten aan... zij raakt mij... ohh ik kreun en zucht.... Hij gaat verder: haar hand raakt naar mijn buik.... en zakt verder naar beneden... hmmm..... ik voel weer de warmte door mijn lichaam.... het is nat tussen mijn benen, oh zo nat. Ik voel hem in me en hoor zijn woorden... mijn lichaam trilt. Ja oh ja jaaaa..... Wauw

Ella35
Berichten: 115
Lid geworden op: wo 30 augustus 2006, 20:33
Locatie: Zuid-Holland

Berichtdoor Ella35 » di 05 september 2006, 0:20

Een paar dagen later raak ik "in gesprek" op de chat met een vrouw die eenzelfde fantasie heeft als ik. Ook zij fantaseert dat ze met een vrouw vrijt... Net als ik vindt ze het idee erg opwindend en allebei, krijgen wij er een warm gevoel van. We kletsten gezellig en het gesprek wordt steeds intiemer. We beschrijven hoe we eruit zien... we vertellen elkaar wat we mooi vinden aan een vrouw... ik vind het spannend.... voel me opeens als een pubber... ik bloos... haar man zit naast haar, mijn man naast mij.... ze vinden het super geil.... Dan besluiten wij dat ze nu genoeg hebben gezien en dat we nu verder met z'n tweeen willen. Ik weet niet hoe haar man reageert maar de mijne lacht lief en zegt: veel plezier en gaat naar bed :oops: We gaan verder en raken opgewonden van onze woorden naar elkaar.... ik krijg het erg warm, zij ook.... ik raak mezelf aan en probeer te bedenken dat ik haar aanraak, hmmm.... mijn hand zakt naar mijn slipje, ik ben erg opgevonden en nat... jeetje wat overkomt mij nou? Ik raak zo opgewonden van haar, zo geil van haar woorden..... typen wordt steeds moeilijk met een hand.... We maken elkaar gek, ohhhhh
Ik zal de details verder niet beschrijven, dat laat ik aan jouw (de lezer) fantasie over. Ik zal alleen nog zeggen dat het erg bijzonder was. Zo nieuw, zo spannend, zo geil, zo hemels...

En nu wat? Wil ik haar zien?....mijn verlangen wordt sterker.... ik wordt nieuwsgieriger. Hoe zou het zijn om echt met een vrouw te vrijen??? Met haar!...
It's the possibility of having a dream come true that makes life interesting

Baldlover
Berichten: 318
Lid geworden op: do 15 januari 2004, 14:25
Locatie: Omgeving Rotterdam

Berichtdoor Baldlover » di 05 september 2006, 8:05

Het is erg mooi beschreven allemaal. Dit lijkt me meer iets om in boekvorm te schrijven. Ik krijg nu het idee dat we hier gebruikt worden om jouw fantasieen mee te beleven. Ik krijg het er niet warm van en aan de reacties van de dames te zien zij ook niet.
Je kan beter gewoon de feiten opschrijven en wat er verder mee gebeurd dan dit.

princess
Berichten: 424
Lid geworden op: vr 19 augustus 2005, 17:05
Locatie: Zuid Holland

Berichtdoor princess » di 05 september 2006, 9:13

Speak for yourself Baldlover, ik vind het prachtig. En het idee dat ik mogelijk op dat moment in de chatroom zat, onwetend van de electriciteit in de 'kamer nabij'!

Leef je uit Ella35, al of niet met 1 hand *grijns*. De chatroom is soms net een speeltuin, en al spelend en genietend leer je vanalles over jezelf.

Kus,
Princess

die gisteren in de speeltuin verdomd lekker gespeeld heeft... :lol:

yara

Berichtdoor yara » di 05 september 2006, 17:53

helemaal mee eens princess!
En ik speel ook graag in die tuin ;)

Gebruikersavatar
Man34
Berichten: 33
Lid geworden op: di 01 augustus 2006, 23:44
Locatie: regio Delft

Berichtdoor Man34 » do 07 september 2006, 23:38

Laat je lekker gaan Ella. Ik geniet er ook van als mijn princess los gaat. Lang leve de speeltuin.

Ella35
Berichten: 115
Lid geworden op: wo 30 augustus 2006, 20:33
Locatie: Zuid-Holland

Berichtdoor Ella35 » za 09 september 2006, 12:16

Terwijl ik vol met verlangens ben, houdt zij afstand.... Ze is behoorlijk van slag van onze ervaring en weet niet zo goed wat ze ermee wil... Het ging ook erg snel, ook voor mij hoor.... Ik besef dat dit geen spelletje is; zoiets doet iets met je gevoelens. 's Nachts droomde ik van haar net of we echt naast elkaar lagen, elkaar streelden.... het was zo zacht, tender en sensueel.... Maar het was een droom... Elke dag check ik mijn inbox hopend op een reactie van haar, maar de enige reactie wat ikkrijg is dat zij tijd nodig heeft. De tijd geef ik haar natuurlijk, ik zou nooit iemand onrespectvol behandelen en hoop dat ik niet te opdringerig ben overgekomen. Jeetje, ik weet niet precies wat ik voel, maar ik voel wel...
Dit heeft me een kick gegeven, maar zelfs als zij het wil, zou ik haar in het echt durven ontmoeten? Zou ik in het echt mezelf zo los durven gaan, mezelf helemaal aan haar durven overgeven???

Ik voel me in de war, onzeker en een beetje verdrietig. Zoek steun bij een lieve vrouw in de kamer... ze weet me gerust te stellen en geeft wijs advies. Ik vind het zo lief dat ze een luisterend oor voor me heeft, dat heb ik even nodig. Het gesprek wordt intiem en zij deelt haar ervaringen met mij. Het wordt weer een avond om niet te vergeten, vol met lust.
In mijn gedachte zie ik de andere vrouw voor me en deze lieve vrouw is onze coach... Ik laat haar me de weg leiden, de weg van het verleiden, van verlangen, lust en plezier.
It's the possibility of having a dream come true that makes life interesting

Ella35
Berichten: 115
Lid geworden op: wo 30 augustus 2006, 20:33
Locatie: Zuid-Holland

Berichtdoor Ella35 » zo 10 september 2006, 23:35

Ik heb gisteren weer steun gezocht bij die lieve wijze vrouw. We laten elkaar onze foto's zien; zij laat me een foto van afgelopen Kerst zien, ziet er goed uit! Het wordt weer warm in de kamer.... het is niet onze bedoeling maar de lust wint weer...

Vanochtend schrijf ik weer in mijn dagboek:
"Ik heb heerlijk geslapen vannacht (een beetje kort maar wel heerlijk). Ik had alleen zo'n gekke droom..... Het was Kerst... en het was warm.... oh zo warm... En het was niet de kerstman die er was... maar de kerstvrouw... wist nooit dat de kerstman zo'n lekker vrouw had... ;)
Ik werd wakker met een raar gevoel.... lekker gevoel, maar ergens voel ik me onbevredigd.... een droom is niet genoeg... mijn droom MOET werklijkheid worden.... mijn ieuwesgierigheid is nu groter, mijn verlangen is enorm. Ik heb het warm zeg ik tegen mijn man. Hij: alweer??? Ik aantwoord: nog steeds.... Gaat het me lukken om af te koelen? vraag ik mezelf af, of blifjft de warmte... tot ik het echt weet... tot ik een vrouw echt in mijn armen heb.... tot ik een keertje de borsten van een andere vrouw echt mag voelen.... de zachte tong van een vrouw op mijn lippen voel, tot ik een vrouw zal proeven.... Ohh... Ik wil het weten, het hoef geen fantasie meer te zijn, ik wil zooo graag met een vrouw vrijen ..."
It's the possibility of having a dream come true that makes life interesting

Ella35
Berichten: 115
Lid geworden op: wo 30 augustus 2006, 20:33
Locatie: Zuid-Holland

Berichtdoor Ella35 » wo 13 september 2006, 14:13

De dagen gaan voorbij, ik ben moe... moet echt even rustig aan doen. De lange "gespreken" tot diep in de nacht eisen hun tol. Ik voel me een beetje down, beentje in de war... Ik wil wel, wil niet... misschien moet ik er niet te veel aan denken, gewoon wachten en zien hoe het verder gaat.

Ik voel net of ik aan het begin ben van een onbekende avonturenreis. De bestemming is onbekend, evenals de spelregels. Er zijn geen duidelijke regels of grenzen. Wanneer de trein waarin ik reis bij een halte stopt, zal ik elke keer opnieuwd de omgeving moeten leren verkennen, de spelregels opnieuw ontdeken en mijn eigen grenzen elke keer opnieuw moeten bepallen.
De trein rijds snel, misschien ies te snel voor mij. Na een paar dagen reizen ben ik aan rust toe, wil me even afzonderen van andere reizigers en weer tot adem komen.
Over een paar dagen kan mijn avonturenreis weer door gaan...
It's the possibility of having a dream come true that makes life interesting

Ella35
Berichten: 115
Lid geworden op: wo 30 augustus 2006, 20:33
Locatie: Zuid-Holland

Berichtdoor Ella35 » ma 18 september 2006, 9:53

Mijn avonturenreis gaat door, de trein rijdt weer.
In deze spannende reis vind ik het moeilijk om totale rust te nemen, maar ben de laatste dagen aardig bijgekomen. Nee, helemaal stil zat ik niet, maar heb nu geleerd rustig aan te doen, stap per stap te nemen ipv volledig aan mijn nieuwsgierigheid over te geven.
Na een paar dagen rustig reizen, ben ik weer in een spannende bestemming aangekomen. Mijn gevoel is goed, het is hier zo mooi, betrouwbaar en avontuurlijk; net een exotisch eiland. Het klikt goed met de lokale bevolking en ik voel me heerlijk.... wil hier een tijdje bijven hangen en dit eiland beter verkennen, rustig ontdekken....
It's the possibility of having a dream come true that makes life interesting

Ella35
Berichten: 115
Lid geworden op: wo 30 augustus 2006, 20:33
Locatie: Zuid-Holland

Berichtdoor Ella35 » do 04 januari 2007, 22:35

Na een heel lange stop reist de trein weer verder.
Spanning, blijheid, verdriet, hoop, verwachtingen en teleurstelling... alles komt voor in deze reis.
Het is al een tijdje rustig geweest, ben niet zo in de stemming geweest voor een nieuwe avontuur, ben met andere dingen bezig en de lust was even op laag pitje gezet...
Maar sinds een paar weken heb ik er weer zin in. Wil weer genieten van het onbekende, wil iets spannends meemaken, me laten gaan in het onbekende avontuur. Tja, of ik wil dat mijn droom ook werkelijkheid wordt.... daar ben ik nog niet over uit. Ik geniet van de gedachten, van het daarover dromen, er over praten, de fantasie....
It's the possibility of having a dream come true that makes life interesting

yoni
Berichten: 85
Lid geworden op: zo 27 november 2005, 23:03
Contacteer:

Berichtdoor yoni » zo 04 februari 2007, 20:42

Ben je nog aan het reizen Ella of staat de trein nu weer even stil?

Je hebt je gevoelens mooi verwoord...heel herkenbaar.
het leven is niet wat het ooit leek te zijn.

Ella35
Berichten: 115
Lid geworden op: wo 30 augustus 2006, 20:33
Locatie: Zuid-Holland

Berichtdoor Ella35 » di 06 februari 2007, 21:42

Dank je Yoni.

Of ik nog aan het reizen ben? Tja.... ja en nee.... de gedachten en de verlangens zijn er nog (bijna) dagelijks.... In mijn dromen reis ik vaak en maak ik spannende avonturen mee...

En jij Yoni, ben je aan het reizen?
It's the possibility of having a dream come true that makes life interesting


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Semrush [Bot] en 77 gasten