Hoe zeg ik tegen hem wat ik lekker vind?

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

sunnigirl
Berichten: 4
Lid geworden op: zo 27 augustus 2006, 23:15

Hoe zeg ik tegen hem wat ik lekker vind?

Berichtdoor sunnigirl » vr 01 september 2006, 10:23

Lieve meiden,

Mijn probleem is dat ik het moeilijk vind te zeggen wat ik wil en wat ik lekker vind. Bij mijn nieuwe vriend kom ik niet klaar, ook al probeert hij het wel. Normaliter kom ik alleen maar klaar door likken, dus dat doet hij ook.

Hij vindt het vervelend voor mij dat ik niet klaarkom en wil dat ik hem vertel hoe ik likken het lekker vindt, waar en op welke manier. Maar hoe vertel ik dat? Welke woorden gebruik ik bijvoorbeeld? Misschien klinkt dit raar, ik hoop het niet.. maar ik heb dit nog nooit gedaan.

XXX sunnigirl
beter laat dan...

Baldlover
Berichten: 318
Lid geworden op: do 15 januari 2004, 14:25
Locatie: Omgeving Rotterdam

Berichtdoor Baldlover » vr 01 september 2006, 10:35

Zeg hem gewoon eerlijk wat er aan de hand is. Als hij een echte vriend is zal hij het alleen maar waarderen dat je dit hem zegt. Het is voor hem ook fijner als jij 100% kan genieten en klaarkomen. Iedereen is anders en bij een nieuwe partner gaan dingen soms anders als bij een ander. Als jij laat weten hoe het bij jou wel gaat is dit voor jullie beide een stuk bevredigender.

Suc6 ermee.

Pol Kapitein
Berichten: 24
Lid geworden op: wo 05 juli 2006, 14:02

Berichtdoor Pol Kapitein » vr 01 september 2006, 10:56

Kan ook subtiel en positief duidelijk gemaakt worden hoor, tijdens de sex.

Wanneer hij even de goede snaar raakt bijvoorbeeld, dan kun je dat laten merken. Een kreuntje extra of een paar waarderende woordjes als 'Lekker,' en 'Ja, daar, ga door,' zal genoeg zijn. Als het dan niet doordringt, dan kun je zeggen: 'Doe nog eens wat je met deed, dat was lekker!' Zo voelt het voor hem ook positief. Hij doet iets goed en daar lust je nog meer van.

Mocht het zo niet lukken, dan kun je misschien wat instructies geven. Hoofd de goede kant op drukken, lekker plekje aanwijzen. Ook dat kan positief. Dan zeg je 'Ik vind het lekker als je dit doet.'

Gebruikersavatar
zee
Berichten: 2376
Lid geworden op: za 14 juli 2001, 1:01
Locatie: Ultima Thule

Berichtdoor zee » vr 01 september 2006, 12:20

C'est le ton qui fait la musique... Als je aan het vrijen bent, echt opgewonden bent, kan je elkaar eigenlijk alles wat welke God dan ook verboden heeft in de oren fluisteren; hem vertellen hoe jij het 't lekkerste vindt kan zelfs lustverhogend werken, het is een kwestie van timing en de goede toon vinden. Kies dus het goede moment, en maak van het klaarkomen geen ernstig doel dat absoluut gehaald moet worden. Dat komt vanzelf wel een keer, spelenderwijs. Stel je maar eens het volgende voor:

Samen in bed, na een omvangrijk voorspel, kussen, friemelen, kleren uitdoen e.d. glijdt hij na een aantal plagerige omwegen uiteindelijk tussen je benen, en begint jou enthousiast oraal te verwennen. Er is weinig opwindender voor een man als je dan reageert, bijvoorbeeld met je ene hand om zijn hoofd - lustvol om hem dieper op jou te drukken, leidend om zijn mond te sturen - of je andere hand op je onderbuik, je vingers richting je gevoelige plekje, draaiend en bewegend vlak voor zijn begerige ogen.

En ook reageren door lief te praten, en dan is het juist opwindend als je bijstuurt en laat weten waar je het fijn vindt, in termen als
"mmmm ja, daar, lager, lagerrrrrrrrrrr... ohhhh ja, zachtjes... jeuj, niet te snel, oehh..."
Je mag dan best coachen en de leiding nemen, hij wil op dat moment niets liever dan het goed doen en jou duivels lekker laten genieten.
Misschien durf je het wel te laten zien, vlak voor zijn ogen. Leg je hand op de zijne en laat 'm voelen wat je ideale ritme is, of trek 'm wat van je af als hij te hard drukt.
Al deze handelingen begeleid door aanmoedigende opmerkingen, gefluisterde hints, hijgerige aansporingen als
"mmmmzo doe je 't goed, wwwwowwacht, zachtjes, heu, niet te snel... daar, ja dáár, oh, jaaaaa - niet ophouden nu, ohwwwmmmm..."
En misschien vraagt hij wel iets gedurfds als
"vind je 't lekker zo..? Laat het mij zien, toon het mij..."
Waarop jij recht voor zijn ogen je vingers het juiste ritme kan laten aangeven, onderwijl genietend
"zoooo ist lekkerst, kijk..."
en dan je vinger van je geslacht naar zijn mond brengen, zijn lippen strelen, en zijn tong uitnodigen mee te spelen in het spel, en hem complimenteren als het lekker gaat, of geile aanmoedigingen fluisteren als
"ohhh ik voel je in me, jezus wat lekker... proef me, drink me... ga doooooor, precies zo, mmmmm... langzamer, zachtjes nu ohh.... niet stoppen nu, doe, doe, oh!"
Ad infinitum.

Succes!

Zee
it's much more difficult to judge oneself, than to judge others - A. de Saint-Exupéry

Shazzz
Berichten: 6930
Lid geworden op: wo 02 juni 2004, 14:25
Locatie: Randstad

Berichtdoor Shazzz » vr 01 september 2006, 12:32

:oops: Ligt het aan mij of stijgt de temperatuur hier ineens? :oops:
Dan tonen wij elkaar de liefde
want wij zijn samen één.

Spuit11
Berichten: 1538
Lid geworden op: zo 20 augustus 2006, 20:30
Locatie: Midden van het land

Berichtdoor Spuit11 » vr 01 september 2006, 12:38

@Zee, wat een prachtige (opwindende) uitleg!

En lieve Sunnygirl, het heeft denk ik alles te maken met dúrven. Ik proef ergens bij jou een stukje terughoudendheid, schaamte misschien?, niet uit je hoofd durven gaan, bang om je vriend het gevoel te geven dat ie het verkeerd doet.....Correct me if i'm wrong please....
Ik weet zeker dat je bij een man gewoon kan zeggen wat je lekker vind en dat dat zelfs erg gewaardeerd wordt. Als ik me ga verplaatsen in een man dan zou ik er wat onzeker van worden als je sex hebt met iemand die niet ergens laat blijken of de dingen die je doet als prettig of niet prettig worden ervaren...
Gewoon DOEN hoor.... :kiss:

Aaarghje
Berichten: 905
Lid geworden op: do 30 mei 2002, 1:01
Locatie: 020

Berichtdoor Aaarghje » vr 01 september 2006, 13:14

:oops: Ligt het aan mij of stijgt de temperatuur hier ineens? :oops:
Nee, ligt niet aan jou. Hier precies hetzelfde. Maar goed, we wonen dan ook maar uhm... 25 kilometer bij elkaar vandaan. :mrgreen:

katarine
Berichten: 2558
Lid geworden op: di 15 februari 2005, 11:14
Locatie: vlaanderen

Berichtdoor katarine » vr 01 september 2006, 14:02

ow Zee... wow :wink:

Jes
Berichten: 29
Lid geworden op: do 31 augustus 2006, 18:58
Locatie: Frankrijk, boerderij

Berichtdoor Jes » vr 01 september 2006, 17:43

@ Zee: Dat is nog eens een uitleg.....

Ik ben ook wat te verlegen, maar als ik dit zo lees, ga ik de volgende keer ook maar ff vertellen, laten zien wat ik lekker vind......
De tempratuur steeg hier ook behoorlijk, en ik zit erg ver bij jullie vandaan :P

sunnigirl
Berichten: 4
Lid geworden op: zo 27 augustus 2006, 23:15

Woooww !!!

Berichtdoor sunnigirl » za 02 september 2006, 11:07

Jeeeeee !!!! Bedankt voor jullie antwoorden !!! Helaas moet ik nog een klein weekje wachten, maar ik zal vast 'droog' oefenen, want ik moet die woorden wel 'uit mijn strot zien te krijgen' haha!! Inderdaad zit er bij mij schaamte en zal ik mezelf die woorden echt horen zeggen de eerste paar x. Maar ik wil het echt graag. Hij wil zelf ook graag dat ik zeg wat ik fijn vind. Ik ga ervooooor!!!!

Nogmaals superbedankt allemaal!!!!

Sunnigirl

P.s. t werd inderdaad wel warm na het berichtje van zee;-))) :)
beter laat dan...

Jes
Berichten: 29
Lid geworden op: do 31 augustus 2006, 18:58
Locatie: Frankrijk, boerderij

Berichtdoor Jes » di 05 september 2006, 16:23

Ik heb m zondag laten zien, wat ik lekker vind...... Heeft goed geholpen... Ten eerste vond hij t heel leuk om te zien, en ten tweede kon ie m de volgende ochtend ook zo vinden :P Ben wel blij dat ik dat gedaan heb......

Nu moet ik nog iets meer ontspannen.... Me meer laten gaan... Maar dat komt ook al wel....... Nog ff.....

sunnigirl
Berichten: 4
Lid geworden op: zo 27 augustus 2006, 23:15

goed zo

Berichtdoor sunnigirl » di 05 september 2006, 21:48

Goed zo!! Inderdaad meer ontspannen en me meer laten gaan. Ik probeer het ook. Stapje voor stapje. Komt goed met ons Jes!! XX
beter laat dan...

Gebruikersavatar
zee
Berichten: 2376
Lid geworden op: za 14 juli 2001, 1:01
Locatie: Ultima Thule

Berichtdoor zee » wo 06 september 2006, 1:21

Jes en Sunnigirl, dat zijn mooie ontwikkelingen :-)

Nog een tip dan:
Wat misschien ook helpt in het kader van ontspannen en jezelf meer durven laten gaan: bezie het spel tussen jou en je lief als wederkerig.
Als jij hem op een opwindende, speelse wijze kan vertellen (en laten zien) wat je lekker vindt, kan dat omgekeerd natuurlijk ook.
Het is ook gewoon heerlijk om te praten als je sex hebt, gewoon zeggen wat je doet, wat je mooi aan je lief's lijf vindt... zeggen waar je zin in hebt, of van plan bent te doen, wat je geil vindt. Verhoogt de opwinding en kan tegelijk een intieme, ontspannen sfeer geven.
Langzaamaan, beetje bij beetje... als je het wat moeilijk vindt om te zeggen wat je zelf fijn vindt, is het soms ontspannend om de rollen even om te draaien, en de focus te verleggen. Van jou naar hem bijvoorbeeld.

Hij en zij vrijend in bed, na het reeds beschreven temperatuurverhogende voorspel. Hij kwijt zich enthousiast van zijn taak als minnaar, maar misschien wil hij te snel, zoekt typisch mannelijk te resultaatgericht het doel, of legt de druk wat teveel bij haar...
Zij: "Mmmwacht, niet zooo snel... easy..."
Hij, trouw opkijkend tussen haar benen:"Vind je 't niet lekker?"
"Mmmmmmwel... wacht, nu ik eens..."
En zij komt omhoog uit haar liggende positie, gaat schrijlings tegenover hem zitten op het bed. Benen verstrengeld, bovenlijven dichtbij.
Zij: "Ik vind het ook leuk om jou eens van dichtbij te zien..."
Hij: "Heu... "
"Hoe jij 't lekker vindt..."
"..."
"Kom..."
Zij streelt zijn dijen, zijn buik, ontwijkt nog even zijn naar alle waarschijnlijkheid fors priemende erectie. Genietend laat hij het over zich komen, zijn ogen volgen elke beweging van haar handen.
Zij: "Wat is ie lief en groot... en toch zo gevoelig?"
Hij "Jjjjja daar zeker..."
"Mmm... of hier, lager... als ik zo beweeg...?"
"Wat doe je dat lekker..."
"Of misschien wat steviger vasthouden..."
"WOAHHHMMMmmmm...."
"Mmm hij klopt in mijn handen... leeft en siddert..."
"Toe, toe... ohoh... zo laag vasthouden en loom trekken is zoooo lekker..."
"Ik wil 'm proeven... mijn mond om de top leggen..."
"Oh jadoedoedoe, oh... owwwow!"
"Wat is ie groot zo dichtbij... mmm..."
"Oh wat ontzettend geil je zo te zien, hoe je mij... sjezus."
"Ben ik ook... voel mij maar..."
En zo verlegt zij met een enkel geil zinnetje weer zijn aandacht naar haar lijf, en wil hij waarschijnlijk niets liever dan op zijn beurt haar lijf weer verkennen en verwennen.

Succes en geniet,

Zee
it's much more difficult to judge oneself, than to judge others - A. de Saint-Exupéry

Jes
Berichten: 29
Lid geworden op: do 31 augustus 2006, 18:58
Locatie: Frankrijk, boerderij

Berichtdoor Jes » za 09 september 2006, 2:27

owww wat heb ik me vanavond laten gaan.......... Ik heb echt genoten!!!

T is dat ik ook weer naar huis moest, mn ma zat op me te wachten :wink:

MissLove
Berichten: 466
Lid geworden op: zo 23 april 2006, 14:14
Locatie: Noord Holland

Berichtdoor MissLove » za 09 september 2006, 10:13

Tjeetje Zee :oops: je weet het wel te vertellen 8)

(MissLove die het in ene verschrikkelijk warm krijgt)
Smile!!..It increases your face value..


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten