aneros,(anaal bij de man)

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

Kat68
Berichten: 29
Lid geworden op: za 01 oktober 2005, 15:20
Locatie: nl

aneros,(anaal bij de man)

Berichtdoor Kat68 » do 17 augustus 2006, 22:41

Hoi,

Naar aanleiding van het topic "eerlijk anaal", wat ik gedeeltelijk heb gelezen, vraag ik mij toch wat af.
Ik kreeg de indruk dat anaal bevredigen bij de man nog een taboe op rust.
En dat vooral mannen het gevoel hebben dat het iets voor homo's is.

Misschien ben ik wel naief, maar ik dacht toch echt dat dat inmiddels wel over zou zijn, of heeft het iets met leeftijd en ervaring te maken.

Want als man zou je toch moeten weten dat je prostaat(mannelijke G- spot), een van de meest gevoelige plekje is , die je via je anus het makkelijkst te bereiken is.

Ik heb voor mijn man de aneros gekocht. Dat is een speeltje, door medici(zeggen ze) ontworpen , ziet er ook vrij klinisch uit, heel mooi eigenlijk, maar dit terzijde :) Het is bedoeld om de prostaat te stimuleren, en volgens de verhalen en er bestaat zelfs een forum over, is dat ding dus fantastisch, en volgens mijn man dus ook! De meest heftige orgasmes kan een man er van krijgen.

Nou ben ik wel benieuwd hoe andere mannen dat ervaren, anaal en stimulatie van de prostaat.

groet Kat

Tommy
Berichten: 134
Lid geworden op: do 15 april 2004, 19:36
Locatie: België

Berichtdoor Tommy » do 17 augustus 2006, 23:21

Ik heb er sinds kort ook 1 :). Ik heb 'm nu 2 keer gebruikt en denk dat ik nog veel moet oefenen. Het voelt wel lekker, maar nog geen orgasme oid gehad. Het was ook wel wennen eerst...zo'n raar object in je aars. Maar goed, het schijnt ook nog eens prostaat problemen (die veel mannen op latere leeftijd krijgen) te kunnen voorkomen. Ik zie het ook als een investering voor later ;).

Ach, dat er voor sommige mannen een taboe op rust.....hoe bekrompen ben je dan?! Homo's trekken zich ook af, daar wordt die link toch ook niet mee gelegd? En mannen die hun vrouw graag anaal 'nemen'? Het zou mijn allemaal aan m'n reet roesten. Zolang ik het maar lekker vind...kan me weinig schelen wat anderen ervan vinden.
God gave men perfect brains......but then the devil added testosterone.

Snpp
Berichten: 5
Lid geworden op: di 20 juni 2006, 12:41

Berichtdoor Snpp » di 05 september 2006, 9:56

Waar hebben jullie de Aneros gekocht? Heb net even op hun site gekeken en mijn interesse is zeer gewekt :)

Kat68
Berichten: 29
Lid geworden op: za 01 oktober 2005, 15:20
Locatie: nl

Berichtdoor Kat68 » di 05 september 2006, 10:42

Ik heb hem besteld via Stout.

Snpp
Berichten: 5
Lid geworden op: di 20 juni 2006, 12:41

Berichtdoor Snpp » di 05 september 2006, 13:09

Stout? misschien weblinkje?

Damsel
Berichten: 533
Lid geworden op: do 12 januari 2006, 14:34
Locatie: Rotterdam's rook

Berichtdoor Damsel » di 05 september 2006, 13:19

Klik binnen Shespot op 'spelen' (zwarte balk bovenaan) en je komt er vanzelf...

Tommy
Berichten: 134
Lid geworden op: do 15 april 2004, 19:36
Locatie: België

Berichtdoor Tommy » di 05 september 2006, 19:47

Ook bij stout (gekocht in de winkel, niet besteld).
God gave men perfect brains......but then the devil added testosterone.

blackbird
Berichten: 4
Lid geworden op: za 02 september 2006, 19:03
Locatie: Schiedam

Berichtdoor blackbird » di 05 september 2006, 19:59

Hoi Kat,

Anaal bevredigen is dus voor mij niet iets dat typisch voor homo's is. Voor mij is het een prettige manier om aan sex te doen, maar niet iets waar ik een orgasme van krijg. Gewoom prettig om te doen.

barbie
Berichten: 121
Lid geworden op: di 20 september 2005, 23:43
Locatie: maarssen, secretaresse

Berichtdoor barbie » do 07 september 2006, 0:08

Mijn vriendje vindt het heerlijk, en ik trouwens ook om te doen, anaal genomen te worden. We hebben zelfs een strap on gekocht waarin we een dubbele dildo kunnen doen.
Sex is pas vies wanneer je niet gewassen bent

Snowpoes
Berichten: 1
Lid geworden op: do 07 september 2006, 20:47

Berichtdoor Snowpoes » vr 08 september 2006, 19:38

Mijn vriend (30 jaar) moet er ook niets van weten als ik daar in de buurt kom. Hij zegt dat ie geen homo is en dat het een uitgang is en geen ingang. Tja, maar mij vindt ie wel leuk om anaal te nemen, hoezo alleen een uitgang?! :?:
Maar ik denk dat het vooral is dat het nog steeds een taboe is, dat het niet hoort bij mannen. Anaal is op zich normaal de laatste tijden, ja biij vrouwen dan...
Maar ik denk dat er een wereld voor hem opengaat (hihi) als hij zich eens over die schaamte heenzet. Wie weet, ooit?

b68
Berichten: 71
Lid geworden op: zo 21 mei 2006, 14:44
Locatie: De wereld/beetje aanrommelen

Berichtdoor b68 » vr 08 september 2006, 20:25

Wie weet, ooit?
Hij weet niet wat ie mist ;)

ps. homo's trekken zich ook weleens af... doet hij daarom zeker ook nooit? :)

Ben Dover
Berichten: 10
Lid geworden op: di 01 november 2005, 16:37
Locatie: Brabant

Anaal bij mij (m)? Heerlijk!!

Berichtdoor Ben Dover » vr 22 september 2006, 16:17

Het is toch wat met dat 'anaal bij mannen'. Het is een bewezen feit dat er in je anus (m/v) relatief meer sexneuronen zitten dan waar dan ook in je lijf. Zodra je dan het idee los kan laten dat je anus slechts een poepgat is en een 'uitgang' voor viezigheid, gaat er een wereld en een scala aan mogelijkheden voor je open!

Wij hebben de nodige buttplugs (of -en?) in huis en 2 strapons die mijn vrouw dan voorbindt: geweldig kicken!! Om in de spiegel te zien hoe zij mij neemt, in combi met het gevoel in m'n kont is echt ongeëvenaard!!

Ons 'poepgaatje', om het nog maar es plastisch te stellen, is steeds -en van harte- en extra centrum van genot in ons seksleven geweest en dat zal ook altijd zo blijven. Heerlijk!

Tommy
Berichten: 134
Lid geworden op: do 15 april 2004, 19:36
Locatie: België

Berichtdoor Tommy » vr 22 september 2006, 19:52

Hij zegt dat ie geen homo is en dat het een uitgang is en geen ingang. Tja, maar mij vindt ie wel leuk om anaal te nemen, hoezo alleen een uitgang?! Question
Lekkere vent heb jij.....Een penis en vagina zijn ook gemaakt om je voor te planten. Toch hebben we bijna alleen maar sex voor ons plezier en niet voor de voortplanting ;).
God gave men perfect brains......but then the devil added testosterone.

Amy
Berichten: 218
Lid geworden op: di 12 maart 2002, 2:01
Locatie: Vlaanderen

Berichtdoor Amy » vr 29 september 2006, 10:28

Herken het, mijn vriend stond eerst ook niet open voor anaal (bij hem dan), niet omwille van 'das voor homo's' of ' het is een uitgang', nee was gewoon door gebrek aan ervaring.

Ik heb gewoon langzaam aan laten voelen dat anaal lekker kan zijn.
Rustig aan begonnen, vegen, likken en dan pas floep naar binnen :) echt wel langzaam aan, heb dr toch paar maanden over gedaan.
Maar het resultaat mag er wezen, terwijl hij het vroeger niet wou, vraagt hij er nu om.

Soms denk ik dat mannen te stoer zijn om het durven toe te geven, dat ze het dus wel eens willen proberen. In gesprekken met vrienden, merk ik dat de heren het gewoon weglachen, maar anderzijds toch nieuwsgierig zijn er er vragen over stellen (al lachende dan). Nu ja, ze weten niet wat ze missen :D
don't damn me when I speak a piece of my mind

PBS34
Berichten: 2
Lid geworden op: vr 29 september 2006, 13:45

Berichtdoor PBS34 » vr 29 september 2006, 13:52

Mijn ervaring is dat het een superlekker gevoel geeft, echt iets extra. Nee je hoeft daar zeker geen homo voor te zijn of je te schamen.


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Semrush [Bot] en 1 gast