Wie heeft er een minnaar/minnares ?!

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

Tinkerbell1975
Berichten: 19
Lid geworden op: ma 10 juli 2006, 17:05
Locatie: Gooise matras ;-)

Wie heeft er een minnaar/minnares ?!

Berichtdoor Tinkerbell1975 » do 13 juli 2006, 11:21

Volgens de Libelle wordt er regelmatig "buiten de deur gegeten"
Maar wie heeft er een vaste lover bij ?!

Zelf ben ik getrouwd en heb sinds kort een zalige minnaar.

Wie durft nog meer op te biechten :oops: :wink:

Moose
Berichten: 2091
Lid geworden op: vr 25 januari 2002, 2:01
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Berichtdoor Moose » do 13 juli 2006, 14:05

Ach, biechten, biechten, 't is natuurlijk maar hoe je het aanpakt.

Ik heb zelf geen minnaar, maar mijn lief heeft wel een minnares, namelijk mij ;)
Maar dit gelukkig wel in volledig medeweten en toestemming van zijn vrouw.

merlijn
Berichten: 104
Lid geworden op: ma 12 juli 2004, 19:16
Locatie: kempen

Berichtdoor merlijn » do 13 juli 2006, 14:48

Ooit in een lang uitgedoofd huwelijk een minnares gehad, zou ik nooit meer doen.
Als je ooit in die verleiding komt wees dan eerlijk tegenover je huidige partner en maak het eerst uit.
I love to be with you taffeltje

Lux

Berichtdoor Lux » do 13 juli 2006, 16:32

**
Laatst gewijzigd door Lux op do 05 juni 2008, 23:02, 1 keer totaal gewijzigd.

Damsel
Berichten: 533
Lid geworden op: do 12 januari 2006, 14:34
Locatie: Rotterdam's rook

Berichtdoor Damsel » do 13 juli 2006, 17:24

Ik heb een minnaar, en hij heeft dus een minnares. Is dat niet gewoon iets wederzijds? Mijn minnaar heeft een partner die er ook niets van weet. Zou niet mijn keuze zijn, maar dat moet ieder voor zich bepalen in mijn optiek.

Biechten hoef ik verder niet, want ik ben er altijd nogal open over geweest.

Nanoek
Berichten: 860
Lid geworden op: wo 28 juni 2006, 12:46
Locatie: midden van het land
Contacteer:

1keer nooit meer

Berichtdoor Nanoek » vr 14 juli 2006, 8:04

1keer en nooit meer had gewoon de verkeerde minnaar spanningen over en weer enz enz je kent dat wel flipte hij helemaal toen ik er eerlijk voor uit kwam dat ik het op een gegeven moment niet meer kon en toen begon hij met bedreigen enz aangezien wij als vrienden waren begonnen wist hij dus heel veel over mij en mijn ex partner en voelde mee net een crimineel die steeds achterom moest kijken op mijn hoede moest zijn het presteerde het zelfs om mensen op mij of op mijn ex af te sturen bedrijgende sms-jes maar ook dat ik alles bij elkaar loog bedroog hij het niet meer tyrok en alles zou gaan vertellen maar erger nog in een sms sturen dat je niet meer wilt leven hij sms-de altijd als ik niet kon antwoorden en me dus in bochten moest wringen om hem terug te bellen en hem te kalmeren nee dit never nooit meer. heb hier echt van geleerd en heb mijn lesje wel geleerd.
Afbeelding

eL04
Berichten: 881
Lid geworden op: zo 25 april 2004, 21:47

Berichtdoor eL04 » vr 14 juli 2006, 8:47

Hebben we het hier over een minnaar waarvan de partner het weet, oftewel een open relatie, of vreemdgaan zonder medeweten van de 'vaste' partner
Ik heb geen van beiden en zover ik weet mijn partner ook niet.
eL

Mateo
Berichten: 375
Lid geworden op: vr 16 juni 2006, 12:34
Locatie: Vlaanderen

Berichtdoor Mateo » vr 14 juli 2006, 17:43

nooit gehad....... en zal het normaal gezien ook nooit hebben .

Tum Tum
Berichten: 50
Lid geworden op: zo 25 juni 2006, 20:13
Locatie: Noord Holland

Berichtdoor Tum Tum » vr 14 juli 2006, 19:54

Een minnaar, lang gehad, uiteindelijk toch afgekapt, omdat zijn partner er niets van wist, en ik steeds minder ' mocht' . Hij had ook steeds minder tijd voor me, en kwam op het aatst alleen nog puur voor de sex. Dat was niet wat ik wilde. Toch zou ik best wel weer een nieuwe willen...

Ezoko
Berichten: 207
Lid geworden op: vr 09 juni 2006, 22:30
Locatie: Bilthoven, webmaster, programmeur, lexicograaf

Berichtdoor Ezoko » vr 14 juli 2006, 20:45

Een minnaar, lang gehad, uiteindelijk toch afgekapt, omdat zijn partner er niets van wist, en ik steeds minder ' mocht' . Hij had ook steeds minder tijd voor me, en kwam op het aatst alleen nog puur voor de sex. Dat was niet wat ik wilde. Toch zou ik best wel weer een nieuwe willen...
Een nieuwe minaar die al een relatie heeft, bedoel je? Of wellicht een al dan niet gebonden minaar als je zelf een relatie hebt?

Ezoko
Berichten: 207
Lid geworden op: vr 09 juni 2006, 22:30
Locatie: Bilthoven, webmaster, programmeur, lexicograaf

Berichtdoor Ezoko » vr 14 juli 2006, 20:51

nooit gehad....... en zal het normaal gezien ook nooit hebben .
Waar ligt "normaal gezien nooit" ongeveer op een schaal van 10 tussen nooit en ooit? ;-)

Sfinxs
Berichten: 1451
Lid geworden op: ma 09 februari 2004, 8:16
Locatie: zuid holland

Berichtdoor Sfinxs » vr 14 juli 2006, 20:53

wat voor meerwaarde kan dat geven wanneer je zou weten

als lezer van she of je getrouwd niet getrouwd relatie of geen relatie heb,

wanneer je een minnaar zou willen opnieuw

sfinxs

MrBadguy
Berichten: 46
Lid geworden op: di 03 januari 2006, 13:17
Locatie: Omg. Dordrecht
Contacteer:

Berichtdoor MrBadguy » za 15 juli 2006, 10:31

Twee keer meegemaakt. Jaren geleden, was meer een kortstondige flirt van een paar weken: dat was pure lust slechts 1 keer het bed gedeeld. Toen was al snel het "vuurtje" uit en zijn we nog wel een tijdje kenissen gebleven, nooit verteld overigens.

De andere keer was een heel ander geval, ben echt haast tot over mijn oren verliefd geweest. Heeft alles bij elkaar zo'n half jaar geduurd, is echt een hele zware periode geweest, dat wens ik niemand toe. Uiteindelijk heb ik zo'n beetje alles opgebiecht en toch voor m'n vrouw gekozen. We zien haar nog steeds wel eens, komen nog wel eens bij elkaar op een kinderverjaardag bijvoorbeeld, zelfs na al die jaren blijf ik een zwak voor haar houden.

Momenteel sta ik weer voor een keuze: kreeg een aantal weken geleden na jaren het contact te hebben verloren ineens een mailtje van een oud collegaatje, heb altijd meer dan goed met haar op kunnen schieten. Eigenlijk wistten we allebei wel dat we meer voor elkaar voelden dan collegialiteit, het is echter nooit uit de hand gelopen. Nu zijn er plannen om elkaar te ontmoeten.. Waarom is het vlees toch zo zwak??

Tum Tum
Berichten: 50
Lid geworden op: zo 25 juni 2006, 20:13
Locatie: Noord Holland

Berichtdoor Tum Tum » za 15 juli 2006, 10:42

Ik vind een minnaar eigenlijk wel iets anders dan iemand die je al dan niet kent, waar je een (of twee) keer het bed mee induikt.
Met die minnaar heb ik toch zeker een jaar lang een bepaald soort relatie gehad. We deden ook wel eens dingen samen, buiten sex om, zeg maar.
Maar de nadruk lag toch wel op sex en intimiteit. IK moet echt wel meer dan genegenheid voor zo iemand voelen, om hem mijn minnaar te laten zijn.

Hoe zien anderen dit? Want uit de posting van de man hiervoor (sorry, ben je naam ff kwijt...)haal ik iets heel anders...

Mateo
Berichten: 375
Lid geworden op: vr 16 juni 2006, 12:34
Locatie: Vlaanderen

Berichtdoor Mateo » za 15 juli 2006, 10:43

nooit gehad....... en zal het normaal gezien ook nooit hebben .
Waar ligt "normaal gezien nooit" ongeveer op een schaal van 10 tussen nooit en ooit? ;-)
neen mezelf kennende Zal het eerder nooit zijn . Je kan dat uiteraard zeker zijn .Maar ik ken mezelf en heb het nogal principes daarin .Zelf als partner zou ik het ook niet leuk vinden dat mijn vriendin achter de rug .. een minnaar heeft .Let op ze is niet mijn eigendom he .Als ze me bekendmaakt dat ze eens graag "verandering in spijs heeft " oke geen probleem en ik gun haar dat .


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten