Grootte doet er niet toe ?!

Treed binnen in onze Shespot Leeszaal en zoek een fijn plekje om al die mooie, bijzondere, leuke, interessante, tijdloze en informatieve topics nog eens door te lezen.

Moderators: Oceann, Neena, Xenia, JanWbr

mykittens
Berichten: 483
Lid geworden op: ma 05 mei 2003, 15:58
Locatie: Gelderland

Berichtdoor mykittens » vr 28 juli 2006, 14:20

tja, ik kan er ook niks aan doen, het stond in de toenmalige topic "grote penis" onder "Hoe doe ik..". Iemand had dat echt gemeten! Ik schrok er ook erg van.

Ik heb de topic even omhooggegooid voor je Ezoko, bij gebrek aan de mogelijkheid om hier een link te zetten.

MK

Ezoko
Berichten: 207
Lid geworden op: vr 09 juni 2006, 22:30
Locatie: Bilthoven, webmaster, programmeur, lexicograaf

Berichtdoor Ezoko » vr 28 juli 2006, 15:34

tja, ik kan er ook niks aan doen, het stond in de toenmalige topic "grote penis" onder "Hoe doe ik..". Iemand had dat echt gemeten! Ik schrok er ook erg van.

Ik heb de topic even omhooggegooid voor je Ezoko, bij gebrek aan de mogelijkheid om hier een link te zetten.

MK
Ik heb het gelezen, maar er staat niet bij of de ex in kwestie twee- of vierbenig was ;-).

Enig scepticisme is hier wel op zijn plaats, dacht ik. Het zou dan inderdaad om een orgaan met ruwweg de afmetingen van een melkfles gaan. Mijn pols is niet eens 7 cm breed!

Hilde
Berichten: 87
Lid geworden op: ma 26 juni 2006, 17:56

Berichtdoor Hilde » zo 13 augustus 2006, 19:25

voor mij maakt het wel degelijk uit, hoor... maar niet zozeer de lengte, als wel de omvang: mijn vriendje heeft een 'lekkere dikke' en toevallig ook nog een lange, maar mijn vorige minnaar had een korter model dat echter ook aardig in omvang was: dat was net zo heerlijk!

overigens heeft het een poos geduurd voordat mijn lichaam gewend was aan de forsgeschapen piemel van mjn huidige liefde... ik ben zelf niet erg ruim bemeten en had in het begin heel erg veel moeite met de penetratie. we moesten dan eerst heel lang vrijen en zoenen en heel voorzichtig doen, maar het ging steeds makkelijker. blijkbaar kan je lichaam zich geweldig goed aanpassen! het is geen kwestie van 'uitrekken', want alles is bij mij zoals het was, maar het lijkt wel alsof je lichaam de maten van je partner opslaat en onthoudt.

iemand anders dat ook ervaren?
Dat laatste herken ik niet, maar sluit me wel geheel aan bij je opmerking over de omvang. Mijn eerste vriend had een dikke penis en dat was wel erg fijn. Mijn huidige vriend heeft een dunnere piemel en dan vind ik het neuken toch wel minder fijn...voel dan minder. De lengte doet mij niets qua fijn gevoel bij het vrijen; een lange penis vind ik pijnlijk (dit had vriend tussen de 1e en huidige vriend in). Wanneer hij te diep in me kwam, deed dat echt pijn (stoot dan tegen baarmoedermond). Wel vind ik een lange penis iets mooier om te zien dan een kortere. Al kijk ik er sowieso graag naar; blijft me intrigeren!

binkie
Berichten: 672
Lid geworden op: wo 28 augustus 2002, 1:01

Berichtdoor binkie » ma 14 augustus 2006, 13:12

De grootte van de lul doet er voor sommige vrouwen wel toe. Ik kan vast verklappen dat ik niet val op vrouwen die van heel grote lullen houden. Ten eerste natuurlijk omdat ik niet aan hun extreme verwachtingpatroon kan voldoen :wink: maar vooral omdat ik vrouwen die zo focussen op één lichaamsdeel seksueel (én als persoon) heel onaantrekkelijk vindt.

Je hebt een lieve partner en die heeft bepaalde lichamelijk kenmerken. Als je creatief en intelligent bent dan ga je elkaar verkennen en verwennen en al doende kom je altijd tot een bevredigend resultaat. Een "gevulde" vagina is dan wel het laatste dat er echt toe doet.

Hilde
Berichten: 87
Lid geworden op: ma 26 juni 2006, 17:56

Berichtdoor Hilde » wo 16 augustus 2006, 15:29

De grootte van de lul doet er voor sommige vrouwen wel toe. Ik kan vast verklappen dat ik niet val op vrouwen die van heel grote lullen houden. Ten eerste natuurlijk omdat ik niet aan hun extreme verwachtingpatroon kan voldoen :wink: maar vooral omdat ik vrouwen die zo focussen op één lichaamsdeel seksueel (én als persoon) heel onaantrekkelijk vindt.

Je hebt een lieve partner en die heeft bepaalde lichamelijk kenmerken. Als je creatief en intelligent bent dan ga je elkaar verkennen en verwennen en al doende kom je altijd tot een bevredigend resultaat. Een "gevulde" vagina is dan wel het laatste dat er echt toe doet.
Ik heb mijn mening over de grootte van de penis gegeven, dat wil zeggen mijn ervaring ermee tijdens het neuken.
Maar met wat je hier zegt, ben ik het helemaal eens.
Het gaat erom dat je gelukkig met je partner bent, dat je blij bent met het totaalplaatje. Seks is een onderdeel, voor mij een belangrijk onderdeel, maar zeker niet het belangrijkste onderdeel van de relatie.

Nerotje
Berichten: 1
Lid geworden op: di 19 september 2006, 16:14
Locatie: Noord-holland

Re: Grootte doet er niet toe ?!

Berichtdoor Nerotje » di 19 september 2006, 16:17

Ik moet zeggen dat ik het toch wel erg prettig vind als hij iets groter is...
Mijn man is goed geschapen en weet ook precies wat hij er mee moet doen!!!
Erg lekker!!!
Jij bent mijn allesje!!!

25cm
Berichten: 17
Lid geworden op: di 19 september 2006, 20:51

Berichtdoor 25cm » wo 20 september 2006, 0:18

De grootte doet er wel degelijk toe vindt ik, ik mag zelf eigenlijk niet klagen maar ik kan mijn vriendin er goed mee vullen. Met de zeldzame pijpbeurt die ze mij aanbiedt gaat mijn penis meestal niet verder dan de helft naar binnen wat ik wel jammer vindt. Ik wil wel graag dat mijn vriendin dan mijn penis tot aan mijn ballen in haar mond neemt. Als ik een kleinere penis zou hebben dan kon ze hem wel volledig innemen. Er is ook een groot voordeel, met het standje op z'n hondjes kan in mijn vriendin ontzettend hard nemen wat ze helemaal het einde vindt en ze kreunt er dan ook flink bij (niet van de pijn). Maar op grootte er toe doet, ik vindt van wel want ik vindt het maar wat mooi om rond te mogen lopen met zo'n exemplaar.

Shazzz
Berichten: 6930
Lid geworden op: wo 02 juni 2004, 14:25
Locatie: Randstad

Berichtdoor Shazzz » wo 20 september 2006, 0:33

:roll:
Dan tonen wij elkaar de liefde
want wij zijn samen één.

b68
Berichten: 71
Lid geworden op: zo 21 mei 2006, 14:44
Locatie: De wereld/beetje aanrommelen

Berichtdoor b68 » wo 20 september 2006, 0:41

Maar op grootte er toe doet, ik vindt van wel want ik vindt het maar wat mooi om rond te mogen lopen met zo'n exemplaar.
De vraagstelling was volgens mij meer vanuit de vrouw bezien.

Maar goed, misschien is dit ook een interessant topic.

Spuit11
Berichten: 1538
Lid geworden op: zo 20 augustus 2006, 20:30
Locatie: Midden van het land

Berichtdoor Spuit11 » wo 20 september 2006, 9:40

Gisteravond bij Jensen gezien: Een Engelsman met een penis van 29 cm!! Hij was een poosje terug op bij Shock-doc op SBS te zien. Die jongen vertelde er heel open over. De grootte gaf ook veel problemen bij de sex...
Dus volgens mij mag je als man erg blij zijn als je een gewone middelmaat hebt hoor!
Wil je de liefde van je leven ontmoeten?
Kijk in de spiegel!

Puppie
Berichten: 473
Lid geworden op: ma 24 juli 2006, 23:58

Berichtdoor Puppie » wo 20 september 2006, 13:31

Ja, heb ook naar Jensen zitten kijken. Heb Shock Doc niet gezien toen.
Maar poeh...... moet er toch niet aan denken!!!! AUW :shock:

Puppie
Berichten: 473
Lid geworden op: ma 24 juli 2006, 23:58

Berichtdoor Puppie » wo 20 september 2006, 13:33

25cm... En jij wilde nog zo'n pomp??????? :shock:

b68
Berichten: 71
Lid geworden op: zo 21 mei 2006, 14:44
Locatie: De wereld/beetje aanrommelen

Berichtdoor b68 » wo 20 september 2006, 19:22

25cm... En jij wilde nog zo'n pomp???????
Ja, wat dacht je, als jullie ineens over 29 centimeter beginnen... meer, meer, meer!

engel van
Berichten: 30
Lid geworden op: ma 18 september 2006, 21:19
Locatie: Drenthe

Berichtdoor engel van » wo 20 september 2006, 19:48

Ik denk dat de grootte er niet veel toe doet? Het is afhankelijk van je eigen bouw misschien? En wat er mee gedaan wordt niet te vergeten. Er zit wel verschil in natuurlijk. Maar wanneer het lekkerder is? Gewoon verschillend. De buigzaamheid vind ik ook wel belangrijk. Dat het al je lekkere plekjes raakt. Als hij iets dunner is is anale seks weer gemakkelijker. Maar het maakt vooral uit wat er tussen je oren gebeurt. Hoe graag vrij je met die man? En wat doet hij met je? Je eigen gevoel dat maakt het lekker. Hoe geil maakt hij je? Of dan de grootte er nog toe doet? Bij mij niet!

Puppie
Berichten: 473
Lid geworden op: ma 24 juli 2006, 23:58

Berichtdoor Puppie » wo 20 september 2006, 20:20

25cm... En jij wilde nog zo'n pomp??????? :shock:
Ja, das waar, dan kun je niet achterblijven.


Terug naar “Leeszaal”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten